quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Senegal is nog een tandje sterker.
VBLquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Nul creativiteit, waar heb ik dat toch eerder gezien deze week?
FOOTBALL'S RETURNING HOMEquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Take me home.
de stadion-DJ heeft wel humor
Ik vrees voor je dat België kansloos eraf gaatquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België zal daar straks verandering in brengen (hoop ik)
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:31 schreef silverhill het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die wél voor Engeland zijn?
Jaja. Slap excuus. Ze doen gewoon harder hun best dan onze verwende papzakken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komt door migratie dat de Afrikaanse ploegen ze goed zijn geworden. Bijna al die spelers zijn in Europa geboren met Europese begeleiding.
En de West Europese landen zwakken af omdat er veel migratie is omdat er verschillende culturen voetballen
De helft van mijn generatie is gestopt met voetballen omdat ze tegen teams uit Gouda moestenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komt door migratie dat de Afrikaanse ploegen ze goed zijn geworden. Bijna al die spelers zijn in Europa geboren met Europese begeleiding.
En de West Europese landen zwakken af omdat er veel migratie is omdat er verschillende culturen voetballen
Piet de Visser vindt dit leuk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom ben jij voor Engeland (als ik vragen mag)quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Al gun ik het Congo en zou het hilarisch zijn
Niet alleen bij dit WK. Maar laten we het niet over politiek hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef Lothiriel het volgende:
Europa maakt zichzelf belachelijk dit wk
Graagquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet alleen bij dit WK. Maar laten we het niet over politiek hebben.
Dit klinkt als iets wat Geert Wilders zou kunnen zeggenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onzin, Frankrijk speelt iedereen weg met misschien wel de meeste spelers met een migratieachtergrond van allemaal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze is posh.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben jij voor Engeland (als ik vragen mag)
Het voetbal is gewoon globaler geworden. De tijd dat het WK tussen Europa en Zuid-Amerika beslist werd ligt achter ons. Mooi tochquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaja. Slap excuus. Ze doen gewoon harden hun best dan onze verwende papzakken.
Het Engelse woord posh betekent chic, luxueus, deftig of duur. Het wordt gebruikt om personen uit een hogere sociale klasse, een bekakt accent, of dure en kwalitatief hoogwaardige locaties en spullen (zoals een luxe restaurant) te beschrijven.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:31 schreef silverhill het volgende:
Canada gaat het Songfestival winnen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Europa mag blij zijn dat Kameroen en Nigeria niet mee doen.
Onsympathieke uitstraling hebben die spelers bij Engeland altijdquote:
Celine Dion heeft het al eens gewonnenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Canada gaat het Songfestival winnen.
Ja ik was even Frankrijk vergeten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onzin, Frankrijk speelt iedereen weg met misschien wel de meeste spelers met een migratieachtergrond van allemaal.
Het eerste klopt natuurlijk wel.
Zo langzaamaan welquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:31 schreef silverhill het volgende:
Bangaranga in Esdoornkostuumquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Canada gaat het Songfestival winnen.
Die snap ik niet zo?quote:
Niet echt, wat intervalletjes maar het is nog altijd veel te warmquote:
Gohquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee, het is die andere
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Gewoon verdient hoor.quote:
Het slaat inderdaad ook gewoon nergens op om een goal na een reeks aanvallen een kwartier voor tijd mazzel te noemen.quote:
Is Tuchel Habsburgs?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:38 schreef Poepz0r het volgende:
Harry Kane komt uit Israël. Kijk die neus ouleh
Het is natuurlijk geen mazzel maar het zijn wel kut-engelsen en ik heb al 2 dagen een erg slecht humeurquote:
Cup of Teaquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
De peptalk in de drinkpauze heeft geholpen voor Engeland
Is ook een stomme grammaticaregel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heel Fok! lijkt wel debiel geworden als het om d/t gaat.
Haagse Sjonnie, die is kapot.quote:
Waar zit Imke vanavond?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb het idee dat de Belg lichtelijk gecharmeerd is van Rice.
Is dat bij jou met of zonder blessuretijd?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik gok erop dat dit in de reguliere speeltijd al beslist is
Ik heb die ook nog op een floppy disk.quote:
Doorlopen halve tamme.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Helaas wel. Die rechter kan aan mn pijp hange, veel te grote bek voor dr leeftijd
Kloptquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dat bij jou met of zonder blessuretijd?
Vieze kudregel ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heel Fok! lijkt wel debiel geworden als het om d/t gaat.
Dit is niet nodig, het is een warm bad hier.quote:
"Het zijn er nu 72 he"quote:
Nee Argentinie is ergerquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het Engelse team haalt het slechtste in de mens naar boven.
Ik vind het het feit dat het woord "momentum" tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt wordt zo'n baarlijke onzinquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dat Match Momentum zo'n baarlijke onzin he
Liefquote:
Nee 1 drinkpauze per helft is wel genoeg.quote:
BLACKED.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Congolezen hebben zich al leeg gespeeld.
Met Kane ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder Kane zou Engeland echt totaal geen serieuze kanshebber zijn voor de wereldtitel.
Met Kane ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder Kane zou Engeland echt totaal geen serieuze kanshebber zijn voor de wereldtitel.
Net als de hoogtepunten van Engeland deze wedstrijd.quote:
Jep.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
De Belg maakt Tottenham met de grond gelijk.
Op USB-stick branden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als de hoogtepunten van Engeland deze wedstrijd.
In HD
Wie is Hom?quote:
In het derde kwart was het wel een gelijkwaardige wedstrijd hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:50 schreef Lothiriel het volgende:
Congo heeft in de tweede helft ook wel niks meer laten zien dus bezwaarlijk onterecht te noemen
quote:quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Engelsen gaan natuurlijk gewoon ontsnappen, 1-1 rond het uur en 2-1 89ste minuut.
Idd opvallend.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat staan die grote mannen op op dit WK, ongekend.
Ja, je kan rustig iets anders gaan doen.quote:
Alleen kan Kane iets meer dan alleen op een regenachtige oktoberavond 3x scoren tegen de duurbetaalde profs van Gibraltar.quote:
Huid duur verkocht.quote:
[/quote]quote:
Ben je commentator bij de Belg?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alleen kan Kane iets meer dan alleen op een regenachtige oktoberavond 3x scoren tegen de duurbetaalde profs van Gibraltar.
Maar in plaats daarvan post je deze?quote:
Dit is mijn twaalfde WK en alleen Diego kon in 1986 de hoge verwachtingen inlossen, en nu leveren ze gewoon allemaal.quote:
Cartoonsquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had een leuk AI plaatje
[ afbeelding ]
(moest nog beetje aangepast worden)
Altijd rood tegen blauw. Zelfs aiquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had een leuk AI plaatje
[ afbeelding ]
(moest nog beetje aangepast worden)
Ik ga eerst nog iets voor mezelf doenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef Coco het volgende:
Hier verder:
WK / [Woensdag 1 juli 22:00] België - Senegal #1
Ronaldo 2002?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is mijn twaalfde WK en alleen Diego kon in 1986 de hoge verwachtingen inlossen, en nu leveren ze gewoon allemaal.
Merk hetquote:
Ja maar dat was er maar 1, nu zie je dat alle kanonnen van de grote landen opstaan.quote:
quote:
Weet je waar je geen last hebt van het NOS logo?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen ze dat Nos logo niet eens gelijk onder de extra tijd plaatsen.
Ze hebben het nog steeds niet geleerd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stagiaire is te laat met het verwijderen van de overlay.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Loot in 1990?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is mijn twaalfde WK en alleen Diego kon in 1986 de hoge verwachtingen inlossen, en nu leveren ze gewoon allemaal.
Daar moet je wel tegen het spuuglelijke nieuwe Sporza logo aankijken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar je geen last hebt van het NOS logo?
Op de Belg
Wij hebben een subtiel logotjequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op de Belg
Saka is ook niks en Gordon speelde werkelijk walgelijk tegen Ghana.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef PSVCL het volgende:
en de volgende wedstrijd weer met trashford en madueke beginnen
En ik zag net een studio die uit 1995 leek te komen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar moet je wel tegen het spuuglelijke nieuwe Sporza logo aankijken.
Het is een Engelse traditie om samen te rollenbollen in de rust!quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Even een vraagje: waarom komt Engeland na de rust in tenues met grasvlekken uit de kleedkamers? Trekken ze geen schone tenues aan?
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is een Engelse traditie om samen te rollenbollen in de rust!
Mensen die lekker speciaal doen en op België lekker speciaal kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op de Belg
Dat vind ik niet zo slim van je paulquote:
Probeer je de meme te doen of is dit je eigen tekst?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die lekker speciaal doen en op België lekker speciaal kijken
Oh ja toen ik nog een hekel aan Duitsers had. Dat was lang geleden.quote:
Kan gebeurenquote:
Bobby Charlton deed het ook prima in 1966.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Onruststokertjes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Kan me nog herinneren dat ze bij Engeland Foden en Grealish hadden. Welke Premjur Liek kijker weet waarom die er niet bij zijn?
Niet hoog genoeg op de order of merit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Kan me nog herinneren dat ze bij Engeland Foden en Grealish hadden. Welke Premjur Liek kijker weet waarom die er niet bij zijn?
Eusebio ook maar toen zat ik nog in vaders pijp.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Bobby Charlton deed het ook prima in 1966.
Cruijff was in 1974 ook wel aardig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Bobby Charlton deed het ook prima in 1966.
is het 2-2quote:
Vind ik ook. 3-1 was beter geweest.quote:
Misschien wil @GGMM een spel met je spelenquote:
Mentaal voorbereiden voor jullie eigen wedstrijd?quote:
Morele winnaars?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer. Maar met opgeheven hoofd voor Congo
Ik ga sportenquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien wil @:ggmm een spel met je spelen
Akkoordquote:
Hij was vandaag prime Luuk de Jong jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef Slobeend het volgende:
Kane goede speler maar oh wat oervervelend om constant te zeiken bij de scheids voor overtredingen.
Godver dan pas? Daar ga ik niet op wachtenquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid.
Ik zie jullie graag om 22:00
Kutsfeer brengers volgens de huidige bondscoach.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ander vaatje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zie Engeland niet van Mexico winnen.
saka alsnog beter dan circusact madueke, en hij heeft een connectie met ricequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saka is ook niks en Gordon speelde werkelijk walgelijk tegen Ghana.
Ik ook waarschijnlijk niet, het is volgens mij om 2 uur 's nachts.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zie Engeland niet van Mexico winnen.
Goede vergelijking.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was vandaag prime Luuk de Jong ja
Oke, ze leken destijds flink belangrijk maar kennelijk andere opties. Of waren ze geblesseerd en daardoor niet in vorm bij het selecteren?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kutsfeer brengers volgens de huidige bondscoach.
naar niet graag naarquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk naar niet graag naar een pratende Sjoerd.
Zo interessant lijkt het bankje achter Wan-Bissaka en Tuanzebe me niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:03 schreef PSVCL het volgende:
teze had voor congo kunnen spelen,, domme jonge
Kan ook centraal spelen als het moet..quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo interessant lijkt het bankje achter Wan-Bissaka en Tuanzebe me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |