In het derde kwart was het wel een gelijkwaardige wedstrijd hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:50 schreef Lothiriel het volgende:
Congo heeft in de tweede helft ook wel niks meer laten zien dus bezwaarlijk onterecht te noemen
quote:quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Engelsen gaan natuurlijk gewoon ontsnappen, 1-1 rond het uur en 2-1 89ste minuut.
Idd opvallend.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat staan die grote mannen op op dit WK, ongekend.
Ja, je kan rustig iets anders gaan doen.quote:
Alleen kan Kane iets meer dan alleen op een regenachtige oktoberavond 3x scoren tegen de duurbetaalde profs van Gibraltar.quote:
Huid duur verkocht.quote:
[/quote]quote:
Ben je commentator bij de Belg?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alleen kan Kane iets meer dan alleen op een regenachtige oktoberavond 3x scoren tegen de duurbetaalde profs van Gibraltar.
Maar in plaats daarvan post je deze?quote:
Dit is mijn twaalfde WK en alleen Diego kon in 1986 de hoge verwachtingen inlossen, en nu leveren ze gewoon allemaal.quote:
Cartoonsquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had een leuk AI plaatje
[ afbeelding ]
(moest nog beetje aangepast worden)
Altijd rood tegen blauw. Zelfs aiquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had een leuk AI plaatje
[ afbeelding ]
(moest nog beetje aangepast worden)
Ik ga eerst nog iets voor mezelf doenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef Coco het volgende:
Hier verder:
WK / [Woensdag 1 juli 22:00] België - Senegal #1
Ronaldo 2002?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is mijn twaalfde WK en alleen Diego kon in 1986 de hoge verwachtingen inlossen, en nu leveren ze gewoon allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |