In het derde kwart was het wel een gelijkwaardige wedstrijd hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:50 schreef Lothiriel het volgende:
Congo heeft in de tweede helft ook wel niks meer laten zien dus bezwaarlijk onterecht te noemen
quote:quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Engelsen gaan natuurlijk gewoon ontsnappen, 1-1 rond het uur en 2-1 89ste minuut.
Idd opvallend.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat staan die grote mannen op op dit WK, ongekend.
Ja, je kan rustig iets anders gaan doen.quote:
Alleen kan Kane iets meer dan alleen op een regenachtige oktoberavond 3x scoren tegen de duurbetaalde profs van Gibraltar.quote:
Huid duur verkocht.quote:
[/quote]quote:
Ben je commentator bij de Belg?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alleen kan Kane iets meer dan alleen op een regenachtige oktoberavond 3x scoren tegen de duurbetaalde profs van Gibraltar.
Maar in plaats daarvan post je deze?quote:
Dit is mijn twaalfde WK en alleen Diego kon in 1986 de hoge verwachtingen inlossen, en nu leveren ze gewoon allemaal.quote:
Cartoonsquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had een leuk AI plaatje
[ afbeelding ]
(moest nog beetje aangepast worden)
Altijd rood tegen blauw. Zelfs aiquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had een leuk AI plaatje
[ afbeelding ]
(moest nog beetje aangepast worden)
Ik ga eerst nog iets voor mezelf doenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef Coco het volgende:
Hier verder:
WK / [Woensdag 1 juli 22:00] België - Senegal #1
Ronaldo 2002?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is mijn twaalfde WK en alleen Diego kon in 1986 de hoge verwachtingen inlossen, en nu leveren ze gewoon allemaal.
Merk hetquote:
Ja maar dat was er maar 1, nu zie je dat alle kanonnen van de grote landen opstaan.quote:
quote:
Weet je waar je geen last hebt van het NOS logo?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen ze dat Nos logo niet eens gelijk onder de extra tijd plaatsen.
Ze hebben het nog steeds niet geleerd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stagiaire is te laat met het verwijderen van de overlay.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Loot in 1990?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is mijn twaalfde WK en alleen Diego kon in 1986 de hoge verwachtingen inlossen, en nu leveren ze gewoon allemaal.
Daar moet je wel tegen het spuuglelijke nieuwe Sporza logo aankijken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar je geen last hebt van het NOS logo?
Op de Belg
Wij hebben een subtiel logotjequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op de Belg
Saka is ook niks en Gordon speelde werkelijk walgelijk tegen Ghana.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef PSVCL het volgende:
en de volgende wedstrijd weer met trashford en madueke beginnen
En ik zag net een studio die uit 1995 leek te komen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar moet je wel tegen het spuuglelijke nieuwe Sporza logo aankijken.
Het is een Engelse traditie om samen te rollenbollen in de rust!quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Even een vraagje: waarom komt Engeland na de rust in tenues met grasvlekken uit de kleedkamers? Trekken ze geen schone tenues aan?
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is een Engelse traditie om samen te rollenbollen in de rust!
Mensen die lekker speciaal doen en op België lekker speciaal kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op de Belg
Dat vind ik niet zo slim van je paulquote:
Probeer je de meme te doen of is dit je eigen tekst?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die lekker speciaal doen en op België lekker speciaal kijken
Oh ja toen ik nog een hekel aan Duitsers had. Dat was lang geleden.quote:
Kan gebeurenquote:
Bobby Charlton deed het ook prima in 1966.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Onruststokertjes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Kan me nog herinneren dat ze bij Engeland Foden en Grealish hadden. Welke Premjur Liek kijker weet waarom die er niet bij zijn?
Niet hoog genoeg op de order of merit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Kan me nog herinneren dat ze bij Engeland Foden en Grealish hadden. Welke Premjur Liek kijker weet waarom die er niet bij zijn?
Eusebio ook maar toen zat ik nog in vaders pijp.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Bobby Charlton deed het ook prima in 1966.
Cruijff was in 1974 ook wel aardig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Bobby Charlton deed het ook prima in 1966.
is het 2-2quote:
Vind ik ook. 3-1 was beter geweest.quote:
Misschien wil @GGMM een spel met je spelenquote:
Mentaal voorbereiden voor jullie eigen wedstrijd?quote:
Morele winnaars?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer. Maar met opgeheven hoofd voor Congo
Ik ga sportenquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien wil @:ggmm een spel met je spelen
Akkoordquote:
Hij was vandaag prime Luuk de Jong jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef Slobeend het volgende:
Kane goede speler maar oh wat oervervelend om constant te zeiken bij de scheids voor overtredingen.
Godver dan pas? Daar ga ik niet op wachtenquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid.
Ik zie jullie graag om 22:00
Kutsfeer brengers volgens de huidige bondscoach.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ander vaatje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zie Engeland niet van Mexico winnen.
saka alsnog beter dan circusact madueke, en hij heeft een connectie met ricequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saka is ook niks en Gordon speelde werkelijk walgelijk tegen Ghana.
Ik ook waarschijnlijk niet, het is volgens mij om 2 uur 's nachts.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zie Engeland niet van Mexico winnen.
Goede vergelijking.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was vandaag prime Luuk de Jong ja
Oke, ze leken destijds flink belangrijk maar kennelijk andere opties. Of waren ze geblesseerd en daardoor niet in vorm bij het selecteren?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kutsfeer brengers volgens de huidige bondscoach.
naar niet graag naarquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk naar niet graag naar een pratende Sjoerd.
Zo interessant lijkt het bankje achter Wan-Bissaka en Tuanzebe me niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:03 schreef PSVCL het volgende:
teze had voor congo kunnen spelen,, domme jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |