Misschien wil @GGMM een spel met je spelenquote:
Mentaal voorbereiden voor jullie eigen wedstrijd?quote:
Morele winnaars?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer. Maar met opgeheven hoofd voor Congo
Ik ga sportenquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien wil @:ggmm een spel met je spelen
Akkoordquote:
Hij was vandaag prime Luuk de Jong jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:00 schreef Slobeend het volgende:
Kane goede speler maar oh wat oervervelend om constant te zeiken bij de scheids voor overtredingen.
Godver dan pas? Daar ga ik niet op wachtenquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid.
Ik zie jullie graag om 22:00
Kutsfeer brengers volgens de huidige bondscoach.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Kan me nog herinneren dat ze bij Engeland Foden en Grealish hadden. Welke Premjur Liek kijker weet waarom die er niet bij zijn?
Ander vaatje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zie Engeland niet van Mexico winnen.
saka alsnog beter dan circusact madueke, en hij heeft een connectie met ricequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saka is ook niks en Gordon speelde werkelijk walgelijk tegen Ghana.
Ik ook waarschijnlijk niet, het is volgens mij om 2 uur 's nachts.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zie Engeland niet van Mexico winnen.
Goede vergelijking.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was vandaag prime Luuk de Jong ja
Oke, ze leken destijds flink belangrijk maar kennelijk andere opties. Of waren ze geblesseerd en daardoor niet in vorm bij het selecteren?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kutsfeer brengers volgens de huidige bondscoach.
naar niet graag naarquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk naar niet graag naar een pratende Sjoerd.
Zo interessant lijkt het bankje achter Wan-Bissaka en Tuanzebe me niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:03 schreef PSVCL het volgende:
teze had voor congo kunnen spelen,, domme jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |