quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Senegal is nog een tandje sterker.
VBLquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Nul creativiteit, waar heb ik dat toch eerder gezien deze week?
FOOTBALL'S RETURNING HOMEquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Take me home.
de stadion-DJ heeft wel humor
Ik vrees voor je dat België kansloos eraf gaatquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België zal daar straks verandering in brengen (hoop ik)
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:31 schreef silverhill het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die wél voor Engeland zijn?
Jaja. Slap excuus. Ze doen gewoon harder hun best dan onze verwende papzakken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komt door migratie dat de Afrikaanse ploegen ze goed zijn geworden. Bijna al die spelers zijn in Europa geboren met Europese begeleiding.
En de West Europese landen zwakken af omdat er veel migratie is omdat er verschillende culturen voetballen
De helft van mijn generatie is gestopt met voetballen omdat ze tegen teams uit Gouda moestenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komt door migratie dat de Afrikaanse ploegen ze goed zijn geworden. Bijna al die spelers zijn in Europa geboren met Europese begeleiding.
En de West Europese landen zwakken af omdat er veel migratie is omdat er verschillende culturen voetballen
Piet de Visser vindt dit leuk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom ben jij voor Engeland (als ik vragen mag)quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Al gun ik het Congo en zou het hilarisch zijn
Niet alleen bij dit WK. Maar laten we het niet over politiek hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef Lothiriel het volgende:
Europa maakt zichzelf belachelijk dit wk
Graagquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet alleen bij dit WK. Maar laten we het niet over politiek hebben.
Dit klinkt als iets wat Geert Wilders zou kunnen zeggenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onzin, Frankrijk speelt iedereen weg met misschien wel de meeste spelers met een migratieachtergrond van allemaal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze is posh.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben jij voor Engeland (als ik vragen mag)
Het voetbal is gewoon globaler geworden. De tijd dat het WK tussen Europa en Zuid-Amerika beslist werd ligt achter ons. Mooi tochquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaja. Slap excuus. Ze doen gewoon harden hun best dan onze verwende papzakken.
Het Engelse woord posh betekent chic, luxueus, deftig of duur. Het wordt gebruikt om personen uit een hogere sociale klasse, een bekakt accent, of dure en kwalitatief hoogwaardige locaties en spullen (zoals een luxe restaurant) te beschrijven.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:31 schreef silverhill het volgende:
Canada gaat het Songfestival winnen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Europa mag blij zijn dat Kameroen en Nigeria niet mee doen.
Onsympathieke uitstraling hebben die spelers bij Engeland altijdquote:
Celine Dion heeft het al eens gewonnenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Canada gaat het Songfestival winnen.
Ja ik was even Frankrijk vergeten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onzin, Frankrijk speelt iedereen weg met misschien wel de meeste spelers met een migratieachtergrond van allemaal.
Het eerste klopt natuurlijk wel.
Zo langzaamaan welquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:31 schreef silverhill het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |