abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2026 @ 10:45:03 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203204
quote:
Hakenkruizen en vandalisme: grote zorgen bij moslimorganisaties na incidenten

Hakenkruizen en racistische leuzen op de muur, haatbrieven en vernielingen: na meerdere incidenten in korte tijd maken islamitische belangenorganisaties zich zorgen om de veiligheid rond moskeeën. De organisaties spreken van een verslechterend klimaat voor moslims.

Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) start een meldpunt voor vandalisme en geweld tegen moskeeën. Ook pleit de organisatie voor geld vanuit de overheid voor de bescherming van islamitische gebedshuizen.

Hakenkruizen
Vorig weekend was de Noeroel Islam Moskee uit Den Haag doelwit. Het gebouw werd beklad met hakenkruizen en racistische leuzen.

Al jaren zijn er zo nu en dan gevallen van vandalisme en intimidatie rond moskeeën. Hoewel de incidenten niet centraal worden bijgehouden, zeggen CMO en de Islamitische Stichting Nederland dat moskeeën de afgelopen jaren vaker doelwit zijn.

CMO-voorzitter Muhsin Köktaş linkt dat aan de verharding van het politieke klimaat. Haat tegen moslims wordt openlijker geuit, ook online. "In Nederland zijn meer dan een miljoen moslims. In elke gemeenschap heb je rotte appels. Maar die worden zo uitvergroot alsof 1,2 miljoen moslims zo zijn."

De organisaties willen dat de incidenten wél centraal worden bijgehouden, om duidelijk te krijgen hoe vaak moskeeën doelwit zijn. De gebeurtenissen hebben namelijk grote impact op de moslimgemeenschap, zeggen de organisaties.

Zoals in Rotterdam, waar eind mei de Mevlana-moskee werd bekogeld. Veel mensen vinden daar dat de politiek de negatieve opvattingen over moslims aanwakkert. "Ik houd m'n hart vast voor het sentiment dat ontstaat."

1:45 'Ik kan niet geloven dat echte mensen dit zeggen' (zie filmpje in de link)

Burgemeester Carola Schouten ziet het klimaat voor moslims verslechteren: "We hebben een meldpunt voor moslimdiscriminatie in de stad. Daar zien we een stijging van het aantal meldingen. Dat geeft aan dat het een wezenlijk verzet probleem is."

Bij de Mevlana-moskee kwam de politie pas na twee uur langs, volgens het moskeebestuur na meerdere telefoontjes. Schouten: "Daar hebben we meteen van gezegd: dit had anders gemoeten."

Ministerie: geen extra geld
Het CMO start volgende maand met hun meldpunt. Voorzitter Köktas zou ook graag meer actie zien vanuit het kabinet. Dat zet al geld opzij voor de beveiliging van synagogen vanwege toegenomen antisemitisme. "Ik snap die gevoeligheid van de overheid bij joodse instellingen. Iedereen moet beschermd worden. Daar horen wij ook bij. Wij willen een gelijke behandeling, maar dat zien wij niet."

Het ministerie laat Nieuwsuur weten dat financiering voor moskeebescherming "niet aan de orde" is. "De beslissing om instellingen aanvullend te beveiligen wordt altijd gemaakt op basis van actuele dreigingsinformatie en risicobeoordeling en niet op basis van de identiteit van de instelling", zegt een woordvoerder. "Dat uitgangspunt geldt voor alle religieuze gemeenschappen gelijkelijk. De verantwoordelijkheid voor het treffen van aanvullende maatregelen ligt bij het lokaal bevoegd gezag."

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)saties-na-incidenten
Tja, Joodse instellingen worden wel beschermd en de islamitische gemeenschap wordt weer achtergesteld. Wat ik trouwens nergens terug kan vinden is hoe en wanneer de overheid ons nou eens tegen de islam gaat beschermen, want dat wordt om de een of andere reden nog steeds genegeerd.

En wat ik ook vreemd vind is dat de islam graag het monopolie op haat en geweld wil houden en dat dit vanuit de Koran nog steeds als legitiem wordt bevonden en geaccepteerd in Europa.

Filmje in de link.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 01-07-2026 10:50:43 ]
pi_221203223
Volslagen idioot om een meldpunt in te richten voor het beschermen van een religie die zelf bol staat van de haat en er op uit is ongelovigen of anders-gelovigen te vernietigen.
-
pi_221203292
Ik wil best wel even komen melden waarom ik de islam haat.

quote:
Het CMO start volgende maand met hun meldpunt. Voorzitter Köktas zou ook graag meer actie zien vanuit het kabinet. Dat zet al geld opzij voor de beveiliging van synagogen vanwege toegenomen antisemitisme. "Ik snap die gevoeligheid van de overheid bij joodse instellingen. Iedereen moet beschermd worden. Daar horen wij ook bij. Wij willen een gelijke behandeling, maar dat zien wij niet."
Er zijn nou eenmaal geen Merkellego's en andere barricaden nodig bij de iftars.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:04:09 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203307
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Voorzitter Köktas zou ook graag meer actie zien vanuit het kabinet. Dat zet al geld opzij voor de beveiliging van synagogen vanwege toegenomen antisemitisme. "Ik snap die gevoeligheid van de overheid bij joodse instellingen. Iedereen moet beschermd worden.

Daar horen wij ook bij. Wij willen een gelijke behandeling, maar dat zien wij niet."
Dat is ook wel een interessante.

quote:
Daar horen wij ook bij. Wij willen een gelijke behandeling, maar dat zien wij niet."
Ik heb nou niet bepaald het idee dat de islam model staat voor gelijke behandeling, dus waarom vindt je dan dat anderen wel die gelijkheidwaardigheid naar jou toe moeten leveren?

En als er een klein beetje gelijke behandeling met intimidatie wordt geleverd dan gaan ze gelijk klagen :?

quote:
Wij willen een gelijke behandeling, maar dat zien wij niet."
Ik denk dat de meeste moslims vooral hun eigen ongelijkwaardigheid naar andere mensen niet zien, kunnen zien of willen zien of denken dat zij dat vanwege hun geloofsovertuigen maar gewoon wel ok is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 01-07-2026 12:42:33 ]
pi_221203336
Het klimaat kan wat mij betreft niet slecht genoeg zijn voor moslims.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:11:33 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221203344
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:04 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat is ook wel een interessante.
[..]
Ik heb nou niet bepaald het idee dt de islam model staat voor gelijke behandeling, dus waarom vindt je dan dat anderen wel die gelijkheidwaardigheid naar jou toe moeten leveren?

En als er een klein beetje gelijke behandeling met intimidatie wordt geleverd dan gaan ze gelijk klagen :?
[..]
Ik denk dat de meeste moslims vooral hun eigen ongelijkwaardigheid naar andere mensen niet ziet, kan zien of wil zien.

Tja. 100% eens hoor.

Maar wat wil je eraan doen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:16:39 #7
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203365
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
Tja. 100% eens hoor.

Maar wat wil je eraan doen?
We hebben in Nederland ook No Surrender opgedoekt en verboden, omdat we een gezellige club van mensen zeker niet willen ontmoedigen, maar niet zitten te wachten op geweldadige initiatieven die de samenleving en deze maatschappij ontwrichten.

En proefondervindelijk weten we inmiddels wel wat de intenties van de islam zijn en wordt het onderhand wel tijd om conclusies te gaan trekken voordat het te laat is.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:18:06 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221203371
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
We hebben in Nederland ook No Surrender opgedoekt en verboden, omdat we een gezellige club van mensen zeker niet willen ontmoedigen, maar niet zitten te wachten op geweldadige initiatieven die de samenleving en deze maatschappij ontwrichten.

En proefondervindelijk weten we inmiddels wel wat de intenties van de islam zijn en wordt het onderhand wel tijd om conclusies te gaan trekken voordat het te laat is.
Eens, maar nogmaals, wtf wil je er tegen doen?

De politiek lijkt van de islam te houden.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:21:15 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203387
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:18 schreef MMaRsu het volgende:

Het is net als stoppen met roken. Je zult eerst een stukje consensus, volledig bewustzijn en commitment moeten hebben dat je met iets bezig bent dat niet goed voor je gezondheid is, voordat je de fase in gaat om er daadwerkelijk mee te gaan stoppen.

En er zijn nog steeds te veel mensen die denken dat "roken geen kwaad kan" en dat het vooral gezellig en sociaal is en het dus gewoon moet kunnen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:28:22 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221203429
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:21 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het is net als stoppen met roken. Je zult eerst een stukje consensus, volledig bewustzijn en commitment moeten hebben dat je met iets bezig bent dat niet goed voor je gezondheid is, voordat je de fase in gaat om er daadwerkelijk mee te gaan stoppen.

En er zijn nog steeds te veel mensen die denken dat "roken geen kwaad kan" en dat het vooral gezellig en sociaal is en het dus gewoon moet kunnen.
En helaas is dat voor de Islam nog veel groter. Er is een veel groter drijfvlak voor mensen die religie aanhangen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:30:50 #11
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203439
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:28 schreef MMaRsu het volgende:
En helaas is dat voor de Islam nog veel groter. Er is een veel groter draagvlak voor mensen die religie aanhangen.
Maar de religie of het geloofssysteem nihilisme of rechtsextremisme wordt in Nederland toch ook niet geaccepteerd. Dat zijn toch dingen die we niet willen, die niet goed zijn voor de mensheid, en waar we iets tegen ondernemen.

NWS / Kind aangehouden voor plannen terreurdaad uit 'nihilistisch extremisme
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:37:46 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221203477
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:30 schreef Tengano het volgende:

[..]
Maar de religie of het geloofssysteem nihilisme of rechtsextremisme wordt in Nederland toch ook niet geaccepteerd. Dat zijn toch dingen die we niet willen, die niet goed zijn voor de mensheid, en waar we iets tegen ondernemen.

Klopt maar zo zien mensen de islam niet.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:39:37 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203486
En ja hoor, hier gaan we. Dit gedrag zie je inmiddels in het klein op FOK!.

De bewijslast tegen de islam wordt onhoudbaar, we worden inmiddels op letterlijk dagelijkse basis geconfronteerd met geweld en moord vanuit die hoek. Dus uiteraard gaan ze janken en krijsen om censuur en een verbod op moslimkritiek.

Hier janken ze in FB dat FOK! zooohoooo rechts is geworden en landelijk ga je dit soort praktijken zien.

Allemaal erg voorspelbaar, al 1400 jaar de tactiek, maar laten we er in Nederland gewoon intrappen joh, fuck de geschiedenis, waarom zouden we daarvan leren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:39:41 #14
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_221203487
LOL moslims willen gelijke behandeling ? Dat is pas goed nieuws ! Dan kunnen ze beginnen zelf het goede voorbeeld te geven door vrouwen gelijk aan mannen te stellen. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:41:31 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:37 schreef MMaRsu het volgende:
Inderdaad en daarom postte ik dus een voorgestelde beweegrichting in post #9
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:42:28 #16
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221203502
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik wil best wel even komen melden waarom ik de islam haat.
[..]
Er zijn nou eenmaal geen Merkellego's en andere barricaden nodig bij de iftars.
Zou eigenlijk wel passend zijn om hetzelfde soort veiligheisplannen en maatregelen te eisen bij islamitische samenkomsten en events.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221203506
Tja,
• Onze homo's kunnen niet hand in hand over straat want...
• Joden kunnen niet met een keppeltje over straat want...
• Vrouwen worden steeds vaker lastig gevallen door...
• Als "jongeren" niet krijgen wat ze willen, halen ze de hele familie erbij en slaan ze het slachtoffer helemaal verrot (ze kunnen het niet alleen). Deze "jongeren" komen vaak uit dezelfde groep.
• Er verschijnt een opsporingsverzoek op TV; 99% van de tijd komt die gezochte uit dezelfde hoek.

Moet ik doorgaan?

Aan de andere kant, ik ken een heleboel lieve moslims.

Maar ja, wij kunnen niet wegkijken bij wat er allemaal gebeurt. En dat is wat die moslims ons wel vragen te doen. Waar waren de protesten op de dam/het malieveld door MOSLIMS toen er keer op keer terroristische aanslagen waren? In plaats daarvan kregen wij kritiek op de vrijheid van meningsuiting te horen.

Hoe vervelend het ook is, ik denk dat ze het over zichzelf hebben afgeroepen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:43:39 #18
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221203512
Gelijke behandeling?
Rot dan maar op naar landen waar ze dezelfde shit aanhangen als jij, ben je onder gelijken dus word je ook gelijk behandeld.
Er zijn landen genoeg.
Ach ja, das waar ook, dan moet je werken voor je geld.

[ Bericht 8% gewijzigd door Joopklepzeiker op 01-07-2026 13:33:26 ]
pi_221203518
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Sommige gelovigen zijn volksmenners, die altijd wel volgelingen vinden om het beleid in een land te kunnen bepalen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:45:46 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203521

Klassieker inmiddels :').
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:48:25 #21
117098 Hathor
Effe niet
pi_221203542
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat is dan zeer onverstandig en grenzeloos naief.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:53:57 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221203578
quote:
13s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:39 schreef HeatWave het volgende:
En ja hoor, hier gaan we. Dit gedrag zie je inmiddels in het klein op FOK!.

De bewijslast tegen de islam wordt onhoudbaar, we worden inmiddels op letterlijk dagelijkse basis geconfronteerd met geweld en moord vanuit die hoek. Dus uiteraard gaan ze janken en krijsen om censuur en een verbod op moslimkritiek.

Hier janken ze in FB dat FOK! zooohoooo rechts is geworden en landelijk ga je dit soort praktijken zien.

Allemaal erg voorspelbaar, al 1400 jaar de tactiek, maar laten we er in Nederland gewoon intrappen joh, fuck de geschiedenis, waarom zouden we daarvan leren.
Het is hier ook vrij rechts geworden.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:56:00 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Het is hier ook vrij rechts geworden.
Onzin, de frequentie van topics waarin men verontwaardigt reageert op de inmiddels dagelijkse incidenten is toegenomen, niet de toon of de "rechtsheid'.

Het is inmiddels dagelijkse kost en dat zie je terug.
Get woke, go broke!
pi_221203598
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Klassieker inmiddels :').
Dit is ook wel een klassieker WMB.

Bekijk deze YouTube-video
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221203615
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Onzin, de frequentie van topics waarin men verontwaardigt reageert op de inmiddels dagelijkse incidenten is toegenomen, niet de toon of de "rechtsheid'.

Het is inmiddels dagelijkse kost en dat zie je terug.
Dan ben je een racist en beland je in een discussie en worden er allerlei nare benamingen en gebeurtenissen bij getrokken.
Ik snap die hele gedachten gang niet.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:03:31 #26
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221203622
Ach, ach, ach.

De groep die zelf niets anders doet dan zich hatelijk of discriminerend uiten of andere groepen, wil zelf een meldpunt voor aandacht als er gemene dingen over hun worden gezegd :')_! _O-

Wat dacht je hiervan: moslims gaan zich eerst zelf eens beter opstellen jegens andere groepen, daarna gaan we eens kijken of zo een meldpunt er kan komen?

En dit is zo ronduit smerig: 'Ik snap die gevoeligheid van de overheid bij joodse instellingen. Iedereen moet beschermd worden. Daar horen wij ook bij. Wij willen een gelijke behandeling, maar dat zien wij niet'.

Ja, en uit welke hoek komen die dreigingen richting Joodse instellingen voornamelijk? Dat is uit de Islamitische hoek. Als er een religie is die juist geen gelijke behandeling wil dan is het wel de Islam.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:03:33 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203623
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dan ben je een racist en beland je in een discussie en worden er allerlei nare benamingen en gebeurtenissen bij getrokken.
Ik snap het prima, kijk maar naar de wereld buiten FOK!, krijsen over rassiesme en fobie etc werkt helaas.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:03:46 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203625
quote:
Ja, dat komt bij diezelfde islamitische propaganda en gaslighting vandaan.

Het zijn de islamisten die islamofobia van de homo's en homofobie hebben afgekeken en zagen dat dat werkte. Zo is islamofobie ontstaan. Het is een copycat die handig van pas komt in de te volgen islamitische strategie.

pi_221203641
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik snap het prima, kijk maar naar de wereld buiten FOK!, krijsen over rassiesme en fobie etc werkt helaas.
Ja idd de realiteit ontkennen, criminaliteit verdedigen en van daders slachtoffers maken.
Toch bizar dat je dat uit je snoet kan krijgen.
pi_221203642
De oorzaak van moslimhaat is het gedrag van moslims:

NWS / 'Dreiging van jihadisme blijft groot, meerdere aanslagen voorkomen'
pi_221203650
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, dat komt bij diezelfde islamitische propaganda en gaslighting vandaan.

Het zijn de islamisten die islamofobia van de homo's en homofobie hebben afgekeken en zagen dat dat werkte. Zo is islamofobie ontstaan. Het is een copycat die handig van pas komt in de te volgen islamitische strategie.

En het mag ook gewoon nog. :|W
Er is veel te veel toe gestaan, nu denken die extremisten dat ze alles kunnen doen en zeggen en ze hebben er in veel gevallen nog gelijk in ook.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:11:13 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203654
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En het mag ook gewoon nog. :|W
Er is veel te veel toe gestaan, nu denken die extremisten dat ze alles kunnen doen en zeggen en ze hebben er in veel gevallen nog gelijk in ook.
Het principe van - een brutaal mens heeft de halve wereld -.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:12:03 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203658
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ja idd de realiteit ontkennen, criminaliteit verdedigen en van daders slachtoffers maken.
Toch bizar dat je dat uit je snoet kan krijgen.
Sja, dat is er jarenlang ingeramd met de campagnes waarin, uiteraard overtrokken van mijn kant, er werd beweerd dat rassiesme en fobie etc heul veul erger zijn dan geweld en moord. Er is een collectief schuldgevoel gecreëerd en een zogenaamde suďcidale empathie voor alles dat niet "wit" is.
Get woke, go broke!
pi_221203667
quote:
Wij willen een gelijke behandeling, maar dat zien wij niet.
Jullie willen geen gelijke behandeling, jullie willen meer.
Ik kan de meme zo gauw niet vinden, het bestaat uit drie plaatjes:
- een paar lief kijkende moslims die claimen dat de islam de 'religie van de vrede' is (proest)
- wat meer neutraal kijkende moslims die vinden dat de islam een 'speciale status' verdient
- een hoop boos kijkende moslims die letterlijk zeggen 'islam or else'.

We zijn nu bij dat tweede plaatje aangekomen, op weg naar het laatste.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:14:31 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203673

Zoiets?
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:15:31 #36
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221203676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:48 schreef quo_ het volgende:
Volslagen idioot om een meldpunt in te richten voor het beschermen van een religie die zelf bol staat van de haat en er op uit is ongelovigen of anders-gelovigen te vernietigen.
Precies. Islamofobie is een regelrechte leugen.

Moslims moeten eens beseffen dat hun normen niet prevaleren en als ze weer eens hun zin niet krijgen, dat dat dan nog geen haat is. Altijd maar weer de slachtofferrol, nooit zelfreflectie laat staan -kritiek.

Islam; nemen, nemen, nemen, niets geven.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221203683
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets?
Deze is een stuk uitgebreider eigenlijk :)
Die wat ik bedoelde zie je getekende poppetjes met steeds bozer kijkende ogen naarmate ze een steeds groter deel van de bevolking uitmaken. Maar komt op hetzelfde neer.

Helaas zijn er nog erg veel kikkers in dit land die het langzaam opwarmende water wel fijn lijken te vinden.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:21:22 #38
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_221203693
Een meldpunt voor moslimhaat zal nooit, maar dan ook echt NOOIT noodzakelijk zijn.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_221203696
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het principe van - een brutaal mens heeft de halve wereld -.
Ja dat.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:25:51 #40
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203710
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets?
Klopt. In dit filmpje zie je ook de exacte overeenkomsten zoals Brigitten Gabriel ze beschrijft die nog geen 50 jaar geleden in Libanon ook voorkwamen. Daar werden in de (Christelijk) parel van het Midden Oosten ook de moslims verwelkomd en moesten de oorspronkelijke Christenen uiteindelijk zelf vluchten uit hun eigen land.

Eigenlijk zou iedere Europeaan dit filmpje van slecht 5 minuten verplicht moeten kijken.
quote:
Belangrijk kantelpunt: Libanese Burgeroorlog (1975–1990)

De echte grote verandering kwam door de burgeroorlog:

Veel christenen emigreerden tijdens en na de oorlog.
De sjiitische bevolking groeide sterk (mede door hogere geboortecijfers en interne migratie).
De oorlog en Israëlische en Syrische invloeden veranderden ook de machtsverhoudingen.
Daarna (na 1990)
De politieke structuur bleef gebaseerd op religieuze verdeling (confessioneel systeem).
Maar in de praktijk zijn de moslimbevolkingsgroepen tegenwoordig groter in aantal dan de christelijke groepen.
pi_221203711
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, dat is er jarenlang ingeramd met de campagnes waarin, uiteraard overtrokken van mijn kant, er werd beweerd dat rassiesme en fobie etc heul veul erger zijn dan geweld en moord. Er is een collectief schuldgevoel gecreëerd en een zogenaamde suďcidale empathie voor alles dat niet "wit" is.
Ja precies, het heeft niks meer met gelijkheid te maken.
Er is een tweedeling gecreëerd met de blanke mensen als boemannen de woorden racisme en discriminatie hebben hun waarde verloren er is teveel misbruik van gemaakt.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:27:53 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Klopt. In dit filmpje zie je ook de exacte overeenkomsten zoals Brigitten Gabriel ze beschrijft die nog geen 50 jaar geleden in Libanon ook voorkwamen. Daar werden in de (Christelijk) parel van het Midden Oosten ook de moslims verwelkomd en moesten de oorspronkelijke Christenen uiteindelijk zelf vluchten uit hun eigen land.

Eigenlijk zou iedere Europeaan dit filmpje van slecht 5 minuten verplicht moeten kijken.
[..]
Sja, helaas is de pro islam campagne, vermomd als FRIE PELLESTAIN!!!! succesvoller dan daadwerkelijke geschiedenislessen.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:30:33 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221203737
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er is zelfs een angstcultuur gecreëerd, mensen zijn bang voor hun carričre of sociale leven als men het verkeerde zegt. Dat heeft de gutmensch toch weer goed voor elkaar gekregen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:30:38 #44
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, helaas is de pro islam campagne, vermomd als FRIE PELLESTAIN!!!! succesvoller dan daadwerkelijke geschiedenislessen.
Kortom Libanon is in slechts 15 jaar tijd verwoest en veranderd in een terroristennest.

Zo lang is er dus blijkbaar niet voor nodig.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:31:05 #45
182233 thedeedster
pi_221203740
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
True, maar helaas is hij slechts een vertegenwoordiging van wat er in Nederland, voornamelijk in de politiek en de media lijkt te spelen.

Of ze weten het oprecht niet en zijn incompetent of ze weten het wel en zijn kwaadaardig, meer smaken zijn er niet.
Blijf je uitspreken, maar laat je niet opnaaien. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221203742
Wat een ironie, paradoxen en ontbreken van introspectie in dat artikel
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221203745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:57 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Je kunt moslims niet kwalijk nemen dat ze vinden dat ze moslima's mogen slaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221203750
Ik haat moslims ook, dus ik kan me hier melden?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:34:09 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Blijf je uitspreken, maar laat je niet opnaaien. :Y
Dat doe ik op FOK! vrijwel nooit hoor, ik zit hier voor mijn lol :7.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:37:21 #50
182233 thedeedster
pi_221203767
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat doe ik op FOK! vrijwel nooit hoor, ik zit hier voor mijn lol :7.
Goed zo. Als ik eerlijk ben; de tijd van een inhoudelijke discussie is wat mij betreft al lang voorbij. Het is bijvoorbeeld gestoord dat de Zwarte Piet- draad ergens in deeltje 200 zit. 8)7

Elke keer weer een herhaling van zetten.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:39:51 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203783
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:37 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Goed zo. Als ik eerlijk ben; de tijd van een inhoudelijke discussie is wat mij betreft al lang voorbij. Het is bijvoorbeeld gestoord dat de Zwarte Piet- draad ergens in deeltje 200 zit. 8)7

Elke keer weer een herhaling van zetten.
Dat is ook zo hoor, daarom is de bewering dat FOK! zo rechts is geworden ook gewoonweg niet waar. Er is weliswaar een toename in topics over gewelddadige incidenten, moorden en aanslagen, maar dat komt door de toename daarvan en niet door "ons".

Maar ik val in herhaling, excuses :P.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:41:34 #52
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221203787
Profileren is toch goed? Dan is het bijhouden van haatincidenten een mooie vervolgstap om de vinger aan de pols te houden.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:44:00 #53
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203800
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:41 schreef Koekoekmakto het volgende:
Profileren is toch goed? Dan is het bijhouden van haatincidenten een mooie vervolgstap om de vinger aan de pols te houden.
Maar andersom schijnt het niet te mogen, want dat is "discriminerend".

Weer die twee maatstaven dus.
pi_221203804
quote:
Prima, gaan we dat ook doen voor haatincidenten vanuit de volgelingen van dat 'geloof'.

Ik wil wel graag aandelen kopen van het datacenter waar die gegevens worden bijgehouden dan. Want die zullen zeer snel moeten opschalen in capaciteit. Wordt lekker cashen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:48:44 #55
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221203820
quote:
Het is vooral erg krom en hypocriet aangezien deze groep zelf de grootste dadergroep vormt jegens anderen.

Zo een groep hoeft niet beschermd te worden, maar moet eens in de spiegel kijken en eerst eens wat zelfreinigend vermogend aanwakkeren binnen de eigen gemeenschappen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:50:41 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221203826
Gezien wat er allemaal op dit forum wordt uitgebraakt lijkt me dat zeker een goed meldpunt.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:53:15 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203842
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar waarom zouden ze? Je kan er de klok op gelijk zetten dat de useful idiots, de bianconeris van deze wereld, ons zo weer komen vertellen dat dit soort meldpunten echt nodig zijn, zie dit topic!!!!!
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:50 schreef Hexagon het volgende:
Gezien wat er allemaal op dit forum wordt uitgebraakt lijkt me dat zeker een goed meldpunt.
Aaaaaaaaaaaaand here we are *O*.
Get woke, go broke!
pi_221203860
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:44 schreef Tengano het volgende:

[..]
Maar andersom schijnt het niet te mogen, want dat is "discriminerend".

Weer die twee maatstaven dus.
Daar hebben we detentiecijfers voor, en die zijn dan nog erg gunstig voor hen want het overgrote deel van de Mo's en de Ali's die aldaar resideren worden als Hollander gezien.
graag verwijderen
pi_221203869
Man wat haat ik moslims. Ik zal mezelf alvast aanmelden.
pi_221203876
Deze topic toont weer eens aan dat het hoog nodig is.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:57:08 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221203877
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Ja gezien jij een van de redenen bent met wat je hier uitbraakt is dat vrij logisch natuurlijk.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:58:26 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203881
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja gezien jij een van de redenen bent met wat je hier uitbraakt is dat vrij logisch natuurlijk.
Och arme, ik kan er ook niets aan doen dat je aan Koran lijdt, ik hoop dat het te genezen is :*.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:58:36 #63
182233 thedeedster
pi_221203884
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
The gift that keeps on giving. :Y
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:58:50 #64
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221203887
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:50 schreef Hexagon het volgende:
Boehoe :D

Laat ze maar lekker melden. Mijn mening over moslims zal nooit veranderen.
pi_221203895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:57 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ze kan zo bij improv theatre aan de slag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 01-07-2026 13:06:26 ]
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:04:18 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221203913
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Och arme, ik kan er ook niets aan doen dat je aan Koran lijdt, ik hoop dat het te genezen is :*.
Tja gezien jouw etnische zuivering fantasieën lijkt die meldpunt me zeer noodzakelijk.
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:05:59 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203922
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja gezien jouw etnische zuivering fantasieën lijkt die meldpunt me zeer noodzakelijk.
En die fantasieën heb je helemaal 100% zelf verzonnen, maar dat krijg je als je Koran hebt, dat zaait langzaam uit naar de hersenen blijkbaar.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:07:01 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221203926
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En die fantasieën heb je helemaal 100% zelf verzonnen, maar dat krijg je als je Koran hebt, dat zaait langzaam uit naar de hersenen blijkbaar.
Nee hoor die zin prima door de regels van jouw posts heen te lezen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:08:04 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203932
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee hoor die zin prima door de regels van jouw posts heen te lezen.
Nee hoor, dat zit overduidelijk alleen in je hoofd, projectie etc.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:08:13 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203935
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:56 schreef JanKlaassen1 het volgende:
quote:
Deze topic en die meldpunt.

Niet verwonderlijk dus dat jullie deze geluiden en vooral meningen en conclusies als "racisme" willen wegzetten.
pi_221203941
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:05 schreef HeatWave het volgende:
maar dat krijg je als je Koran hebt, dat zaait langzaam uit naar de hersenen blijkbaar.
Die pakjes haatpapier zijn juist bedoelt voor degenen zonder hersenen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:10:38 #72
3542 Gia
User under construction
pi_221203946
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik wil een meldpunt rechtsextremismehaat.

Serieus, komt er ook een meldpunt moslimgeweld??
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:12:08 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221203950
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee hoor, dat zit overduidelijk alleen in je hoofd, projectie etc.
Tja als al je posts inzake welke moslim dan ook vooral bestaan uit schreeuwerige, generaliserende, hatelijke teksten dan is het wel te raden wat er als het aan jou ligt zou moeten gebeuren. Een en een is twee.
pi_221204004
quote:
Ook pleit de organisatie voor geld vanuit de overheid voor de bescherming van islamitische gebedshuizen.
Doen we dat ook met Joodse gebedshuizen? Zo ja, duidelijk. Zo nee, niet aan beginnen.
pi_221204073
Wacht effe, de moslims met haat naar alles en iedereen die geen moslim is, willen zelf een meldpunt moslimhaat? Serieus?
pi_221204116
quote:

[..]
Ah daar zijn ze al. :O
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:17:10 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221204144
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja als al je posts inzake welke moslim dan ook vooral bestaan uit schreeuwerige, generaliserende, hatelijke teksten dan is het wel te raden wat er als het aan jou ligt zou moeten gebeuren. Een en een is twee.
Oh, gelukkig zijn de moslims zelf altijd enorm beschaafd, een paar keeldoorsnijgebaren bij voetbal, maakt dat nou uit allemaal :').

Als er 1 groep is die openlijk, wereldwijd, luidkeels en trots uitkomt voor het feit dat ze geweld, moord en zuiveringen op ongelovigen willen en daadwerkelijk uitvoeren zijn het de moslims, al 1400 jaar.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:18:38 #78
3542 Gia
User under construction
pi_221204208
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Daar hebben we detentiecijfers voor, en die zijn dan nog erg gunstig voor hen want het overgrote deel van de Mo's en de Ali's die aldaar resideren worden als Hollander gezien.
Klopt, ze houden geen statistieken bij op basis van geloof.
pi_221204220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh, gelukkig zijn de moslims zelf altijd enorm beschaafd, een paar keeldoorsnijgebaren bij voetbal, maakt dat nou uit allemaal :').

Als er 1 groep is die openlijk, wereldwijd, luidkeels en trots uitkomt voor het feit dat ze geweld, moord en zuiveringen op ongelovigen willen en daadwerkelijk uitvoeren zijn het de moslims, al 1400 jaar.
Dat is geen haat dat is cultuur dat moeten we accepteren en er vooral niks van vinden.

-O-
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:19:04 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221204229
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja maar hullie gullie en zullie :'( :'( :'(

Maar we hebben het nou over jouw gedrag en niet over dat van hufterige moslims, die ook bestaan.
pi_221204238
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Klopt, ze houden geen statistieken bij op basis van geloof.
Tijd voor een meldpunt. :)
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:20:26 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221204277
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat is geen haat dat is cultuur dat moeten we accepteren en er vooral niks van vinden.

-O-
Ja jij bent heel zielig, je mag niet eens een groep mensen volledig generaliseren en verdacht maken van van alles.

Boehoehoehoehoe :'( :'( :'( :'(
pi_221204296
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar we hebben het nou over jouw gedrag en niet over dat van hufterige moslims, die ook bestaan.
Goed om te zien dat we met jou vooruitgang boeken. Deze tekst die je hier typt was een jaar geleden nog ondenkbaar uit jouw keyboard. Sinds wanneer vallen broeders elkaar zo openlijk af?
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:24:23 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221204355
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Oh het was dus alleen een persoonlijke aanval, zeg dat dan :').

OK, hoeveel mensen heb ik deze week neergeschoten op een opvang, neergestoken in Drachten, vanaf mijn fatbike bijna vermoord om een paar voorbeelden van deze week te noemen.

Maar IK moet aangepakt worden, de politie moet tijd verdoen aan mij om wat boze woordjes, fuck die slachtoffers :').
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:25:05 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221204378
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:21 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Goed om te zien dat we met jou vooruitgang boeken. Deze tekst die je hier typt was een jaar geleden nog ondenkbaar uit jouw keyboard. Sinds wanneer vallen broeders elkaar zo openlijk af?
Ah dingen verzinnen en verdraaien. De volgende uit de gereedsschapskist van extreemrechtse internetridders.
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:26:04 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221204407
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh het was dus alleen een persoonlijke aanval, zeg dat dan :').

OK, hoeveel mensen heb ik deze week neergeschoten op een opvang, neergestoken in Drachten, vanaf mijn fatbike bijna vermoord om een paar voorbeelden van deze week te noemen.

Maar IK moet aangepakt worden, de politie moet tijd verdoen aan mij om wat boze woordjes, fuck die slachtoffers :').
Nog meer "Ja maar hullie, gullie en zullie"

Het maakt je eigen gedrag er niet beter op.
pi_221204414
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ah dingen verzinnen en verdraaien. De volgende uit de gereedsschapskist van extreemrechtse internetridders.
Je verloochtent je afkomst tegenover een mede-broeder ja?
pi_221204421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja jij bent heel zielig, je mag niet eens een groep mensen volledig generaliseren en verdacht maken van van alles.

Boehoehoehoehoe :'( :'( :'( :'(
Het zijn niet mijn woorden maar de woorden die je naar je hoofd geslingerd krijgt als je iets vind van een misdaad en het lef hebt om te zeggen dat het uit een bepaalde groep komt.

Hou op met verdedigen sta het toe dat de misdadigers uitgezet en/of keihard bestraft gaan worden en je zal zien dat de cijfers flink dalen en de Moslims die zich wel aan willen passen overblijven en de haat verdwijnt.
Men haat niet alle Moslims maar de Moslims die ons haten.
pi_221204432
Is het tegenwoordig ook al extreemrechts om tegen moslimterrorisme te zijn?
graag verwijderen
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:30:03 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221204446
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gast, je stormt zelf het topic binnen met een hullie gullie en zullie, "ja maar rechts is ook fout" en denkt dit nou als tegenargument op te kunnen voeren.

De ton is echt helemaal leeg inmiddels he? Je hebt alleen nog wat vage aantijgingen, oproepen tot monddoodmaken/censuur.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:30:15 #91
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221204453
quote:
13s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:39 schreef HeatWave het volgende:
... Dus uiteraard gaan ze janken en krijsen om censuur en een verbod op moslimkritiek.

...
Swastika's op een moskee zetten is net zozeer "moslimkritiek" als het zetten van swastika's op een synagoge "kritiek op Israël" is.

Er is een groot verschil tussen vraagtekens zetten bij bepaalde stromingen of aspecten van de islam en het vernielen van hun gebedshuizen en het openlijk fantaseren over deportaties of het aanhalen van termen als "geitenneukers" en "kopvodden".
pi_221204456
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:07 schreef RotatoR het volgende:
De oorzaak van moslimhaat is het gedrag van moslims:

NWS / 'Dreiging van jihadisme blijft groot, meerdere aanslagen voorkomen'
Doen alsof elke moslim een jihadist is, deze user kan het.
pi_221204472
Er is niets mis met moslimhaat
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:31:45 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221204497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gast, je stormt zelf het topic binnen met een hullie gullie en zullie, "ja maar rechts is ook fout" en denkt dit nou als tegenargument op te kunnen voeren.

De ton is echt helemaal leeg inmiddels he? Je hebt alleen nog wat vage aantijgingen, oproepen tot monddoodmaken/censuur.
Ik meld n het topic vooral dat het noodzakelijk is en dat oon jij vooral aan met je gekrijs.
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:32:46 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221204526
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het zijn niet mijn woorden maar de woorden die je naar je hoofd geslingerd krijgt als je iets vind van een misdaad en het lef hebt om te zeggen dat het uit een bepaalde groep komt.

Hou op met verdedigen sta het toe dat de misdadigers uitgezet en/of keihard bestraft gaan worden en je zal zien dat de cijfers flink dalen en de Moslims die zich wel aan willen passen overblijven en de haat verdwijnt.
Men haat niet alle Moslims maar de Moslims die ons haten.
Oh nu alleen misdadigers. Zjn er ook moslims die niet misdadiger zijn. En moeten die oom maar verdacht gemaakt worden omdat het blijkbaar allemaal te moeilijk is?
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:33:04 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221204535
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik meld n het topic vooral dat het noodzakelijk is en dat oon jij vooral aan met je gekrijs.
Zo veel tikfouten, denk om je hart B-).

Nee, je doet precies detgene waar je mij van beticht, goeie tactiek, wie heeft die ook al weer verzonnen?
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:39:31 #97
3542 Gia
User under construction
pi_221204682
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:30 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Doen alsof elke moslim een jihadist is, deze user kan het.
Als hier een burgeroorlog uitbreekt tussen extremistische moslims en de westerse wereld, welke kant zullen de niet extremistische moslims dan kiezen?
pi_221204704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Oh nu alleen misdadigers. Zjn er ook moslims die niet misdadiger zijn. En moeten die oom maar verdacht gemaakt worden omdat het blijkbaar allemaal te moeilijk is?
Dit is niet eens de kern van het probleem, dat zit hem toch echt in de islamitische onverdraagzaamheid jegens ander culturen, de andere sekse, homofilie, plus het feit dat ze 72 kinderen krijgen om seksueel te misbruiken als ze ongelovigen vermoorden helpt natuurlijk ook niet mee aan een positieve beeldvorming.
graag verwijderen
pi_221204711
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik heb dat verhaal al vaker gezegd. Waarom moet ik iedere keer op mijn woorden letten en erbij zetten: Alleen de mensen die zich misdragen?
Dat is andersom niet het geval.

Witte mensen racisten.
Rechtsen racisten.
Het westen slecht.
Niet gelovigen duivels.

En deze zijn helemaal top. alle mannen en jongeren fout omdat de bewuste doelgroep niet genoemd mag worden scheren we ze allemaal maar over 1 kam.

Mannen fout.
Jongeren tuig.

DIT is waarmee de haat naar Moslims veroorzaakt is en daar ben jij een heel goed voorbeeld van.
Je blijft de discussie maar in stand houden en het daadwerkelijk probleem bij anderen neerleggen.
pi_221204735
Meldpunt moslims is noodzakelijk.
pi_221204754
Moslimhaat is noodzakelijk? Xd
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:48:28 #102
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221204756
quote:
Haat tegen moslims wordt openlijker geuit, ook online.
Afkeer en haat zijn niet hetzelfde.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_221204763
Meer dan een miljoen moslims in Nederland? Gaat wel hard zo met die zogenaamde niet-bestaande islamisering.
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:50:37 #104
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221204766
Het aantal likes in post 2 van @quo_ is toch wel veelzeggend.

Het zou mooi en gelijkwaardig zijn als het Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) alsmede de overheid zelf, dit soort signalen eens een keer serieus begonnen te nemen.

En datzelfde geldt natuurlijk ook voor de "niet extremistische" moslims en hun fanclub hier in Nederland en op FOK!
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:55:10 #105
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221204777
Toch zit ik liever met 100 moslims in een te kleine ruimte dan met één radicaal linkse! :r
pi_221204787
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Toch zit ik liever met 100 moslims in een te kleine ruimte dan met één radicaal linkse! :r
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 13:59:27 #107
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221204791
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:58 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.
@torentje
pi_221204821
Komt er ook een meldpunt voor ons nederlanders?
I'm not online, it's just your imagination
pi_221204855
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:06 schreef sleepingbeauty het volgende:
Meldpunt Moslimoverlast?
graag verwijderen
pi_221204869
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Meldpunt Moslimoverlast?
Die raakt direct overbelast.
pi_221204941
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:06 schreef sleepingbeauty het volgende:
Natuurlijk niet, ongelovigen zijn niet zo'n doordrammers.
  woensdag 1 juli 2026 @ 14:21:27 #112
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221204967
Nergens voor nodig.
Ga eerst anderen maar accepteren.

Actie reactie en de intolerantie naar moslims komt door intolerantie van moslims.

Oprotten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 1 juli 2026 @ 14:21:58 #113
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_221204972
Een meldpunt zodat we kunnen melden dat we moslims haten.

Goed plan! _O_
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_221205057
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Je kunt moslims niet kwalijk nemen dat ze vinden dat ze moslima's mogen slaan.
Deze dame vraagt er inderdaad om.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 1 juli 2026 @ 14:35:04 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_221205201
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:56 schreef JanKlaassen1 het volgende:
Deze topic. :')
  woensdag 1 juli 2026 @ 14:35:36 #116
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221205219
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:35 schreef Hathor het volgende:
Deze topic. :')
Bro, je weet toch 8-)
pi_221205356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:58 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Een stem op de PVV is een verloren stem, want ook de PVV doet niet voldoende voor ongelovigen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 14:59:50 #118
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221205389
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:52 schreef torentje het volgende:
Een stem op de PVV is een verloren stem, want ook de PVV doet niet voldoende voor ongelovigen.
Mogelijk heb je zelfs meer aan links als uiteindelijk ook zij het zat zijn.

"It's not a human right to enter Denmark do a rape and stay" - Mette Frederiksen

pi_221205423
Ik ga jullie lekker allemaal verklikken.
pi_221205532
De reacties in dit topic laten maar weer eens zien waarom dit nodig is. :)

^O^
pi_221205565
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:14 schreef -Knapzak- het volgende:

^O^
Ja? Jij denkt dat ze mij iets kunnen maken omdat ik aangeef een hekel aan moslims te hebben?
pi_221205606
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:16 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ja? Jij denkt dat ze mij iets kunnen maken omdat ik aangeef een hekel aan moslims te hebben?
Graag op zoek naar de slachtofferrol, dus leg de ander maar wat woorden in de mond. ZWAK.
  woensdag 1 juli 2026 @ 15:26:19 #123
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_221205628
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:21 schreef Red_85 het volgende:
Nergens voor nodig.
Ga eerst anderen maar accepteren.

Actie reactie en de intolerantie naar moslims komt door intolerantie van moslims.

Oprotten.
Mag je nier hardop zeggen, anders ben je in no-time het fascisten hoekje in getrapt.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 1 juli 2026 @ 15:43:29 #124
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221205703
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Graag op zoek naar de slachtofferrol, dus leg de ander maar wat woorden in de mond. ZWAK.
Als er nou één groepering is die uitblinkt in de slachtofferrol, dan zijn het wel de moslims.

En ook dit statement heeft daadwerkelijk niets met haat te maken, maar met het benoemen van feiten.
  woensdag 1 juli 2026 @ 15:44:02 #125
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221205705
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:26 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Mag je nier hardop zeggen, anders ben je in no-time het fascisten hoekje in getrapt.
Ach, woorden als fascist en racist hebben een pittige inflatie gehad en al lang hun originele waarde verloren.
1947-2016
pi_221205848
quote:

^O^
Jij bent dus niet van mening, dat de gelovigen veel te opdringerig zijn? Terwijl ze bijna de hele wereld onleefbaar hebben gemaakt voor hun religieuze uitingen?
pi_221205850
quote:

^O^
Moslims doen boze moslimdingen -> Anderen vinden dat stom -> Moslims doen nog meer boze moslimdingen -> Anderen vinden moslims nog stommer -> Moslims zeggen "HEY, ONS NIET STOM VINDEN, RACISME" -> Anderen zeggen: "DOE DAN NIET STOM" -> Moslims doen nog veel meer boze moslimdingen -> Anderen vinden moslims nu heel erg stom, zeg maar haten -> Knapzak reageert op FOK! dat een meldpunt tegen moslimhaat nodig is

Ontbreken er wat schakels in de hoofden van dit soort figuren of zo?
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:01:05 #128
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221205853
Het wordt zeker tijd voor een meldpunt waar we alle haat van moslims tegen ons kunnen melden.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:21:21 #129
40566 Ericr
Livewrong
pi_221205992
Goedpraten van haat en mogelijk geweld. Zo kennen we Fokfront weer.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:24:14 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221206005
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:21 schreef Ericr het volgende:
Goedpraten van haat en mogelijk geweld. Zo kennen we Fokfront weer.
Dit soort topics lijken een soort dierentuin. Op het bordje staat "Meldpunt moslimhaat noodzakelijk" en in de kooi zien we alle gevallen waar de noodzaak uit blijkt rondlopen.
pi_221206050
Dat clubje naďevelingen hier is echt ongekend _O-

pi_221206057
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:32 schreef Multatilu het volgende:
Ik haat moslims ook, dus ik kan me hier melden?
Dit was overigens een (slecht) grapje. Ik haat moslims niet, ik heb wel een gezonde hekel aan religie in het algemeen. Er is niets mis met een vredelievende levensstijl, maar als je dat doet omdat je denkt dat een of ander opperwezen je daartoe verplicht dan ben je niet lekker bij je snikkel.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:37:46 #133
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206065
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Dit soort topics lijken een soort dierentuin. Op het bordje staat "Meldpunt moslimhaat noodzakelijk" en in de kooi zien we alle gevallen waar de noodzaak uit blijkt rondlopen.
Had je al gezien dat onderstaande post al 50 likes heeft in 7 uur tijd.

Wanneer heb jij hier voor het laatst een post gezien met 50 likes?

En zou het dan echt allemaal aan die "racisten" en de vermeende autochtone mOsLiMhaaD liggen denk je, of zou het misschien zo kunnen zijn dat deze weerstand (moedwillig?) is opgewekt door de groep die zich hier wederom als slachtoffer opwerpt.
quote:
pi_221206071
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ach, woorden als fascist en racist hebben een pittige inflatie gehad en al lang hun originele waarde verloren.
Je kan het blijven herhalen, maar dat maakt het niet waar. Je was gisteren nog in een topic waar je maatje de vijfde colonne (mensen met een minder hysterische mening over migratie) in Nederland wilde laten verdwijnen en je was te verrot om er wat van te zeggen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:42:03 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221206086
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:37 schreef Tengano het volgende:

[..]

En zou het dan echt allemaal aan die "racisten" en de vermeende autochtone mOsLiMhaaD liggen denk je, of zou het misschien zo kunnen zijn dat deze weerstand (moedwillig?) is opgewekt door de groep die zich hier wederom als slachtoffer opwerpt.
[..]

Die likes zijn inderdaad een prima onderbouwing van de noodzaak van dit meldpunt inderdaad.
pi_221206101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Als er nou één groepering is die uitblinkt in de slachtofferrol, dan zijn het wel de moslims.

En ook dit statement heeft daadwerkelijk niets met haat te maken, maar met het benoemen van feiten.
Echt jongen wat een knappe post. Je jankt over het verzonnen idee dat gezegd zou zijn dat "ze" je wat aan gaan doen. Vervolgens verzin je dat ik het over je haat zou hebben gehad. En dan heb je het lef om juist anderen te beschuldigen van de slachtofferrol opzoeken.

De dag dat islamisten en rechts wappies erachter komen hoeveel ze op elkaar lijken is het land verloren.
pi_221206109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:37 schreef Tengano het volgende:

[..]

[..]

53 ;)
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:45:47 #138
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206128
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
53 ;)
En nog steeds proberen ze vol te houden met hun gaslighting. Ongelofelijk.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:47:22 #139
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206140
Maar we zullen even de proef op de som nemen.

Like deze post als je vindt dat islam vrede is en iets positiefs bijdraagt aan de wereld.
pi_221206144
Kunnen we Fok! ergens aanmelden als meldpunt? Ruimt zo lekker op.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:48:15 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221206146
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja als je naar aanleiding van wat in dit soort topics voorbij komt nog blijft krijsen dat het er niet moet komen dan wordt dat er wel duidelijker op ja.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:48:23 #142
477768 TweedeKlum
Hup Senegal
pi_221206148
De islam is een kwaadaardige tumor die je moet wegsnijden, overal waar de islam komt is er ellende.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221206154
quote:

[..]
Het is altijd de schuld van een ander, dat is ook het hele probleem.
En zo lang ze hiermee doorgaan komt er sowieso geen oplossing het gaat alleen maar erger worden.
Het lijkt wel alsof ze bewust olie op het vuur gooien door niet toe te staan dat dit aangepakt gaat worden.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:50:28 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221206160
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:47 schreef Tengano het volgende:
Maar we zullen even de proef op de som nemen.

Like deze post als je vindt dat islam vrede is en iets positiefs bijdraagt aan de wereld.
De zal ik niet liken want dat vind ik namelijk niet.

Dat wil echter niet zeggen dat het maar een reden is om groepen mensen te generaliseren en te willen marginaliseren. Zoals we ook weer in dit topic zien.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:52:26 #145
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221206172
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het is altijd de schuld van een ander, dat is ook het hele probleem.
En zo lang ze hiermee doorgaan komt er sowieso geen oplossing het gaat alleen maar erger worden.
Het lijkt wel alsof ze bewust olie op het vuur gooien door niet toe te staan dat dit aangepakt gaat worden.
Zou je misschien ook eens kunnen nadenken of het tomeloos verspreiden van haat rondom hele groepen, los van wat ze persoonlijk doen, ergens tot een oplossing leidt. Of hen willen marginaliseren of deporteren?

Probeer eens te bedenken waarom mensen er een probleem mee hebben in plaas van steeds in de slachtofferro te gaan zitten.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:52:39 #146
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206176
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:50 schreef Hexagon het volgende:
De zal ik niet liken want dat vind ik namelijk niet.

Dat wil echter niet zeggen dat het maar een reden is om groepen mensen te generaliseren en te willen marginaliseren. Zoals we ook weer in dit topic zien.
Zij spreken ook gewoon over ongelovigen hoor. Daar zijn ze echt niet voorzichtig in.

Of je nou Jood, Christen of een atheist bent maakt weinig uit, alles gaat over één kam.
pi_221206189
Als je de moskeeën nou gewoon verwijderd hoeven ze ook niet beveiligd te worden. Win/win.
Conscience do cost.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:56:31 #148
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221206207
AI zegt...

De voordelen van de islam omvatten onder andere cultuurverrijking en sociale cohesie in een multiculturele samenleving, evenals het bieden van structuur en houvast voor gelovigen. Daarnaast kan de islam bijdragen aan een beter begrip van verschillende culturen en gewoonten.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:59:24 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:56 schreef Koekoekmakto het volgende:
AI zegt...

De voordelen van de islam omvatten onder andere cultuurverrijking en sociale cohesie in een multiculturele samenleving, evenals het bieden van structuur en houvast voor gelovigen. Daarnaast kan de islam bijdragen aan een beter begrip van verschillende culturen en gewoonten.
If islam is the final revelation, then why doesn't it work? zegt Douglas Murray
pi_221206263
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:52 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zij spreken ook gewoon over ongelovigen hoor. Daar zijn ze echt niet voorzichtig in.

Of je nou Jood, Christen of een atheist bent maakt weinig uit, alles gaat over één kam.
Goed punt. Ga eens thee drinken met een moslim. Er gaat een wereld voor je open: of je christen, jood of atheist bent, voor een moslim is het een pot nat: je bent een tweede rangs burger. De islam is daar erg duidelijk over; types als Hexagon proberen dat te bagetalliseren.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:06:45 #151
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221206306
Misschien moeten moslimgemeenschappen zich eens inzetten tegen de overlast die anderen ervaren, als ze hier duidelijk afstand van nemen, dit veroordelen, en consequenties aan hangen zoals mensen uit hun moskee trappen na incidenten zoals we zoveel zien. Ik vermoed dat het sentiment in Europa snel zal veranderen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221206313
quote:
8s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:54 schreef ems. het volgende:
Als je de moskeeën nou gewoon verwijderd hoeven ze ook niet beveiligd te worden. Win/win.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:07:21 #153
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221206314
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Aldus de user die nooit een goed argument kan maken zonder anderen standpunten in de voeten te schuiven die ze niet hebben ingenomen en hen vervolgens dan daar op aan te vallen. Zoals je hier ook weer probeert met @HeatWave
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja als je naar aanleiding van wat in dit soort topics voorbij komt nog blijft krijsen dat het er niet moet komen dan wordt dat er wel duidelijker op ja.
Het wordt met name duidelijk dat dit meldpunt idioot is, moslims zijn geen slachtoffer, moslims zijn bijna altijd dader. Zij zijn degenen die anderen op negatieve manieren bejegenen, zij het via haat, intimidatie of zelfs geweld en terrorisme.
pi_221206320
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zou je misschien ook eens kunnen nadenken of het tomeloos verspreiden van haat rondom hele groepen, los van wat ze persoonlijk doen, ergens tot een oplossing leidt. Of hen willen marginaliseren of deporteren?

Probeer eens te bedenken waarom mensen er een probleem mee hebben in plaas van steeds in de slachtofferro te gaan zitten.
Ga naar de oorzaak van waarom mensen dit willen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:09:25 #155
182233 thedeedster
pi_221206328
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat je nog de moeite neemt.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:09:50 #156
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221206333
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:56 schreef Koekoekmakto het volgende:
AI zegt...

Interessant.

Waar zou die cultuurverrijking zich bevinden en de sociale cohesie? Op dit moment zien we met name afbraak van cultuur (namelijk van de inheemse cultuur van Westerlingen) en veel polarisatie en fragmentatie van de samenleving. Dit vooral door de moedwillige segregatie van grote groepen migranten uit Islamitische landen, die om economische redenen naar het Westen komen en vervolgens leven in lijn met de cultuur van het herkomstland.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:10:41 #157
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206344
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
Interessant.

Waar zou die cultuurverrijking zich bevinden en de sociale cohesie? Op dit moment zien we met name afbraak van cultuur (namelijk van de inheemse cultuur van Westerlingen) en veel polarisatie en fragmentatie van de samenleving. Dit vooral door de moedwillige segregatie van grote groepen migranten uit Islamitische landen, die om economische redenen naar het Westen komen en vervolgens leven in lijn met de cultuur van het herkomstland dat ze "ontvlucht" zijn.
FTFY
pi_221206345
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:09 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dat je nog de moeite neemt.
Ik ben in een goed humeur. :)
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:12:05 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221206371
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Welke oorzaak rechtvaardigt precies het willen marginaliseren van een complete groep mensen los van wat ze individueel doen?

Stop eens met duiken de hele tijd.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:16:06 #160
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206413
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:12 schreef Hexagon het volgende:
Welke oorzaak rechtvaardigt precies het willen marginaliseren van een complete groep mensen los van wat ze individueel doen?

Stop eens met duiken de hele tijd.
Dat kun je een beetje in post 2 terugvinden die inmiddels zo'n 60 likes heeft.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:19:16 #161
477768 TweedeKlum
Hup Senegal
pi_221206430
Een collega van mij heeft Syriërs in de straat wonen, pa is 6 weken naar Syrië, op vakantie, bron is oudste zoon. :')

We zijn echt helemaal knetter geworden.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:21:06 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221206439
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat kun je een beetje in post 2 terugvinden die inmiddels zo'n 60 likes heeft.
AH ja de bekende drogredenering "Als moslim A een extremist is dan zijn moslim B en C dat automatisch ook, dus moeten we ze allemaal haten."

Die 60 likes zijn al 60 redenen voor dit meldpunt.
pi_221206442
Maar hoeveel van die bedreigingen zijn nou echt geëindigd in daadwerkelijk geweld? Ik kan me de afgelopen jaren i.i.g. geen nieuwsberichten herinneren dat moslims zijn vermoord of in elkaar geslagen in Nederland door niet-moslims.

Tegenwoordig krijgt elke minderheidsgroep wel haat en bedreigingen over zich heen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:23:56 #164
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206448
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:21 schreef Nexum het volgende:
Maar hoeveel van die bedreigingen zijn nou echt geëindigd in daadwerkelijk geweld? Ik kan me de afgelopen jaren i.i.g. geen nieuwsberichten herinneren dat moslims zijn vermoord of in elkaar geslagen in Nederland door niet-moslims.

Tegenwoordig krijgt elke minderheidsgroep wel haat en bedreigingen over zich heen.
Ja, dit klinkt wel aannemelijk. Wanneer zagen wij voor het laatst een topic als:

Groep jongeren trappen moslim van fiets af
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:27:41 #165
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221206474
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Interessant.

Waar zou die cultuurverrijking zich bevinden en de sociale cohesie? Op dit moment zien we met name afbraak van cultuur (namelijk van de inheemse cultuur van Westerlingen) en veel polarisatie en fragmentatie van de samenleving. Dit vooral door de moedwillige segregatie van grote groepen migranten uit Islamitische landen, die om economische redenen naar het Westen komen en vervolgens leven in lijn met de cultuur van het herkomstland.
De westerse cultuur wordt niet afgebroken door een andere cultuur. Er is coëxistentie. Segregatie snap ik wel. Het is een behoorlijk moeizaam integratieproces. Ik zie ook progressie, maar we zijn er nog niet.
pi_221206488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
AH ja de bekende drogredenering "Als moslim A een extremist is dan zijn moslim B en C dat automatisch ook, dus moeten we ze allemaal haten."

Er zijn vandaag 61 mensen op dit forum die in de gaten hebben dat de islam het niet zo goed voor heeft met mensen die niet bij de club horen. En dan druk ik het nog zachtjes uit, het eigen handboek is daar veel explicieter over.
En dat is dan reden voor een meldpunt? Laat je nakijken joh.
-
pi_221206489
quote:

[..]

Wel bijzonder dat jij vindt dat er een meldpunt voor moslimhaat moet komen.

Je zegt net zelf dat het een drogreden is, want je kunt niet elke moslim over één kam scheren. Klopt, net als dat je niet elke Nederlander over één kam kan scheren en toch hebben we het hier over het moeten komen van een meldpunt.

Hoe leg je dat dan uit volgens jou?
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:31:58 #168
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:30 schreef quo_ het volgende:
Er zijn vandaag 61 mensen op dit forum die in de gaten hebben dat de islam het niet zo goed voor heeft met mensen die niet bij de club horen. En dan druk ik het nog zachtjes uit, het eigen handboek is daar veel explicieter over.
En dat is dan reden voor een meldpunt? Laat je nakijken joh.
Dank voor je geweldige eerste post. Ik heb zelf nog nooit gezien dat een post zo vaak geliked is.

Thanks!
pi_221206532
Goede zaak dit. Tegelijkertijd denk ik dat het prima onder de bestaande meldpunten kan vallen. Er moet eigenlijk gewoon 1 meldpunt zijn. Voor moslims, Joden, transgenders etc.

Discriminatie is destructief voor een samenleving.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:41:17 #170
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206552
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:38 schreef Badada het volgende:
Goede zaak dit. Tegelijkertijd denknik dst het prima onder de bestaande meldpunten kan vallen. Er moet eigenlijk gewoon 1 meldpunt zijn. Voor moslims, Joden, transgenders etc.

Maar het probleem is dat discriminatie diep geďntegreerd zit in de islam.

Het verzoek om zo'n meldpunt is daarom meer een uiting van projectie en blameshifting.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:42:11 #171
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221206556
quote:

[..]

Het is wel zo dat de vredelievende moslims (ja, die zijn er wel) over één kam geschoren worden met moslimtuig.
pi_221206557
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:38 schreef Badada het volgende:
Goede zaak dit. Tegelijkertijd denknik dst het prima onder de bestaande meldpunten kan vallen. Er moet eigenlijk gewoon 1 meldpunt zijn. Voor moslims, Joden, transgenders etc.

Vergeet de homo's en lesbiennes niet.

En dan vooral gezamelijke slachtofferbijeenkomsten organiseren om de ervaringen te delen. Wordt vast heel gezellig.
-
pi_221206563
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Goed punt. Ga eens thee drinken met een moslim. Er gaat een wereld voor je open: of je christen, jood of atheist bent, voor een moslim is het een pot nat: je bent een tweede rangs burger. De islam is daar erg duidelijk over; types als Hexagon proberen dat te bagetalliseren.
Ik weet niet met welke moslims jij thee hebt gedronken, maar de talloze die ik ken denken daar toch echt anders over. Kortom je bent met wie je omgaat...
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:43:52 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206565
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:42 schreef quo_ het volgende:

En dan vooral gezamelijke slachtofferbijeenkomsten organiseren om de ervaringen te delen. Wordt vast heel gezellig.
_O- _O_
pi_221206571
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:42 schreef quo_ het volgende:

[..]

Het doel van een meldpunt is om daar vooral actief beleid tegen te voeren. Niet om slachtofferbijeenkomsten te organiseren. Maar ik begrijp dat je vindt dat we dit allemaal niet in kaart moeten brengen en haat gewoon de vrije loop moeten laten.
pi_221206573
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het is wel zo dat de vredelievende moslims (ja, die zijn er wel) over één kam geschoren worden met moslimtuig.
De vredelievende moslims lezen en leven hetzelfde boekwerkje waarin bijvoorbeeld staat dat "het bezit en de kinderen van de ongelovigen er niet toe doen".
-
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:46:22 #177
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221206582
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:45 schreef quo_ het volgende:

[..]
De vredelievende moslims lezen en leven hetzelfde boekwerkje waarin bijvoorbeeld staat dat "het bezit en de kinderen van de ongelovigen er niet toe doen".
Er zijn vredelievende moslims. Dat kan ook niet anders anders was het hier een puinbak geweest.
pi_221206593
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:41 schreef Tengano het volgende:

[..]
Maar het probleem is dat discriminatie diep geďntegreerd zit in de islam.

Het verzoek om zo'n meldpunt is daarom meer een uiting van projectie en blameshifting.
Dat is wat jij vindt. En dan geldt ook nog eens de foutieve aanname dat elke moslim een dergelijke interpretatie hanteert. Kortom, je argumentatie slaat nergens op.
pi_221206596
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:44 schreef Badada het volgende:

[..]
Het doel van een meldpunt is om daar vooral actief beleid tegen te voeren. Niet om slachtofferbijeenkomsten te organiseren. Maar ik begrijp dat je vindt dat we dit allemaal niet in kaart moeten brengen en haat gewoon de vrije loop moeten laten.
Dat begrijp je verkeerd. Ik ondersteun je zelfs en doe daar ook nog een suggestie bij met het noemen van een groep die jij vergeet terwijl die wel degelijk last ondervindt van discriminatie.
-
pi_221206601
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:45 schreef quo_ het volgende:

[..]
Er staan letterlijk zulke type teksten in Christelijke en Joodse literatuur. En nu?
pi_221206608
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:47 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dat begrijp je verkeerd. Ik ondersteun je zelfs en doe daar ook nog een suggestie bij met het noemen van een groep die jij vergeet terwijl die wel degelijk last ondervindt van discriminatie.
Een onzinnige suggestie en de insinuatie dat moslims niet gediscrimineerd worden is feitelijk onjuist.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:52:57 #182
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221206631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:47 schreef Badada het volgende:
Dat is wat jij vindt. En dan geldt ook nog eens de foutieve aanname dat elke moslim een dergelijke interpretatie hanteert. Kortom, je argumentatie slaat nergens op.
Badada

Doe Badada een premium account (abo) kado
ondertitel:

homepage:

voornaam:
achternaam:
geslacht: Niet ingevuld
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:

laatste bezoek: 2 minuten, 3 seconden geleden.
aantal posts: 104 (gemiddeld 5 per dag)
pi_221206632
De moslims die ik in de jaren 90 als collega had wisten toen al precies waar het in de toekomst heen zou gaan. We lachten er toen om, maar ze hebben verdomme gewoon gelijk gekregen.
Uitspraken als: We nemen jullie land over. We gaan kopstukken worden in jullie politiek. We krijgen allerlei hoge bestuurlijke functies en bepalen straks alles hier.
Multiculturele samenleving, het is een groot succes. :')
pi_221206645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:49 schreef Badada het volgende:

[..]
Een onzinnige suggestie en de insinuatie dat moslims niet gediscrimineerd worden is feitelijk onjuist.
Toe maar. Mijn suggestie om homo's en lesbiennes toe te voegen aan het lijstje als "onzinnige suggestie"afdoen.
Wel meepraten over discriminatie maar geen idee hebben van wat er in de samenleving speelt.
-
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:01:23 #185
182233 thedeedster
pi_221206708
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:49 schreef Badada het volgende:

[..]
Tja, wel kunnen uitdelen, niet kunnen incasseren.
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:04:22 #186
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221206735
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Je kan het blijven herhalen, maar dat maakt het niet waar.
Niet projecteren mannetje.

Of ga maar weer posts aanpassen om iemand vervolgens te framen. Fijne spins om te jijbakken zijn dat altijd. Schijnbaar heb je dat nodig om je punt te maken.
1947-2016
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:04:52 #187
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221206738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:43 schreef Badada het volgende:

[..]
Ik weet niet met welke moslims jij thee hebt gedronken, maar de talloze die ik ken denken daar toch echt anders over. Kortom je bent met wie je omgaat...
Jij kent de daadwerkelijke culturele en religieuze overtuigingen van zulke moslims? Bijzonder. Werk kun je al wegstrepen dus dan zullen er vast al wel een paar afvallen.
pi_221206743
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:48 schreef Badada het volgende:

[..]
Er staan letterlijk zulke type teksten in Christelijke en Joodse literatuur. En nu?
Ze zullen het zelf misschien niet zo beseffen of erkennen, maar onze refo's en de grefo's hebben toch iets meegekregen van de verlichting. Dus ze gedragen zich niet zo letterlijk naar die enkele agressieve tekst in het christelijke sprookjesboek. En vanaf de kansel wordt er op de biblebelt al helemaal niet opgeroepen tot dood en verderf.
Zodra er georganiseerd geweld uit die hoek op ons afkomt stel ik mijn mening bij, maar tot die tijd ligt naar mijn idee het religieuze geweldsmonopolie bij de islam.
-
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:06:06 #189
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221206744
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Die likes zijn inderdaad een prima onderbouwing van de noodzaak van dit meldpunt inderdaad.
_O-

Ga nog harder tegen de stroom in roeien, ga nog harder mensen tegen het harnas in jagen. Ga nog harder in de ontkenning.
Doe.
1947-2016
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:06:42 #190
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221206749
quote:

[..]
Totaal koekoek inderdaad.
1947-2016
pi_221206839
Kan ik daar naartoe om te melden dat ik moslims haat? :7
No amount of money ever bought a second of time.
pi_221206899
Zelf haten ze alles wat niet Moslim is, maar toch zijn hun het slachtoffer. _O_

Overal ter wereld Christenen uitmoorden, maar oh wat zijn ze zielig.
pi_221206923
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:30 schreef ricky3 het volgende:
De Moslimhatende landen worden de veiligste landen van Europa, dus zeker niks mis mee.
pi_221206964
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Als hier een burgeroorlog uitbreekt tussen extremistische moslims en de westerse wereld, welke kant zullen de niet extremistische moslims dan kiezen?
Precies dit dus. Dat leert de geschiedenis wel. Er is nog nooit door Moslims ingegrepen tegen extremistische Moslims. Maar dat krijg je ze toch niet aan het verstand. Nouja we zullen het zien over 40-45 jaar.
pi_221206995
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:45 schreef Tengano het volgende:

Wat ik trouwens nergens terug kan vinden is hoe en wanneer de overheid ons nou eens tegen de islam gaat beschermen, want dat wordt om de een of andere reden nog steeds genegeerd.

En wat ik ook vreemd vind is dat de islam graag het monopolie op haat en geweld wil houden en dat dit vanuit de Koran nog steeds als legitiem wordt bevonden en geaccepteerd in Europa.

Omdat de Islam geen gevaar is.
En monopolie? Vandaar dat er nog zo veel geweld uit alle lagen komt lol.

quote:
Dat zo'n kansloze reactie als dit veel likes krijgt zegt genoeg over hoe ziek FOK! is
pi_221207009
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:21 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Precies dit dus. Dat leert de geschiedenis wel. Er is nog nooit door Moslims ingegrepen tegen extremistische Moslims. Maar dat krijg je ze toch niet aan het verstand. Nouja we zullen het zien over 40-45 jaar.
Vandaar dat alle moslims het met elkaar eens zijn? Niet dus...

Ik zie ook weinig tegen reacties tegen het extreem rechtse en nazistische denkgoed op zowel FOK! als in Nederland.
pi_221207021
Nazi gedachtegoed. Gewelddadige extreem rechts geweld en vernielingen.

Fok! :
"Maar uh wanneer gaan we die moslims nou eens goed aanpakken en eruit trappen??"

Nou... zie het bewijs voor het ontspoorde beleid op FOK!
Ik hoop echt dat dit geen toonbeeld is voor NL.

Hopelijk staan er nog mensen op tegen dit geweld en gedrag.
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:28:54 #198
40566 Ericr
Livewrong
pi_221207047
Mille Collines vibes dit topic.
pi_221207082
quote:

[..]

Als Moslim A een extremist is, zullen B,C,D,E en F dat nooit veroordelen. Als de extremist maatregelen gaat invoeren tegen niet Moslims, zal de rest daar weinig problemen mee hebben en dat snapt iedereen die ook maar iets van de geschiedenis en Islam weet. Zo is het altijd gegaan. Het is pure kanker dat eenmaal met genoeg zeggenschap de rest het leven zuur maakt/ verwijderd. Maar blijf dat lekker ontkennen joh.

In een vrije samenlevening past geen Islam met zeggenschap. En de Islam blijft maar groeien in West-Europa dus je bent toch al te laat.
pi_221207130
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Vandaar dat alle moslims het met elkaar eens zijn? Niet dus...

Ik zie ook weinig tegen reacties tegen het extreem rechtse en nazistische denkgoed op zowel FOK! als in Nederland.
Ze zijn het allemaal over een ding eens.Allah is meer waard dan wie dan ook. En degene in hun weg kunnen de tering genieten. Denk er niet aan om Allah te verlaten. Dan legt je eigen vader je wel om. Maar daar krijg je in Estland niks van mee waarschijnlijk.
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:44:20 #201
40566 Ericr
Livewrong
pi_221207271
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:35 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ze zijn het allemaal over een ding eens.Allah is meer waard dan wie dan ook. En degene in hun weg kunnen de tering genieten. Denk er niet aan om Allah te verlaten. Dan legt je eigen vader je wel om. Maar daar krijg je in Estland niks van mee waarschijnlijk.
Je hebt ze allemaal gesproken? Heb je überhaupt wel eens een gesprek gevoerd met een moslim?
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:46:04 #202
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221207318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:44 schreef Ericr het volgende:

[..]
Je hebt ze allemaal gesproken? Heb je überhaupt wel eens een gesprek gevoerd met een moslim?
Er zijn meer dan een miljoen moslims in Nederland. Bij de jongste generatie is inmiddels al 15% Islamitisch. Iedereen zal dus wel een moslim kennen of er een of meerdere als collega hebben.
pi_221207403
quote:

[..]
Nee toen ik in het midden oosten en Afrika was niet gezien of gesproken. En ja er zijn leuke Moslims, mag het? Doet niks af aan die haatdragene ideologie die hier niet thuishoort.
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:52:32 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221207429
quote:

[..]
Natuurlijk niet, dat maakt men zichzelf wijs om etnische zuiveringen goed te kunnen praten voor zichzelf. Zo werkt ontmenselijken.
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:52:55 #205
40566 Ericr
Livewrong
pi_221207437
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee toen ik in het midden oosten en Afrika was niet gezien of gesproken. En ja er zijn leuke Moslims, mag het? Doet niks af aan die haatdragene ideologie die hier niet thuishoort.
Ah dus alle moslims die hier wonen zijn fout?
pi_221207455
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:52 schreef Ericr het volgende:

[..]
Gaap.
pi_221207462
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Niet projecteren mannetje.

Of ga maar weer posts aanpassen om iemand vervolgens te framen. Fijne spins om te jijbakken zijn dat altijd. Schijnbaar heb je dat nodig om je punt te maken.
Lol ben je klein?

Janken over posts aanpassen terwijl je de mijne aanpast. Lol. Janken over jij bakken in een grote jij bak. Lol.
pi_221207466
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zijn meer dan een miljoen moslims in Nederland. Bij de jongste generatie is inmiddels al 15% Islamitisch. Iedereen zal dus wel een moslim kennen of er een of meerdere als collega hebben.
Nice
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:56:42 #209
3542 Gia
User under construction
pi_221207497
quote:

[..]
Binnen een straal van 35 meter, 5 moslimgezinnen, onder wie een directe buur.
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:56:56 #210
40566 Ericr
Livewrong
pi_221207500
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:53 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Gaap.
Jij zegt allemaal. Dus inderdaad, gaap.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:01:26 #211
3542 Gia
User under construction
pi_221207546
quote:

[..]
Binnen een straal van 35 meter, 5 moslimgezinnen, onder wie een directe buur.
quote:

[..]
Dat zegt toch niemand. Ze zullen alleen niet ingrijpen als foute moslims foute dingen gaan doen.

En ja, als ik een authentieke blanke, blonde Nederlander iemand aan zie vallen, vanuit het niets, zal ik zeker iets doen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:01:49 #212
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221207551
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nice
Wat vind je hier 'nice' aan eigenlijk? Spreek de Islam jou aan?
pi_221207566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:56 schreef Ericr het volgende:

[..]
Jij zegt allemaal. Dus inderdaad, gaap.
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg nogmaals het is een haatdraagende ideologie in de basis. Wat uiteindelijk alles doet voor Allah en ook de goeien zullen altijd kiezen voor de kant van de extremisten dan voor de ongelovigen. Dus daarom is het zeer zorgwekkend, die toename van de Islam in West-Europa. En dan hebben we het nog niet eens over de toename van andere criminele activiteiten. Vertel mij, waarom wil je dit hebben in Europa, waarom? Wat voegt het toe. Echt helemaal niets. We hebben geen flauw idee wat we binnen halen en het kost ons klauwen aan geld en veiligheid. We krijgen geen crimineel uitgezet, dus kom niet terug met criminelen moeten we uitzetten.

En zelfs in een modern Islamitisch land als Turkije worden Christenen vervolgd. Waarom wil links dat nou niet erkennen?
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:10:04 #214
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221207698
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:03 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg nogmaals het is een haatdraagende ideologie in de basis. Wat uiteindelijk alles doet voor Allah en ook de goeien zullen altijd kiezen voor de kant van de extremisten dan voor de ongelovigen. Dus daarom is het zeer zorgwekkend, die toename van de Islam in West-Europa. En dan hebben we het nog niet eens over de toename van andere criminele activiteiten. Vertel mij, waarom wil je dit hebben in Europa, waarom? Wat voegt het toe. Echt helemaal niets. We hebben geen flauw idee wat we binnen halen en het kost ons klauwen aan geld en veiligheid. We krijgen geen crimineel uitgezet, dus kom niet terug met criminelen moeten we uitzetten.

En zelfs in een modern Islamitisch land als Turkije worden Christenen vervolgd. Waarom wil links dat nou niet erkennen?
Omdat:

• Men het idee van moslims onlosmakelijk heeft verbonden met 'mensen van kleur' en te harde kritiek is daarom al snel 'racistisch' en/of 'Islamofoob'. Tomeloze tolerantie tegen niet-Westerse culturen en religies is een dogma in linkse contreien, ook al hebben die culturen en religies elementen die haaks staan op het eigen gedachtegoed.
• Men ziet moslims tevens als een bondgenoot tegen 'rechts', veel moslims in het Westen stemmen immers links.
• Daarnaast ziet men moslims als onderdrukt en dus moet men ervoor in de bres springen.
• Men is gecharmeerd van de Islam en ziet het als een interessant alternatief voor de Joods-Christelijke cultuur in het Westen, iets dat men automatisch linkt aan rechts conservatisme.
pi_221207714
De recente aanslagen tegen synagogen en Joodse scholen lijken uit jihadistische hoek te komen. Recente schattingen van de AIVD gaan uit van 500 jihadisten in Nederland en enkele duizenden sympathisanten. Verreweg de meeste Nederlandse moslims (ruim 1 miljoen) horen daar niet bij.
pi_221207732
Even voor de mensen die in elke moslim een jihadistische terrorist vermoeden.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:13:01 #217
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221207742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef Chillegast het volgende:
De recente aanslagen tegen synagogen en Joodse scholen lijken uit jihadistische hoek te komen. Recente schattingen van de AIVD gaan uit van 500 jihadisten in Nederland en enkele duizenden sympathisanten. Verreweg de meeste Nederlandse moslims (ruim 1 miljoen) horen daar niet bij.
Ja en nee.

De meeste moslims zijn inderdaad niet Jihadistisch, dat is namelijk de uiterste gradatie van moslimfundamentalisme. Maar veel moslims zijn wel moslimfundamentalistisch en zeker antisemitisch. Het is niet voor niets dat nagenoeg elke moslim op uiterst tribale wijze meeleeft met het conflict in het Midden-Oosten.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:13:41 #218
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221207750
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat:

• Men het idee van moslims onlosmakelijk heeft verbonden met 'mensen van kleur' en te harde kritiek is daarom al snel 'racistisch'.
• Men ziet moslims tevens als een bondgenoot tegen 'rechts', veel moslims in het Westen stemmen immers links.
• Daarnaast ziet men moslims als onderdrukt en dus moet men ervoor in de bres springen.
• Men is gecharmeerd van de Islam en ziet het als een interessant alternatief voor de Joods-Christelijke cultuur in het Westen, iets dat men automatisch linkt aan rechts conservatisme.
Het is veel simpeler. We zijn simpelweg tegen het afpakken van burgerrechten en marginaliseren van groepen mensen op basis van hun religie. Dus wanneer mensen in een topic over elkaar heen buitelen om de meest vreselijke ideeen te te spuien, dan zeggen we er wat van.

Dus hou je utgekauwde leugenpraatjes maar weer voor je.
pi_221207753
Dus ja: het jihadisme is een echt probleem.
Maar ook: nee, verreweg de meeste Nederlandse moslims zijn niet jihadistisch en ook geen sympathisant.
pi_221207756
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:35 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Blah blah onzin blah blah excuses maken omdat ik in Estland woon blah blah blah.

Kom je nog met iets serieus en iets wat feitelijk waar is?

Of moet ik telkens je zeer matige trol posts vol onzin blijven weerleggen?
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:16:26 #221
40566 Ericr
Livewrong
pi_221207790
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:13 schreef Chillegast het volgende:
Dus ja: het jihadisme is een echt probleem.
Maar ook: nee, verreweg de meeste Nederlandse moslims zijn niet jihadistisch en ook geen sympathisant.
Ja maar Taqiyah! Ze sussen ons gewoon in slaap en snijden dan onze nek door omdat ze allemaal hetzelfde geloven. Soort van Borg
pi_221207792
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat:

• Men het idee van moslims onlosmakelijk heeft verbonden met 'mensen van kleur' en te harde kritiek is daarom al snel 'racistisch' en/of 'Islamofoob'. Tomeloze tolerantie tegen niet-Westerse culturen en religies is een dogma in linkse contreien, ook al hebben die culturen en religies elementen die haaks staan op het eigen gedachtegoed.
Omdat het feitelijk niet juist is.
Omdat de meerderheid van NL, wat jij links noemt, zich bij feiten houdt.
Omdat de meerderheid van NL tegen racisme en discriminatie is.
Omdat de meerderheid van NL voor mensenrechten is.

Is het nou zo lastig om je voor te stellen dat mensen niet zoals jou zo extreem rechts zijn? En geen diepe haat tegen een groep hebben?
pi_221207827
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat vind je hier 'nice' aan eigenlijk? Spreek de Islam jou aan?
Nee, maar jullie spreken mij nog minder aan.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:23:03 #224
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221207866
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is veel simpeler. We zijn simpelweg tegen het afpakken van burgerrechten en marginaliseren van groepen mensen op basis van hun religie. Dus wanneer mensen in een topic over elkaar heen buitelen om de meest vreselijke ideeen te te spuien, dan zeggen we er wat van.

Dus hou je utgekauwde leugenpraatjes maar weer voor je.
Welke burgerrechten van moslims zijn er afgepakt? En welke 'vreselijke' ideeën worden er hier gespuid? Kun je daar een paar voorbeelden van geven?

Trouwens ook wel weer hilarisch dat je recent zelf nog uitgesproken voorstander was van het afschaffen van het recht op thuisonderwijs en dan nu weer heel schijnheilig doen alsof je het zo nauw neemt met burgerrechten. Jij bent voor rechten, zolang deze rechten jou persoonlijk bevallen. Als niet, dan kunnen ze zo worden ingetrokken en afgenomen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:25:29 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221207894
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke burgerrechten van moslims zijn er afgepakt? En welke 'vreselijke' ideeën worden er hier gespuid? Kun je daar een paar voorbeelden van geven?
Het is meer, wat zou men doen als men de macht daarvoor had. Bijvoorbeeld mensen die hier legaal wonen het land uitschoppen en dat "remigratie" noemen.

quote:
Trouwens ook wel weer hilarisch dat je recent zelf nog uitgesproken voorstander was van het afschaffen van het recht op thuisonderwijs en dan nu weer heel schijnheilig doen alsof je het zo nauw neemt met burgerrechten. Jij bent voor rechten, zolang deze rechten jou persoonlijk bevallen. Als niet, dan kunnen ze zo worden ingetrokken en afgenomen.
Het verbod om thuisonderwijs geldt oof voor moslims dus is een achterlijk stront-vergelijking.
pi_221207895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh noes, wat moeten we nu?
pi_221207911
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja en nee.

De meeste moslims zijn inderdaad niet Jihadistisch, dat is namelijk de uiterste gradatie van moslimfundamentalisme. Maar veel moslims zijn wel moslimfundamentalistisch en zeker antisemitisch. Het is niet voor niets dat nagenoeg elke moslim op uiterst tribale wijze meeleeft met het conflict in het Midden-Oosten.
Definieer fundamentalisme eerst maar eens. Religieus fundamentalisme wordt in het dagelijks spraakgebruik vaak opgevat extremisme, maar als het om een orthodoxe geloofsbelijdenis gaat wil dat nog niet zeggen dat dat meteen ook extremistisch is. De gemiddelde moslim is wat strenger in de leer dan de gemiddelde katholiek, bidden vaker, gaan vaker naar een gebedshuis, etc. Maar als het om Nederlandse moslims gaat blijkt dat prima samen te kunnen gaan met bijvoorbeeld respect voor onze democratie. En verreweg de meeste Nederlandse moslims hebben niets met het extremisme van salafisten of jihadisten. Dat wil niet zeggen dat jihadisme geen probleem is in Nederland (zie de terrorismemonitor van de AIVD) maar wel dat je de gemiddelde moslim daar niet op kan aankijken.

Dan het puntje antisemitisme. Ja dat is een probleem. Meer dan onder niet-moslims in Nederland. Maar ik hoor je niet over de mensen die, zoals ook in dit topic gebeurt, openlijk en letterlijk hun haat jegens moslims uitspreken. Als je het ene verwerpt, dan ook het andere.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:27:06 #228
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221207915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is meer, wat zou men doen als men de macht daarvoor had. Bijvoorbeeld mensen die hier legaal wonen het land uitschoppen en dat "remigratie" noemen.
Wie heeft dat hier in het topic voorgesteld dan?
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Vreemd, want je reageerde eerst nog met 'nice' omdat het feit dat hier veel moslims zijn en de groep groeiende is. Waarom trek je die keutel dan meteen in als er gevraagd wordt wat je zo aanspreekt aan de Islam?
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]
Het verbod om thuisonderwijs geldt oof voor moslims dus is een achterlijk stront-vergelijking.
Het gaat er niet om voor welke groepen het geldt. Jij vond het prima dat recht in te nemen omdat jij het eens bent met de mogelijkheid tot thuisonderwijs. En vervolgens pretenderen dat je zo voor burgerrechten bent, dat klopt dus niet.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:31:03 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221207966
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:26 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Definieer fundamentalisme eerst maar eens. Religieus fundamentalisme wordt in het dagelijks spraakgebruik vaak opgevat extremisme, maar als het om een orthodoxe geloofsbelijdenis gaat wil dat nog niet zeggen dat dat meteen ook extremistisch is. De gemiddelde moslim is wat strenger in de leer dan de gemiddelde katholiek, bidden vaker, gaan vaker naar een gebedshuis, etc. Maar als het om Nederlandse moslims gaat blijkt dat prima samen te kunnen gaan met bijvoorbeeld respect voor onze democratie. En verreweg de meeste Nederlandse moslims hebben niets met het extremisme van salafisten of jihadisten. Dat wil biet zeggen dat jihadisme geen probleem is in Nederland, maar wel dat je de gemiddelde moslim daar niet op kan aankijken.
quote:
Moslimfundamentalisme is een ideologische stroming binnen de islam die streeft naar een strikte en letterlijke naleving van de oorspronkelijke bronnen, met name de Koran en de Hadith. Aanhangers verzetten zich vaak hevig tegen westerse invloeden en moderne seculiere wetgeving, en streven naar een samenleving gebaseerd op de sharia.

Bron: Google Gemini
Dit gedachtegoed, zij het in gradaties, zal dus een groot deel van moslims worden omarmd.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:26 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Dan het puntje antisemitisme. Ja dat is een probleem. Meer dan onder niet-moslims in Nederland. Maar ik hoor je niet over de mensen die, zoals ook in dit topic gebeurt, openlijk en letterlijk hun haat jegens moslims uitspreken. Als je het ene verwerpt, dan ook het andere.
Het essentiële verschil is dat veel moslims Joden haten, simpelweg omdat het Joden zijn, Westerlingen hekelen moslims vanwege hun hatelijke en vijandige gedrag richten andere groepen zoals Joden, maar ook de Westerse cultuur in het algemeen.

En dan hebben het natuurlijk nog niet eens over alle negatieve oververtegenwoordiging van migranten uit Islamitische landen in het Westen. De zeer moeilijke integratie van moslims zorgt voor meer antipathie, veel moslims willen ook maar tot bepaalde hoogte integreren (als men dit überhaupt al wil).
pi_221208037
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:25 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Oh noes, wat moeten we nu?
Kindloos vervangen worden door de mensen die je haat zonder ze te kennen.
pi_221208107
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie heeft dat hier in het topic voorgesteld dan?
[..]
Vreemd, want je reageerde eerst nog met 'nice' omdat het feit dat hier veel moslims zijn en de groep groeiende is. Waarom trek je die keutel dan meteen in als er gevraagd wordt wat je zo aanspreekt aan de Islam?
[..]
Het gaat er niet om voor welke groepen het geldt. Jij vond het prima dat recht in te nemen omdat jij het eens bent met de mogelijkheid tot thuisonderwijs. En vervolgens pretenderen dat je zo voor burgerrechten bent, dat klopt dus niet.
Gisteren wilde je not autochtone blanke Nederlanders eruit trappen die het politiek met je oneens waren over remigratie en nu doe je kansloze woordspelletjes over DIT topic.

Dat staat er gewoon hoor. Jullie zijn nog stommer.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:42:16 #232
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221208156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Gisteren wilde je not autochtone blanke Nederlanders eruit trappen die het politiek met je oneens waren over remigratie en nu doe je kansloze woordspelletjes over DIT topic.

Dat staat er gewoon hoor. Jullie zijn nog stommer.
De user @Hexagon stelde dat er mensen in dit topic zouden hebben gezegd dat het de bedoeling was om mensen die hier legaal zijn het land uit te zetten onder de noemen van remigratie. Dat heeft dus niets te maken met wat ik in een ander topic heb gezegd over autochtonen, die kunnen immers niet 'remigreren', dit is hun herkomstland.
pi_221208181
Een meldpunt moslimoverlast lijkt me overigens zinvoller. Zat voorbeelden van islamitisch huftergedrag waardoor ze begrijpelijkerwijs moslimhaat over zichzelf afroepen: complete wijken die gebukt gaan onder asociaal azaan kattengejank, de welbekende agressieve tokkie trouwstoeten, de terreur-verheerlijkende extremisten die door de straten marcheren, het constante pallie en racisme gejank, de compleet krankzinnige agressie bij een groot deel van dat volk. En het gaat allemaal van kwaad tot erger.
pi_221208203
De gemiddelde moslim is een stuk verliefder op het hiernamaals dan op het rijke leven, de oude Egyptenaren hadden dat ook, als die ziekenhuizen hadden gebouwd in plaats van megalomane praalgraven waren we een stukje verder geweest.

Het is een doodlopend steegje in de menselijke evolutie.
graag verwijderen
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:47:47 #235
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221208211
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De user @:Hexagon stelde dat er mensen in dit topic zouden hebben gezegd dat het de bedoeling was om mensen die hier legaal zijn het land uit te zetten onder de noemen van remigratie. Dat heeft dus niets te maken met wat ik in een ander topic heb gezegd over autochtonen, die kunnen immers niet 'remigreren', dit is hun herkomstland.
Lekker boeiend in welk topic je het gezegd hebt. Het is simpelwegje gedachtengoed.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:51:36 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221208298
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:44 schreef RotatoR het volgende:
Een meldpunt moslimoverlast lijkt me overigens zinvoller. Zat voorbeelden van islamitisch huftergedrag waardoor ze begrijpelijkerwijs moslimhaat over zichzelf afroepen: complete wijken die gebukt gaan onder asociaal azaan kattengejank, de welbekende agressieve tokkie trouwstoeten, de terreur-verheerlijkende extremisten die door de straten marcheren, het constante pallie en racisme gejank, de compleet krankzinnige agressie bij een groot deel van dat volk. En het gaat allemaal van kwaad tot erger.
En sommige progressieven staan meteen weer klaar om ze te verdedigen hoor.

Bijzonder is dan altijd dat men dit moet doen aan de hand van drogredenen, dat zie je hier ook in dit topic weer. Eerst moeten er valse argumenten worden opgetuigd als 'Ja, maar jullie willen burgerrechten afnemen!' of 'Ja, mensen willen een etnische zuivering uitvoeren!' of 'Ja, ik ben gewoon tegen discriminatie!'.

De realiteit is echter dat niemand heeft opgeroepen voor het afnemen van burgerrechten en niemand heeft opgeroepen voor een etnische zuivering. En dit is helemaal hilarisch: als men stelt zo tegen discriminatie te zijn, waar is men dan als moslims weer eens een homo elkaar slaan of antisemitische taal uitslaan? Nergens, dan kijkt men snel de andere kant op.

Gisteren nog stonden allerlei Marokkanen in de vroege ochtend al provocerend 'kankerjoden' te schreeuwen op straat. Waar was de progressief linkse medemens? Onze premier (niet links, wel uitgesproken progressief) kwam met een verhaal over hoe alles toch zo broederlijk was verlopen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:52:30 #237
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221208312
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Lekker boeiend in welk topic je het gezegd hebt. Het is simpelwegje gedachtengoed.
Kortom, je kunt je eerder claims dus niet hardmaken en ook blijkt het weer dat je niet in staat bent om een discussie te voeren zonder bij anderen woorden in de mond te leggen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:52:46 #238
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208314
quote:
Van iemand die het zelf heeft meegemaakt en het wel snapt: Brigitte Gabriel

Why the Peaceful Muslim Majority Doesn't Matter

pi_221208324
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En sommige progressieven staan meteen weer klaar om ze te verdedigen hoor.

Bijzonder is dan altijd dat men dit moet doen aan de hand van drogredenen, dat zie je hier ook in dit topic weer. Eerst moeten er valse argumenten worden opgetuigd als 'Ja, maar jullie willen burgerrechten afnemen!' of 'Ja, mensen willen een etnische zuivering uitvoeren!' of 'Ja, ik ben gewoon tegen discriminatie!'.

De realiteit is echter dat niemand heeft opgeroepen voor het afnemen van burgerrechten en niemand heeft opgeroepen voor een etnische zuivering. En dit is helemaal hilarisch: als men stelt zo tegen discriminatie te zijn, waar is men dan als moslims weer eens een homo elkaar slaan of antisemitische taal uitslaan? Nergens, dan kijkt men snel de andere kant op.

Gisteren nog stonden allerlei Marokkanen in de vroege ochtend al provocerend 'kankerjoden' te schreeuwen op straat. Waar was de progressief linkse medemens? Onze premier (niet links, wel uitgesproken progressief) kwam met een verhaal over hoe alles toch zo broederlijk was verlopen.
Daarom een Meldpunt Moslimoverlast optuigen, wel zo eerlijk.
graag verwijderen
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:54:01 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221208337
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, je kunt je eerder claims dus niet hardmaken en ook blijkt het weer dat je niet in staat bent om een discussie te voeren zonder bij anderen woorden in de mond te leggen.
Ja joh, als ze in andere topics over "remigratie" lopen te schreeuwen vinden ze het hier ineens niet. :')
pi_221208353
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja joh, als ze in andere topics over "remigratie" lopen te schreeuwen vinden ze het hier ineens niet. :')
Wat is er nou weer mis met remigratie?
graag verwijderen
pi_221208453
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat woord is nu verboden omdat FvD er mee aan de haal is gegaan.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:05:10 #243
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221208460
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Lol ben je klein?

Janken over posts aanpassen terwijl je de mijne aanpast. Lol. Janken over jij bakken in een grote jij bak. Lol.
*gaap*

Projectie much
1947-2016
pi_221208476
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:04 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat woord is nu verboden omdat FvD er mee aan de haal is gegaan.
Verboden? Door wie? Linkse partijen? Die hebben mij niks te verbieden.

Remigratie.

Daar.
pi_221208478
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Veel. Alleen al de pogingen om een in de kern extremistisch begrip salonfähig te maken. Ga eens kijken wie er op die remigratietop laatst rondliepen. Een heleboel mensen met een neo-nazistisch en white-supremacy track record. Niet zomaar Jan-met-de-pet die tegen een AZC wil demonstreren maar mensen uit de echte rechts-extremistische hoek. Dat zijn de mensen die heel hard proberen het woord "remigratie" te normaliseren. Zoals ze dat ook met het woord "omvolking" proberen. Een poging om het Overton-venster te verschuiven.
pi_221208484
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:07 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Verboden? Door wie? Linkse partijen? Die hebben mij niks te verbieden.

Remigratie.

Daar.
Progressievos houden een boekje bij met verboden woordjes.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:09:58 #247
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208496
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:08 schreef Chillegast het volgende:
Veel. Alleen al de pogingen om een in de kern extremistisch begrip salonfähig te maken. Ga eens kijken wie er op die remigratietop laatst rondliepen. Een heleboel mensen met een neo-nazistisch en white-supremacy track record. Niet zomaar Jan-met-de-pet die tegen een AZC wil demonstreren maar mensen uit de echte rechts-extremistische hoek. Dat zijn de mensen die heel hard proberen het woord "remigratie" te normaliseren. Zoals ze dat ook met het woord "omvolking" proberen. Een poging om het Overton-venster te verschuiven.
In Zweden en Denemarken hebben ze er anders geen moeite mee. Maar die zijn al een stuk verder in hun begrip en ontwikkeling dan wij. Het is gewoon een kwestie van tijd.

En als we het over remigratie hebben, dan gaat het dus niet om de vietnamese loempiaverkopertjes die hier wel prima willen meedraaien.

pi_221208539
quote:

[..]
De doodscultus moet je hier niet willen hebben, dat hoef ik je niet uit te leggen toch?

En ook geen mensen die kotsen op vrouwen en homo's, wegwezen en heel snel.
graag verwijderen
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:16:22 #249
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208545
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef Chillegast het volgende:
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:18:35 #250
335133 MichaelScott
pi_221208562
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Je hoeft alleen maar naar de situatie in Afghanistan te kijken om te weten dat de "gematigde" moslims hun extremistische "broeders" geen strobreed in de weg zullen leggen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:19:15 #251
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221208566
quote:

[..]
Het valt aan deze post op dat je niet onderbouwd wát er nu mis is met remigratie, je hebt het alleen over de mensen die er op de remigratietop rondlopen. Dat vormt geen inhoudelijk argument, dan zul je het namelijk toch echt over de inhoud en definitie van de term moeten hebben.
pi_221208584
quote:

[..]
Allemaal niets mis mee. Liever dat dan over 30-50 jaar allemaal verplicht de middelvinger opsteken naar bidden richting mekka.
pi_221208591
Hakenkruizen zouden toch aansprekend moeten zijn voor die lui
pi_221208605
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Dit gedachtegoed, zij het in gradaties, zal dus een groot deel van moslims worden omarmd.
[..]
Het essentiële verschil is dat veel moslims Joden haten, simpelweg omdat het Joden zijn, Westerlingen hekelen moslims vanwege hun hatelijke en vijandige gedrag richten andere groepen zoals Joden, maar ook de Westerse cultuur in het algemeen.
Nee. Moslims worden in het algemeen niet op hun daden afgerekend, maar louter en alleen omdat ze moslim zijn.

quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:21 schreef Rozevla het volgende:
Een meldpunt zodat we kunnen melden dat we moslims haten.

Goed plan! _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:48 schreef ricky3 het volgende:
Moslimhaat is noodzakelijk? Xd
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:30 schreef ricky3 het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:56 schreef F0czuks het volgende:
Man wat haat ik moslims. Ik zal mezelf alvast aanmelden.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:09 schreef Hathor het volgende:
Het klimaat kan wat mij betreft niet slecht genoeg zijn voor moslims.
Als je dit over Joden zou zeggen zou de wereld te klein zijn.
pi_221208616
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:24 schreef Chillegast het volgende:

[..]
[..]
Nee. Moslims worden in het algemeen niet op hun daden afgerekend, maar louter en alleen omdat ze moslim zijn.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Islamitische kleuters en peuters krijgen Jodenhaat met de paplepel binnen :)
graag verwijderen
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:29:14 #256
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208625
quote:

[..]
[..]
En weer even switchen van de daderrol naar de slachtofferrol.
quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Krijg jij wel eens wat mee wat ze in de Palestine "vredesdemonstraties" allemaal roepen. En daar blijft het niet bij. Je hoeft hier maar een willekeurig topic in te stappen over Israel en je weet al genoeg.
pi_221208630
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:22 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Allemaal niets mis mee. Liever dat dan over 30-50 jaar allemaal verplicht de middelvinger opsteken naar bidden richting mekka.
Als jij niks mis vindt aan neo-nazi's en white supremacists die met een paar honderd andere rechtextremisten uit de Identitaire Beweging bij elkaar komen om eens te bespreken hoe ze hun ideeën over deportatie om "hun volk zuiver te houden" aan de man kunnen brengen door begrippen als "omvolking" en "remigratie" te normaliseren dan zegt dat misschien ook wel iets over jou.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:31:00 #258
117098 Hathor
Effe niet
pi_221208636
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Klopt, maar joden zorgen ook niet overal in Europa voor ellende, dus ga maar effe een poosje op het dak zitten met je whataboutisms.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:32:03 #259
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:30 schreef Chillegast het volgende:
Als jij niks mis vindt aan neo-nazi's en white supremacists die met een paar honderd andere rechtextremisten uit de Identitaire Beweging bij elkaar komen om eens te bespreken hoe ze hun ideeën over deportatie om "hun volk zuiver te houden" aan de man kunnen brengen door begrippen als "omvolking" en "remigratie" te normaliseren dan zegt dat misschien ook wel iets over jou.
En hoe zie jij de relatie tussen de islam die de wereld uiteindelijk zal domineren (volgens eigen zeggen) en het begrip zuivering? Zit daar nog een verband tussen of gaan al die "ongelovigen" zoals wij allemaal vrijwillig moslim worden?
pi_221208646
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
En weer even switchen van de daderrol naar de slachtofferrol.
[..]
Krijg jij wel eens wat mee wat ze in de Palestine "vredesdemonstraties" allemaal roepen.
Sinds wanneer is "maar hunnie zeggen ook lelijke dingen" een geldig argument?
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:32:39 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_221208648
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
En hoe zie jij de relatie tussen de islam die de wereld uiteindelijk zal domineren en het begrip zuivering? Zit daar nog een verband tussen of gaan al die "ongelovigen" zoals wij allemaal vrijwillig moslim worden?
Ik zeer zeker niet.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:34:23 #262
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208655
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:32 schreef Chillegast het volgende:
Sinds wanneer is "maar hunnie zeggen ook lelijke dingen" een geldig argument?
Dat is een goed en valide argument omdat de islam en haar beweging bol staat van de projectie, blameshifting en gaslighting en dat een standaard weapon of choice is in hun toolkit.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:34:46 #263
40566 Ericr
Livewrong
pi_221208657
Blijft grappig. We hebben extreem rechts in de politiek en niet eens in verwaarloosbare aantallen. Moslims hebben hooguit Denk dat geleid wordt door een non moslim.

Maar het gevaar komt natuurlijk van koppen snellende moslims.

Voedt vooral die haat bij je zelf. Wees onderdeel van het probleem want oplossingen hoor ik eigenlijk nooit. Asielstop, alles er uit flikkeren of mogelijk nog erger valt daar niet onder.

De echte kleuren waren al bekend ruim voor dit topic maar nu is al helemaal duidelijk dat sommigen haat tegen andere bevolkingsgroepen maar al te graag toejuichen. 'Zij doen het ook!' Boehoe.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:34:48 #264
335133 MichaelScott
pi_221208658
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is gewoon vrijheid van meningsuiting, redelijk tam nog zelfs. :s)

quote:
Brusselmans beschreef in de column zijn frustraties over de Gaza-oorlog. "Ik word zo woedend dat ik iedere Jood die ik tegenkom een puntig mes los door de keel wil rammen", schreef hij onder meer.

Het stuk deed veel stof opwaaien. Zo leidde het tot woede bij Joodse organisaties en haalde Humo de column offline. Het Joods Informatie- en Documentatiecentrum (JID) in België daagde de 67-jarige schrijver voor de rechter.

Vrijheid van meningsuiting
De rechtbank komt nu tot de conclusie dat Brusselmans "de grenzen van het strafbare niet heeft overschreden", schrijft VRT Nieuws. De rechtbank erkent dat "bepaalde leden van de Joodse gemeenschap mogelijk aanstoot konden nemen aan sommige zinnen". Maar vanwege de vrijheid van meningsuiting waren de uitingen van Brusselmans niet strafbaar.
https://nos.nl/artikel/25(...)umo-column-over-gaza

Schrijf iets soortgelijks over moslims en je krijgt een paar jaar cel.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:35:11 #265
117098 Hathor
Effe niet
pi_221208662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat is een goed en valide argument omdat de islam en haar beweging bol staat van de projectie, blameshifting en gaslighting en dat een standaard weapon of choice is in hun toolkit.
Ik denk dat je tegen een muur praat. Zinloos dus.
pi_221208676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
En hoe zie jij de relatie tussen de islam die de wereld uiteindelijk zal domineren (volgens eigen zeggen) en het begrip zuivering? Zit daar nog een verband tussen of gaan al die "ongelovigen" zoals wij allemaal vrijwillig moslim worden?
Zie hierboven. Moslimextremisme is echt wel een probleem. Zie o.a. de AIVD terrorismemonitor. In Nederland gaat het dan om 500 jihadisten en een paar duizend sympathisanten. Significant en reden tot zorg maar het laat ook zien dat verreweg de meeste van de ruim een miljoen Nederlandse moslims niet extremistisch zijn. Wel vaak zeer religieus maar niet extremistisch.

En nee, ik geloof niet in de angstporno dat de islam de wereld zal domineren en we ons allemaal daar aan moeten onderwerpen. Gaat niet gebeuren.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:39:38 #267
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208688
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:38 schreef Chillegast het volgende:
Zie hierboven. Moslimextremisme is echt wel een probleem. Zie o.a. de AIVD terrorismemonitor. In Nederland gaat het dan om 500 jihadisten en een paar duizend sympathisanten. Significant en reden tot zorg maar het laat ook zien dat verreweg de meeste van de ruim een miljoen Nederlandse moslims niet extremistisch zijn. Wel vaak zeer religieus maar niet extremistisch.

En nee, ik geloof niet in de angstporno dat de islam de wereld zal domineren en we ons allemaal daar aan moeten onderwerpen. Gaat niet gebeuren.
Ga dat maar aan Brigitte Gabriel vertellen dan.

En als je echt serieus bent, neem dan 5 minuten de tijd om naar haar te luisteren, want zij heeft het meegemaakt.

pi_221208693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, een whataboutism is nooit een goed argument. Hooguit een zwaktebod.

En het gebruik van een whatsboutism "omdat zij dat ook doen" is wel helemaal de overtreffende trap van "mijn argumenten zijn op".
pi_221208706
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:39 schreef Tengano het volgende:

[..]

En als je echt serieus bent, neem dan 5 minuten de tijd om naar haar te luisteren, want zij heeft het meegemaakt.

Dit filmpje kun je in vele landen opnemen, check de cijfers maar van minderheden in islamitische landen de laatste honderd jaar.

En Libanon is natuurlijk eeuwig zonde, van parel in de Levant naar Palestijns islamitisch schijthuis.
graag verwijderen
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:44:27 #270
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208717
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:40 schreef Chillegast het volgende:
Nee, een whataboutism is nooit een goed argument. Hooguit een zwaktebod.

En het gebruik van een whatsboutism "omdat zij dat ook doen" is wel helemaal de overtreffende trap van "mijn argumenten zijn op".
Ik heb meer het idee dat het jou volledig ontbreekt aan argumenten om dit hele draadje en de 72 likes van post twee te defusen.
pi_221208720
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:39 schreef Tengano het volgende:

[..]

"Video niet beschikbaar". Maar wat heeft wat 1 persoon heeft meegemaakt te maken met de angstporno dat "de islam" de wereld zal domineren en iedereen zal onderdrukken?
pi_221208724
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:44 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb meer het idee dat het jou volledig ontbreekt aan argumenten om dit hele draadje en de 72 likes van post twee te defusen.
Lees dan nog maar eens terug.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:45:47 #273
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208727
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Dit filmpje kun je in vele landen opnemen, check de cijfers maar van minderheden in islamitische landen de laatste honderd jaar.

En Libanon is natuurlijk eeuwig zonde, van parel in de Levant naar Palestijns islamitisch schijthuis.
En mensen willen nog niet eens de moeite nemen om het te bekijken.

Je merkt het hier ook; willen gewoon een soort doofstom blijven. Heel apart.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:47:09 #274
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208737
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:45 schreef Chillegast het volgende:
Lees dan nog maar eens terug.
Video niet beschikbaar. Really :')
pi_221208741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
En mensen willen nog niet eens de moeite nemen om het te bekijken.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:47 schreef Tengano het volgende:

[..]
Video niet beschikbaar. Really :')
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:49:00 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208757
Ik kan er niks aan doen.

woensdag 1 juli 2026 @ 20:51:41 #278
40566 Ericr
Livewrong
pi_221208761
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:44 schreef Chillegast het volgende:

[..]
"Video niet beschikbaar". Maar wat heeft wat 1 persoon heeft meegemaakt te maken met de angstporno dat "de islam" de wereld zal domineren en iedereen zal onderdrukken?
Gabriel is een haat trol en best grappig dat na 20 jaar die uitgekauwde zooi van haar blijkbaar het beste is waar sommigen mee kunnen komen.

ACT for America is een haat spuwende groep. Overigens gesponsord door dezelfde figuren als waar Wilders een deel van zijn funding vandaan haalt. Dat hele haatcircus is nauw met elkaar verweven al was het maar door harde dollars
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:53:10 #279
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208767
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:51 schreef Ericr het volgende:
Gabriel is een haat trol en best grappig dat na 20 jaar die uitgekauwde zooi van haar blijkbaar het beste is waar sommigen mee kunnen komen.

ACT for America is een haat spuwende groep. Overigens gesponsord door dezelfde figuren als waar Wilders een deel van zijn funding vandaan haalt. Dat hele haatcircus is nauw met elkaar verweven al was het maar door harde dollars
Je onderschrift is wel heel typerend.
pi_221208768
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:51 schreef Chillegast het volgende:
Ik kan er niks aan doen.

[ afbeelding ]
Doen het gewoon
pi_221208772
quote:

[..]
Hoezo denk jij dat jij als argument iemand anders uit kunt maken voor iemand die fantaseert over etnische zuivering terwijl je zelf continu in de bres springt voor een religie die etnische zuivering als fundament letterlijk in een voor hun heilig boek heeft staan en waarbij je wereldwijd zowel op grote schaal (islamitische landen) als op micro niveau (islamitische gemeenschappen, gezinnen) ziet dat dit in de praktijk ook voor hun het doel is?

Omdat er ook ''gematigde'' aanhangers hiervan zijn? Lijkt mij van niet, want als jij aangeeft dat men sympathie moet koesteren voor de ''gematigden'' dan zou jij ook geen enkel probleem moeten hebben met de ''gematigde'' aanhangers van extremisme in welke vorm dan ook.

Maar terwijl je dus geen probleem hebt met de ''gematigde'' aanhangers van de extremistische islam waarbij je oproept om de nuance te behouden en niet iedereen over één kam te scheren , is het voor jou ook geen enkel probleem om dit bij anderen weer wel te doen. Wat heet, puur en alleen omdat iemand wel het extremisme en het gevaar van de islam blijft belichten is voor jou een geldige reden om iemand weg te zetten als extremistische fantast zoals je dat deed tegen @HeatWave .

Ik riep -zo ongeveer zo'n 10 jaar geleden- dat de islam anderen aantast in hun rechten en vrijheden. Weinig op af te dingen, lijkt mij. Maar ik kreeg te horen dat ik daarom dan maar gewoon een nazi was. Wat nou nuance?

Ik zou als ik jou was maar eens heel goed in een spiegel kijken als je het zo voor wil laten komen dat je zo fier bent op een anti-gewelds en evenwichtige multiculturele samenleving met gelijke rechten en vrijheden voor iedereen, want met jouw houding (en daarmee iedereen die met jou gelijk is gestemd hierover) zijn het juist deze dingen die steeds meer en meer in het geding komen.

Want wat denk je nu echt zelf, dat als jij maar braaf mee blijft buigen dat het ''gematigde'' collectief uiteindelijk vanzelf wel (en succesvol) in verzet zal komen tegen hun eigen extremistische kern? Want we hebben inmiddels al tal van voorbeelden waarbij men dit zag gebeuren?

Ik snap het gewoon niet. Ik zie jou als een bovengemiddelde intelligente Fokker, maar dan toch zo'n enorme plaat voor je kop...
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:53:49 #282
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208773
quote:
19s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
Doen het gewoon
Hij zal wel achter een islamitisch spamfilter zitten.
pi_221208781
Verder vraag ik me af waarom ik een video moet kijken over iemands persoonlijke ervaringen als we het hebben over de angstporno dat alle moslims ons zouden willen onderdrukken en overheersen. Waar ik dus niet in geloof.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:55:44 #284
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208789
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:54 schreef Chillegast het volgende:
Verder vraag ik me af waarom ik een video moet kijken over iemands persoonlijke ervaringen als we het hebben over de angstporno dat alle moslims ons zouden willen onderdrukken en overheersen. Waar ik dus niet in geloof.
Omdat Brigitte Gabriel je kan vertellen van wij zij zelf heeft meegemaakt en wat jij "angstporno" noemt.

Jouw fictie versus haar werkelijkheid en ervaring dus. En daar zou je iets van kunnen leren als je niet voor altijd naief en eigenwijs wilt blijven.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:55:58 #285
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221208791
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:39 schreef deedeetee het volgende:
LOL moslims willen gelijke behandeling ? Dat is pas goed nieuws ! Dan kunnen ze beginnen zelf het goede voorbeeld te geven door vrouwen gelijk aan mannen te stellen. :P
Vrouwen zijn volgens moslims ook gelijk aan mannen, alleen zijn de rolverdeling en taken anders.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221208793
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hij zal wel achter een islamitisch spamfilter zitten.
Ik ben agnost en voor zover ik weet komt mijn internet ongefilterd binnen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:56:53 #287
40566 Ericr
Livewrong
pi_221208796
quote:
Niet de moeite waard. Alsof je naar een haat imam gaat kijken voor je lol. De retoriek is zo goed als hetzelfde.
pi_221208797
quote:
Snap het ook niet echt. Waarom zou je een reden nodig hebben om ze hier niet te willen.. leidt alleen maar af.
pi_221208827
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:55 schreef Tengano het volgende:

[..]
Omdat Brigitte Gabriel je kan vertellen van wij zij zelf heeft meegemaakt en wat jij "angstporno" noemt.

Jouw fictie versus haar werkelijkheid en ervaring dus. En daar zou je iets van kunnen leren als je niet voor altijd naief en eigenwijs wilt blijven.
Zij heeft vast niet meegemaakt dat iedere moslim haar wil onderwerpen en de wereld wil domineren. Met je "fictie en werkelijkheid".

Ik neem aan dat zij over haar ervaringen met extremisten, jihadisten vertelt. Geen idee hoe je dat wil generaliseren naar "alle moslims willen de wereld domineren en ons onderdrukken"

Misschien even teruglezen wat ik daar eerder in dit topic al een paar keer over gezegd heb, want ik heb al een paar keer benoemd dat het gevaar van jihadisme en moslimextremisme serieus genomen moet worden. Maar ik heb ook nog meer gezegd. Dus lees terug als je daar oprecht in geďnteresseerd bent, maar ik ga het niet blijven herhalen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 21:09:12 #290
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221208842
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:04 schreef Chillegast het volgende:
Zij heeft vast niet meegemaakt dat iedere moslim haar wil onderwerpen en de wereld wil domineren. Met je "fictie en werkelijkheid".

Ik neem aan dat zij over haar ervaringen met extremisten, jihadisten vertelt. Geen idee hoe je dat wil generaliseren naar "alle moslims willen de wereld domineren en ons onderdrukken"

Misschien even teruglezen wat ik daar eerder in dit topic al een paar keer over gezegd heb, want ik heb al een paar keer benoemd dat het gevaar van jihadisme en moslimextremisme serieus genomen moet worden. Maar ik heb ook nog meer gezegd. Dus lees terug als je daar oprecht in geďnteresseerd bent, maar ik ga het niet blijven herhalen.
Nee, ik merk dat ik geen behoefte meer voel om nog met jou verder te "converseren". En ik merk ook dat ik je eigenlijk helemaal niet zo chill vind. Prettige avond verder.
pi_221208858
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, ik merk dat ik geen behoefte meer voel om nog met jou verder te "converseren".
pi_221208993
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
*gaap*

Projectie much
Iedere beschuldiging is een bekentenis bij jou dus als je iemand een kereltje noemt zie ik een dwegje voor mij.
pi_221209105
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Vrouwen zijn volgens moslims ook gelijk aan mannen, alleen zijn de rolverdeling en taken anders.
Een soort SGP. Maar dan een als vuilniszak verkleed en altijd op 2 meter afstand lopend.
En natuurlijk veel kinderen baren.
Maar niet getreurd, over 75 jaar breekt ook daar de 21ste eeuw aan.
-
pi_221209117
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:34 schreef Ericr het volgende:
Blijft grappig. We hebben extreem rechts in de politiek en niet eens in verwaarloosbare aantallen. Moslims hebben hooguit Denk dat geleid wordt door een non moslim.

Maar het gevaar komt natuurlijk van koppen snellende moslims.

Voedt vooral die haat bij je zelf. Wees onderdeel van het probleem want oplossingen hoor ik eigenlijk nooit. Asielstop, alles er uit flikkeren of mogelijk nog erger valt daar niet onder.

De echte kleuren waren al bekend ruim voor dit topic maar nu is al helemaal duidelijk dat sommigen haat tegen andere bevolkingsgroepen maar al te graag toejuichen. 'Zij doen het ook!' Boehoe.
Wat gek ja dat extreem rechts hier groter is dan een extreme Moslim partij in een Westers land.

MI gado :')
pi_221209406
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:38 schreef Chillegast het volgende:

[..]

Geloofde ik ook nooit in, maar als je ziet hoe snel de samenleving in West-Europa veranderd is de laatste 20 jaar sluit ik dat niet uit. Ook niet met de verwachte imigratie stroom de komende jaren+ de voortplanting. Daarnaast is het doodleuk roepen, gaat niet gebeuren een dooddoener. Er zijn zelfs Moslims die ons gewaarschuwd hebben. Maar West-Europa wil maar niet luisteren.

Er zijn veel meer landen in het midden oosten gevallen, in Afrika en het midden oosten is het uitroeien/ het leven onmogelijk maken van Christenen dagelijkse gang van zaken. Dan kan iedereen wel roepen niet iedere Moslim is zo, Zeker waar, maar zoals al vaker gezegd. Ze doen er ook geen flikker aan om het te voorkomen en dat gaan ze hier ook niet doen, denk maar niet ze ineens in de bres springen voor homo's en de pro Palie mensen. Ze protesteren voor Gaza en dat is het, want een Moslim gebied. Om andere landeren geven ze geen fuck.

Het is by far de snelst groeiende religie. Hier onder de jeugd ook al 15%.

Nu zijn ze nog in de minderheid, maar ik wil het wel eens zien. Ze krijgen steeds meer te zeggen in de politiek en andere posities. Zeker in Engeland zie je dat al terug. Zelfs de Shaira wetgeving is daar al toegestaan.
pi_221209425
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:55 schreef Tengano het volgende:

[..]

Heel veel van zulke verhalen van mensen die daar geleeft hebben als Christen/ niet gelovige, maar linkse mensen op FOK weten het beter.
pi_221209436
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:53 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Hoezo denk jij dat jij als argument iemand anders uit kunt maken voor iemand die fantaseert over etnische zuivering terwijl je zelf continu in de bres springt voor een religie die etnische zuivering als fundament letterlijk in een voor hun heilig boek heeft staan en waarbij je wereldwijd zowel op grote schaal (islamitische landen) als op micro niveau (islamitische gemeenschappen, gezinnen) ziet dat dit in de praktijk ook voor hun het doel is?

Omdat er ook ''gematigde'' aanhangers hiervan zijn? Lijkt mij van niet, want als jij aangeeft dat men sympathie moet koesteren voor de ''gematigden'' dan zou jij ook geen enkel probleem moeten hebben met de ''gematigde'' aanhangers van extremisme in welke vorm dan ook.

Maar terwijl je dus geen probleem hebt met de ''gematigde'' aanhangers van de extremistische islam waarbij je oproept om de nuance te behouden en niet iedereen over één kam te scheren , is het voor jou ook geen enkel probleem om dit bij anderen weer wel te doen. Wat heet, puur en alleen omdat iemand wel het extremisme en het gevaar van de islam blijft belichten is voor jou een geldige reden om iemand weg te zetten als extremistische fantast zoals je dat deed tegen @:HeatWave .

Ik riep -zo ongeveer zo'n 10 jaar geleden- dat de islam anderen aantast in hun rechten en vrijheden. Weinig op af te dingen, lijkt mij. Maar ik kreeg te horen dat ik daarom dan maar gewoon een nazi was. Wat nou nuance?

Ik zou als ik jou was maar eens heel goed in een spiegel kijken als je het zo voor wil laten komen dat je zo fier bent op een anti-gewelds en evenwichtige multiculturele samenleving met gelijke rechten en vrijheden voor iedereen, want met jouw houding (en daarmee iedereen die met jou gelijk is gestemd hierover) zijn het juist deze dingen die steeds meer en meer in het geding komen.

Want wat denk je nu echt zelf, dat als jij maar braaf mee blijft buigen dat het ''gematigde'' collectief uiteindelijk vanzelf wel (en succesvol) in verzet zal komen tegen hun eigen extremistische kern? Want we hebben inmiddels al tal van voorbeelden waarbij men dit zag gebeuren?

Ik snap het gewoon niet. Ik zie jou als een bovengemiddelde intelligente Fokker, maar dan toch zo'n enorme plaat voor je kop...
_O_
  woensdag 1 juli 2026 @ 22:18:34 #298
40566 Ericr
Livewrong
pi_221209691
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:44 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat gek ja dat extreem rechts hier groter is dan een extreme Moslim partij in een Westers land.

MI gado :')
Wel even de Nederlandse cultuur bewaken graag. Ken alleen Gado Gado overigens.

Maar we worden toch overgenomen? Waar zijn die invloedrijke overnemers dan? Ongefundeerde haat groeit wel ook al is dit forum gelukkig geen echte afspiegeling van de samenleving.
pi_221209781
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:18 schreef Ericr het volgende:

[..]
Wel even de Nederlandse cultuur bewaken graag. Ken alleen Gado Gado overigens.

Maar we worden toch overgenomen? Waar zijn die invloedrijke overnemers dan? Ongefundeerde haat groeit wel ook al is dit forum gelukkig geen echte afspiegeling van de samenleving.
Nou dat! Gelukkig ken ik alleen maar die enorme moslimhaat op dit forum. Complete verzameling die elkaar ophitsen tot grote hoogtes.
  woensdag 1 juli 2026 @ 22:31:30 #300
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_221209969
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Klopt, bij moslims boeit dat niet. :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')