Afkeer en haat zijn niet hetzelfde.quote:Haat tegen moslims wordt openlijker geuit, ook online.
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Toch zit ik liever met 100 moslims in een te kleine ruimte dan met één radicaal linkse!
@torentjequote:Op woensdag 1 juli 2026 13:58 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.
Meldpunt Moslimoverlast?quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:06 schreef sleepingbeauty het volgende:
Komt er ook een meldpunt voor ons nederlanders?
Natuurlijk niet, ongelovigen zijn niet zo'n doordrammers.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:06 schreef sleepingbeauty het volgende:
Komt er ook een meldpunt voor ons nederlanders?
Deze dame vraagt er inderdaad om.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt moslims niet kwalijk nemen dat ze vinden dat ze moslima's mogen slaan.
Deze topic.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:56 schreef JanKlaassen1 het volgende:
Deze topic toont weer eens aan dat het hoog nodig is.
Een stem op de PVV is een verloren stem, want ook de PVV doet niet voldoende voor ongelovigen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:58 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.
Mogelijk heb je zelfs meer aan links als uiteindelijk ook zij het zat zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:52 schreef torentje het volgende:
Een stem op de PVV is een verloren stem, want ook de PVV doet niet voldoende voor ongelovigen.
Ja? Jij denkt dat ze mij iets kunnen maken omdat ik aangeef een hekel aan moslims te hebben?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:14 schreef -Knapzak- het volgende:
De reacties in dit topic laten maar weer eens zien waarom dit nodig is.![]()
Graag op zoek naar de slachtofferrol, dus leg de ander maar wat woorden in de mond. ZWAK.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:16 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ja? Jij denkt dat ze mij iets kunnen maken omdat ik aangeef een hekel aan moslims te hebben?
Mag je nier hardop zeggen, anders ben je in no-time het fascisten hoekje in getrapt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:21 schreef Red_85 het volgende:
Nergens voor nodig.
Ga eerst anderen maar accepteren.
Actie reactie en de intolerantie naar moslims komt door intolerantie van moslims.
Oprotten.
Als er nou één groepering is die uitblinkt in de slachtofferrol, dan zijn het wel de moslims.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Graag op zoek naar de slachtofferrol, dus leg de ander maar wat woorden in de mond. ZWAK.
Ach, woorden als fascist en racist hebben een pittige inflatie gehad en al lang hun originele waarde verloren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:26 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Mag je nier hardop zeggen, anders ben je in no-time het fascisten hoekje in getrapt.
Jij bent dus niet van mening, dat de gelovigen veel te opdringerig zijn? Terwijl ze bijna de hele wereld onleefbaar hebben gemaakt voor hun religieuze uitingen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:14 schreef -Knapzak- het volgende:
Moslims doen boze moslimdingen -> Anderen vinden dat stom -> Moslims doen nog meer boze moslimdingen -> Anderen vinden moslims nog stommer -> Moslims zeggen "HEY, ONS NIET STOM VINDEN, RACISME" -> Anderen zeggen: "DOE DAN NIET STOM" -> Moslims doen nog veel meer boze moslimdingen -> Anderen vinden moslims nu heel erg stom, zeg maar haten -> Knapzak reageert op FOK! dat een meldpunt tegen moslimhaat nodig isquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:14 schreef -Knapzak- het volgende:
Dit soort topics lijken een soort dierentuin. Op het bordje staat "Meldpunt moslimhaat noodzakelijk" en in de kooi zien we alle gevallen waar de noodzaak uit blijkt rondlopen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:21 schreef Ericr het volgende:
Goedpraten van haat en mogelijk geweld. Zo kennen we Fokfront weer.
Dit was overigens een (slecht) grapje. Ik haat moslims niet, ik heb wel een gezonde hekel aan religie in het algemeen. Er is niets mis met een vredelievende levensstijl, maar als je dat doet omdat je denkt dat een of ander opperwezen je daartoe verplicht dan ben je niet lekker bij je snikkel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:32 schreef Multatilu het volgende:
Ik haat moslims ook, dus ik kan me hier melden?
Had je al gezien dat onderstaande post al 50 likes heeft in 7 uur tijd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Dit soort topics lijken een soort dierentuin. Op het bordje staat "Meldpunt moslimhaat noodzakelijk" en in de kooi zien we alle gevallen waar de noodzaak uit blijkt rondlopen.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:48 schreef quo_ het volgende:
Volslagen idioot om een meldpunt in te richten voor het beschermen van een religie die zelf bol staat van de haat en er op uit is ongelovigen of anders-gelovigen te vernietigen.
Je kan het blijven herhalen, maar dat maakt het niet waar. Je was gisteren nog in een topic waar je maatje de vijfde colonne (mensen met een minder hysterische mening over migratie) in Nederland wilde laten verdwijnen en je was te verrot om er wat van te zeggen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ach, woorden als fascist en racist hebben een pittige inflatie gehad en al lang hun originele waarde verloren.
Die likes zijn inderdaad een prima onderbouwing van de noodzaak van dit meldpunt inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had je al gezien dat onderstaande post al 50 likes heeft in 7 uur tijd.
Wanneer heb jij hier voor het laatst een post gezien met 50 likes?
En zou het dan echt allemaal aan die "racisten" en de vermeende autochtone mOsLiMhaaD liggen denk je, of zou het misschien zo kunnen zijn dat deze weerstand (moedwillig?) is opgewekt door de groep die zich hier wederom als slachtoffer opwerpt.
[..]
Echt jongen wat een knappe post. Je jankt over het verzonnen idee dat gezegd zou zijn dat "ze" je wat aan gaan doen. Vervolgens verzin je dat ik het over je haat zou hebben gehad. En dan heb je het lef om juist anderen te beschuldigen van de slachtofferrol opzoeken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als er nou één groepering is die uitblinkt in de slachtofferrol, dan zijn het wel de moslims.
En ook dit statement heeft daadwerkelijk niets met haat te maken, maar met het benoemen van feiten.
53quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had je al gezien dat onderstaande post al 50 likes heeft in 7 uur tijd.
Wanneer heb jij hier voor het laatst een post gezien met 50 likes?
En zou het dan echt allemaal aan die "racisten" en de vermeende autochtone mOsLiMhaaD liggen denk je, of zou het misschien zo kunnen zijn dat deze weerstand (moedwillig?) is opgewekt door de groep die zich hier wederom als slachtoffer opwerpt.
[..]
Ja als je naar aanleiding van wat in dit soort topics voorbij komt nog blijft krijsen dat het er niet moet komen dan wordt dat er wel duidelijker op ja.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
En nog steeds proberen ze vol te houden met hun gaslighting. Ongelofelijk.
Het is altijd de schuld van een ander, dat is ook het hele probleem.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
En nog steeds proberen ze vol te houden met hun gaslighting. Ongelofelijk.
De zal ik niet liken want dat vind ik namelijk niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:47 schreef Tengano het volgende:
Maar we zullen even de proef op de som nemen.
Like deze post als je vindt dat islam vrede is en iets positiefs bijdraagt aan de wereld.
Zou je misschien ook eens kunnen nadenken of het tomeloos verspreiden van haat rondom hele groepen, los van wat ze persoonlijk doen, ergens tot een oplossing leidt. Of hen willen marginaliseren of deporteren?quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van een ander, dat is ook het hele probleem.
En zo lang ze hiermee doorgaan komt er sowieso geen oplossing het gaat alleen maar erger worden.
Het lijkt wel alsof ze bewust olie op het vuur gooien door niet toe te staan dat dit aangepakt gaat worden.
Zij spreken ook gewoon over ongelovigen hoor. Daar zijn ze echt niet voorzichtig in.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:50 schreef Hexagon het volgende:
De zal ik niet liken want dat vind ik namelijk niet.
Dat wil echter niet zeggen dat het maar een reden is om groepen mensen te generaliseren en te willen marginaliseren. Zoals we ook weer in dit topic zien.
If islam is the final revelation, then why doesn't it work? zegt Douglas Murrayquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:56 schreef Koekoekmakto het volgende:
AI zegt...
De voordelen van de islam omvatten onder andere cultuurverrijking en sociale cohesie in een multiculturele samenleving, evenals het bieden van structuur en houvast voor gelovigen. Daarnaast kan de islam bijdragen aan een beter begrip van verschillende culturen en gewoonten.
Goed punt. Ga eens thee drinken met een moslim. Er gaat een wereld voor je open: of je christen, jood of atheist bent, voor een moslim is het een pot nat: je bent een tweede rangs burger. De islam is daar erg duidelijk over; types als Hexagon proberen dat te bagetalliseren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zij spreken ook gewoon over ongelovigen hoor. Daar zijn ze echt niet voorzichtig in.
Of je nou Jood, Christen of een atheist bent maakt weinig uit, alles gaat over één kam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |