Afkeer en haat zijn niet hetzelfde.quote:Haat tegen moslims wordt openlijker geuit, ook online.
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Toch zit ik liever met 100 moslims in een te kleine ruimte dan met één radicaal linkse!
@torentjequote:Op woensdag 1 juli 2026 13:58 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.
Meldpunt Moslimoverlast?quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:06 schreef sleepingbeauty het volgende:
Komt er ook een meldpunt voor ons nederlanders?
Natuurlijk niet, ongelovigen zijn niet zo'n doordrammers.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:06 schreef sleepingbeauty het volgende:
Komt er ook een meldpunt voor ons nederlanders?
Deze dame vraagt er inderdaad om.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt moslims niet kwalijk nemen dat ze vinden dat ze moslima's mogen slaan.
Deze topic.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:56 schreef JanKlaassen1 het volgende:
Deze topic toont weer eens aan dat het hoog nodig is.
Een stem op de PVV is een verloren stem, want ook de PVV doet niet voldoende voor ongelovigen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:58 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.
Mogelijk heb je zelfs meer aan links als uiteindelijk ook zij het zat zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:52 schreef torentje het volgende:
Een stem op de PVV is een verloren stem, want ook de PVV doet niet voldoende voor ongelovigen.
Ja? Jij denkt dat ze mij iets kunnen maken omdat ik aangeef een hekel aan moslims te hebben?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:14 schreef -Knapzak- het volgende:
De reacties in dit topic laten maar weer eens zien waarom dit nodig is.![]()
Graag op zoek naar de slachtofferrol, dus leg de ander maar wat woorden in de mond. ZWAK.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:16 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ja? Jij denkt dat ze mij iets kunnen maken omdat ik aangeef een hekel aan moslims te hebben?
Mag je nier hardop zeggen, anders ben je in no-time het fascisten hoekje in getrapt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:21 schreef Red_85 het volgende:
Nergens voor nodig.
Ga eerst anderen maar accepteren.
Actie reactie en de intolerantie naar moslims komt door intolerantie van moslims.
Oprotten.
Als er nou één groepering is die uitblinkt in de slachtofferrol, dan zijn het wel de moslims.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Graag op zoek naar de slachtofferrol, dus leg de ander maar wat woorden in de mond. ZWAK.
Ach, woorden als fascist en racist hebben een pittige inflatie gehad en al lang hun originele waarde verloren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:26 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Mag je nier hardop zeggen, anders ben je in no-time het fascisten hoekje in getrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |