Ja gezien jij een van de redenen bent met wat je hier uitbraakt is dat vrij logisch natuurlijk.quote:
Och arme, ik kan er ook niets aan doen dat je aan Koran lijdt, ik hoop dat het te genezen isquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja gezien jij een van de redenen bent met wat je hier uitbraakt is dat vrij logisch natuurlijk.
The gift that keeps on giving.quote:
Boehoequote:Op woensdag 1 juli 2026 12:50 schreef Hexagon het volgende:
Gezien wat er allemaal op dit forum wordt uitgebraakt lijkt me dat zeker een goed meldpunt.
Ze kan zo bij improv theatre aan de slag.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dit is ook wel een klassieker WMB.
Bekijk deze YouTube-video
Tja gezien jouw etnische zuivering fantasieën lijkt die meldpunt me zeer noodzakelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och arme, ik kan er ook niets aan doen dat je aan Koran lijdt, ik hoop dat het te genezen is.
En die fantasieën heb je helemaal 100% zelf verzonnen, maar dat krijg je als je Koran hebt, dat zaait langzaam uit naar de hersenen blijkbaar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja gezien jouw etnische zuivering fantasieën lijkt die meldpunt me zeer noodzakelijk.
Nee hoor die zin prima door de regels van jouw posts heen te lezen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die fantasieën heb je helemaal 100% zelf verzonnen, maar dat krijg je als je Koran hebt, dat zaait langzaam uit naar de hersenen blijkbaar.
Nee hoor, dat zit overduidelijk alleen in je hoofd, projectie etc.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor die zin prima door de regels van jouw posts heen te lezen.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:56 schreef JanKlaassen1 het volgende:
Deze topic toont weer eens aan dat het hoog nodig is.
Deze topic en die meldpunt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Tja gezien jouw etnische zuivering fantasieën lijkt die meldpunt me zeer noodzakelijk.
Die pakjes haatpapier zijn juist bedoelt voor degenen zonder hersenen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:05 schreef HeatWave het volgende:
maar dat krijg je als je Koran hebt, dat zaait langzaam uit naar de hersenen blijkbaar.
Ik wil een meldpunt rechtsextremismehaat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar de religie of het geloofssysteem nihilisme of rechtsextremisme wordt in Nederland toch ook niet geaccepteerd. Dat zijn toch dingen die we niet willen, die niet goed zijn voor de mensheid, en waar we iets tegen ondernemen.
NWS / Kind aangehouden voor plannen terreurdaad uit 'nihilistisch extremisme
Tja als al je posts inzake welke moslim dan ook vooral bestaan uit schreeuwerige, generaliserende, hatelijke teksten dan is het wel te raden wat er als het aan jou ligt zou moeten gebeuren. Een en een is twee.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zit overduidelijk alleen in je hoofd, projectie etc.
Doen we dat ook met Joodse gebedshuizen? Zo ja, duidelijk. Zo nee, niet aan beginnen.quote:Ook pleit de organisatie voor geld vanuit de overheid voor de bescherming van islamitische gebedshuizen.
Ah daar zijn ze al.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan ben je een racist en beland je in een discussie en worden er allerlei nare benamingen en gebeurtenissen bij getrokken.
Ik snap die hele gedachten gang niet.
Oh, gelukkig zijn de moslims zelf altijd enorm beschaafd, een paar keeldoorsnijgebaren bij voetbal, maakt dat nou uit allemaalquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja als al je posts inzake welke moslim dan ook vooral bestaan uit schreeuwerige, generaliserende, hatelijke teksten dan is het wel te raden wat er als het aan jou ligt zou moeten gebeuren. Een en een is twee.
Klopt, ze houden geen statistieken bij op basis van geloof.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben we detentiecijfers voor, en die zijn dan nog erg gunstig voor hen want het overgrote deel van de Mo's en de Ali's die aldaar resideren worden als Hollander gezien.
Dat is geen haat dat is cultuur dat moeten we accepteren en er vooral niks van vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, gelukkig zijn de moslims zelf altijd enorm beschaafd, een paar keeldoorsnijgebaren bij voetbal, maakt dat nou uit allemaal.
Als er 1 groep is die openlijk, wereldwijd, luidkeels en trots uitkomt voor het feit dat ze geweld, moord en zuiveringen op ongelovigen willen en daadwerkelijk uitvoeren zijn het de moslims, al 1400 jaar.
Ja maar hullie gullie en zulliequote:Op woensdag 1 juli 2026 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, gelukkig zijn de moslims zelf altijd enorm beschaafd, een paar keeldoorsnijgebaren bij voetbal, maakt dat nou uit allemaal.
Als er 1 groep is die openlijk, wereldwijd, luidkeels en trots uitkomt voor het feit dat ze geweld, moord en zuiveringen op ongelovigen willen en daadwerkelijk uitvoeren zijn het de moslims, al 1400 jaar.
Tijd voor een meldpunt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, ze houden geen statistieken bij op basis van geloof.
Ja jij bent heel zielig, je mag niet eens een groep mensen volledig generaliseren en verdacht maken van van alles.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is geen haat dat is cultuur dat moeten we accepteren en er vooral niks van vinden.
Goed om te zien dat we met jou vooruitgang boeken. Deze tekst die je hier typt was een jaar geleden nog ondenkbaar uit jouw keyboard. Sinds wanneer vallen broeders elkaar zo openlijk af?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar hullie gullie en zullie![]()
![]()
![]()
Maar we hebben het nou over jouw gedrag en niet over dat van hufterige moslims, die ook bestaan.
Oh het was dus alleen een persoonlijke aanval, zeg dat danquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar hullie gullie en zullie![]()
![]()
![]()
Maar we hebben het nou over jouw gedrag en niet over dat van hufterige moslims, die ook bestaan.
Ah dingen verzinnen en verdraaien. De volgende uit de gereedsschapskist van extreemrechtse internetridders.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:21 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Goed om te zien dat we met jou vooruitgang boeken. Deze tekst die je hier typt was een jaar geleden nog ondenkbaar uit jouw keyboard. Sinds wanneer vallen broeders elkaar zo openlijk af?
Nog meer "Ja maar hullie, gullie en zullie"quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh het was dus alleen een persoonlijke aanval, zeg dat dan.
OK, hoeveel mensen heb ik deze week neergeschoten op een opvang, neergestoken in Drachten, vanaf mijn fatbike bijna vermoord om een paar voorbeelden van deze week te noemen.
Maar IK moet aangepakt worden, de politie moet tijd verdoen aan mij om wat boze woordjes, fuck die slachtoffers.
Je verloochtent je afkomst tegenover een mede-broeder ja?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah dingen verzinnen en verdraaien. De volgende uit de gereedsschapskist van extreemrechtse internetridders.
Het zijn niet mijn woorden maar de woorden die je naar je hoofd geslingerd krijgt als je iets vind van een misdaad en het lef hebt om te zeggen dat het uit een bepaalde groep komt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja jij bent heel zielig, je mag niet eens een groep mensen volledig generaliseren en verdacht maken van van alles.
Boehoehoehoehoe![]()
![]()
![]()
Gast, je stormt zelf het topic binnen met een hullie gullie en zullie, "ja maar rechts is ook fout" en denkt dit nou als tegenargument op te kunnen voeren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nog meer "Ja maar hullie, gullie en zullie"
Het maakt je eigen gedrag er niet beter op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |