Ik snap het prima, kijk maar naar de wereld buiten FOK!, krijsen over rassiesme en fobie etc werkt helaas.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan ben je een racist en beland je in een discussie en worden er allerlei nare benamingen en gebeurtenissen bij getrokken.
Ik snap die hele gedachten gang niet.
Ja, dat komt bij diezelfde islamitische propaganda en gaslighting vandaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dan ben je een racist en beland je in een discussie en worden er allerlei nare benamingen en gebeurtenissen bij getrokken.
Ik snap die hele gedachten gang niet.
Ja idd de realiteit ontkennen, criminaliteit verdedigen en van daders slachtoffers maken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het prima, kijk maar naar de wereld buiten FOK!, krijsen over rassiesme en fobie etc werkt helaas.
En het mag ook gewoon nog.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, dat komt bij diezelfde islamitische propaganda en gaslighting vandaan.
Het zijn de islamisten die islamofobia van de homo's en homofobie hebben afgekeken en zagen dat dat werkte. Zo is islamofobie ontstaan. Het is een copycat die handig van pas komt in de te volgen islamitische strategie.
Bekijk deze YouTube-video
Het principe van - een brutaal mens heeft de halve wereld -.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En het mag ook gewoon nog.![]()
Er is veel te veel toe gestaan, nu denken die extremisten dat ze alles kunnen doen en zeggen en ze hebben er in veel gevallen nog gelijk in ook.
Sja, dat is er jarenlang ingeramd met de campagnes waarin, uiteraard overtrokken van mijn kant, er werd beweerd dat rassiesme en fobie etc heul veul erger zijn dan geweld en moord. Er is een collectief schuldgevoel gecreëerd en een zogenaamde suïcidale empathie voor alles dat niet "wit" is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd de realiteit ontkennen, criminaliteit verdedigen en van daders slachtoffers maken.
Toch bizar dat je dat uit je snoet kan krijgen.
Jullie willen geen gelijke behandeling, jullie willen meer.quote:Wij willen een gelijke behandeling, maar dat zien wij niet.
Precies. Islamofobie is een regelrechte leugen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:48 schreef quo_ het volgende:
Volslagen idioot om een meldpunt in te richten voor het beschermen van een religie die zelf bol staat van de haat en er op uit is ongelovigen of anders-gelovigen te vernietigen.
Deze is een stuk uitgebreider eigenlijkquote:
Ja dat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het principe van - een brutaal mens heeft de halve wereld -.
Klopt. In dit filmpje zie je ook de exacte overeenkomsten zoals Brigitten Gabriel ze beschrijft die nog geen 50 jaar geleden in Libanon ook voorkwamen. Daar werden in de (Christelijk) parel van het Midden Oosten ook de moslims verwelkomd en moesten de oorspronkelijke Christenen uiteindelijk zelf vluchten uit hun eigen land.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Belangrijk kantelpunt: Libanese Burgeroorlog (1975–1990)
De echte grote verandering kwam door de burgeroorlog:
Veel christenen emigreerden tijdens en na de oorlog.
De sjiitische bevolking groeide sterk (mede door hogere geboortecijfers en interne migratie).
De oorlog en Israëlische en Syrische invloeden veranderden ook de machtsverhoudingen.
Daarna (na 1990)
De politieke structuur bleef gebaseerd op religieuze verdeling (confessioneel systeem).
Maar in de praktijk zijn de moslimbevolkingsgroepen tegenwoordig groter in aantal dan de christelijke groepen.
Ja precies, het heeft niks meer met gelijkheid te maken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is er jarenlang ingeramd met de campagnes waarin, uiteraard overtrokken van mijn kant, er werd beweerd dat rassiesme en fobie etc heul veul erger zijn dan geweld en moord. Er is een collectief schuldgevoel gecreëerd en een zogenaamde suïcidale empathie voor alles dat niet "wit" is.
Sja, helaas is de pro islam campagne, vermomd als FRIE PELLESTAIN!!!! succesvoller dan daadwerkelijke geschiedenislessen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. In dit filmpje zie je ook de exacte overeenkomsten zoals Brigitten Gabriel ze beschrijft die nog geen 50 jaar geleden in Libanon ook voorkwamen. Daar werden in de (Christelijk) parel van het Midden Oosten ook de moslims verwelkomd en moesten de oorspronkelijke Christenen uiteindelijk zelf vluchten uit hun eigen land.
Eigenlijk zou iedere Europeaan dit filmpje van slecht 5 minuten verplicht moeten kijken.
[..]
Er is zelfs een angstcultuur gecreëerd, mensen zijn bang voor hun carrière of sociale leven als men het verkeerde zegt. Dat heeft de gutmensch toch weer goed voor elkaar gekregen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is er jarenlang ingeramd met de campagnes waarin, uiteraard overtrokken van mijn kant, er werd beweerd dat rassiesme en fobie etc heul veul erger zijn dan geweld en moord. Er is een collectief schuldgevoel gecreëerd en een zogenaamde suïcidale empathie voor alles dat niet "wit" is.
Kortom Libanon is in slechts 15 jaar tijd verwoest en veranderd in een terroristennest.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, helaas is de pro islam campagne, vermomd als FRIE PELLESTAIN!!!! succesvoller dan daadwerkelijke geschiedenislessen.
Blijf je uitspreken, maar laat je niet opnaaien.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar helaas is hij slechts een vertegenwoordiging van wat er in Nederland, voornamelijk in de politiek en de media lijkt te spelen.
Of ze weten het oprecht niet en zijn incompetent of ze weten het wel en zijn kwaadaardig, meer smaken zijn er niet.
Je kunt moslims niet kwalijk nemen dat ze vinden dat ze moslima's mogen slaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dit is ook wel een klassieker WMB.
Dat doe ik op FOK! vrijwel nooit hoor, ik zit hier voor mijn lolquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Blijf je uitspreken, maar laat je niet opnaaien.
Goed zo. Als ik eerlijk ben; de tijd van een inhoudelijke discussie is wat mij betreft al lang voorbij. Het is bijvoorbeeld gestoord dat de Zwarte Piet- draad ergens in deeltje 200 zit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doe ik op FOK! vrijwel nooit hoor, ik zit hier voor mijn lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |