abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:03:31 #26
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221203622
Ach, ach, ach.

De groep die zelf niets anders doet dan zich hatelijk of discriminerend uiten of andere groepen, wil zelf een meldpunt voor aandacht als er gemene dingen over hun worden gezegd :')_! _O-

Wat dacht je hiervan: moslims gaan zich eerst zelf eens beter opstellen jegens andere groepen, daarna gaan we eens kijken of zo een meldpunt er kan komen?

En dit is zo ronduit smerig: 'Ik snap die gevoeligheid van de overheid bij joodse instellingen. Iedereen moet beschermd worden. Daar horen wij ook bij. Wij willen een gelijke behandeling, maar dat zien wij niet'.

Ja, en uit welke hoek komen die dreigingen richting Joodse instellingen voornamelijk? Dat is uit de Islamitische hoek. Als er een religie is die juist geen gelijke behandeling wil dan is het wel de Islam.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:03:33 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203623
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dan ben je een racist en beland je in een discussie en worden er allerlei nare benamingen en gebeurtenissen bij getrokken.
Ik snap die hele gedachten gang niet.
Ik snap het prima, kijk maar naar de wereld buiten FOK!, krijsen over rassiesme en fobie etc werkt helaas.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:03:46 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203625
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dan ben je een racist en beland je in een discussie en worden er allerlei nare benamingen en gebeurtenissen bij getrokken.
Ik snap die hele gedachten gang niet.
Ja, dat komt bij diezelfde islamitische propaganda en gaslighting vandaan.

Het zijn de islamisten die islamofobia van de homo's en homofobie hebben afgekeken en zagen dat dat werkte. Zo is islamofobie ontstaan. Het is een copycat die handig van pas komt in de te volgen islamitische strategie.

Bekijk deze YouTube-video
pi_221203641
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik snap het prima, kijk maar naar de wereld buiten FOK!, krijsen over rassiesme en fobie etc werkt helaas.
Ja idd de realiteit ontkennen, criminaliteit verdedigen en van daders slachtoffers maken.
Toch bizar dat je dat uit je snoet kan krijgen.
pi_221203642
De oorzaak van moslimhaat is het gedrag van moslims:

NWS / 'Dreiging van jihadisme blijft groot, meerdere aanslagen voorkomen'
pi_221203650
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, dat komt bij diezelfde islamitische propaganda en gaslighting vandaan.

Het zijn de islamisten die islamofobia van de homo's en homofobie hebben afgekeken en zagen dat dat werkte. Zo is islamofobie ontstaan. Het is een copycat die handig van pas komt in de te volgen islamitische strategie.

En het mag ook gewoon nog. :|W
Er is veel te veel toe gestaan, nu denken die extremisten dat ze alles kunnen doen en zeggen en ze hebben er in veel gevallen nog gelijk in ook.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:11:13 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203654
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En het mag ook gewoon nog. :|W
Er is veel te veel toe gestaan, nu denken die extremisten dat ze alles kunnen doen en zeggen en ze hebben er in veel gevallen nog gelijk in ook.
Het principe van - een brutaal mens heeft de halve wereld -.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:12:03 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203658
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ja idd de realiteit ontkennen, criminaliteit verdedigen en van daders slachtoffers maken.
Toch bizar dat je dat uit je snoet kan krijgen.
Sja, dat is er jarenlang ingeramd met de campagnes waarin, uiteraard overtrokken van mijn kant, er werd beweerd dat rassiesme en fobie etc heul veul erger zijn dan geweld en moord. Er is een collectief schuldgevoel gecreëerd en een zogenaamde suïcidale empathie voor alles dat niet "wit" is.
Get woke, go broke!
pi_221203667
quote:
Wij willen een gelijke behandeling, maar dat zien wij niet.
Jullie willen geen gelijke behandeling, jullie willen meer.
Ik kan de meme zo gauw niet vinden, het bestaat uit drie plaatjes:
- een paar lief kijkende moslims die claimen dat de islam de 'religie van de vrede' is (proest)
- wat meer neutraal kijkende moslims die vinden dat de islam een 'speciale status' verdient
- een hoop boos kijkende moslims die letterlijk zeggen 'islam or else'.

We zijn nu bij dat tweede plaatje aangekomen, op weg naar het laatste.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:14:31 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203673

Zoiets?
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:15:31 #36
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221203676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:48 schreef quo_ het volgende:
Volslagen idioot om een meldpunt in te richten voor het beschermen van een religie die zelf bol staat van de haat en er op uit is ongelovigen of anders-gelovigen te vernietigen.
Precies. Islamofobie is een regelrechte leugen.

Moslims moeten eens beseffen dat hun normen niet prevaleren en als ze weer eens hun zin niet krijgen, dat dat dan nog geen haat is. Altijd maar weer de slachtofferrol, nooit zelfreflectie laat staan -kritiek.

Islam; nemen, nemen, nemen, niets geven.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221203683
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets?
Deze is een stuk uitgebreider eigenlijk :)
Die wat ik bedoelde zie je getekende poppetjes met steeds bozer kijkende ogen naarmate ze een steeds groter deel van de bevolking uitmaken. Maar komt op hetzelfde neer.

Helaas zijn er nog erg veel kikkers in dit land die het langzaam opwarmende water wel fijn lijken te vinden.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:21:22 #38
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_221203693
Een meldpunt voor moslimhaat zal nooit, maar dan ook echt NOOIT noodzakelijk zijn.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_221203696
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het principe van - een brutaal mens heeft de halve wereld -.
Ja dat.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:25:51 #40
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203710
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets?
Klopt. In dit filmpje zie je ook de exacte overeenkomsten zoals Brigitten Gabriel ze beschrijft die nog geen 50 jaar geleden in Libanon ook voorkwamen. Daar werden in de (Christelijk) parel van het Midden Oosten ook de moslims verwelkomd en moesten de oorspronkelijke Christenen uiteindelijk zelf vluchten uit hun eigen land.

Eigenlijk zou iedere Europeaan dit filmpje van slecht 5 minuten verplicht moeten kijken.
quote:
Belangrijk kantelpunt: Libanese Burgeroorlog (1975–1990)

De echte grote verandering kwam door de burgeroorlog:

Veel christenen emigreerden tijdens en na de oorlog.
De sjiitische bevolking groeide sterk (mede door hogere geboortecijfers en interne migratie).
De oorlog en Israëlische en Syrische invloeden veranderden ook de machtsverhoudingen.
Daarna (na 1990)
De politieke structuur bleef gebaseerd op religieuze verdeling (confessioneel systeem).
Maar in de praktijk zijn de moslimbevolkingsgroepen tegenwoordig groter in aantal dan de christelijke groepen.
pi_221203711
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, dat is er jarenlang ingeramd met de campagnes waarin, uiteraard overtrokken van mijn kant, er werd beweerd dat rassiesme en fobie etc heul veul erger zijn dan geweld en moord. Er is een collectief schuldgevoel gecreëerd en een zogenaamde suïcidale empathie voor alles dat niet "wit" is.
Ja precies, het heeft niks meer met gelijkheid te maken.
Er is een tweedeling gecreëerd met de blanke mensen als boemannen de woorden racisme en discriminatie hebben hun waarde verloren er is teveel misbruik van gemaakt.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:27:53 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Klopt. In dit filmpje zie je ook de exacte overeenkomsten zoals Brigitten Gabriel ze beschrijft die nog geen 50 jaar geleden in Libanon ook voorkwamen. Daar werden in de (Christelijk) parel van het Midden Oosten ook de moslims verwelkomd en moesten de oorspronkelijke Christenen uiteindelijk zelf vluchten uit hun eigen land.

Eigenlijk zou iedere Europeaan dit filmpje van slecht 5 minuten verplicht moeten kijken.
[..]
Sja, helaas is de pro islam campagne, vermomd als FRIE PELLESTAIN!!!! succesvoller dan daadwerkelijke geschiedenislessen.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:30:33 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221203737
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er is zelfs een angstcultuur gecreëerd, mensen zijn bang voor hun carrière of sociale leven als men het verkeerde zegt. Dat heeft de gutmensch toch weer goed voor elkaar gekregen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:30:38 #44
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221203738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, helaas is de pro islam campagne, vermomd als FRIE PELLESTAIN!!!! succesvoller dan daadwerkelijke geschiedenislessen.
Kortom Libanon is in slechts 15 jaar tijd verwoest en veranderd in een terroristennest.

Zo lang is er dus blijkbaar niet voor nodig.
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:31:05 #45
182233 thedeedster
pi_221203740
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
True, maar helaas is hij slechts een vertegenwoordiging van wat er in Nederland, voornamelijk in de politiek en de media lijkt te spelen.

Of ze weten het oprecht niet en zijn incompetent of ze weten het wel en zijn kwaadaardig, meer smaken zijn er niet.
Blijf je uitspreken, maar laat je niet opnaaien. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221203742
Wat een ironie, paradoxen en ontbreken van introspectie in dat artikel
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221203745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:57 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dit is ook wel een klassieker WMB.

Je kunt moslims niet kwalijk nemen dat ze vinden dat ze moslima's mogen slaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221203750
Ik haat moslims ook, dus ik kan me hier melden?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:34:09 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221203754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Blijf je uitspreken, maar laat je niet opnaaien. :Y
Dat doe ik op FOK! vrijwel nooit hoor, ik zit hier voor mijn lol :7.
Get woke, go broke!
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:37:21 #50
182233 thedeedster
pi_221203767
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat doe ik op FOK! vrijwel nooit hoor, ik zit hier voor mijn lol :7.
Goed zo. Als ik eerlijk ben; de tijd van een inhoudelijke discussie is wat mij betreft al lang voorbij. Het is bijvoorbeeld gestoord dat de Zwarte Piet- draad ergens in deeltje 200 zit. 8)7

Elke keer weer een herhaling van zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')