Swastika's op een moskee zetten is net zozeer "moslimkritiek" als het zetten van swastika's op een synagoge "kritiek op Israël" is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:39 schreef HeatWave het volgende:
... Dus uiteraard gaan ze janken en krijsen om censuur en een verbod op moslimkritiek.
...
Doen alsof elke moslim een jihadist is, deze user kan het.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:07 schreef RotatoR het volgende:
De oorzaak van moslimhaat is het gedrag van moslims:
NWS / 'Dreiging van jihadisme blijft groot, meerdere aanslagen voorkomen'
Ik meld n het topic vooral dat het noodzakelijk is en dat oon jij vooral aan met je gekrijs.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, je stormt zelf het topic binnen met een hullie gullie en zullie, "ja maar rechts is ook fout" en denkt dit nou als tegenargument op te kunnen voeren.
De ton is echt helemaal leeg inmiddels he? Je hebt alleen nog wat vage aantijgingen, oproepen tot monddoodmaken/censuur.
Oh nu alleen misdadigers. Zjn er ook moslims die niet misdadiger zijn. En moeten die oom maar verdacht gemaakt worden omdat het blijkbaar allemaal te moeilijk is?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden maar de woorden die je naar je hoofd geslingerd krijgt als je iets vind van een misdaad en het lef hebt om te zeggen dat het uit een bepaalde groep komt.
Hou op met verdedigen sta het toe dat de misdadigers uitgezet en/of keihard bestraft gaan worden en je zal zien dat de cijfers flink dalen en de Moslims die zich wel aan willen passen overblijven en de haat verdwijnt.
Men haat niet alle Moslims maar de Moslims die ons haten.
Zo veel tikfouten, denk om je hartquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik meld n het topic vooral dat het noodzakelijk is en dat oon jij vooral aan met je gekrijs.
Als hier een burgeroorlog uitbreekt tussen extremistische moslims en de westerse wereld, welke kant zullen de niet extremistische moslims dan kiezen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:30 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Doen alsof elke moslim een jihadist is, deze user kan het.
Dit is niet eens de kern van het probleem, dat zit hem toch echt in de islamitische onverdraagzaamheid jegens ander culturen, de andere sekse, homofilie, plus het feit dat ze 72 kinderen krijgen om seksueel te misbruiken als ze ongelovigen vermoorden helpt natuurlijk ook niet mee aan een positieve beeldvorming.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oh nu alleen misdadigers. Zjn er ook moslims die niet misdadiger zijn. En moeten die oom maar verdacht gemaakt worden omdat het blijkbaar allemaal te moeilijk is?
Ik heb dat verhaal al vaker gezegd. Waarom moet ik iedere keer op mijn woorden letten en erbij zetten: Alleen de mensen die zich misdragen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oh nu alleen misdadigers. Zjn er ook moslims die niet misdadiger zijn. En moeten die oom maar verdacht gemaakt worden omdat het blijkbaar allemaal te moeilijk is?
Afkeer en haat zijn niet hetzelfde.quote:Haat tegen moslims wordt openlijker geuit, ook online.
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Toch zit ik liever met 100 moslims in een te kleine ruimte dan met één radicaal linkse!
@torentjequote:Op woensdag 1 juli 2026 13:58 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.
Meldpunt Moslimoverlast?quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:06 schreef sleepingbeauty het volgende:
Komt er ook een meldpunt voor ons nederlanders?
Natuurlijk niet, ongelovigen zijn niet zo'n doordrammers.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:06 schreef sleepingbeauty het volgende:
Komt er ook een meldpunt voor ons nederlanders?
Deze dame vraagt er inderdaad om.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt moslims niet kwalijk nemen dat ze vinden dat ze moslima's mogen slaan.
Deze topic.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:56 schreef JanKlaassen1 het volgende:
Deze topic toont weer eens aan dat het hoog nodig is.
Een stem op de PVV is een verloren stem, want ook de PVV doet niet voldoende voor ongelovigen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:58 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Liefst zet ik ze bij elkaar in een ruimte. Benieuwd na hoeveel minuten die radicaal linkse PVV gaat stemmen.
Mogelijk heb je zelfs meer aan links als uiteindelijk ook zij het zat zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:52 schreef torentje het volgende:
Een stem op de PVV is een verloren stem, want ook de PVV doet niet voldoende voor ongelovigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |