Het begin van het einde?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen; Dat is het begin
Of Feyenoord.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:33 schreef CR7 het volgende:
Saibari merkt nu ook dat die nu niet tegen Haiti, Schotland of RKC speelt.
Dit gaat geen WK worden zoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:33 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Of van de lange weg naar de finale & eind zege... We gaan het zien
En gaan die Marokjes nóg harder schoppenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Als je snel scoort snoer je de mondjes
Wereldkampioenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:34 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is het WK al een tijdje bezig...
Ik blijf hopen en dromenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wereldkampioen![]()
Ik zie het echt nooit gebeuren met Nederlamd.
So? Ook die tellenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was wel een hele goedkope pingel geweest
Er zijn gekkere dingen gebeurd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is "no era penal" in het Marokkaans?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutstem, Belgje is prettiger.quote:
Die Mexicanen waren gek geworden daarquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Jo wolla, mijn scooter"?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat is "no era penal" in het Marokkaans?
Zelf zullen we daar ook wel aan meedoen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:34 schreef Caland het volgende:
Koeman is duidelijk ook een beetje aan het gokken op het tactische onvermogen van de Marokkanen in de tweede helft
Mourinho is het bonnetje aan het zoeken.quote:
Hij krijgt 2 a 3 man op z'n neus steedsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mourinho is het bonnetje aan het zoeken.
komp fechtuh dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij krijgt 2 a 3 man op z'n neus steeds
Van Hecke is zelf ook koning zuiger natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten Van Hecke wel hebben he?
Lijkt me dat de VAR hier wel ff naar gaat kijken, althans... In een normaal toernooi...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten Van Hecke wel hebben he?
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kon Mazraoui weinig aan doen natuurlijk.
Ja het is nooit hún schuld.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kon Mazraoui weinig aan doen natuurlijk.
De vorige 2 overtredingen op Van Hecke waren wel duidelijk hun schuldquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:39 schreef Saekerhett het volgende:
Nou speelt Nederland dus zo een minuut met 10 man, lekker man.
Arnemuidenaars zijn wel enorme fraudeurs, stukje vis.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:40 schreef Zorro het volgende:
Een minuut aan de kant, want ja, misschien simuleert hij wel!
best wel apart inderdaad. dat het zo werktquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En nu dus Marokko met een man meer voor een minuut?
Mag bij hoofdblessure, aldus R1quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, hij mag al terug. Veel te snel!!!
1 woord: Brobbiequote:
De weg kwijt.quote:
Liever Athletico?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Real Madrid-shirtje en vlag hierheen gaan
Geen land dat zoveel schopt als Nederland.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:39 schreef TheVulture het volgende:
Nederland is niet gemaakt voor dit soort intense vechtpotjes
Tijd voor Van Nistelrode.quote:
feit is wel dat we die westrijden doorgaans toch verliezenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Geen land dat zoveel schopt als Nederland.
Hoe was IJsland voor de apen dan?quote:
Dat klopt ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
feit is wel dat we die westrijden doorgaans toch verliezen
dus ben het er wel mee eens dat wij er niet voor gemaakt zijnquote:
Dat leek mij ook logisch.quote:
Mentaal wrak. Had je gewoon naar huis moeten sturen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:42 schreef matspontius het volgende:
Gakpo kun je wel wisselen - die is (heel begrijpelijk) totaal niet zichzelf!
Dat had ik die domme Koeman ook wel op een briefje kunnen geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:41 schreef Maver24 het volgende:
Je hebt te weinig aanval nu. Leuk hoor met 5
Welkom bij het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:43 schreef Zwoerd het volgende:
Summerville slecht, Gakpo slecht, Brobbey matig, Dumfries dramatisch
Die zijn al naar huis.quote:
Ja, maar we doen het doorgaans als we vermoeden dat het voetballend niet gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:43 schreef TAmaru het volgende:
[..]
dus ben het er wel mee eens dat wij er niet voor gemaakt zijn
voetballend doen we het dan meestal toch beter
Ook Pieter BLACKED vond het volkomen logisch om met 5 te spelen tegen dit Marokkoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat had ik die domme Koeman ook wel op een briefje kunnen geven.
Deze man kom thuis van alles te kort. Kan niet anders.quote:
RUSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH.quote:
Goeie gozer. KUT site verderquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Pieter BLACKED vond het volkomen logisch om met 5 te spelen tegen dit Marokko
Ik zag shirtje trekken van een Mocro, is een overtreding, in de 16, had een pingel moeten zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:45 schreef Zorro het volgende:
Ach, weer zon laffe scheids. Ik fluit maar want er zal vast wel wat gebeurd zijn
Qatar dacht ik?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:45 schreef MMaRsu het volgende:
Maar uit welke bananenrepubliek hebben ze die scheids gehaald dan
Hadden ze na die 1ste wedstrijd naar huis moeten sturen...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:45 schreef -XOR- het volgende:
Deze scheidsrechter is zo mokervervelend, Nederland gaat hier niet zonder rood wegkomen.
Keepertquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef RipCity het volgende:
Frenkie de Jong zit nog niet in de wedstrijd.
Maarja wie wel
Geldt andersom net zo goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef Zwoerd het volgende:
Marokko stelt trouwens ook bar weinig voor, hoeven we echt niet bang voor te zijn.
doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef Zwoerd het volgende:
Marokko stelt trouwens ook bar weinig voor, hoeven we echt niet bang voor te zijn.
ou me niets verbazenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Braziliaan meen ik gehoord te hebben
Hoop racisten in Brazilië.quote:
Tegen Frankrijk vliegen we er beide met 4-0 uitquote:
De scheidsrechter is wel aanwezig hoor...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef RipCity het volgende:
Maarja wie wel
Ja, maar als je zelf een beetje voetbalt dan heb je daar geen last van. Het lijkt nergens op. De Marokkanen laten Dumfries vooral als enige afspeeloptie open want ze weten dat die er niet veel mee kan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:45 schreef vul_maar_in het volgende:
DIt wordt een sof eerste klas. Wat een teringscheids.
Begint bij de trainer en de opstelling.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, maar als je zelf een beetje voetbalt dan heb je daar geen last van. Het lijkt nergens op. De Marokkanen laten Dumfries vooral als enige afspeeloptie open want ze weten dat die er niet veel mee kan.
NoaNoaGodquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gakpo er maar af denk ik, lukt helemaal niks.
hij maakte wel een leuk sprongetjequote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:48 schreef BillDauterive het volgende:
De scheids liep weer eens lekker in de weg...
Fluittequote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:48 schreef ashardalan het volgende:
Scheids fluitte niet voor een overduidelijke overtreding van ons
Keertje mee, ook leuk
Begrijpelijk dat het je nog niet is opgevallen dat Gakpo mee speelt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Gravenberg is de slechtste van het veld.
Als middenvelder op een tweemans middenveld is er weinig te winnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef RipCity het volgende:
Maarja wie wel
Dat lijkt me een zekerheidje.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:49 schreef TAmaru het volgende:
als Koeman maar niet Depay er in gaat zetten nu
Kluivert zit toch op de bank?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:49 schreef BillDauterive het volgende:
De verkrachter vraagt om geel. Waarom krijgt de verkachter zelf geen geel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |