Goeie gozer. KUT site verderquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Pieter BLACKED vond het volkomen logisch om met 5 te spelen tegen dit Marokko
Ik zag shirtje trekken van een Mocro, is een overtreding, in de 16, had een pingel moeten zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:45 schreef Zorro het volgende:
Ach, weer zon laffe scheids. Ik fluit maar want er zal vast wel wat gebeurd zijn
Qatar dacht ik?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:45 schreef MMaRsu het volgende:
Maar uit welke bananenrepubliek hebben ze die scheids gehaald dan
Hadden ze na die 1ste wedstrijd naar huis moeten sturen...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:45 schreef -XOR- het volgende:
Deze scheidsrechter is zo mokervervelend, Nederland gaat hier niet zonder rood wegkomen.
Keepertquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef RipCity het volgende:
Frenkie de Jong zit nog niet in de wedstrijd.
Maarja wie wel
Geldt andersom net zo goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef Zwoerd het volgende:
Marokko stelt trouwens ook bar weinig voor, hoeven we echt niet bang voor te zijn.
doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef Zwoerd het volgende:
Marokko stelt trouwens ook bar weinig voor, hoeven we echt niet bang voor te zijn.
ou me niets verbazenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Braziliaan meen ik gehoord te hebben
Hoop racisten in Brazilië.quote:
Tegen Frankrijk vliegen we er beide met 4-0 uitquote:
De scheidsrechter is wel aanwezig hoor...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:46 schreef RipCity het volgende:
Frenkie de Jong zit nog niet in de wedstrijd.
Maarja wie wel
Ja, maar als je zelf een beetje voetbalt dan heb je daar geen last van. Het lijkt nergens op. De Marokkanen laten Dumfries vooral als enige afspeeloptie open want ze weten dat die er niet veel mee kan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:45 schreef vul_maar_in het volgende:
DIt wordt een sof eerste klas. Wat een teringscheids.
Begint bij de trainer en de opstelling.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, maar als je zelf een beetje voetbalt dan heb je daar geen last van. Het lijkt nergens op. De Marokkanen laten Dumfries vooral als enige afspeeloptie open want ze weten dat die er niet veel mee kan.
NoaNoaGodquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gakpo er maar af denk ik, lukt helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |