Goed leermoment. En DotD.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:32 schreef Peterselieman het volgende:
Knap gedaan van RBR om zo dichtbij te komen
Minuutje of 5 inmiddels, om en nabij.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
5 teams in de punten, ben benieuwd hoe lang dat geleden is
Geen idee of dat iets had veranderd. Merc was gewoon snel.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:33 schreef AnneX het volgende:
En dan ste voor, dat de Q voor Max beter was verlopen!
Excuses voor foutje is …
quote:Op zondag 28 juni 2026 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minuutje of 5 inmiddels, om en nabij.
Ik snap het wel hoor. Als het bagger gaat en neemt een aantal flinke aanpassingen mee die echt upgrades blijken te zijn en je vecht om de winst, op snelheid, dan mag je best blij zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik begrijp de vreugde niet. In mijn optiek is de zege gewoon weggegooid.
Russell had ook wel geluk dat Kimi de eerste rondes meer naast dan op de baan reedquote:Op zondag 28 juni 2026 16:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen idee of dat iets had veranderd. Merc was gewoon snel.
Kimi had ook geluk dat daar geen grind lag. 2x vol trappen buiten de lijnen zonder positieverlies.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Russell had ook wel geluk dat Kimi de eerste rondes meer naast dan op de baan reed
Uiteindelijk heb je een echt goede kans op de zege en die gooi je gewoon weg. Blij zijn met een podium vind ik iets voor Hadjar, niet voor Verstappen. Hoeveel kansen op de zege ga je nog krijgen? De Redbull ring ligt Redbull al jaren. Ik moet nog zien of ze die op andere circuits ook kunnen brengen.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Als het bagger gaat en neemt een aantal flinke aanpassingen mee die echt upgrades blijken te zijn en je vecht om de winst, op snelheid, dan mag je best blij zijn.
Wat had Max moeten doen dan? Eerder naar binnen? Dan gaan de banden ook eerder over de cliff.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik begrijp de vreugde niet. In mijn optiek is de zege gewoon weggegooid.
*stampede soundsquote:
HAdden de marshalls gewoon dubbel geel gezwaaid daarbij dan ookquote:Op zondag 28 juni 2026 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga het zeggen: had Max hem niet in de muur gezet, dan had hij gewonnen.
Hij zal wellicht vooral blij zijn dat ze er bij zitten, niet zozeer om die P2.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je een echt goede kans op de zege en die gooi je gewoon weg. Blij zijn met een podium vind ik iets voor Hadjar, niet voor Verstappen. Hoeveel kansen op de zege ga je nog krijgen? De Redbull ring ligt Redbull al jaren. Ik moet nog zien of ze die op andere circuits ook kunnen brengen.
Ik denk dat ze er nu op meer banen bij kunnen gaan zittenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je een echt goede kans op de zege en die gooi je gewoon weg. Blij zijn met een podium vind ik iets voor Hadjar, niet voor Verstappen. Hoeveel kansen op de zege ga je nog krijgen? De Redbull ring ligt Redbull al jaren. Ik moet nog zien of ze die op andere circuits ook kunnen brengen.
Achterlijk feitje over de baaninvasie in Oostenrijk: bijna direct na het podium wordt het rechte stuk schoongeveegd. No fun allowed.quote:
Ik weet het niet. Misschien wel, misschien niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Was wel een aardige racequote:Op zondag 28 juni 2026 16:40 schreef Haags het volgende:
Heb deze race helaas niet kunnen kijken, wat heb ik gemist?
De GP van Oostenrijkquote:Op zondag 28 juni 2026 16:40 schreef Haags het volgende:
HAM vs VERquote:Op zondag 28 juni 2026 16:40 schreef Haags het volgende:
Lijkt wel Duits.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achterlijk feitje over de baaninvasie in Oostenrijk: bijna direct na het podium wordt het rechte stuk schoongeveegd. No fun allowed.
De potentiele souvenirs moeten volgend jaar ook gebruikt worden....quote:Op zondag 28 juni 2026 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achterlijk feitje over de baaninvasie in Oostenrijk: bijna direct na het podium wordt het rechte stuk schoongeveegd. No fun allowed.
Niet alsof hij een keuze had lol.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er is niets dat volgend jaar gebruikt wordt.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De potentiele souvenirs moeten volgend jaar ook gebruikt worden....
Niet zo happen katje...quote:Op zondag 28 juni 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is niets dat volgend jaar gebruikt wordt.
Die is een pratende trekpop en komt totaal niet oprecht overquote:Op zondag 28 juni 2026 16:42 schreef ondeugend het volgende:
Kimi is toch zo'n leuk jong.
En ik trek de stem en manier van praten van RUS echt niet meer![]()
Goede maatjes met Max ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is een pratende trekpop en komt totaal niet oprecht over
Antonelli is gewoon een leuke knul waar je eigenlijk niet boos op kunt worden
Jabadaba Duuuu.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:42 schreef ondeugend het volgende:
ik had hem nog op de Duitse Sky Sport staan, die vonden het nuttig om alles direct in het Duits na te synchroniseren. Ideaal.quote:
Ik trek de stem en manier van praten van Antonelli dan weer niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:42 schreef ondeugend het volgende:
Dat zal ongetwijfeld beter klinkenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had hem nog op de Duitse Sky Sport staan, die vonden het nuttig om alles direct in het Duits na te synchroniseren. Ideaal.
Hopen dat die dat ook gewoon blijft en niet als die straks kampioen is naast zijn schoenen gaat lopenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is een pratende trekpop en komt totaal niet oprecht over
Antonelli is gewoon een leuke knul waar je eigenlijk niet boos op kunt worden
Hmpf.quote:
Die is natuurlijk van Tsjaad.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom staan ze daar met een Roemeense (?) vlag te zwaaien?
He is an Italian-eh.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik trek de stem en manier van praten van Antonelli dan weer niet.
Ditquote:
Ja toernooi dit dat. Wees blij dat ik op tijd thuis ben voor de race.quote:
Hij maakt ook atlijd handgebaartjes in de auto als hij op de radio is. .quote:Op zondag 28 juni 2026 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
He is an Italian-eh.
They all talk like-eh that-eh.
Niet zoveel ruimte geven aan Russell. Ze deden een dummy / wilden en undercut doen. Maar Mercedes reageerde. Toen hadden ze Max gewoon ook naar binnen moeten halen. Dan zaten ze op 1,1 seconde met gelijke banden, terwijl Max ervoor met 1 ronde oudere banden een gat van 5 seconden dicht reed. Nu lieten ze Russell gewoon 10,8 seconden weg rijden voor een marginaal bandenvoordeel. Dat vind ik echt ontzettend dom. Ik ben er redelijk zeker van dat wanneer ze met Russell mee geklapt waren Max zelfs vrij comfortabel gewonnen had. Nu word je op het tandvlees tweede.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat had Max moeten doen dan? Eerder naar binnen? Dan gaan de banden ook eerder over de cliff.
Dit was de afweging die gemaakt is.
Nee, de vriend van Ertquote:
Die man gaat gewoon 110 worden!quote:Op zondag 28 juni 2026 16:50 schreef heywoodu het volgende:
Voor iemand van 95 staat Bernie er overigens nog uitermate vitaal bij zeg.
Je zou zeggen dat die ballen inmiddels wel oncomfortabel op zijn knieën hangen.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:50 schreef heywoodu het volgende:
Ok, genoteerd. Goed uitgelegd.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niet zoveel ruimte geven aan Russell. Ze deden een dummy / wilden en undercut doen. Maar Mercedes reageerde. Toen hadden ze Max gewoon ook naar binnen moeten halen. Dan zaten ze op 1,1 seconde met gelijke banden, terwijl Max ervoor met 1 ronde oudere banden een gat van 5 seconden dicht reed. Nu lieten ze Russell gewoon 10,8 seconden weg rijden voor een marginaal bandenvoordeel. Dat vind ik echt ontzettend dom. Ik ben er redelijk zeker van dat wanneer ze met Russell mee geklapt waren Max zelfs vrij comfortabel gewonnen had. Nu word je op het tandvlees tweede.
Bijna net zo goed als William Shatner, ook 95:quote:Op zondag 28 juni 2026 16:50 schreef heywoodu het volgende:
The Shat!quote:Op zondag 28 juni 2026 16:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als William Shatner, ook 95:
[ afbeelding ]
Voor hem hoef je voorlopig nog geen 911 te bellenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als William Shatner, ook 95:
[ afbeelding ]
Vandaag niet. Airco is kapot xdquote:Op zondag 28 juni 2026 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ga je weer met de Flintstone mobiel op pad?
Het red Bull/ford motortje doet het goedquote:Op zondag 28 juni 2026 17:04 schreef Arnhemunited het volgende:
Beide Racing Bulls weer in de punten. Die hebben ook gewoon een uitstekend seizoen.
Dat wordt billenkoekquote:
Precies. Max was ook zichtbaar blij op het podium. Hij gaat echt nog wel een paar races pakken in de 2e helft van het seizoen.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het red Bull/ford motortje doet het goed
Moet ook wel als hij zijn vanaf 2016 durende reeks voort wil zettenquote:Op zondag 28 juni 2026 17:15 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Precies. Max was ook zichtbaar blij op het podium. Hij gaat echt nog wel een paar races pakken in de 2e helft van het seizoen.
Zandvoort!quote:Op zondag 28 juni 2026 17:15 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Precies. Max was ook zichtbaar blij op het podium. Hij gaat echt nog wel een paar races pakken in de 2e helft van het seizoen.
Dat moet.quote:
Spankstri.quote:
Nee, ik denk niet dat het er dit jaar in zit.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Het verschil is minder dan 100 punten, 14 races te gaan. Als RB met Verstappen voorbij de Mercedessen gaat kan het nog leuker dan vorig jaar worden met Russell en Antonelli die punten van elkaar blijven afpakken, af en toe stuk blijven gaan. Ferrari, McLaren en misschien Hadjar die ook nog punten kunnen afpakken van de top 3.
Ik ook niet. Ze leren wel veel en dat motorproject loopt ook echt niet slecht.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat het er dit jaar in zit.
Misschien een race of 2 - 3 winnen, maar vandaag kom je ook gewoon tekort, dat Max 2e wordt is te danken aan de jeugdigheid van Kimiquote:Op zondag 28 juni 2026 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze leren wel veel en dat motorproject loopt ook echt niet slecht.
Dat is altijd de moeilijkheid, als Max eerder was gestopt had hij Kimi niet achter zich kunnen houden, dus P2 was hoe dan ook het hoogst haalbare.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Erik met een ferme rechtse aan Hannah Schmitz' call
Antonelli had hier gewoon kunnen en moeten winnenquote:Op zondag 28 juni 2026 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien een race of 2 - 3 winnen, maar vandaag kom je ook gewoon tekort, dat Max 2e wordt is te danken aan de jeugdigheid van Kimi
https://racingnews365.nl/(...)ijdens-gp-oostenrijkquote:Max Verstappen reed een ijzersterke race in Oostenrijk. De Nederlander vocht in de openingsfase met Lewis Hamilton en ging net na de eerste pitstopronde aan de Ferrari-coureur voorbij. Daarna joeg Verstappen vol op George Russell, die onderaan de streep net buiten bereik bleef. Toch is de tweede plaats een fijne opsteker voor Verstappen. Hij is hartstikke tevreden, ondanks een paar problemen.
"Ik denk dat het voor ons natuurlijk een heel goede race was", vertelt Verstappen. "De eerste paar ronden waren best wel leuk, en daarna was het eigenlijk gewoon een kwestie van je banden zien te managen. Eerlijk gezegd denk dat de auto voor de helft van de race in een behoorlijk goede window zat, maar daarna kregen we te maken met wat problemen aan de auto."
"Dat zorgde ervoor dat ik dat lekkere ritme niet echt meer kon vinden. Maar om dan alsnog tweede te worden, zo dicht bij de overwinning, is denk ik enorm positief voor ons. Dus in dat opzicht ben ik zeker heel tevreden."
Verstappen had ook nog wat last van zijn crash op zaterdag. "Ik heb mijn knieën gestoten. Je raakt dan echt het bot en dat is niet erg fijn. Maar het ging wel, dus dat was het belangrijkste."
Ik ook niet, maar het kan wel. Als je 2/3e van het seizoen de snelste bent dan moet je het kunnen winnen van een coureur die 1/3e van het seizoen de snelste was.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat het er dit jaar in zit.
Vaak denken ze ook wel zwart/wit in F1. Het is ofwel de undercut, en als die niet mogelijk is is het verder doorrijden en dan via het verse rubber proberen te catchen. Denk dat Red Bull wel wat agressiever had moeten zijn. Of gewoon lekker meegaan met George. Max had goede pace.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is altijd de moeilijkheid, als Max eerder was gestopt had hij Kimi niet achter zich kunnen houden, dus P2 was hoe dan ook het hoogst haalbare.
Dat is de vraag, ze hadden dit weekend de 2e auto (met Verstappen dan) als 1 van die 2 dan achter je zit, moet je daar ook rekening mee houden en ik denk dat ze dat gedaan hebben.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vaak denken ze ook wel zwart/wit in F1. Het is ofwel de undercut, en als die niet mogelijk is is het verder doorrijden en dan via het verse rubber proberen te catchen. Denk dat Red Bull wel wat agressiever had moeten zijn. Of gewoon lekker meegaan met George. Max had goede pace.
lol. Wat Montoya fout deed gisteren in F2 was precies wat Max hier wel goed deed bocht 3. Namelijk de andere auto helemaal doodleggen. Je ziet ook hoe langzaam die erdoorheen draaitquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
De fout van Montoya hier was toch om niet in bocht 3 Bennett dood te remmen. Figuurlijk gesproken dan uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dit is precies mijn punt. Redbull heeft de overwinning zelf weg gegooid. Als ze Russell gevolgd waren dan ben ik er vrij zeker van dat Max gewonnen had.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Erik met een ferme rechtse aan Hannah Schmitz' call
Wie zegt dat? Dan was hij Russell toch voorbij gegaan in de laatste stint? Dan had Antonelli eerst nog maar eens Russell moeten inhalen, wat hem dus niet lukte. Vergis je niet dat Redbull met hun strategie gewoon 9,8 seconden door de plee gespoeld heeft.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is altijd de moeilijkheid, als Max eerder was gestopt had hij Kimi niet achter zich kunnen houden, dus P2 was hoe dan ook het hoogst haalbare.
De vraag was of de banden het gehouden zouden hebben ten opzichte van de Mercedes.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit is precies mijn punt. Redbull heeft de overwinning zelf weg gegooid. Als ze Russell gevolgd waren dan ben ik er vrij zeker van dat Max gewonnen had.
In stint 2 reed Max met 1 ronde oudere banden dan Russell twee keer een gat dicht. Dus ik zou niet weten waarom niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De vraag was of de banden het gehouden zouden hebben ten opzichte van de Mercedes.
Dat kan je niet zo stellen, want dat kwam weer ten goede van z'n banden in de laatste stint.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Dan was hij Russell toch voorbij gegaan in de laatste stint? Dan had Antonelli eerst nog maar eens Russell moeten inhalen, wat hem dus niet lukte. Vergis je niet dat Redbull met hun strategie gewoon 9,8 seconden door de plee gespoeld heeft.
Omdat dat is wat ik lees als rationale waarom Verstappen niet meteen na Russell naat binnen ging.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In stint 2 reed Max met 1 ronde oudere banden dan Russell twee keer een gat dicht. Dus ik zou niet weten waarom niet.
Het leek me hoe dan ook een veel grotere kans op succes dan 10 seconden weggeven. Ik zie niet in waarom hij in stint 2 minimaal de slijtage van Russell kon matchen terwijl zijn banden zelfs (iets) ouder waren en in stint 3 ineens niet meer.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat dat is wat ik lees als rationale waarom Verstappen niet meteen na Russell naat binnen ging.
Wat kwam er precies ten goede aan zijn banden in de laatste stint?quote:Op zondag 28 juni 2026 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je niet zo stellen, want dat kwam weer ten goede van z'n banden in de laatste stint.
Dat hij later naar binnen ging en z'n banden dus verser waren dan die van Russellquote:Op zondag 28 juni 2026 18:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat kwam er precies ten goede aan zijn banden in de laatste stint?
Ja, oké, maar 6 ronden nieuwere banden leveren natuurlijk nooit 10 seconden voordeel op. Laat ik het zo zeggen: zekerheid heb je niet, maar een podium was toch zeker. Dan was ik altijd voor de overwinning gegaan. Of zou iemand bij RBR die hebben gedacht dat Max 10,8 seconden ging dichtrijden?quote:Op zondag 28 juni 2026 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij later naar binnen ging en z'n banden dus verser waren dan die van Russell
Ik denk dat ze met Antonelli rekening hebben gehouden.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, oké, maar 6 ronden nieuwere banden leveren natuurlijk nooit 10 seconden voordeel op. Laat ik het zo zeggen: zekerheid heb je niet, maar een podium was toch zeker. Dan was ik altijd voor de overwinning gegaan. Of zou iemand bij RBR die hebben gedacht dat Max 10,8 seconden ging dichtrijden?
Ja, maar dan was je dus altijd minimaal 3e geworden. Met de kans om 1e te worden. Het Redbull dat ik ken zou altijd voor die zege zijn gegaan. Als Max Russell voorbij was gegaan dan was hij ook voor Antonelli gebleven.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met Antonelli rekening hebben gehouden.
Maar hij is Russell vandaag op de baan niet gepasseerd, hij zat er wel een paar keer dichtbij, maar dat is wat anders.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, maar dan was je dus altijd minimaal 3e geworden. Met de kans om 1e te worden. Het Redbull dat ik ken zou altijd voor die zege zijn gegaan. Als Max Russell voorbij was gegaan dan was hij ook voor Antonelli gebleven.
Ik heb die ouwe wel gevonden.quote:
Liever een pauper dan een euh, tsjaquote:
Die heb ik dan weer niet gevonden, dus ik zal wel naar de verkeerde zitten te kijken.quote:
Nee, maar hij reed wel twee keer een gat van 5 seconden dicht. Ik denk dat hij een heel goede kans had gemaakt als het team niet zo’n waardeloze strategie had gehanteerd.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij is Russell vandaag op de baan niet gepasseerd, hij zat er wel een paar keer dichtbij, maar dat is wat anders.
Ik stond netjes op m'n plekquote:Op zondag 28 juni 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gevonden, dus ik zal wel naar de verkeerde zitten te kijken.
Je was wel gewoon netjes op je plek tijdens het volkslied?
Omcirkel haar dan eens?quote:
quote:
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Uniek sfeertje en laat die azijnpissers maar lullen.quote:
Bestaan ze nog steeds? Roep me maar weer als ze eindelijk failliet zijn, ze zijn direct verantwoordelijk voor het verkrachten van het genot van miljoenen Nederlanders die altijd F1 met veel plezier keken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
@:Eagles89 weet hier meer over te vertellen.
Ik denk ook dat Max dan Russell had ingehaald, maar Kimi was er natuurlijk ook nog. Die was ook rap aan het eind.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niet zoveel ruimte geven aan Russell. Ze deden een dummy / wilden en undercut doen. Maar Mercedes reageerde. Toen hadden ze Max gewoon ook naar binnen moeten halen. Dan zaten ze op 1,1 seconde met gelijke banden, terwijl Max ervoor met 1 ronde oudere banden een gat van 5 seconden dicht reed. Nu lieten ze Russell gewoon 10,8 seconden weg rijden voor een marginaal bandenvoordeel. Dat vind ik echt ontzettend dom. Ik ben er redelijk zeker van dat wanneer ze met Russell mee geklapt waren Max zelfs vrij comfortabel gewonnen had. Nu word je op het tandvlees tweede.
Sign this contraaaaaaactquote:Op maandag 29 juni 2026 10:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
k kan alleen nog de stemmen van GP, Toto en Leclerc verdragen.
'allo 'alloquote:
Commentaar is niet om aan te horenquote:Op maandag 29 juni 2026 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Felicitaties aan Viaplay Nelson en Melroy met het aantikken van de 100 races commentaar gegeven
[ afbeelding ]
Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy ???quote:Op maandag 29 juni 2026 13:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Commentaar is niet om aan te horen
Nou ik vind inderdaad dat vooral Nelson iets teveel fanboy is van Max, dat wel. Oh ja en Nelson zat/zit ook heel erg in de tas bij Astonquote:Op maandag 29 juni 2026 13:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Commentaar is niet om aan te horen
Er blijft weinig 'rest' over danquote:Op maandag 29 juni 2026 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik vind inderdaad dat vooral Nelson iets teveel fanboy is van Max, dat wel. Oh ja en Nelson zat/zit ook heel erg in de tas bij Aston
Maar voor de rest doen ze het best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |