Dat zal ongetwijfeld beter klinkenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had hem nog op de Duitse Sky Sport staan, die vonden het nuttig om alles direct in het Duits na te synchroniseren. Ideaal.
Hopen dat die dat ook gewoon blijft en niet als die straks kampioen is naast zijn schoenen gaat lopenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is een pratende trekpop en komt totaal niet oprecht over
Antonelli is gewoon een leuke knul waar je eigenlijk niet boos op kunt worden
Hmpf.quote:
Die is natuurlijk van Tsjaad.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom staan ze daar met een Roemeense (?) vlag te zwaaien?
He is an Italian-eh.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik trek de stem en manier van praten van Antonelli dan weer niet.
Ditquote:
Ja toernooi dit dat. Wees blij dat ik op tijd thuis ben voor de race.quote:
Hij maakt ook atlijd handgebaartjes in de auto als hij op de radio is. .quote:Op zondag 28 juni 2026 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
He is an Italian-eh.
They all talk like-eh that-eh.
Niet zoveel ruimte geven aan Russell. Ze deden een dummy / wilden en undercut doen. Maar Mercedes reageerde. Toen hadden ze Max gewoon ook naar binnen moeten halen. Dan zaten ze op 1,1 seconde met gelijke banden, terwijl Max ervoor met 1 ronde oudere banden een gat van 5 seconden dicht reed. Nu lieten ze Russell gewoon 10,8 seconden weg rijden voor een marginaal bandenvoordeel. Dat vind ik echt ontzettend dom. Ik ben er redelijk zeker van dat wanneer ze met Russell mee geklapt waren Max zelfs vrij comfortabel gewonnen had. Nu word je op het tandvlees tweede.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat had Max moeten doen dan? Eerder naar binnen? Dan gaan de banden ook eerder over de cliff.
Dit was de afweging die gemaakt is.
Nee, de vriend van Ertquote:
Die man gaat gewoon 110 worden!quote:Op zondag 28 juni 2026 16:50 schreef heywoodu het volgende:
Voor iemand van 95 staat Bernie er overigens nog uitermate vitaal bij zeg.
Je zou zeggen dat die ballen inmiddels wel oncomfortabel op zijn knieën hangen.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:50 schreef heywoodu het volgende:
Ok, genoteerd. Goed uitgelegd.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niet zoveel ruimte geven aan Russell. Ze deden een dummy / wilden en undercut doen. Maar Mercedes reageerde. Toen hadden ze Max gewoon ook naar binnen moeten halen. Dan zaten ze op 1,1 seconde met gelijke banden, terwijl Max ervoor met 1 ronde oudere banden een gat van 5 seconden dicht reed. Nu lieten ze Russell gewoon 10,8 seconden weg rijden voor een marginaal bandenvoordeel. Dat vind ik echt ontzettend dom. Ik ben er redelijk zeker van dat wanneer ze met Russell mee geklapt waren Max zelfs vrij comfortabel gewonnen had. Nu word je op het tandvlees tweede.
Bijna net zo goed als William Shatner, ook 95:quote:Op zondag 28 juni 2026 16:50 schreef heywoodu het volgende:
The Shat!quote:Op zondag 28 juni 2026 16:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als William Shatner, ook 95:
[ afbeelding ]
Voor hem hoef je voorlopig nog geen 911 te bellenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als William Shatner, ook 95:
[ afbeelding ]
Vandaag niet. Airco is kapot xdquote:Op zondag 28 juni 2026 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ga je weer met de Flintstone mobiel op pad?
Het red Bull/ford motortje doet het goedquote:Op zondag 28 juni 2026 17:04 schreef Arnhemunited het volgende:
Beide Racing Bulls weer in de punten. Die hebben ook gewoon een uitstekend seizoen.
Dat wordt billenkoekquote:
Precies. Max was ook zichtbaar blij op het podium. Hij gaat echt nog wel een paar races pakken in de 2e helft van het seizoen.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het red Bull/ford motortje doet het goed
Moet ook wel als hij zijn vanaf 2016 durende reeks voort wil zettenquote:Op zondag 28 juni 2026 17:15 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Precies. Max was ook zichtbaar blij op het podium. Hij gaat echt nog wel een paar races pakken in de 2e helft van het seizoen.
Zandvoort!quote:Op zondag 28 juni 2026 17:15 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Precies. Max was ook zichtbaar blij op het podium. Hij gaat echt nog wel een paar races pakken in de 2e helft van het seizoen.
Dat moet.quote:
Spankstri.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |