Goed leermoment. En DotD.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:32 schreef Peterselieman het volgende:
Knap gedaan van RBR om zo dichtbij te komen
Minuutje of 5 inmiddels, om en nabij.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
5 teams in de punten, ben benieuwd hoe lang dat geleden is
Geen idee of dat iets had veranderd. Merc was gewoon snel.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:33 schreef AnneX het volgende:
En dan ste voor, dat de Q voor Max beter was verlopen!
Excuses voor foutje is …
quote:Op zondag 28 juni 2026 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minuutje of 5 inmiddels, om en nabij.
Ik snap het wel hoor. Als het bagger gaat en neemt een aantal flinke aanpassingen mee die echt upgrades blijken te zijn en je vecht om de winst, op snelheid, dan mag je best blij zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik begrijp de vreugde niet. In mijn optiek is de zege gewoon weggegooid.
Russell had ook wel geluk dat Kimi de eerste rondes meer naast dan op de baan reedquote:Op zondag 28 juni 2026 16:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen idee of dat iets had veranderd. Merc was gewoon snel.
Kimi had ook geluk dat daar geen grind lag. 2x vol trappen buiten de lijnen zonder positieverlies.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Russell had ook wel geluk dat Kimi de eerste rondes meer naast dan op de baan reed
Uiteindelijk heb je een echt goede kans op de zege en die gooi je gewoon weg. Blij zijn met een podium vind ik iets voor Hadjar, niet voor Verstappen. Hoeveel kansen op de zege ga je nog krijgen? De Redbull ring ligt Redbull al jaren. Ik moet nog zien of ze die op andere circuits ook kunnen brengen.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Als het bagger gaat en neemt een aantal flinke aanpassingen mee die echt upgrades blijken te zijn en je vecht om de winst, op snelheid, dan mag je best blij zijn.
Wat had Max moeten doen dan? Eerder naar binnen? Dan gaan de banden ook eerder over de cliff.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik begrijp de vreugde niet. In mijn optiek is de zege gewoon weggegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |