SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 04-07-2026 15:01:55 (mentionlijst aangepast) ]No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
van Hoepen reed/draaide zelf de kerbs op om weg te kunnen rijden dacht ie en toen stond ie vast .. dus dat was wel zn stomme schuldquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:49 schreef Starflyer het volgende:
Maini![]()
Tikt Van Hoepen in de rondte die vervolgens vast komt te staan op de kerbs. Einde kwalificatie voor vsn Hoepen en dus weer een verloren weekend. En dat buiten zijn schuld .
Hij kon weinig anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
van Hoepen reed/draaide zelf de kerbs op om weg te kunnen rijden dacht ie en toen stond ie vast .. dus dat was wel zn stomme schuld
Meestal zijn de mentions handig voor de startquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:53 schreef StephanL het volgende:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:Whiskers2009
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
F3 begonnen. Meteen geel in eerste ronde. Meerdere auto’s stil gevallen.
Rood![]()
Klopt. Wees blij dat iemand het nog doet. Alleen eerste rondje even terug kijken en je bent bijquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meestal zijn de mentions handig voor de start
Wel weer mooi hoe ik pushmeldingen kreeg voor de F3 VT en niet voor de race.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt. Wees blij dat iemand het nog doet. Alleen eerste rondje even terug kijken en je bent bij
Thanks voor de tagquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:53 schreef StephanL het volgende:
F3 begonnen. Meteen geel in eerste ronde. Meerdere auto’s stil gevallen.
Rood![]()
Ik heb die meldingen ook eens aangezet, maar ik kreeg ook geen melding.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel weer mooi hoe ik pushmeldingen kreeg voor de F3 VT en niet voor de race.
Over je dates, maar niet over de race.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in KSC terug te lezen. Ga je niet leuk vinden
Nee, ook wat anders wat meer gerelateerd isquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over je dates, maar niet over de race.
Dat je de keuken aan het poetsen bent.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ook wat anders wat meer gerelateerd is
Hoe is dat gerelateerdquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat je de keuken aan het poetsen bent.
Dat was gisteren.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is dat gerelateerd
Iets over de kwalificatie.
File vormen.quote:
Dan wel weer wegrijden van daar.quote:
Wil je dan even lok quote in de KSC want ik ga 3 topics teruglezenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zojuist heb ik wat gezegd daarover.
Had ik zelfs al gedaanquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je dan even lok quote in de KSC want ik ga 3 topics teruglezen
Ik las tamagochiquote:
Idem, zo noemde ik hem hier ookquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken toen ik zijn naam hoorde
Hij is nu in de pits.quote:
Dat had Max in 2015 ook al laten zien.quote:
in de eerste ronde bocht 1 afgesnedenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe kan je leaving the track and gaining advantage krijgen op deze baan
Waren er wel meer, maar blijkbaar geen plekken terug gegeven, maar ik heb het niet gezien.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de eerste ronde bocht 1 afgesneden
Ik ben net klaar met de F1 kwali terugkijkenquote:Op zondag 7 juni 2026 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
Niemand wakker?
Team vroeg wat er aan de hand was, Camara zei dat hij totaal geen grip had op die bandenquote:Op zondag 7 juni 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Kak, net die boordradio gemist. Wat was er?
Muah, is wel duidelijk dat de bocht voor Beganovic was en dat Maini geen ruimte liet. Als Maini nou wel de bocht had gehaald was het anders, maar nu is het jammer maar helaas.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dat gaat nog een onderzoek worden naar Maini en Beganovic
Slechte start en verloor enkele ronden later ook de achterkant, daarom nu achteraan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
Van Hoepen rijdt helemaal achteraan
Word toch nog leuk inderdaad, was best saai in het begin.quote:
Die moet het ook gewoon lekker bij schrijven houden.quote:
Door niet goed te starten.quote:
Deed ie bij Le Mans ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
lol Allard die altijd aanmoedigende dingen roept naar die coureurs![]()
Blijft grappig
Onweerquote:Op zondag 28 juni 2026 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1tv kapt er mee.
Kan blijkbaar niet tegen de hitte.
Ik zie geen onweer op de stream.quote:
Connectie naar Nederland was stukquote:Op zondag 28 juni 2026 09:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1tv is weer terug.
[..]
Ik zie geen onweer op de stream.
De beelden gaan nog niet echt soepel.quote:
Nu kan je het weer op tv zien.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik dit vorig jaar heb moeten missen
Sinds Barcelona niet meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
Wel jammer dat het voor Van Hoepen voor geen meter meer gaat
Monaco, waar zijn kwalificatie door Maini om zeep werd geholpen. Sindsdien mist hij het momentum, al behaalde hij nog wel wat punten in Barcelona en Oostenrijk.quote:
Kan je dan niet live kijken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:58 schreef vosss het volgende:
Kan ik aub uit deze mentionlijst gehaald worden zolang de FP uitslagen blijft spoileren?
Daar gaat het niet om. Ik ben er klaar mee dat er structureel gespoilerd wordt op de FP ondanks dat danny aangeeft dat beleid is om dat niet te doen en met alle feedback die gegeven wordt ogenschijnlijk geen ene flikker gebeurd.quote:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:58 schreef vosss het volgende:
Kan ik aub uit deze mentionlijst gehaald worden zolang de FP uitslagen blijft spoileren?
Ok, ik heb hem aangepast.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik ben er klaar mee dat er structureel gespoilerd wordt op de FP ondanks dat danny aangeeft dat beleid is om dat niet te doen en met alle feedback die gegeven wordt ogenschijnlijk geen ene flikker gebeurd.
Dan hoef ik ook niet meer gementiont te worden hier, dankje vriendelijk
Ik ben er nu.quote:
Ik denk dat we vanmiddag zwaar teleurgesteld worden.quote:
Story of my life.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanmiddag zwaar teleurgesteld worden.
Ik heb de link in het F1 topic gedeeldquote:Op zondag 5 juli 2026 12:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
De buildup stream was even in de war met de tijdszone van Engeland, lijkt wel. Over een uur pas is de drivers parade met de Lego auto's.
Bekijk deze YouTube-video
Maini heeft gelijk zijn straf ingelost?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:56 schreef Starflyer het volgende:
Er gokken er nog een paar op de super softs
Het rode uitroepteken staat er nogquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maini heeft gelijk zijn straf ingelost?
Lolwat?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De omgekeerde i, aldus volgens mij Melroy Heemskerk ergens vorig jaar.
Niks aan gelogenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De omgekeerde i, aldus volgens mij Melroy Heemskerk ergens vorig jaar.
Dürksen misschien ook nogquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die gaat nog straf krijgen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |