Sinds Barcelona niet meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
Wel jammer dat het voor Van Hoepen voor geen meter meer gaat
Monaco, waar zijn kwalificatie door Maini om zeep werd geholpen. Sindsdien mist hij het momentum, al behaalde hij nog wel wat punten in Barcelona en Oostenrijk.quote:
Kan je dan niet live kijken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:58 schreef vosss het volgende:
Kan ik aub uit deze mentionlijst gehaald worden zolang de FP uitslagen blijft spoileren?
Daar gaat het niet om. Ik ben er klaar mee dat er structureel gespoilerd wordt op de FP ondanks dat danny aangeeft dat beleid is om dat niet te doen en met alle feedback die gegeven wordt ogenschijnlijk geen ene flikker gebeurd.quote:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:58 schreef vosss het volgende:
Kan ik aub uit deze mentionlijst gehaald worden zolang de FP uitslagen blijft spoileren?
Ok, ik heb hem aangepast.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik ben er klaar mee dat er structureel gespoilerd wordt op de FP ondanks dat danny aangeeft dat beleid is om dat niet te doen en met alle feedback die gegeven wordt ogenschijnlijk geen ene flikker gebeurd.
Dan hoef ik ook niet meer gementiont te worden hier, dankje vriendelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |