Ik heb die ouwe wel gevonden.quote:
Liever een pauper dan een euh, tsjaquote:
Die heb ik dan weer niet gevonden, dus ik zal wel naar de verkeerde zitten te kijken.quote:
Nee, maar hij reed wel twee keer een gat van 5 seconden dicht. Ik denk dat hij een heel goede kans had gemaakt als het team niet zo’n waardeloze strategie had gehanteerd.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij is Russell vandaag op de baan niet gepasseerd, hij zat er wel een paar keer dichtbij, maar dat is wat anders.
Ik stond netjes op m'n plekquote:Op zondag 28 juni 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gevonden, dus ik zal wel naar de verkeerde zitten te kijken.
Je was wel gewoon netjes op je plek tijdens het volkslied?
Omcirkel haar dan eens?quote:
quote:
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Uniek sfeertje en laat die azijnpissers maar lullen.quote:
Bestaan ze nog steeds? Roep me maar weer als ze eindelijk failliet zijn, ze zijn direct verantwoordelijk voor het verkrachten van het genot van miljoenen Nederlanders die altijd F1 met veel plezier keken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
@:Eagles89 weet hier meer over te vertellen.
Ik denk ook dat Max dan Russell had ingehaald, maar Kimi was er natuurlijk ook nog. Die was ook rap aan het eind.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niet zoveel ruimte geven aan Russell. Ze deden een dummy / wilden en undercut doen. Maar Mercedes reageerde. Toen hadden ze Max gewoon ook naar binnen moeten halen. Dan zaten ze op 1,1 seconde met gelijke banden, terwijl Max ervoor met 1 ronde oudere banden een gat van 5 seconden dicht reed. Nu lieten ze Russell gewoon 10,8 seconden weg rijden voor een marginaal bandenvoordeel. Dat vind ik echt ontzettend dom. Ik ben er redelijk zeker van dat wanneer ze met Russell mee geklapt waren Max zelfs vrij comfortabel gewonnen had. Nu word je op het tandvlees tweede.
Sign this contraaaaaaactquote:Op maandag 29 juni 2026 10:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
k kan alleen nog de stemmen van GP, Toto en Leclerc verdragen.
'allo 'alloquote:
Commentaar is niet om aan te horenquote:Op maandag 29 juni 2026 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Felicitaties aan Viaplay Nelson en Melroy met het aantikken van de 100 races commentaar gegeven
[ afbeelding ]
Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy Hé Melroy ???quote:Op maandag 29 juni 2026 13:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Commentaar is niet om aan te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |