quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:00 schreef ondeugend het volgende:
Dat je overal hoort dat er zonnebrand uitgedeeld wordt. Wat gemeen en pijnlijk zeg!![]()
![]()
Eindhoven had 40,4°C op 25 juli 2019quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:55 schreef Llotyhy het volgende:
25 juli 2019 40,7 Gilze-Rijen
26 juli 2019 40,1 Volkel
19 juli 2022 39,5 Maastricht
24 juli 2019 39,3 Eindhoven
2 juli 2025 39,0 Maastricht
We zitten in de top 5!
Ben je eerst half verbrand, krijg je straks koude stenen op je hoofd.quote:
Ja dus terecht niet in de lijst.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Eindhoven had 40,4°C op 25 juli 2019
Ow wat fijn, het koelt hier af!quote:
Eens. Zit de hele dag aan de noord kant van het huis met fan op mn hoofd te werken, maar het is nog niet te harden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:37 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
36.5 inmiddels.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947."
36.7 nu.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947."
Dit is buienradar?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00
[ afbeelding ]
Geef het maar om 18:00 al.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00
[ afbeelding ]
Volgens de KNMI app gaat het hier in de nacht naar zondag flink los (bij Hoorn)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00
[ afbeelding ]
Koelt wel heerlijk afquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens de KNMI app gaat het hier in de nacht naar zondag flink los (bij Hoorn)
[ link | afbeelding ]
Bohhhhquote:
20.5 bedoel jequote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Inmiddels al afgekoeld naar een comfortabele 39.5 graden
RIP Limburg.quote:
It’s coming homequote:
Als ik een airco op 21 graden had staan zou het me helemaal niks meer schelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:37 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
Daar hoeft het niet naar af te koelen. Als ik nu alle ramen en deuren openzet, koelt de hele straat direct 10 graden afquote:
Wat let je?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik een airco op 21 graden had staan zou het me helemaal niks meer schelen.
Flinke unit 😱quote:
Rip Limburgquote:
Geen geld en "ach, komt nog wel een keer"quote:
Rondje Nederland rijden in de auto met airco aan…?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:20 schreef Discombobulate het volgende:
We moeten nog wel een hele dag hé voordat het onweer komt.
Mobiele is niet zo duur toch (nooit in verdiept)?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geen geld en "ach, komt nog wel een keer"
Ik hoop dat er ineens zo'n gigantisch onweer aankomt en dat de temperatuur ineens ontzettend omlaag gaat, alles donker en flink waaien, zo het hele zooitje warmte wegblazen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Morgen mogelijk wel supercellen:
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
Dikke bloemkolen!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Flinke unit 😱
(that's what she said)
Naja, mobiele is niet per se nodig. Het is nu 25 en nog net te doen. Ik zou er wel één gehad hebben als het een graad of 31 was.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mobiele is niet zo duur toch (nooit in verdiept)?
Na lang wikken en wegen wordt hier over 2 weken een 3-split unit geplaatst.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:24 schreef kilon het volgende:
Ik heb naar aanleiding van deze week in ieder geval wel besloten om in het najaar of winter eens te kijken wat voor airco in mijn situatie het beste is met het oog op de toekomst. Deze zomer is toch alles uitverkocht en je moet zoiets ook niet overhaast aanschaffen.
Nou zie ik het ook... dagrecords ipv plaatsen met hoogst gehaalde temperatuur.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja dus terecht niet in de lijst.
Uitstekende keuze. Ga je zeker geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na lang wikken en wegen wordt hier over 2 weken een 3-split unit geplaatst.
Het is wel mooi geweest met de warme dagen in huis en de zonnepanelen moeten hun opbrengst toch ergens laten…
Ja, bij Luxemburg is iets aan het groeien wat langzaam deze kant opkomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |