abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221157360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:00 schreef ondeugend het volgende:
Dat je overal hoort dat er zonnebrand uitgedeeld wordt. Wat gemeen en pijnlijk zeg!

:D :D :D
~O>
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:33:22 #102
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157397
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 17:34:46 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157409
Morgen een paar provincies minder code rood

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:35:29 #104
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221157414
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:55 schreef Llotyhy het volgende:
25 juli 2019 40,7 Gilze-Rijen
26 juli 2019 40,1 Volkel
19 juli 2022 39,5 Maastricht
24 juli 2019 39,3 Eindhoven
2 juli 2025 39,0 Maastricht

We zitten in de top 5!
Eindhoven had 40,4°C op 25 juli 2019
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:36:09 #105
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221157423
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:33 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ben je eerst half verbrand, krijg je straks koude stenen op je hoofd.

En ik maar denken dat de australische natuur vijandig is...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221157430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:35 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Eindhoven had 40,4°C op 25 juli 2019
Ja dus terecht niet in de lijst.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:37:24 #107
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157437
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:37:58 #108
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221157441
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Aaaaaand it's gone.
Ow wat fijn, het koelt hier af!

0,2 graden C
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:38:15 #109
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157443
Een koude Paulaner gaat er nu wel in. Goed blijven drinken, dus cheers
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:42:45 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221157466
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:43:15 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221157477
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:37 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
Eens. Zit de hele dag aan de noord kant van het huis met fan op mn hoofd te werken, maar het is nog niet te harden.

In 2019 hadden we aan het begin van de zomer ook zo'n hete periode met 35 graden ofso. Was net de airco klaar op het werk. Net op tijd.

Wij waren blij :)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 17:43:43 #112
862 Arcee
Look closer
pi_221157480
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947."
36.5 inmiddels. w/

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947."
36.7 nu. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221157481
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

[ afbeelding ]
Dit is buienradar?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:45:17 #114
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221157493
Omg De Bilt 36,4 8)7 het is te heet hoor!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221157496
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Pre 2019 record er dus wel aan vandaag
Hee Roel is van de wintersport, die heeft hier niks mee te maken!
gr gr
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:46:14 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157503
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

[ afbeelding ]
Geef het maar om 18:00 al.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:47:12 #117
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157510
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Geef het maar om 18:00 al.
Vanuit Luxemburg zijn buien met onweer onderweg.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157523
twitter
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157534
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

[ afbeelding ]
Volgens de KNMI app gaat het hier in de nacht naar zondag flink los (bij Hoorn)

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:52:05 #120
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221157540
De warmte overleefd *O*
De Aldi heeft hier wel een groot probleem, de koeling van de koeling werkte niet waardoor alle koelproducten zijn opgewarmd! Ze mogen niks meer verkopen en letterlijk alles moet worden weggegooid :D !
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 17:52:37 #121
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157544
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:51 schreef essnhills het volgende:

[..]
Volgens de KNMI app gaat het hier in de nacht naar zondag flink los (bij Hoorn)

[ link | afbeelding ]
Koelt wel heerlijk af :9~
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221157568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Koelt wel heerlijk af :9~
Bohhhh :9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:58:15 #123
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221157573
Vanavond 23.00

.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:59:29 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221157583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:43 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dit is buienradar?
Ja. En buienradar gebruikt het Harmoniemodel voor +24 en +48
pi_221157630
Inmiddels al afgekoeld naar een comfortabele 39.5 graden :D
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 18:08:57 #126
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221157633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Inmiddels al afgekoeld naar een comfortabele 39.5 graden :D
20.5 bedoel je
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:10:48 #127
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221157645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
RIP Limburg. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221157655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
It’s coming home *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221157658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:37 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
Als ik een airco op 21 graden had staan zou het me helemaal niks meer schelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157659
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
20.5 bedoel je
Daar hoeft het niet naar af te koelen. Als ik nu alle ramen en deuren openzet, koelt de hele straat direct 10 graden af :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:14:20 #131
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157664
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
Is onderweg:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157671
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik een airco op 21 graden had staan zou het me helemaal niks meer schelen.
Wat let je?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:18:54 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221157693
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:14 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Is onderweg:

[ afbeelding ]
Flinke unit 😱

(that's what she said)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 18:20:09 #134
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157702
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:14 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Is onderweg:

[ afbeelding ]
Rip Limburg
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221157705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:15 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat let je?
Geen geld en "ach, komt nog wel een keer"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157707
We moeten nog wel een hele dag hé voordat het onweer komt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:22:06 #137
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221157715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:20 schreef Discombobulate het volgende:
We moeten nog wel een hele dag hé voordat het onweer komt.
Rondje Nederland rijden in de auto met airco aan…?

Morgen mogelijk wel supercellen:
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
pi_221157724
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Geen geld en "ach, komt nog wel een keer"
Mobiele is niet zo duur toch (nooit in verdiept)?
pi_221157728
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Morgen mogelijk wel supercellen:
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
Ik hoop dat er ineens zo'n gigantisch onweer aankomt en dat de temperatuur ineens ontzettend omlaag gaat, alles donker en flink waaien, zo het hele zooitje warmte wegblazen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157731
Ik heb naar aanleiding van deze week in ieder geval wel besloten om in het najaar of winter eens te kijken wat voor airco in mijn situatie het beste is met het oog op de toekomst. Deze zomer is toch alles uitverkocht en je moet zoiets ook niet overhaast aanschaffen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:26:12 #141
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157749
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Flinke unit 😱

(that's what she said)
Dikke bloemkolen!

(that's what he said)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:23 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mobiele is niet zo duur toch (nooit in verdiept)?
Naja, mobiele is niet per se nodig. Het is nu 25 en nog net te doen. Ik zou er wel één gehad hebben als het een graad of 31 was.

Zo'n echt dikke unit is gewoon voor de luxe.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:26:45 #143
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221157751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:24 schreef kilon het volgende:
Ik heb naar aanleiding van deze week in ieder geval wel besloten om in het najaar of winter eens te kijken wat voor airco in mijn situatie het beste is met het oog op de toekomst. Deze zomer is toch alles uitverkocht en je moet zoiets ook niet overhaast aanschaffen.
Na lang wikken en wegen wordt hier over 2 weken een 3-split unit geplaatst.
Het is wel mooi geweest met de warme dagen in huis en de zonnepanelen moeten hun opbrengst toch ergens laten…
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:28:15 #144
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221157761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja dus terecht niet in de lijst.
Nou zie ik het ook... dagrecords ipv plaatsen met hoogst gehaalde temperatuur.

Ik miste de context. :@
pi_221157766
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Na lang wikken en wegen wordt hier over 2 weken een 3-split unit geplaatst.
Het is wel mooi geweest met de warme dagen in huis en de zonnepanelen moeten hun opbrengst toch ergens laten…
Uitstekende keuze. Ga je zeker geen spijt van krijgen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:29:23 #146
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221157771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
Ja, bij Luxemburg is iets aan het groeien wat langzaam deze kant opkomt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:31:05 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221157782
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:26 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dikke bloemkolen!

(that's what he said)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:31:44 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157784
Duitsland is het 41.2 geweest
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:32:45 #149
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157790
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:31 schreef INViCTuS het volgende:
Duitsland is het 41.2 geweest
twitter
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:34:07 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157799
Ben benieuwd wat Estofex gaat zeggen over het onweer van morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')