abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:29:50 #51
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221156944
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef THEFXR het volgende:
Gaat de temp nog omhoog?
Volgens mij wel ja, tot ~18u.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221156952
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:?
Meet ik hier. :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:34:36 #53
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221156966
Die 39-ers zijn allemaal Limburg en dat telt niet :{w
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 16:35:43 #54
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156970


39 *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221156978
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Zolang het tijdens zonne-uren is verbruikt heb je juist voorkomen dat een overschot aan zonne-energie verspild zou worden.
Precies. Ik heb de airco hier draaien op de zonnepanelen. Terugleveren levert toch bijna niets op dus kan beter mijn huis ermee koelen. En het helpt, mijn kantoor is op moment van schrijven een aangename 21 graden. Als ik nu naar buiten ga krijg ik een klap in het gezicht dus lekker binnen blijven.
pi_221156982
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:37:21 #57
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221156984
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]

39 *G*


Aaaaaand it's gone.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 16:37:47 #58
284411 crew  heywoodu
pi_221156989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ja, 12 graden en grijs. Echt vet aantrekkelijk
Vergeleken met waar we nu in zitten te braden? Ja, ja absoluut.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 16:39:32 #59
284411 crew  heywoodu
pi_221157004
Half uurtje rustig gefietst, voor de ervaring enzo. Nu even drie liter water bijdrinken.
pi_221157010
Onweersstorm des doods morgenavond begrijp ik?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:41:57 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221157023
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
*39,3°C
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221157025
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
39.3!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:42:31 #63
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221157030
Wel warmste 26 juni ooit lijkt mij?
pi_221157035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
Het actuele kaartje laat de meting om de 10 minuten zien. Als het dan om 16.23u even warmer wordt dan wordt dat wel gewoon geregistreerd voor de max temperatuur, maar dan staat die niet op de 10 minuten metingen die de kaartjes gebruiken.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_221157037
We ronden het voor het gemak af naar 40! :7
pi_221157043
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:40 schreef VacaLoca het volgende:
Onweersstorm des doods morgenavond begrijp ik?
Zou kunnen. De precieze locatie, sterkte etc is nog niet duidelijk, maar het zuiden en oosten kunnen zich sowieso opmaken voor feest.
twitter
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 16:46:54 #67
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157052
39.1

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:47:04 #68
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221157054


39.1!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 16:47:44 #69
862 Arcee
Look closer
pi_221157062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
Ja, dat kan prima als ergens in een interval van 10 minuten die getoond wordt een hogere waarde is gemeten.

-edit- ik zie nu dat essnhills dat al beantwoord heeft.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 16:48:05 #70
862 Arcee
Look closer
pi_221157065
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:47 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

39.1!
We zaten al op 39.3. ;) _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221157068
Ik blijf trouwens gek worden van buienradar.nl dat ze echt overal een totale andere temperatuur tonen voor zelfde plek en tijdstip. In KPI blokjes, grafieken, landkaarten en tabellen scheelt het soms wel 4 graden van elkaar.

Oh het is nog 29 graden buiten, deuren maar dicht, of nee hier staat 25, doe maar open. Ja je kan zelf voelen maar met briesje voelt het al snel koeler dan de lucht is. Toch maar eens thermometer buiten ophangen in de schaduw.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:50:12 #72
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221157073
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:42 schreef RamboDirk het volgende:
Wel warmste 26 juni ooit lijkt mij?
Si:
quote:
Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947. De komende uren wordt het nog warmer, mogelijk komt dan zelfs het absolute warmterecord voor De Bilt in het geding. De drie warmste dagen ooit gemeten in De Bilt:
37,5 graden (25 juli 2019)
37,2 graden (26 juli 2019)
36,4 graden (24 juli 2019)
https://www.nu.nl/live/64(...)limburgse-horst.html
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221157078
Ik ben echt zo toe aan de verlossing zeg. Het is me nu wel mooi geweest.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 16:51:11 #74
862 Arcee
Look closer
pi_221157079
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:48 schreef VacaLoca het volgende:
Ik blijf trouwens gek worden van buienradar.nl dat ze echt overal een totale andere temperatuur tonen voor zelfde plek en tijdstip. In KPI blokjes, grafieken, landkaarten en tabellen scheelt het soms wel 4 graden van elkaar.

Oh het is nog 29 graden buiten, deuren maar dicht, of nee hier staat 25, doe maar open. Ja je kan zelf voelen maar met briesje voelt het al snel koeler dan de lucht is. Toch maar eens thermometer buiten ophangen in de schaduw.
Ja, Buienradar blijft tonen wat ze berekend hadden voor de dag. Ook als de actuele temp. daar een paar graden van afwijkt. Heel suf inderdaad.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 16:53:09 #75
862 Arcee
Look closer
pi_221157089
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"De komende uren wordt het nog warmer, mogelijk komt dan zelfs het absolute warmterecord voor De Bilt in het geding."
Denk het niet. De Bilt lijkt ook in de greep te zijn gekomen van de westenwind.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:53:18 #76
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157090
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Half uurtje rustig gefietst, voor de ervaring enzo. Nu even drie liter water bijdrinken.
Nu nog wel lekker in de zon, hè
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221157103
25 juli 2019 40,7 Gilze-Rijen
26 juli 2019 40,1 Volkel
19 juli 2022 39,5 Maastricht
24 juli 2019 39,3 Eindhoven
2 juli 2025 39,0 Maastricht

We zitten in de top 5!
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221157112
In de 32 in rotterdam 🥳🥳
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:57:06 #79
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221157113
quote:
Al meer dan honderd oproepen over schade aan wegen in Vlaanderen
Bron

Waarom is dit nieuws!?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:59:48 #80
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:51 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ja, Buienradar blijft tonen wat ze berekend hadden voor de dag. Ook als de actuele temp. daar een paar graden van afwijkt. Heel suf inderdaad.
Buienradar.nl :{w Gewoon KNMI data gebruiken zoals in de OP.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157143
39,4!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:00:23 #82
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221157144
Dat je overal hoort dat er zonnebrand uitgedeeld wordt. Wat gemeen en pijnlijk zeg!

:D :D :D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_221157147
quote:
85s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:59 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Buienradar.nl :{w Gewoon KNMI data gebruiken zoals in de OP.
Ja buienradar is echt slecht.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:09:18 #84
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157198
quote:
Hittegolf bereikt piek: 40 graden gemeten in Kleine Brogel

In Kleine Brogel in Limburg zou een temperatuur van 40,0 graden Celsius zijn gemeten. Dat meldt onze weerman David Dehenauw. "Uit goede bron verneem ik dat op het station in Kleine Brogel 40,0 graden is bereikt", schrijft hij. "Intussen is de temperatuur gezakt tot 38,2 graden. Officiële bevestiging volgt na 20 uur, wanneer alle Tmax-waarden van de synoptische stations bekendgemaakt worden.”

40+ gehaald in Belgenland
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 17:11:41 #85
862 Arcee
Look closer
pi_221157215
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:55 schreef Llotyhy het volgende:
25 juli 2019 40,7 Gilze-Rijen
26 juli 2019 40,1 Volkel
19 juli 2022 39,5 Maastricht
24 juli 2019 39,3 Eindhoven
2 juli 2025 39,0 Maastricht

We zitten in de top 5!
Top 4 met 39.4! _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 17:14:57 #86
862 Arcee
Look closer
pi_221157236
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947."
36.5 inmiddels. w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 17:17:43 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157257
Oeh de zeewind is hier ook aangekomen, het daalt opeens 2 graden afgelopen kwartier *G* Is het nog steeds wel 36, maar dat terzijde
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221157261
Het rijtje isothermen schuift op richting Utrecht. _O_
gr gr
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:18:46 #89
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221157262
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Oeh de zeewind is hier ook aangekomen, het daalt opeens 2 graden afgelopen kwartier *G* Is het nog steeds wel 36, maar dat terzijde
Blaas eens richting regio Nijmegen aub :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:19:12 #90
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221157269
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Oeh de zeewind is hier ook aangekomen, het daalt opeens 2 graden afgelopen kwartier *G* Is het nog steeds wel 36, maar dat terzijde
Inmiddels de ramen tegen elkaar opengezet, het lucht zo lekker door idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221157270
Vandaag is het wel echt Limbabwe :Y ;(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:21:29 #92
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221157287
Er beginnen wel bloemkool wolken te groeien hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:21:30 #93
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221157288
Kortstondig 39 geweest, nu weer 38.

Omdat waar ik normaal gesproken de hond altijd uit laat 0,0 schaduw is, rij ik de afgelopen week naar een wat schaduwrijkere plek, maar ik heb handschoenen moeten pakken om het stuur vast te kunnen houden, zo loeiheet was het.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221157292
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag is het wel echt Limbabwe :Y ;(
Ten zuiden van Venlo woon je las ik vanmorgen geloof ik.
In die hoek Tegelen, Belfeld, Reuver, Swalmen is het aktijd een bakplaat
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 17:23:04 #95
284411 crew  heywoodu
pi_221157306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:53 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nu nog wel lekker in de zon, hè
_O-
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:23:44 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221157308
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag is het wel echt Limbabwe :Y ;(
Ben je wel eens in het Afrikamuseum in Berg en Dal geweest (nu helaas gesloten)?

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:25:11 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157315
twitter


Pre 2019 record er dus wel aan vandaag
pi_221157318
Code rood mocht ook wel voor het noorden. Temps zijn gelijk.
pi_221157322
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ben je wel eens in het Afrikamuseum in Berg en Dal geweest (nu helaas gesloten)?

[ afbeelding ]
Weinig toegevoegde waarde. Zo wonen wij hier allemaal.

Nee, nog nooit geweest. Wel in Afrika zelf, Zambia.
pi_221157336
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:25 schreef Zipportal het volgende:
Code rood mocht ook wel voor het noorden. Temps zijn gelijk.
Code rood voor 35 graden. Dan hebben wij jaarlijks code rood hier :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')