abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:48:39 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221156586


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 15:48:51 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156587
38.3 *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:50:07 #3
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221156596
Ik twijfel wel aan de 40 nu. nog bijna 2 graden erbij in 1 tot 1,5 uur?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221156600
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik twijfel wel aan de 40 nu. nog bijna 2 graden erbij in 1 tot 1,5 uur?
Nu pas?
pi_221156602
Verkoeling is hier ook ingezet hetzij erg traag maar we gaan de goede kant op.
Zonder wrijving geen glans
pi_221156607
Godver, voor de Garmin Toasty badge (activiteit bij +38 graden) gebruikt die de meeting van het dichtsbijzijnste officiële weerstation... Laat dat nu net Maastricht Airport zijn ipv Ell...

Nog even wachten dan maar :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:51:27 #7
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221156618
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nu pas?
Nee 6 uur geleden al, maar toen zat ik niet op FOK!.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221156628
36,5 denk ik het hoogst voor rotterdam. Nu al een graad eraf
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:53:11 #9
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221156644
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is Vlissingen aan het doen dan?
El ninja:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221156646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
38.3 *G*
Daarmee nu op de zesde plaats van warmste dagen ooit gemeten. Nummer 5 is 39.0, dat gaat lastig worden.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:53:36 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221156652
Bedankt voor het meenemen van de OP!
pi_221156670
39.9 .. come on :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:55:50 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156679
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
39.9 .. come on :P
Lijkt De Bilt wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 15:56:03 #14
862 Arcee
Look closer
pi_221156681
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
38.3 *G*

[ afbeelding ]
38.5 is daar al gehaald. Net als in Horst.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221156684
Horst :') 38.6
pi_221156686
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Lijkt De Bilt wel.
Maar echt, pendelt nu tussen 39.7 en 39.9 de hele tijd :P
pi_221156687
38,6 !!
pi_221156706
Misschien moet ik ff met wat warm staal in de buurt van mijn meter gaan staan :{
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 16:01:52 #19
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156710
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:53 schreef Llotyhy het volgende:

[..]
Daarmee nu op de zesde plaats van warmste dagen ooit gemeten. Nummer 5 is 39.0, dat gaat lastig worden.
38.6, we zijn er bijna

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:02:01 #20
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221156712
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Misschien moet ik ff met wat warm staal in de buurt van mijn meter gaan staan :{
Heb je een föhn?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:02:25 #21
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221156717
Lekker koel aan de kust!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221156728
godver, gaat Maastricht weer omlaag....
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 16:04:27 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156730


Iemand heeft een ijsje op de thermometer gemorst hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221156745
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder) :P
Koelen is niet zo best voor het milieu :+
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:07:41 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221156748
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:57 schreef Maver24 het volgende:
38,6 !!
Flinke koorts.
Maar zoiets zijn wij van binnen qua temperatuur.
Gelukkig merk je daar normaliter niks van…
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 16:07:50 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156750


Volgende meting nog verder omlaag. Van onderen!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:09:53 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221156756
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Volgende meting nog verder omlaag. Van onderen!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221156763
Rotterdam 2 graden eraf. De verkoeling wordt ingezet. Gebied bij den haag komt verder mijn kant op
pi_221156767
Hoezo morgen nog code rood in Overijssel? Het wordt minder heet dan vandaag en vandaag hebben we hier ook bij lange na de 40 niet gehaald.


Ik wen aan de hitte, ben toch even shoppen :@ en ik voel me prima eigenlijk :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:12:49 #30
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221156774
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, Reykjavik ofzo klinkt altijd wel erg aantrekkelijk in deze tijd van het jaar.
Ja, 12 graden en grijs. Echt vet aantrekkelijk
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:13:10 #31
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221156781
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:15:06 #32
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221156817
gaan we dan niet eens de 39 halen?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:19:17 #33
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156860
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder) :P
Koelen is niet zo best voor het milieu :+
Maar het is het waard *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221156863
40.3 *O*

:(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:19:41 #35
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221156865
Nu wél weer 38.6 in Horst.

OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221156867
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Maar het is het waard *O*
Sowieso.
pi_221156872
Graftyfuskutweer :(

Opbokken met die hitte. NU! :(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:21:44 #38
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_221156877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Graftyfuskutweer :(

Opbokken met die hitte. NU! :(
Graag.
Weg ermee. :W
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 16:22:57 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
40.3 *O*

:(
:?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 16:23:17 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156886
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Nu wél weer 38.6 in Horst.

[ afbeelding ]
Opbokken met die kou
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:23:35 #41
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221156890
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
gaan we dan niet eens de 39 halen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 16:23:38 #42
862 Arcee
Look closer
pi_221156891
Horst 39.0 w/ _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221156893
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
gaan we dan niet eens de 39 halen?
Ten zuiden van Eindhoven is het al langere tijd 39.
En dan heb ik het over de meter op de telefoon, wellicht dus nog wat hoger.
pi_221156902
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Nu wél weer 38.6 in Horst.

[ afbeelding ]
Waddeneilanden code geel, op dit moment warmer dan dat het hier aan de kust is _O-

Had ze dan minstens ook op oranje gezet.
Zonder wrijving geen glans
pi_221156912
39,0 !!!
pi_221156914
Doe ook maar 40 groaden als we toch bezig zijn. Zijn we van die ellende af.
pi_221156918
39.0 in Ell
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:29:11 #48
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221156936
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder) :P
Koelen is niet zo best voor het milieu :+
Zolang het tijdens zonne-uren is verbruikt heb je juist voorkomen dat een overschot aan zonne-energie verspild zou worden.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:29:22 #49
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221156939
Gaat de temp nog omhoog?
pi_221156942
Ja ook hier is het 39 graden :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')