SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Nu pas?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik twijfel wel aan de 40 nu. nog bijna 2 graden erbij in 1 tot 1,5 uur?
Nee 6 uur geleden al, maar toen zat ik niet op FOK!.quote:
Daarmee nu op de zesde plaats van warmste dagen ooit gemeten. Nummer 5 is 39.0, dat gaat lastig worden.quote:
38.5 is daar al gehaald. Net als in Horst.quote:
38.6, we zijn er bijnaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:53 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Daarmee nu op de zesde plaats van warmste dagen ooit gemeten. Nummer 5 is 39.0, dat gaat lastig worden.
Heb je een föhn?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Misschien moet ik ff met wat warm staal in de buurt van mijn meter gaan staan
Flinke koorts.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende meting nog verder omlaag. Van onderen!
Ja, 12 graden en grijs. Echt vet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Reykjavik ofzo klinkt altijd wel erg aantrekkelijk in deze tijd van het jaar.
Maar het is het waardquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder)
Koelen is niet zo best voor het milieu
Graag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Graftyfuskutweer
Opbokken met die hitte. NU!
Opbokken met die kouquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Nu wél weer 38.6 in Horst.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
gaan we dan niet eens de 39 halen?
Ten zuiden van Eindhoven is het al langere tijd 39.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
gaan we dan niet eens de 39 halen?
Waddeneilanden code geel, op dit moment warmer dan dat het hier aan de kust isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Nu wél weer 38.6 in Horst.
[ afbeelding ]
Zolang het tijdens zonne-uren is verbruikt heb je juist voorkomen dat een overschot aan zonne-energie verspild zou worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder)
Koelen is niet zo best voor het milieu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |