quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende meting nog verder omlaag. Van onderen!
Ja, 12 graden en grijs. Echt vet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Reykjavik ofzo klinkt altijd wel erg aantrekkelijk in deze tijd van het jaar.
Maar het is het waardquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder)
Koelen is niet zo best voor het milieu
Graag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Graftyfuskutweer
Opbokken met die hitte. NU!
Opbokken met die kouquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Nu wél weer 38.6 in Horst.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
gaan we dan niet eens de 39 halen?
Ten zuiden van Eindhoven is het al langere tijd 39.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
gaan we dan niet eens de 39 halen?
Waddeneilanden code geel, op dit moment warmer dan dat het hier aan de kust isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Nu wél weer 38.6 in Horst.
[ afbeelding ]
Zolang het tijdens zonne-uren is verbruikt heb je juist voorkomen dat een overschot aan zonne-energie verspild zou worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder)
Koelen is niet zo best voor het milieu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |