abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:29:50 #51
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221156944
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef THEFXR het volgende:
Gaat de temp nog omhoog?
Volgens mij wel ja, tot ~18u.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221156952
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:?
Meet ik hier. :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:34:36 #53
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221156966
Die 39-ers zijn allemaal Limburg en dat telt niet :{w
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 16:35:43 #54
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156970


39 *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221156978
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Zolang het tijdens zonne-uren is verbruikt heb je juist voorkomen dat een overschot aan zonne-energie verspild zou worden.
Precies. Ik heb de airco hier draaien op de zonnepanelen. Terugleveren levert toch bijna niets op dus kan beter mijn huis ermee koelen. En het helpt, mijn kantoor is op moment van schrijven een aangename 21 graden. Als ik nu naar buiten ga krijg ik een klap in het gezicht dus lekker binnen blijven.
pi_221156982
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:37:21 #57
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221156984
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]

39 *G*


Aaaaaand it's gone.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 16:37:47 #58
284411 crew  heywoodu
pi_221156989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ja, 12 graden en grijs. Echt vet aantrekkelijk
Vergeleken met waar we nu in zitten te braden? Ja, ja absoluut.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 16:39:32 #59
284411 crew  heywoodu
pi_221157004
Half uurtje rustig gefietst, voor de ervaring enzo. Nu even drie liter water bijdrinken.
pi_221157010
Onweersstorm des doods morgenavond begrijp ik?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:41:57 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221157023
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
*39,3°C
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221157025
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
39.3!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:42:31 #63
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221157030
Wel warmste 26 juni ooit lijkt mij?
pi_221157035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
Het actuele kaartje laat de meting om de 10 minuten zien. Als het dan om 16.23u even warmer wordt dan wordt dat wel gewoon geregistreerd voor de max temperatuur, maar dan staat die niet op de 10 minuten metingen die de kaartjes gebruiken.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_221157037
We ronden het voor het gemak af naar 40! :7
pi_221157043
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:40 schreef VacaLoca het volgende:
Onweersstorm des doods morgenavond begrijp ik?
Zou kunnen. De precieze locatie, sterkte etc is nog niet duidelijk, maar het zuiden en oosten kunnen zich sowieso opmaken voor feest.
twitter
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 16:46:54 #67
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157052
39.1

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:47:04 #68
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221157054


39.1!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 16:47:44 #69
862 Arcee
Look closer
pi_221157062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
Ja, dat kan prima als ergens in een interval van 10 minuten die getoond wordt een hogere waarde is gemeten.

-edit- ik zie nu dat essnhills dat al beantwoord heeft.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 16:48:05 #70
862 Arcee
Look closer
pi_221157065
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:47 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

39.1!
We zaten al op 39.3. ;) _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221157068
Ik blijf trouwens gek worden van buienradar.nl dat ze echt overal een totale andere temperatuur tonen voor zelfde plek en tijdstip. In KPI blokjes, grafieken, landkaarten en tabellen scheelt het soms wel 4 graden van elkaar.

Oh het is nog 29 graden buiten, deuren maar dicht, of nee hier staat 25, doe maar open. Ja je kan zelf voelen maar met briesje voelt het al snel koeler dan de lucht is. Toch maar eens thermometer buiten ophangen in de schaduw.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:50:12 #72
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221157073
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:42 schreef RamboDirk het volgende:
Wel warmste 26 juni ooit lijkt mij?
Si:
quote:
Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947. De komende uren wordt het nog warmer, mogelijk komt dan zelfs het absolute warmterecord voor De Bilt in het geding. De drie warmste dagen ooit gemeten in De Bilt:
37,5 graden (25 juli 2019)
37,2 graden (26 juli 2019)
36,4 graden (24 juli 2019)
https://www.nu.nl/live/64(...)limburgse-horst.html
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221157078
Ik ben echt zo toe aan de verlossing zeg. Het is me nu wel mooi geweest.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 16:51:11 #74
862 Arcee
Look closer
pi_221157079
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:48 schreef VacaLoca het volgende:
Ik blijf trouwens gek worden van buienradar.nl dat ze echt overal een totale andere temperatuur tonen voor zelfde plek en tijdstip. In KPI blokjes, grafieken, landkaarten en tabellen scheelt het soms wel 4 graden van elkaar.

Oh het is nog 29 graden buiten, deuren maar dicht, of nee hier staat 25, doe maar open. Ja je kan zelf voelen maar met briesje voelt het al snel koeler dan de lucht is. Toch maar eens thermometer buiten ophangen in de schaduw.
Ja, Buienradar blijft tonen wat ze berekend hadden voor de dag. Ook als de actuele temp. daar een paar graden van afwijkt. Heel suf inderdaad.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 16:53:09 #75
862 Arcee
Look closer
pi_221157089
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"De komende uren wordt het nog warmer, mogelijk komt dan zelfs het absolute warmterecord voor De Bilt in het geding."
Denk het niet. De Bilt lijkt ook in de greep te zijn gekomen van de westenwind.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')