Maar het is het waardquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder)
Koelen is niet zo best voor het milieu
Graag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Graftyfuskutweer
Opbokken met die hitte. NU!
Opbokken met die kouquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Nu wél weer 38.6 in Horst.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
gaan we dan niet eens de 39 halen?
Ten zuiden van Eindhoven is het al langere tijd 39.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
gaan we dan niet eens de 39 halen?
Waddeneilanden code geel, op dit moment warmer dan dat het hier aan de kust isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Nu wél weer 38.6 in Horst.
[ afbeelding ]
Zolang het tijdens zonne-uren is verbruikt heb je juist voorkomen dat een overschot aan zonne-energie verspild zou worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder)
Koelen is niet zo best voor het milieu
Precies. Ik heb de airco hier draaien op de zonnepanelen. Terugleveren levert toch bijna niets op dus kan beter mijn huis ermee koelen. En het helpt, mijn kantoor is op moment van schrijven een aangename 21 graden. Als ik nu naar buiten ga krijg ik een klap in het gezicht dus lekker binnen blijven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang het tijdens zonne-uren is verbruikt heb je juist voorkomen dat een overschot aan zonne-energie verspild zou worden.
Vergeleken met waar we nu in zitten te braden? Ja, ja absoluut.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, 12 graden en grijs. Echt vet aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |