abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:13:10 #31
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221156781
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:15:06 #32
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221156817
gaan we dan niet eens de 39 halen?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:19:17 #33
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156860
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder) :P
Koelen is niet zo best voor het milieu :+
Maar het is het waard *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221156863
40.3 *O*

:(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:19:41 #35
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221156865
Nu wél weer 38.6 in Horst.

OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221156867
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Maar het is het waard *O*
Sowieso.
pi_221156872
Graftyfuskutweer :(

Opbokken met die hitte. NU! :(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:21:44 #38
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_221156877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Graftyfuskutweer :(

Opbokken met die hitte. NU! :(
Graag.
Weg ermee. :W
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 16:22:57 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
40.3 *O*

:(
:?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 16:23:17 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156886
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Nu wél weer 38.6 in Horst.

[ afbeelding ]
Opbokken met die kou
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:23:35 #41
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221156890
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
gaan we dan niet eens de 39 halen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 16:23:38 #42
862 Arcee
Look closer
pi_221156891
Horst 39.0 w/ _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221156893
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
gaan we dan niet eens de 39 halen?
Ten zuiden van Eindhoven is het al langere tijd 39.
En dan heb ik het over de meter op de telefoon, wellicht dus nog wat hoger.
pi_221156902
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Nu wél weer 38.6 in Horst.

[ afbeelding ]
Waddeneilanden code geel, op dit moment warmer dan dat het hier aan de kust is _O-

Had ze dan minstens ook op oranje gezet.
Zonder wrijving geen glans
pi_221156912
39,0 !!!
pi_221156914
Doe ook maar 40 groaden als we toch bezig zijn. Zijn we van die ellende af.
pi_221156918
39.0 in Ell
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:29:11 #48
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221156936
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wij hebben wel echt schofterig veel stroom verbruikt gisteren (en vandaag gaat nog wat harder) :P
Koelen is niet zo best voor het milieu :+
Zolang het tijdens zonne-uren is verbruikt heb je juist voorkomen dat een overschot aan zonne-energie verspild zou worden.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:29:22 #49
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221156939
Gaat de temp nog omhoog?
pi_221156942
Ja ook hier is het 39 graden :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:29:50 #51
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221156944
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef THEFXR het volgende:
Gaat de temp nog omhoog?
Volgens mij wel ja, tot ~18u.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221156952
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:?
Meet ik hier. :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:34:36 #53
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221156966
Die 39-ers zijn allemaal Limburg en dat telt niet :{w
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 16:35:43 #54
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156970


39 *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221156978
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Zolang het tijdens zonne-uren is verbruikt heb je juist voorkomen dat een overschot aan zonne-energie verspild zou worden.
Precies. Ik heb de airco hier draaien op de zonnepanelen. Terugleveren levert toch bijna niets op dus kan beter mijn huis ermee koelen. En het helpt, mijn kantoor is op moment van schrijven een aangename 21 graden. Als ik nu naar buiten ga krijg ik een klap in het gezicht dus lekker binnen blijven.
pi_221156982
Volgens Weerplaza 39,1 als max in Ell :?

https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:37:21 #57
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221156984
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]

39 *G*


Aaaaaand it's gone.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 16:37:47 #58
284411 crew  heywoodu
pi_221156989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ja, 12 graden en grijs. Echt vet aantrekkelijk
Vergeleken met waar we nu in zitten te braden? Ja, ja absoluut.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 16:39:32 #59
284411 crew  heywoodu
pi_221157004
Half uurtje rustig gefietst, voor de ervaring enzo. Nu even drie liter water bijdrinken.
pi_221157010
Onweersstorm des doods morgenavond begrijp ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')