abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221157270
Vandaag is het wel echt Limbabwe :Y ;(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:21:29 #92
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221157287
Er beginnen wel bloemkool wolken te groeien hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:21:30 #93
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221157288
Kortstondig 39 geweest, nu weer 38.

Omdat waar ik normaal gesproken de hond altijd uit laat 0,0 schaduw is, rij ik de afgelopen week naar een wat schaduwrijkere plek, maar ik heb handschoenen moeten pakken om het stuur vast te kunnen houden, zo loeiheet was het.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221157292
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag is het wel echt Limbabwe :Y ;(
Ten zuiden van Venlo woon je las ik vanmorgen geloof ik.
In die hoek Tegelen, Belfeld, Reuver, Swalmen is het aktijd een bakplaat
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 17:23:04 #95
284411 crew  heywoodu
pi_221157306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:53 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nu nog wel lekker in de zon, hè
_O-
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:23:44 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221157308
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag is het wel echt Limbabwe :Y ;(
Ben je wel eens in het Afrikamuseum in Berg en Dal geweest (nu helaas gesloten)?

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:25:11 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157315
twitter


Pre 2019 record er dus wel aan vandaag
pi_221157318
Code rood mocht ook wel voor het noorden. Temps zijn gelijk.
pi_221157322
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ben je wel eens in het Afrikamuseum in Berg en Dal geweest (nu helaas gesloten)?

[ afbeelding ]
Weinig toegevoegde waarde. Zo wonen wij hier allemaal.

Nee, nog nooit geweest. Wel in Afrika zelf, Zambia.
pi_221157336
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:25 schreef Zipportal het volgende:
Code rood mocht ook wel voor het noorden. Temps zijn gelijk.
Code rood voor 35 graden. Dan hebben wij jaarlijks code rood hier :P
pi_221157360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:00 schreef ondeugend het volgende:
Dat je overal hoort dat er zonnebrand uitgedeeld wordt. Wat gemeen en pijnlijk zeg!

:D :D :D
~O>
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:33:22 #102
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157397
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 17:34:46 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157409
Morgen een paar provincies minder code rood

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:35:29 #104
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221157414
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:55 schreef Llotyhy het volgende:
25 juli 2019 40,7 Gilze-Rijen
26 juli 2019 40,1 Volkel
19 juli 2022 39,5 Maastricht
24 juli 2019 39,3 Eindhoven
2 juli 2025 39,0 Maastricht

We zitten in de top 5!
Eindhoven had 40,4°C op 25 juli 2019
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:36:09 #105
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221157423
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:33 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ben je eerst half verbrand, krijg je straks koude stenen op je hoofd.

En ik maar denken dat de australische natuur vijandig is...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221157430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:35 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Eindhoven had 40,4°C op 25 juli 2019
Ja dus terecht niet in de lijst.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:37:24 #107
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157437
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:37:58 #108
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221157441
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Aaaaaand it's gone.
Ow wat fijn, het koelt hier af!

0,2 graden C
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:38:15 #109
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157443
Een koude Paulaner gaat er nu wel in. Goed blijven drinken, dus cheers
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:42:45 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221157466
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:43:15 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221157477
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:37 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
Eens. Zit de hele dag aan de noord kant van het huis met fan op mn hoofd te werken, maar het is nog niet te harden.

In 2019 hadden we aan het begin van de zomer ook zo'n hete periode met 35 graden ofso. Was net de airco klaar op het werk. Net op tijd.

Wij waren blij :)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 17:43:43 #112
862 Arcee
Look closer
pi_221157480
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947."
36.5 inmiddels. w/

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947."
36.7 nu. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221157481
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

[ afbeelding ]
Dit is buienradar?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:45:17 #114
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221157493
Omg De Bilt 36,4 8)7 het is te heet hoor!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221157496
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Pre 2019 record er dus wel aan vandaag
Hee Roel is van de wintersport, die heeft hier niks mee te maken!
gr gr
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:46:14 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157503
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

[ afbeelding ]
Geef het maar om 18:00 al.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:47:12 #117
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157510
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Geef het maar om 18:00 al.
Vanuit Luxemburg zijn buien met onweer onderweg.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157523
twitter
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157534
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

[ afbeelding ]
Volgens de KNMI app gaat het hier in de nacht naar zondag flink los (bij Hoorn)

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:52:05 #120
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221157540
De warmte overleefd *O*
De Aldi heeft hier wel een groot probleem, de koeling van de koeling werkte niet waardoor alle koelproducten zijn opgewarmd! Ze mogen niks meer verkopen en letterlijk alles moet worden weggegooid :D !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')