abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:53:18 #76
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157090
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Half uurtje rustig gefietst, voor de ervaring enzo. Nu even drie liter water bijdrinken.
Nu nog wel lekker in de zon, hè
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221157103
25 juli 2019 40,7 Gilze-Rijen
26 juli 2019 40,1 Volkel
19 juli 2022 39,5 Maastricht
24 juli 2019 39,3 Eindhoven
2 juli 2025 39,0 Maastricht

We zitten in de top 5!
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221157112
In de 32 in rotterdam 🥳🥳
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:57:06 #79
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221157113
quote:
Al meer dan honderd oproepen over schade aan wegen in Vlaanderen
Bron

Waarom is dit nieuws!?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:59:48 #80
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:51 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ja, Buienradar blijft tonen wat ze berekend hadden voor de dag. Ook als de actuele temp. daar een paar graden van afwijkt. Heel suf inderdaad.
Buienradar.nl :{w Gewoon KNMI data gebruiken zoals in de OP.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157143
39,4!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:00:23 #82
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221157144
Dat je overal hoort dat er zonnebrand uitgedeeld wordt. Wat gemeen en pijnlijk zeg!

:D :D :D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_221157147
quote:
85s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:59 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Buienradar.nl :{w Gewoon KNMI data gebruiken zoals in de OP.
Ja buienradar is echt slecht.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:09:18 #84
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157198
quote:
Hittegolf bereikt piek: 40 graden gemeten in Kleine Brogel

In Kleine Brogel in Limburg zou een temperatuur van 40,0 graden Celsius zijn gemeten. Dat meldt onze weerman David Dehenauw. "Uit goede bron verneem ik dat op het station in Kleine Brogel 40,0 graden is bereikt", schrijft hij. "Intussen is de temperatuur gezakt tot 38,2 graden. Officiële bevestiging volgt na 20 uur, wanneer alle Tmax-waarden van de synoptische stations bekendgemaakt worden.”

40+ gehaald in Belgenland
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 17:11:41 #85
862 Arcee
Look closer
pi_221157215
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:55 schreef Llotyhy het volgende:
25 juli 2019 40,7 Gilze-Rijen
26 juli 2019 40,1 Volkel
19 juli 2022 39,5 Maastricht
24 juli 2019 39,3 Eindhoven
2 juli 2025 39,0 Maastricht

We zitten in de top 5!
Top 4 met 39.4! _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 17:14:57 #86
862 Arcee
Look closer
pi_221157236
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947."
36.5 inmiddels. w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 17:17:43 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157257
Oeh de zeewind is hier ook aangekomen, het daalt opeens 2 graden afgelopen kwartier *G* Is het nog steeds wel 36, maar dat terzijde
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221157261
Het rijtje isothermen schuift op richting Utrecht. _O_
gr gr
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:18:46 #89
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221157262
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Oeh de zeewind is hier ook aangekomen, het daalt opeens 2 graden afgelopen kwartier *G* Is het nog steeds wel 36, maar dat terzijde
Blaas eens richting regio Nijmegen aub :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:19:12 #90
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221157269
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Oeh de zeewind is hier ook aangekomen, het daalt opeens 2 graden afgelopen kwartier *G* Is het nog steeds wel 36, maar dat terzijde
Inmiddels de ramen tegen elkaar opengezet, het lucht zo lekker door idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221157270
Vandaag is het wel echt Limbabwe :Y ;(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:21:29 #92
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221157287
Er beginnen wel bloemkool wolken te groeien hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:21:30 #93
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221157288
Kortstondig 39 geweest, nu weer 38.

Omdat waar ik normaal gesproken de hond altijd uit laat 0,0 schaduw is, rij ik de afgelopen week naar een wat schaduwrijkere plek, maar ik heb handschoenen moeten pakken om het stuur vast te kunnen houden, zo loeiheet was het.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221157292
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag is het wel echt Limbabwe :Y ;(
Ten zuiden van Venlo woon je las ik vanmorgen geloof ik.
In die hoek Tegelen, Belfeld, Reuver, Swalmen is het aktijd een bakplaat
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 17:23:04 #95
284411 crew  heywoodu
pi_221157306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:53 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nu nog wel lekker in de zon, hè
_O-
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:23:44 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221157308
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag is het wel echt Limbabwe :Y ;(
Ben je wel eens in het Afrikamuseum in Berg en Dal geweest (nu helaas gesloten)?

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:25:11 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157315
twitter


Pre 2019 record er dus wel aan vandaag
pi_221157318
Code rood mocht ook wel voor het noorden. Temps zijn gelijk.
pi_221157322
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ben je wel eens in het Afrikamuseum in Berg en Dal geweest (nu helaas gesloten)?

[ afbeelding ]
Weinig toegevoegde waarde. Zo wonen wij hier allemaal.

Nee, nog nooit geweest. Wel in Afrika zelf, Zambia.
pi_221157336
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:25 schreef Zipportal het volgende:
Code rood mocht ook wel voor het noorden. Temps zijn gelijk.
Code rood voor 35 graden. Dan hebben wij jaarlijks code rood hier :P
pi_221157360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:00 schreef ondeugend het volgende:
Dat je overal hoort dat er zonnebrand uitgedeeld wordt. Wat gemeen en pijnlijk zeg!

:D :D :D
~O>
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:33:22 #102
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157397
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 17:34:46 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157409
Morgen een paar provincies minder code rood

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:35:29 #104
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221157414
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:55 schreef Llotyhy het volgende:
25 juli 2019 40,7 Gilze-Rijen
26 juli 2019 40,1 Volkel
19 juli 2022 39,5 Maastricht
24 juli 2019 39,3 Eindhoven
2 juli 2025 39,0 Maastricht

We zitten in de top 5!
Eindhoven had 40,4°C op 25 juli 2019
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:36:09 #105
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221157423
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:33 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ben je eerst half verbrand, krijg je straks koude stenen op je hoofd.

En ik maar denken dat de australische natuur vijandig is...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221157430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:35 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Eindhoven had 40,4°C op 25 juli 2019
Ja dus terecht niet in de lijst.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:37:24 #107
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157437
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:37:58 #108
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221157441
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Aaaaaand it's gone.
Ow wat fijn, het koelt hier af!

0,2 graden C
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:38:15 #109
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157443
Een koude Paulaner gaat er nu wel in. Goed blijven drinken, dus cheers
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:42:45 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221157466
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:43:15 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221157477
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:37 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
Eens. Zit de hele dag aan de noord kant van het huis met fan op mn hoofd te werken, maar het is nog niet te harden.

In 2019 hadden we aan het begin van de zomer ook zo'n hete periode met 35 graden ofso. Was net de airco klaar op het werk. Net op tijd.

Wij waren blij :)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 17:43:43 #112
862 Arcee
Look closer
pi_221157480
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947."
36.5 inmiddels. w/

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
"Nu ook landelijk warmste junidag ooit in Nederland
Het is nu ook landelijk de warmste junidag ooit in Nederland. In De Bilt werd zojuist een temperatuur van 36,4 graden gemeten. Het record stond op 36,1 graden en dateerde van 27 juni 1947."
36.7 nu. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221157481
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

[ afbeelding ]
Dit is buienradar?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:45:17 #114
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221157493
Omg De Bilt 36,4 8)7 het is te heet hoor!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221157496
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Pre 2019 record er dus wel aan vandaag
Hee Roel is van de wintersport, die heeft hier niks mee te maken!
gr gr
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:46:14 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157503
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

[ afbeelding ]
Geef het maar om 18:00 al.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:47:12 #117
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157510
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Geef het maar om 18:00 al.
Vanuit Luxemburg zijn buien met onweer onderweg.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157523
twitter
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157534
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Starhopper het volgende:
Harmonie heeft er zin in voor morgenavond 0:00 :D

[ afbeelding ]
Volgens de KNMI app gaat het hier in de nacht naar zondag flink los (bij Hoorn)

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:52:05 #120
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221157540
De warmte overleefd *O*
De Aldi heeft hier wel een groot probleem, de koeling van de koeling werkte niet waardoor alle koelproducten zijn opgewarmd! Ze mogen niks meer verkopen en letterlijk alles moet worden weggegooid :D !
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 17:52:37 #121
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157544
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:51 schreef essnhills het volgende:

[..]
Volgens de KNMI app gaat het hier in de nacht naar zondag flink los (bij Hoorn)

[ link | afbeelding ]
Koelt wel heerlijk af :9~
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221157568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Koelt wel heerlijk af :9~
Bohhhh :9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:58:15 #123
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221157573
Vanavond 23.00

.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:59:29 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221157583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:43 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dit is buienradar?
Ja. En buienradar gebruikt het Harmoniemodel voor +24 en +48
pi_221157630
Inmiddels al afgekoeld naar een comfortabele 39.5 graden :D
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 18:08:57 #126
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221157633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Inmiddels al afgekoeld naar een comfortabele 39.5 graden :D
20.5 bedoel je
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:10:48 #127
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221157645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
RIP Limburg. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221157655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
It’s coming home *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221157658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:37 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
Als ik een airco op 21 graden had staan zou het me helemaal niks meer schelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157659
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
20.5 bedoel je
Daar hoeft het niet naar af te koelen. Als ik nu alle ramen en deuren openzet, koelt de hele straat direct 10 graden af :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:14:20 #131
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157664
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
Is onderweg:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157671
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik een airco op 21 graden had staan zou het me helemaal niks meer schelen.
Wat let je?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:18:54 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221157693
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:14 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Is onderweg:

[ afbeelding ]
Flinke unit 😱

(that's what she said)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 18:20:09 #134
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157702
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:14 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Is onderweg:

[ afbeelding ]
Rip Limburg
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221157705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:15 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat let je?
Geen geld en "ach, komt nog wel een keer"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157707
We moeten nog wel een hele dag hé voordat het onweer komt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:22:06 #137
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221157715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:20 schreef Discombobulate het volgende:
We moeten nog wel een hele dag hé voordat het onweer komt.
Rondje Nederland rijden in de auto met airco aan…?

Morgen mogelijk wel supercellen:
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
pi_221157724
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Geen geld en "ach, komt nog wel een keer"
Mobiele is niet zo duur toch (nooit in verdiept)?
pi_221157728
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Morgen mogelijk wel supercellen:
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
Ik hoop dat er ineens zo'n gigantisch onweer aankomt en dat de temperatuur ineens ontzettend omlaag gaat, alles donker en flink waaien, zo het hele zooitje warmte wegblazen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157731
Ik heb naar aanleiding van deze week in ieder geval wel besloten om in het najaar of winter eens te kijken wat voor airco in mijn situatie het beste is met het oog op de toekomst. Deze zomer is toch alles uitverkocht en je moet zoiets ook niet overhaast aanschaffen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:26:12 #141
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157749
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Flinke unit 😱

(that's what she said)
Dikke bloemkolen!

(that's what he said)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:23 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mobiele is niet zo duur toch (nooit in verdiept)?
Naja, mobiele is niet per se nodig. Het is nu 25 en nog net te doen. Ik zou er wel één gehad hebben als het een graad of 31 was.

Zo'n echt dikke unit is gewoon voor de luxe.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:26:45 #143
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221157751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:24 schreef kilon het volgende:
Ik heb naar aanleiding van deze week in ieder geval wel besloten om in het najaar of winter eens te kijken wat voor airco in mijn situatie het beste is met het oog op de toekomst. Deze zomer is toch alles uitverkocht en je moet zoiets ook niet overhaast aanschaffen.
Na lang wikken en wegen wordt hier over 2 weken een 3-split unit geplaatst.
Het is wel mooi geweest met de warme dagen in huis en de zonnepanelen moeten hun opbrengst toch ergens laten…
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:28:15 #144
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221157761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja dus terecht niet in de lijst.
Nou zie ik het ook... dagrecords ipv plaatsen met hoogst gehaalde temperatuur.

Ik miste de context. :@
pi_221157766
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Na lang wikken en wegen wordt hier over 2 weken een 3-split unit geplaatst.
Het is wel mooi geweest met de warme dagen in huis en de zonnepanelen moeten hun opbrengst toch ergens laten…
Uitstekende keuze. Ga je zeker geen spijt van krijgen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:29:23 #146
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221157771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
Ja, bij Luxemburg is iets aan het groeien wat langzaam deze kant opkomt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:31:05 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221157782
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:26 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dikke bloemkolen!

(that's what he said)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:31:44 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157784
Duitsland is het 41.2 geweest
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:32:45 #149
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157790
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:31 schreef INViCTuS het volgende:
Duitsland is het 41.2 geweest
twitter
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:34:07 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157799
Ben benieuwd wat Estofex gaat zeggen over het onweer van morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')