abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 18:08:57 #126
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221157633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Inmiddels al afgekoeld naar een comfortabele 39.5 graden :D
20.5 bedoel je
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:10:48 #127
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221157645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
RIP Limburg. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221157655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
It’s coming home *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221157658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:37 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich trek ik die hitte buiten nog wel, maar het mag best een tandje minder. En ik moet vrij zijn. Voor binnen is het hoger dan 22 dus gewoon beroerd, vind ik. Daar moet ik een oplossing voor vinden. Zolang ik thuis kan komen in aangename temperaturen is het buiten minder erg
Als ik een airco op 21 graden had staan zou het me helemaal niks meer schelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157659
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
20.5 bedoel je
Daar hoeft het niet naar af te koelen. Als ik nu alle ramen en deuren openzet, koelt de hele straat direct 10 graden af :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:14:20 #131
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157664
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
Is onderweg:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157671
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik een airco op 21 graden had staan zou het me helemaal niks meer schelen.
Wat let je?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:18:54 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221157693
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:14 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Is onderweg:

[ afbeelding ]
Flinke unit 😱

(that's what she said)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 18:20:09 #134
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221157702
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:14 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Is onderweg:

[ afbeelding ]
Rip Limburg
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221157705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:15 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat let je?
Geen geld en "ach, komt nog wel een keer"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157707
We moeten nog wel een hele dag hé voordat het onweer komt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:22:06 #137
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221157715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:20 schreef Discombobulate het volgende:
We moeten nog wel een hele dag hé voordat het onweer komt.
Rondje Nederland rijden in de auto met airco aan…?

Morgen mogelijk wel supercellen:
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
pi_221157724
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Geen geld en "ach, komt nog wel een keer"
Mobiele is niet zo duur toch (nooit in verdiept)?
pi_221157728
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Morgen mogelijk wel supercellen:
https://www.gelderlander.(...)der-worden~a697e3bd/
Ik hoop dat er ineens zo'n gigantisch onweer aankomt en dat de temperatuur ineens ontzettend omlaag gaat, alles donker en flink waaien, zo het hele zooitje warmte wegblazen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157731
Ik heb naar aanleiding van deze week in ieder geval wel besloten om in het najaar of winter eens te kijken wat voor airco in mijn situatie het beste is met het oog op de toekomst. Deze zomer is toch alles uitverkocht en je moet zoiets ook niet overhaast aanschaffen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:26:12 #141
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157749
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Flinke unit 😱

(that's what she said)
Dikke bloemkolen!

(that's what he said)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:23 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mobiele is niet zo duur toch (nooit in verdiept)?
Naja, mobiele is niet per se nodig. Het is nu 25 en nog net te doen. Ik zou er wel één gehad hebben als het een graad of 31 was.

Zo'n echt dikke unit is gewoon voor de luxe.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:26:45 #143
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221157751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:24 schreef kilon het volgende:
Ik heb naar aanleiding van deze week in ieder geval wel besloten om in het najaar of winter eens te kijken wat voor airco in mijn situatie het beste is met het oog op de toekomst. Deze zomer is toch alles uitverkocht en je moet zoiets ook niet overhaast aanschaffen.
Na lang wikken en wegen wordt hier over 2 weken een 3-split unit geplaatst.
Het is wel mooi geweest met de warme dagen in huis en de zonnepanelen moeten hun opbrengst toch ergens laten…
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:28:15 #144
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221157761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja dus terecht niet in de lijst.
Nou zie ik het ook... dagrecords ipv plaatsen met hoogst gehaalde temperatuur.

Ik miste de context. :@
pi_221157766
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Na lang wikken en wegen wordt hier over 2 weken een 3-split unit geplaatst.
Het is wel mooi geweest met de warme dagen in huis en de zonnepanelen moeten hun opbrengst toch ergens laten…
Uitstekende keuze. Ga je zeker geen spijt van krijgen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:29:23 #146
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221157771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond 23.00

.
[ afbeelding ]
Ja, bij Luxemburg is iets aan het groeien wat langzaam deze kant opkomt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:31:05 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221157782
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:26 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dikke bloemkolen!

(that's what he said)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:31:44 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221157784
Duitsland is het 41.2 geweest
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:32:45 #149
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157790
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:31 schreef INViCTuS het volgende:
Duitsland is het 41.2 geweest
twitter
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:34:07 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221157799
Ben benieuwd wat Estofex gaat zeggen over het onweer van morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')