Dat einde van de rondleiding weet ik niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het toen eigenlijk ook alleen maar gehoord omdat ik een aantal keer in de buurt stond van de gids en dus geen audio nodig had![]()
Verder daar ook wel apart dat je aan het einde van de rondleiding allemaal dingen kan doen. Een treintje nemen, ergens omhoog, nog wat anders. Uiteraard allemaal met bijbetaling. Waarna je dan vervolgens eerst nog door de souvenirshop loopt en langs de trouwzaal! komt.
Om daarna dan daarna in een rij aan te sluiten om naar buiten te mogen. Of nou ja om aan te sluiten om het museum te kunnen bezoeken, maar dat werd door een medewerker daar afgeraden dus kon je daar doodleuk niet naartoe (je mocht er niet zelf naartoe lopen i.v.m. risico op verdwalen). Dan maar wachten tot je met een groepje 2 km verderop in een veel te kleine lift gepropt wordt om eruit te kunnen. Gelukkig ben ik zelf niet claustrofobisch, maar bijzonder was het wel![]()
En dan kom je boven de grond uit zit je ondertussen een heel eind van het beginpunt af en mag je zelf maar uitzoeken hoe je weer de weg terugvindt. Wat dan gelukkig tegenwoordig met een smartphone geen probleem meer is.
Ze hebben geen respect voor jouw kennis en kundequote:Op woensdag 24 juni 2026 06:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondanks dat ik van beide wedstrijden de winnaar wel goed had, toch weer twee plekken gedaald.
Ik zweet me te pletter.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Is iedereen al gefrituurd? Of valt het mee?
Ik moet vanmiddag naar de kapper, mag toch hopen dat ze daar airco hebben...
Je werkt te hardquote:
Ik ben vanochtend naar kantoor geweest. Toen ik naar huis fietste was het gewoon veel te warm.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Bij mij thuis is het nog 24 graden maar ik ga zo boodschappen doen. Gelukkig is het in de supermarkten nog koel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Ik drijf al weg. Kan vanavond mijn kleding wel uitwringen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Zo kan je het ook zien ja.quote:
Met helm op kan ik me dat wel voorstellenquote:
Airco stukquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met helm op kan ik met dat wel voorstellen
Dat scheelt wel zonnebrand.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag in het centrum een jongen lopen met een lange broek en dikke lange trui. Zo, dat verdient respect.
Zolang je niet in de ventilator gaat zitten is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit al de hele dag naast de ventilator. Dat is vast niet al te gezond, maar je moet wat.
Maar ook nog even serieus. Zolang er geen enorme hoeveelheid stof in die ventilator zit heeft het geen nadelige effecten voor je gezondheid.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit al de hele dag naast de ventilator. Dat is vast niet al te gezond, maar je moet wat.
Ik zweet mij kapot bij alleen de gedachte alquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag in het centrum een jongen lopen met een lange broek en dikke lange trui. Zo, dat verdient respect.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:16 schreef NailQueen het volgende:
Lieve mensen laten we met dit weer alsjeblieft iets heel belangrijks niet vergeten: Deodorant.
Dat heb ik ook even gedaan, maar dat zat toch niet lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang je niet in de ventilator gaat zitten is er niets aan de hand.
Ik heb lichte keelpijn, ik vermoed omdat ik al dagen mijn tijd grotendeels in ruimten met airco doorbrengquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Fred_B het volgende:
Geeft ook zo'n herrie he.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heb ik ook even gedaan, maar dat zat toch niet lekker
Nou ja. Je moest het wel gedaan hebben om het zeker te weten he.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:01 schreef Fred_B het volgende:
Ik had vanmorgen voor de vorm ook nog even de tegels in de achtertuin natgespoten. Dat was na 10 minuten in de zon al weer kurkdroog overal, dus dat experiment had weinig resultaat.
Dit is geen levensmotto die ik zou aanbevelen als je lang wilt leven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Je moest het wel gedaan hebben om het zeker te weten he.
Die kunnen nu wel profiteren van de vroegboekkorting ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik las trouwens dat de hockeydames zich hebben gekwalificeerd voor de Olympische Spelen. Dat is in elk geval lekker op tijd.
Ze hebben in elk geval geen excuus om te laat te zijn bij de eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kunnen nu wel profiteren van de vroegboekkorting ja.
Het toeval wil dat gisteren mijn nieuwe winterjas is bezorgdquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zweet mij kapot bij alleen de gedachte al
Die heb je nu wel nodig, ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het toeval wil dat gisteren mijn nieuwe winterjas is bezorgd
Amsterdam is er niks bijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Berat zat ik afgelopen 2 nachten, stad van de 1000 ramen
Raarquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
Vrienden van me vinden dat ik het woord "bijzonder" te vaak gebruik.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag een pakketje bezorgd gekregen dat in de brievenbus past, dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Over dat pakketje heb ik vandaag zes e-mails gekregen. Twee van de winkel en vier van de bezorger
Je kent hem vast al maar toch maar even omdat deze niet kan ontbreken hierbij:quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag een pakketje bezorgd gekregen dat in de brievenbus past, dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Over dat pakketje heb ik vandaag zes e-mails gekregen. Twee van de winkel en vier van de bezorger
Geinig, hoe heet dat?quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend naar kantoor geweest. Toen ik naar huis fietste was het gewoon veel te warm.
Over een paar uurtjes ga ik met een vriend naar een nieuwe café in de stad met als thema fantasy.
32,5 hier binnenquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het nog 24 graden maar ik ga zo boodschappen doen. Gelukkig is het in de supermarkten nog koel.
Zo'n soort situatie was het welquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je kent hem vast al maar toch maar even omdat deze niet kan ontbreken hierbij:
Bekijk deze YouTube-video
"Het komt niet, het spijt ons."?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb tot nu toe nog maar 1 bericht van bol gehad over mijn pakket.
Ja ik had dus ook wat bij Bol besteld. Ik was de overload aan spammails even vergeten. Onder andere 3 aparte mailtjes over dat ik mijn pakket kan ophalenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef H_T het volgende:
Het is Broeders-Bol tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik had dus ook wat bij Bol besteld.
Nu snap ik waarom het altijd zo snel bezorgd wordt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is Broeders-Bol tegenwoordig.
Drunken dragon.quote:
Ooit wat besteld bij Dekbed Discounter (want goede deal) en die malloten gingen me drie mails per dag sturen of ik niet meer dekbedovertrekken nodig hadquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik had dus ook wat bij Bol besteld. Ik was de overload aan spammails even vergeten. Onder andere 3 aparte mailtjes over dat ik mijn pakket kan ophalen
Hoeveel dekbedovertrekken heeft één mens nodig?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ooit wat besteld bij Dekbed Discounter (want goede deal) en die malloten gingen me drie mails per dag sturen of ik niet meer dekbedovertrekken nodig had
Momenteel niet heel veelquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hoeveel dekbedovertrekken heeft één mens nodig?
Ik hoop dat Marokko er vlug uit ligt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:34 schreef Redefine het volgende:
Zuid-Afrika dat er in de eerste wedstrijd helemaal niets van kon haalt uiteindelijk de tweede ronde. Bijzonder.
En terwijl Oranje in de tweede ronde tegen Brazilië of Marokko moet heb je nu dus ook Canada - Zuid-Afrika
Als ze tegen Nederland moeten wel jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Marokko er vlug uit ligt.
Verlies van Marokko incomingquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gunstig voor Nederland. Eerste worden in de poule en dan eerst Marokko en daarna de winnaar van Zuid-Afrika of Canada![]()
Kwartfinale dan wel tegen Frankrijk eruit.
Nadat ik 2 muggen had doodgemept wel ja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we vannacht nog een beetje kunnen slapen?
Ik denk het wel. Ik schrok om kwart voor 5 wakker van iets dat viel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Ja, heerlijk. Het in slaap komen is lastig, maar het slapen gaat goed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Jij?quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of je dat kan vertrouwen hoor, het blijft WidM.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:14 schreef Koen66 het volgende:
Vanochtend begon hoteleigenaar opeens over wie is de mol, klopte inderdaad, WIDM was daar geweest
Vrij kort uiteindelijk. Om 6 uur vanochtend begon er in de straat een enorm concert van blaffende honden. Waarschijnlijk kwam er een hert voorbij ofzo. Maar toen was het nog steeds warm, dus was ik wel gelijk wakker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Bij mij gaat de hitte nog wel maar ik heb er eerder moeite mee dat het rond 05.00 uur alweer licht is. Daar word ik wakker vanquote:
Zijn ze nog steeds in shock over wie de mol was?quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:14 schreef Koen66 het volgende:
Vanochtend begon hoteleigenaar opeens over wie is de mol, klopte inderdaad, WIDM was daar geweest
Als een roosquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:28 schreef sportfreak het volgende:
Geleend van een ander forum:
[ afbeelding ]
Tegen Osterdahl mogen ze wel door. Japan zou ik wel leuk vinden als die ver komen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze tegen Nederland moeten wel jaAnders mogen ze van mij gewoon doorgaan. Al hangt het een beetje van de tegenstander af.
Laat de top 2 van Poule F maar de achtste finales halenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Osterdahl mogen ze wel door. Japan zou ik wel leuk vinden als die ver komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:19 schreef NailQueen het volgende:
Het is morgen code rood jongensHier is het morgen nog Code Oranje, al is het bij de buren in Luik en Limburg wel Code Rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Het is morgen code rood jongensBij mij code oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar het is vandaag al 38 graden hier. Het mag echt wel koeler worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het is morgen code rood jongensCo de Roodt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Opschepper!quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:56 schreef Redefine het volgende:
En er was ijs geregeld bij ons kantoor. Dus was er een kar met schepijs
Tegen Zweden mogen ze zeker winnen ja. Tegen Japan maakt mij het niet zoveel uit. Beiden wel prima.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Osterdahl mogen ze wel door. Japan zou ik wel leuk vinden als die ver komen.
Nee er was een opschepper geregeld. Die heeft heel wat opgescheptquote:
Ik had nu de gordijnen open voor meer lucht, met als gevolg dat ik nu misschien meer door het licht wakker werd dan door de warmtequote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Slapen doe je maar na het onweer in Kansasquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:16 schreef Redefine het volgende:
Hier in huis is het wel goed te doen. Ook met slapen in de nacht. Helaas nu wel even eruit, want moet naar de fysiotherapeut.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach het merendeel van de nummers van de Beatles was ook tienermuziek
Je hebt mazzel dat ik dit nu pas zie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wedstrijd is straks pas om 08.00 afgelopen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slapen doe je maar na het onweer in Kansas
Nee je was er zo kwaad over dat je twee dagen niet in de SC kon komen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik dit nu pas zie!
Ik was het eerst niet van plan. Maar het is waarschijnlijk toch te warm om te slapen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
Gaan we de wedstrijd vannacht nog kijken?
Misschien als ik niet kan slapen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
Gaan we de wedstrijd vannacht nog kijken?
Ik twijfel nog over 1 - 0 of 2 - 0 voor Ivoorkust.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Nee, het wordt een 2-0 voor Ivoorkust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |