Ooit wat besteld bij Dekbed Discounter (want goede deal) en die malloten gingen me drie mails per dag sturen of ik niet meer dekbedovertrekken nodig hadquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik had dus ook wat bij Bol besteld. Ik was de overload aan spammails even vergeten. Onder andere 3 aparte mailtjes over dat ik mijn pakket kan ophalen
Hoeveel dekbedovertrekken heeft één mens nodig?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ooit wat besteld bij Dekbed Discounter (want goede deal) en die malloten gingen me drie mails per dag sturen of ik niet meer dekbedovertrekken nodig had
Momenteel niet heel veelquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hoeveel dekbedovertrekken heeft één mens nodig?
Ik hoop dat Marokko er vlug uit ligt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:34 schreef Redefine het volgende:
Zuid-Afrika dat er in de eerste wedstrijd helemaal niets van kon haalt uiteindelijk de tweede ronde. Bijzonder.
En terwijl Oranje in de tweede ronde tegen Brazilië of Marokko moet heb je nu dus ook Canada - Zuid-Afrika
Als ze tegen Nederland moeten wel jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Marokko er vlug uit ligt.
Verlies van Marokko incomingquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gunstig voor Nederland. Eerste worden in de poule en dan eerst Marokko en daarna de winnaar van Zuid-Afrika of Canada![]()
Kwartfinale dan wel tegen Frankrijk eruit.
Nadat ik 2 muggen had doodgemept wel ja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we vannacht nog een beetje kunnen slapen?
Ik denk het wel. Ik schrok om kwart voor 5 wakker van iets dat viel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Ja, heerlijk. Het in slaap komen is lastig, maar het slapen gaat goed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Jij?quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of je dat kan vertrouwen hoor, het blijft WidM.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:14 schreef Koen66 het volgende:
Vanochtend begon hoteleigenaar opeens over wie is de mol, klopte inderdaad, WIDM was daar geweest
Vrij kort uiteindelijk. Om 6 uur vanochtend begon er in de straat een enorm concert van blaffende honden. Waarschijnlijk kwam er een hert voorbij ofzo. Maar toen was het nog steeds warm, dus was ik wel gelijk wakker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Bij mij gaat de hitte nog wel maar ik heb er eerder moeite mee dat het rond 05.00 uur alweer licht is. Daar word ik wakker vanquote:
Zijn ze nog steeds in shock over wie de mol was?quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:14 schreef Koen66 het volgende:
Vanochtend begon hoteleigenaar opeens over wie is de mol, klopte inderdaad, WIDM was daar geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |