Ooit wat besteld bij Dekbed Discounter (want goede deal) en die malloten gingen me drie mails per dag sturen of ik niet meer dekbedovertrekken nodig hadquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik had dus ook wat bij Bol besteld. Ik was de overload aan spammails even vergeten. Onder andere 3 aparte mailtjes over dat ik mijn pakket kan ophalen
Hoeveel dekbedovertrekken heeft één mens nodig?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ooit wat besteld bij Dekbed Discounter (want goede deal) en die malloten gingen me drie mails per dag sturen of ik niet meer dekbedovertrekken nodig had
Momenteel niet heel veelquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hoeveel dekbedovertrekken heeft één mens nodig?
Ik hoop dat Marokko er vlug uit ligt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:34 schreef Redefine het volgende:
Zuid-Afrika dat er in de eerste wedstrijd helemaal niets van kon haalt uiteindelijk de tweede ronde. Bijzonder.
En terwijl Oranje in de tweede ronde tegen Brazilië of Marokko moet heb je nu dus ook Canada - Zuid-Afrika
Als ze tegen Nederland moeten wel jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Marokko er vlug uit ligt.
Verlies van Marokko incomingquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gunstig voor Nederland. Eerste worden in de poule en dan eerst Marokko en daarna de winnaar van Zuid-Afrika of Canada![]()
Kwartfinale dan wel tegen Frankrijk eruit.
Nadat ik 2 muggen had doodgemept wel ja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we vannacht nog een beetje kunnen slapen?
Ik denk het wel. Ik schrok om kwart voor 5 wakker van iets dat viel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Ja, heerlijk. Het in slaap komen is lastig, maar het slapen gaat goed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Jij?quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of je dat kan vertrouwen hoor, het blijft WidM.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:14 schreef Koen66 het volgende:
Vanochtend begon hoteleigenaar opeens over wie is de mol, klopte inderdaad, WIDM was daar geweest
Vrij kort uiteindelijk. Om 6 uur vanochtend begon er in de straat een enorm concert van blaffende honden. Waarschijnlijk kwam er een hert voorbij ofzo. Maar toen was het nog steeds warm, dus was ik wel gelijk wakker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Bij mij gaat de hitte nog wel maar ik heb er eerder moeite mee dat het rond 05.00 uur alweer licht is. Daar word ik wakker vanquote:
Zijn ze nog steeds in shock over wie de mol was?quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:14 schreef Koen66 het volgende:
Vanochtend begon hoteleigenaar opeens over wie is de mol, klopte inderdaad, WIDM was daar geweest
Als een roosquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:28 schreef sportfreak het volgende:
Geleend van een ander forum:
[ afbeelding ]
Tegen Osterdahl mogen ze wel door. Japan zou ik wel leuk vinden als die ver komen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze tegen Nederland moeten wel jaAnders mogen ze van mij gewoon doorgaan. Al hangt het een beetje van de tegenstander af.
Laat de top 2 van Poule F maar de achtste finales halenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Osterdahl mogen ze wel door. Japan zou ik wel leuk vinden als die ver komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:19 schreef NailQueen het volgende:
Het is morgen code rood jongensHier is het morgen nog Code Oranje, al is het bij de buren in Luik en Limburg wel Code Rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Het is morgen code rood jongensBij mij code oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar het is vandaag al 38 graden hier. Het mag echt wel koeler worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het is morgen code rood jongensCo de Roodt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Opschepper!quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:56 schreef Redefine het volgende:
En er was ijs geregeld bij ons kantoor. Dus was er een kar met schepijs
Tegen Zweden mogen ze zeker winnen ja. Tegen Japan maakt mij het niet zoveel uit. Beiden wel prima.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Osterdahl mogen ze wel door. Japan zou ik wel leuk vinden als die ver komen.
Nee er was een opschepper geregeld. Die heeft heel wat opgescheptquote:
Ik had nu de gordijnen open voor meer lucht, met als gevolg dat ik nu misschien meer door het licht wakker werd dan door de warmtequote:Op donderdag 25 juni 2026 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Slapen doe je maar na het onweer in Kansasquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:16 schreef Redefine het volgende:
Hier in huis is het wel goed te doen. Ook met slapen in de nacht. Helaas nu wel even eruit, want moet naar de fysiotherapeut.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach het merendeel van de nummers van de Beatles was ook tienermuziek
Je hebt mazzel dat ik dit nu pas zie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wedstrijd is straks pas om 08.00 afgelopen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slapen doe je maar na het onweer in Kansas
Nee je was er zo kwaad over dat je twee dagen niet in de SC kon komen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik dit nu pas zie!
Ik was het eerst niet van plan. Maar het is waarschijnlijk toch te warm om te slapen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
Gaan we de wedstrijd vannacht nog kijken?
Misschien als ik niet kan slapen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
Gaan we de wedstrijd vannacht nog kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |