Ik zweet me te pletter.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Is iedereen al gefrituurd? Of valt het mee?
Ik moet vanmiddag naar de kapper, mag toch hopen dat ze daar airco hebben...
Je werkt te hardquote:
Ik ben vanochtend naar kantoor geweest. Toen ik naar huis fietste was het gewoon veel te warm.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Bij mij thuis is het nog 24 graden maar ik ga zo boodschappen doen. Gelukkig is het in de supermarkten nog koel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Ik drijf al weg. Kan vanavond mijn kleding wel uitwringen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Zo kan je het ook zien ja.quote:
Met helm op kan ik me dat wel voorstellenquote:
Airco stukquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met helm op kan ik met dat wel voorstellen
Dat scheelt wel zonnebrand.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag in het centrum een jongen lopen met een lange broek en dikke lange trui. Zo, dat verdient respect.
Zolang je niet in de ventilator gaat zitten is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit al de hele dag naast de ventilator. Dat is vast niet al te gezond, maar je moet wat.
Maar ook nog even serieus. Zolang er geen enorme hoeveelheid stof in die ventilator zit heeft het geen nadelige effecten voor je gezondheid.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit al de hele dag naast de ventilator. Dat is vast niet al te gezond, maar je moet wat.
Ik zweet mij kapot bij alleen de gedachte alquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag in het centrum een jongen lopen met een lange broek en dikke lange trui. Zo, dat verdient respect.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:16 schreef NailQueen het volgende:
Lieve mensen laten we met dit weer alsjeblieft iets heel belangrijks niet vergeten: Deodorant.
Dat heb ik ook even gedaan, maar dat zat toch niet lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang je niet in de ventilator gaat zitten is er niets aan de hand.
Ik heb lichte keelpijn, ik vermoed omdat ik al dagen mijn tijd grotendeels in ruimten met airco doorbrengquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Fred_B het volgende:
Geeft ook zo'n herrie he.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heb ik ook even gedaan, maar dat zat toch niet lekker
Nou ja. Je moest het wel gedaan hebben om het zeker te weten he.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:01 schreef Fred_B het volgende:
Ik had vanmorgen voor de vorm ook nog even de tegels in de achtertuin natgespoten. Dat was na 10 minuten in de zon al weer kurkdroog overal, dus dat experiment had weinig resultaat.
Dit is geen levensmotto die ik zou aanbevelen als je lang wilt leven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Je moest het wel gedaan hebben om het zeker te weten he.
Die kunnen nu wel profiteren van de vroegboekkorting ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik las trouwens dat de hockeydames zich hebben gekwalificeerd voor de Olympische Spelen. Dat is in elk geval lekker op tijd.
Ze hebben in elk geval geen excuus om te laat te zijn bij de eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kunnen nu wel profiteren van de vroegboekkorting ja.
Het toeval wil dat gisteren mijn nieuwe winterjas is bezorgdquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zweet mij kapot bij alleen de gedachte al
Die heb je nu wel nodig, ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het toeval wil dat gisteren mijn nieuwe winterjas is bezorgd
Amsterdam is er niks bijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Berat zat ik afgelopen 2 nachten, stad van de 1000 ramen
Raarquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
Vrienden van me vinden dat ik het woord "bijzonder" te vaak gebruik.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag een pakketje bezorgd gekregen dat in de brievenbus past, dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Over dat pakketje heb ik vandaag zes e-mails gekregen. Twee van de winkel en vier van de bezorger
Je kent hem vast al maar toch maar even omdat deze niet kan ontbreken hierbij:quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag een pakketje bezorgd gekregen dat in de brievenbus past, dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Over dat pakketje heb ik vandaag zes e-mails gekregen. Twee van de winkel en vier van de bezorger
Geinig, hoe heet dat?quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend naar kantoor geweest. Toen ik naar huis fietste was het gewoon veel te warm.
Over een paar uurtjes ga ik met een vriend naar een nieuwe café in de stad met als thema fantasy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |