Dat einde van de rondleiding weet ik niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het toen eigenlijk ook alleen maar gehoord omdat ik een aantal keer in de buurt stond van de gids en dus geen audio nodig had![]()
Verder daar ook wel apart dat je aan het einde van de rondleiding allemaal dingen kan doen. Een treintje nemen, ergens omhoog, nog wat anders. Uiteraard allemaal met bijbetaling. Waarna je dan vervolgens eerst nog door de souvenirshop loopt en langs de trouwzaal! komt.
Om daarna dan daarna in een rij aan te sluiten om naar buiten te mogen. Of nou ja om aan te sluiten om het museum te kunnen bezoeken, maar dat werd door een medewerker daar afgeraden dus kon je daar doodleuk niet naartoe (je mocht er niet zelf naartoe lopen i.v.m. risico op verdwalen). Dan maar wachten tot je met een groepje 2 km verderop in een veel te kleine lift gepropt wordt om eruit te kunnen. Gelukkig ben ik zelf niet claustrofobisch, maar bijzonder was het wel![]()
En dan kom je boven de grond uit zit je ondertussen een heel eind van het beginpunt af en mag je zelf maar uitzoeken hoe je weer de weg terugvindt. Wat dan gelukkig tegenwoordig met een smartphone geen probleem meer is.
Ze hebben geen respect voor jouw kennis en kundequote:Op woensdag 24 juni 2026 06:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondanks dat ik van beide wedstrijden de winnaar wel goed had, toch weer twee plekken gedaald.
Ik zweet me te pletter.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Is iedereen al gefrituurd? Of valt het mee?
Ik moet vanmiddag naar de kapper, mag toch hopen dat ze daar airco hebben...
Je werkt te hardquote:
Ik ben vanochtend naar kantoor geweest. Toen ik naar huis fietste was het gewoon veel te warm.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Bij mij thuis is het nog 24 graden maar ik ga zo boodschappen doen. Gelukkig is het in de supermarkten nog koel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Ik drijf al weg. Kan vanavond mijn kleding wel uitwringen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:09 schreef Arizona het volgende:
Zo kan je het ook zien ja.quote:
Met helm op kan ik me dat wel voorstellenquote:
Airco stukquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met helm op kan ik met dat wel voorstellen
Dat scheelt wel zonnebrand.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag in het centrum een jongen lopen met een lange broek en dikke lange trui. Zo, dat verdient respect.
Zolang je niet in de ventilator gaat zitten is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit al de hele dag naast de ventilator. Dat is vast niet al te gezond, maar je moet wat.
Maar ook nog even serieus. Zolang er geen enorme hoeveelheid stof in die ventilator zit heeft het geen nadelige effecten voor je gezondheid.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit al de hele dag naast de ventilator. Dat is vast niet al te gezond, maar je moet wat.
Ik zweet mij kapot bij alleen de gedachte alquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag in het centrum een jongen lopen met een lange broek en dikke lange trui. Zo, dat verdient respect.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:16 schreef NailQueen het volgende:
Lieve mensen laten we met dit weer alsjeblieft iets heel belangrijks niet vergeten: Deodorant.
Dat heb ik ook even gedaan, maar dat zat toch niet lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang je niet in de ventilator gaat zitten is er niets aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |