abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221089855
Lekker gespeeld door de kopgroep.
pi_221089860
Hopelijk wint Aranburu ook de ronde, maar het zal met de bonis wel voor Philipsen zijn.
pi_221089863
Rockets met dat blinde vertrouwen in Kubis telkens en het levert haast nooit wat op.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 17:39:54 #5
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221089992
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:20 schreef wimderon het volgende:
Lekker gespeeld door de kopgroep.
Bini was de boel wel vrij duidelijk aan het saboteren. Voor Askey dan dus, uiteindelijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221090125
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bini was de boel wel vrij duidelijk aan het saboteren. Voor Askey dan dus, uiteindelijk.
Ja, maar dan rij je toch op z'n minst op 80% door als Berckmoes, Hermans, Teunissen zijnde.
pi_221094238
https://www.procyclingstats.com/badge.php?id=106

Had verwacht dat er veel meer renners zouden zijn die in alle monumenten top 10 gereden hebben.
pi_221097560
Mooie beelden weer van Slovenië.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221097593
PIthie is doordrenkt met ijs.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221097698
De zeer fraaie Vrsic-pas
pi_221097821
Berwick staat nog niet op punt voor de Tour.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:41:30 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097838
Berwick niet op punt voor de Tour, toch maar Parra of Castellon meenemen in zijn plaats.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097846
Stukje US Postal
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:44:07 #14
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221097849
Gaat Lipowitz wat winnen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221097851
Nou moet die lieve Florian zijn ploeggenoot eraf rijden. Gaat dat geburen ?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:44:36 #16
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097855
Nicolau is ineens de beste Caja, die staat dus wel op punt voor de Tour. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097862
Dit is naïef Jon
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:49:00 #18
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221097877
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicolau is ineens de beste Caja, die staat dus wel op punt voor de Tour. :')
Op basis van alleen deze ronde naar de Tour? :')
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:49:03 #19
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221097878
Jon aan het flatlinen. Samu parkeert 'm.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:50:24 #20
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097883
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Op basis van alleen deze ronde naar de Tour? :')
Sowieso een favoriet van de ploegleiding.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097884
Ze kunnen de rit en het AK ook niet verdelen, dus 1 van de 2 pakt allebei
pi_221097885
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:50:43 #23
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097887
Waar haalt Hugo van de Straat deze klimmersbenen vandaan eigenlijk?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097891
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
Als ie hem cadeau krijgt van Pellizari zou het ook wel een beetje pijnlijk zijn.
pi_221097895
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
Het is niet zo dat hij nooit een rit heeft gewonnen toch? Alleen nog niet in de WT (net als bij Wilco, al is die zege al wel 100 jaar geleden)
pi_221097897
Het gaat echt gebeuren!
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:53:02 #27
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097898
Lipowitz neemt geen enkel risico.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097899
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het is niet zo dat hij nooit een rit heeft gewonnen toch? Alleen nog niet in de WT (net als bij Wilco, al is die zege al wel 100 jaar geleden)
Wel drie jaar geleden al.
pi_221097904
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het gaat echt gebeuren!
Hij moet eerst nog finishen!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221097912
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Wel drie jaar geleden al.
Oh, ik zie het ja, dacht het recenter was. In de fameuze Czech Tour nog wel
pi_221097924
Zou toch minstens nog 45 seconden tot een minuut moeten wegrijden om wat vertrouwen voor de Tour te tanken.
pi_221097929
Hij vliegt nog niet weg van Pellizari.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:58:47 #33
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221097970
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Hij moet eerst nog finishen!
En daarvoor nog afdalen.
pi_221097992
Mooi contrast in klimstijl wel bij Lipowitz en Pellizari
pi_221098003
Een paar koeienbellen zouden niet misstaan bij de supporters langs de weg.
pi_221098018
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:58 schreef Kopiko het volgende:

[..]
En daarvoor nog afdalen.
Ja, dat bedoel ik, als hij het ravijn in kukelt heeft hij een groot probleem.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221098023
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:05 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ja, dat bedoel ik, als hij het ravijn in kukelt heeft hij een groot probleem.
Dat was al een nauw bochtje net
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:06:33 #38
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221098025
Bijna ach.
pi_221098034
Lekkere afdaling dit :o
pi_221098037
Vorig jaar een stuk van de Tremolapass afgedaald op dat soort keitjes. Werd er helemaal gek van.
pi_221098041
De helft van zijn voorsprong al kwijt ...
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 15:11:26 #42
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221098057
Deze afdaling kan echt niet. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221098062
Pellizari pakt elke bocht 2 seconden
pi_221098063
Dit ging wel heel snel
pi_221098066
Lipowitz wordt er dadelijk uitgesprint door Giulio?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221098073
Omrzel heeft deze afdaling vaker gereden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221098096
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:12 schreef Felagund het volgende:
Lipowitz wordt er dadelijk uitgesprint door Giulio?
Denk dat Lipowitz deze wel "krijgt"
pi_221098098
Er kan hoe dan ook een asterisk achter deze overwinning van Lipowitz.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:19:42 #49
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221098101
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:18 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk dat Lipowitz deze wel "krijgt"
Te weinig druk van achteruit helaas.
pi_221098106
Bora-Gewiss
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221098119
Agire is moe?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221098120
Caja weer in de top 10 vulmodus.
pi_221098125
Mooie sprint met 40 omwentelingen per minuut van Domenico.
pi_221098128
Ondertussen is Piganzoli iedereen op een hoopje aan het rijden in Occitanië.
pi_221098132
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie sprint met 40 omwentelingen per minuut van Domenico.
Cadans in overeenstemming met zijn leeftijd?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:26:07 #56
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221098134
Berwick > Nicolau
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:26:19 #57
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221098135
Berwick toch nog zevende _O-
pi_221098138
Goed toeven daar wel.
pi_221098141
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Caja weer in de top 10 vulmodus.
Houden ze straks nog wel energie over voor de Tour zelf of zijn ze dan leeg?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 15:53:17 #60
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221098282
Ibon Ruiz heeft echt hilarische benen dit jaar. Ik schrijf hem nu al op voor een rit in de Vuelta.

Al valt er hier verder niets te beginnen tegen Piganzoli.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 16:05:02 #61
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221098401
Een lokale lus aan het eind van een bergrit is ook niet handig, het is slingeren tussen de achterliggers door. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221098724
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ibon Ruiz heeft echt hilarische benen dit jaar. Ik schrijf hem nu al op voor een rit in de Vuelta.

Al valt er hier verder niets te beginnen tegen Piganzoli.
Het zou leuk zijn als ze weer gaan vliegen
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 16:34:31 #63
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221098749
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Het zou leuk zijn als ze weer gaan vliegen
Het gaat nodig zijn ook, een nieuwe sponsor laat blijkbaar nog op zich wachten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221099143
Krijgt Girmay hier een keer een goede leadout?
pi_221099154
Nipt tussen Merlier en Kooij
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 17:37:29 #66
451829 crew  H.Vviv
pi_221099155
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krijgt Girmay hier een keer een goede leadout?
Nee. Duidelijk te vroeg op kop.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 17:37:42 #67
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221099157
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krijgt Girmay hier een keer een goede leadout?
Laatste man liet het afweten, maar wel een verschil met vorig jaar zeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221099158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:37 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Nee. Duidelijk te vroeg op kop.
Het ging goed, tot de laatste 300 meter inderdaad.
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 17:37:56 #69
451829 crew  H.Vviv
pi_221099159
Sporza commentatoren die totaal geen overzicht hebben in de sprint.
pi_221099160
Merlier in de A.A.R.S. trui _O-
pi_221099164
Ach Babbelziek die weer de verkeerde naam wensdenkt
pi_221099165
Kooij ^O^
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 17:38:33 #73
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221099166
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:37 schreef The_Undertone het volgende:
Merlier in de A.A.R.S. trui _O-
Vind ik wel passend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 17:39:28 #74
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221099171
Dit lijkt me genoeg voor Wielerflits om Kooij middels een stuk of 20 artikels naar de Tour te schrijven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221099176
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit lijkt me genoeg voor Wielerflits om Kooij middels een stuk of 20 artikels naar de Tour te schrijven.
Als ik Decathlon was zou ik dat vooral overwegen om wat druk bij Seixas te verminderen
pi_221099183
Merlier remonteren is wel knap overigens.
pi_221099190
Knappe sprint wel
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 17:41:59 #78
451829 crew  H.Vviv
pi_221099192
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:40 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Als ik Decathlon was zou ik dat vooral overwegen om wat druk bij Seixas te verminderen
Kooij gaat geen druk wegnemen voor Seixas, of hij nu wel of niet start.

Wel een indrukwekkende sprint van Kooij.
pi_221099199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:40 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Als ik Decathlon was zou ik dat vooral overwegen om wat druk bij Seixas te verminderen
Hij verwacht zelf dat hij ook gewoon gaat
pi_221099216
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit lijkt me genoeg voor Wielerflits om Kooij middels een stuk of 20 artikels naar de Tour te schrijven.
Zouden ze bij het hoofdkantoor van Decathlon Nederlands kunnen lezen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 17:48:11 #81
451829 crew  H.Vviv
pi_221099228
Kooij lijkt wel zeker van een plek in de Tour-selectie.
pi_221099229
Dit klinkt alsof die wel gaat.
pi_221099289
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:41 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Kooij gaat geen druk wegnemen voor Seixas, of hij nu wel of niet start.

Wel een indrukwekkende sprint van Kooij.
Niet bij de Franse buitenwacht. Wellicht wel bij Pol zelf
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 18:11:48 #84
451829 crew  H.Vviv
pi_221099374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:57 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Niet bij de Franse buitenwacht. Wellicht wel bij Pol zelf
Denk niet dat het voor Seixas gaat uitmaken. Voordat Kooij zijn eerste serieuze kans gaat krijgen zal het voor Seixas al duidelijk zijn of hij meedoet voor de podiumplaatsen.
pi_221102834
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Op basis van alleen deze ronde naar de Tour? :')
Stukje Landaluze.
pi_221103787
Lipowitz zo'n 6,3 watt/kg vandaag. Zoals verwacht geen mutantencijfers. Hier kom je in de Tour niet ver mee.
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 22:52:16 #87
451829 crew  H.Vviv
pi_221104189
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lipowitz zo'n 6,3 watt/kg vandaag. Zoals verwacht geen mutantencijfers. Hier kom je in de Tour niet ver mee.
Zijn verschillende cijfers online. Maar als ik af ga op de cijfers van watts2win een beetje hetzelfde als vorig jaar in de Dauphine, dus op basis daarvan geen grote stap voorwaarts gemaakt.
pi_221105576
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat is het recordaantal DNF's van een renner in één seizoen eigenlijk? Sem moet inmiddels aardig op schema zitten.
pi_221106183
Vandaag de 2e editie van de Andorra MoraBanc Clàssica



Hopelijk beter weer dan vorig jaar. Best een prima startveld, lijkt mij iets voor Kuss op eigen wegen.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:21:33 #90
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221106226
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag de 2e editie van de Andorra MoraBanc Clàssica

[ afbeelding ]

Hopelijk beter weer dan vorig jaar. Best een prima startveld, lijkt mij iets voor Kuss op eigen wegen.
Ik schrijf Mihkels op.
pi_221106240
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag de 2e editie van de Andorra MoraBanc Clàssica

[ afbeelding ]

Hopelijk beter weer dan vorig jaar. Best een prima startveld, lijkt mij iets voor Kuss op eigen wegen.
Als Nordhagen nog de vorm van de TARA heeft zou dit ook wel wat voor hem kunnen zijn, maar dat zal wel niet meer aangezien hij daar ziek moest opgeven.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:23:43 #92
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221106242
Mooie dag voor Sosa.
pi_221108819
Helaas een drama opstelling bij HBO voor Androrra.
  zondag 21 juni 2026 @ 14:38:45 #94
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221108901
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Helaas een drama opstelling bij HBO voor Androrra.
Jammer, normaal doet José dit soort koersen.
pi_221108996
Lipo maakt nog even indruk.
pi_221109037
Nou de afdaling overleven, dat is een grotere uitdaging.
pi_221109076
En nu op de grote baan. Dit mag die niet meer weggeven. Een overwinning zonder asterisk.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:02:46 #98
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109143
Goed stukje gravel wel in Andorra. Dat ging een paar keer maar net goed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:06:03 #99
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221109206
Jeetje, Lipo wint gewoon 2 dagen op rij.
pi_221109211
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221109234
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Dat leek me voor dit rondje al wel een zekerheidje.. voornamelijk de vraag hoe goed dit niveau van Lipowitz nu echt is ten opzichte van de overige concurrenten
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:07:25 #102
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109238
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109247
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Fair. Maar wel gewoon heel erg op de afspraak voor plek 2 of 3
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 21 juni 2026 @ 15:08:21 #104
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221109253
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Het is gewoon een veel betere klassementsrenner, vorig jaar ook al.
pi_221109267
Vier keer een 1-2tje voor Red Bull hier.
pi_221109272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lipo maakt nog even indruk.
Goede aanval.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:09:12 #107
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109276
Mijn grootste verrassing van het jaar is dat Fancellu nog niet geschorst is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109282
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, Lipo wint gewoon 2 dagen op rij.
Dat mag in de krant!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221109290
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is gewoon een veel betere klassementsrenner, vorig jaar ook al.
Het niveau van Evenepoel in 2024 was ook wel heel sterk, maar dat was eigenlijk ook de laatste keer..
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:11:51 #110
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109326
Nicolau vandaag ook weer met een topprestatie, niet te filmen.

Caja 5e, 6e en 7e in het klassement. :D Are you wotching, Tietemaatjes?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109413
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicolau vandaag ook weer met een topprestatie, niet te filmen.

Caja 5e, 6e en 7e in het klassement. :D Are you wotching, Tietemaatjes?
Die staan nog steeds 1475 punten voor in 2026
pi_221109440


Ondertussen is WOUT weer herrezen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:27:40 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221109464
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het niveau van Evenepoel in 2024 was ook wel heel sterk, maar dat was eigenlijk ook de laatste keer..
Hij heeft z'n focus verlegd naar tijdritten en ééndagswedstrijden. Niet gek dat ten koste gaat van 3 weken achter elkaar zo zuinig mogelijk rijden.

Behalve bij een zekere Sloveen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:28:45 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109472
We gaan naar slotklim in MoraBanc Classica (klassieker ja?)
  zondag 21 juni 2026 @ 15:31:20 #115
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109490
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Wel jammer dat ik niet echt een punch-etappe zie waar Remco Pogi er uit kan sprinten.
pi_221109492
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan naar slotklim in MoraBanc Classica (klassieker ja?)
Had op iets meer koers op de slotklim en gravelsectie gehoopt, maar helaas.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:32:34 #117
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109498
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wel jammer dat ik niet echt een punch-etappe zie waar Remco Pogi er uit kan sprinten.
Extreem waardeloos parcours.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109505
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij heeft z'n focus verlegd naar tijdritten en ééndagswedstrijden. Niet gek dat ten koste gaat van 3 weken achter elkaar zo zuinig mogelijk rijden.

Behalve bij een zekere Sloveen.
Klopt, maar na die Tour werd hij nog olympisch kampioen op zowel de tijdrit als wegrit, dus toen was die combinatie ook wel mogelijk

Maar lijkt erop dat de focus nog meer die kant op is gegaan ja
  zondag 21 juni 2026 @ 15:34:07 #119
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109509
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Extreem waardeloos parcours.
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
pi_221109516
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
Wie is "ze" in dit geval?
  zondag 21 juni 2026 @ 15:37:02 #121
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109525
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wie is "ze" in dit geval?
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 15:38:09 #122
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221109531
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
Wie gaat er anders met de halve trui vandoor?
pi_221109536
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
Denk eigenlijk dat geen enkele kanshebber in de TTT die trui meteen al op dag 2 weg wil geven. Helemaal niet de ploegen die ook kansen zien op de ritzege
  zondag 21 juni 2026 @ 15:39:41 #124
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109542
Ach Rubio. Benen kwijt.
pi_221109545
Het zal niet voor de rugzak zijn.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:41:10 #126
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109553
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:38 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Wie gaat er anders met de halve trui vandoor?
Niet zo he :'(
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:41:45 #127
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109557
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Rubio. Benen kwijt.
Bedoeling is dat hij dit jaar alle grote rondes rijdt, dan mag je in aanloop naar de Tour wel iets beter presteren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109558
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Rubio. Benen kwijt.
Lost wel samen met een renner die ooit een grote ronde won!
  zondag 21 juni 2026 @ 15:42:52 #129
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109564
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bedoeling is dat hij dit jaar alle grote rondes rijdt, dan mag je in aanloop naar de Tour wel iets beter presteren.
Dan denk ik dat je helemaal niet moet starten hier :{

Over uitwringen gesproken
pi_221109572
Ach, Gee
pi_221109580
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:44 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Gee
Snel een e-fiets!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:49:09 #132
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109594
Contractbenen bij Murguialday.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109598
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
pi_221109602
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Klopt, maar na die Tour werd hij nog olympisch kampioen op zowel de tijdrit als wegrit, dus toen was die combinatie ook wel mogelijk

Maar lijkt erop dat de focus nog meer die kant op is gegaan ja
Zijn natuur ligt in de klassiekers en het tijdrijden, voor grote rondes heeft hij een lange voorbereiding nodig en die heeft hij al twee jaar op rij niet gehad. Als je dat dan niet hebt en een paar keer terug moet komen van zware tegenslagen dan komt je natuurlijke sterkte als eerste terug.
pi_221109611
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
Tegenwinted. Zometeen op 2 kilometer een stuk waar de wind wat beter staat.
pi_221109612
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
Daar gaat em!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 15:53:15 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221109614
Dit is gespeeld.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:53:44 #138
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109621
De Andorrabonus voor Sepp.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109622
Pidfraud lijkt niet veel sterker dan Harper.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:54:01 #140
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109623
Harper is overigens beter dan Pidcock.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:54:55 #141
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109630
Als Harper dit niet wint heeft Pidcock bloed aan zijn handen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109635
Waar Harper dit vandaan haalt is ook een raadsel
pi_221109638
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Andorrabonus voor Sepp.
Nee, dan de Andorrabonus voor Chris.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:56:35 #144
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109643
Disasterclass van Q36.5.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:57:25 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109646
Andorrabonus genot
pi_221109650
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
Als een Van der Poel en een Mes daar niet voor gaan kunnen ze net zo goed thuis blijven.
pi_221109655
Bijzonder verloop wel
pi_221109657
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andorrabonus genot
Zo'n Carlos Verona ook, hoe kan dit?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:58:24 #149
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109658
Masterclass, ik bedoelde masterclass.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 juni 2026 @ 16:01:15 #150
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109677
Tsja, Verona beter dan Kuss.

Vingegaard heeft een probleem
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 16:01:20 #151
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221109678
Jeetje Pidders dan toch simpel.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:01:31 #152
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109681
Pidcock nog bijna op z'n bek, maar dan toch de zege.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109682
Pidfraud vond zijn benen dan toch in de laatste kilometer.
pi_221109689
Pidcock was duidelijk veel te ziek om te starten in Zwitserland!
pi_221109691
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, Verona beter dan Kuss.

Vingegaard heeft een probleem
Zou het wat uitmaken?

WIJ hebben allemaal een godsgruwelijk groot probleem.
pi_221109753
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Masterclass, ik bedoelde masterclass.
En dan zit volgend jaar Dati nog in deze trein!
pi_221109772
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:12 schreef wimderon het volgende:

[..]
En dan zit volgend jaar Dati nog in deze trein!
Is Q365 erin getrapt dus?
pi_221109785
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Is Q365 erin getrapt dus?
https://ciclismoaldia.es/(...)nita-con-paul-seixas

Volgens deze bron wel. Astana heeft ook niet geleerd van Bettilol en gaat ervoor met Bagioli en Honoré.
pi_221110010
5 keer sprinten in België, ook een treurig parcours dit jaar.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 16:40:36 #160
451829 crew  H.Vviv
pi_221110023
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
5 keer sprinten in België, ook een treurig parcours dit jaar.
Daardoor wel een mooi deelnemersveld weten te krijgen. Snap dus wel dat ze de keuze hebben gemaakt, mooie vervanger van de ZLMTour.
pi_221110027
Aranburu geeft geen fuck om de eindzege.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:41:16 #162
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110028
Aranburu komt ineens toch nog. :D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221110030
Oh, hij doet toch nog iets
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:42:58 #164
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110035
Oei, Tim.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221110036
Merlier
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:44:13 #166
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110038
Leuk klimmetje dit nog wel. En goede timing na de gouden kilometer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:56:14 #167
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110089
Van Baarle die ruzie aan het maken is met een gozer van BEAT. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221110104
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Baarle die ruzie aan het maken is met een gozer van BEAT. :')
Meelijwekkend
  zondag 21 juni 2026 @ 17:01:26 #169
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221110117
Knakworst aanval
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 17:01:31 #170
451829 crew  H.Vviv
pi_221110120
Hup Jonas.
pi_221110123
Ja, jammer
pi_221110124
Kooij laat zich compleet insluiten :')
  zondag 21 juni 2026 @ 17:03:44 #173
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221110125
Kooij laat zich mooi insluiten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221110126
Matig gedaan door Kooij
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 17:04:03 #175
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110130
Kooij, en Bini in zijn wiel, lieten zich volledig insluiten. Philipsen buitenom en het is binnen. Ja, jammer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221110132
Kooij met wonderbenen volgens mij, maar die liet zich vakkundig insluiten in de laatste 300m.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 17:04:23 #177
451829 crew  H.Vviv
pi_221110134
Kooij wel sterke finale gereden tot de laatste kilometer.
  zondag 21 juni 2026 @ 17:04:42 #178
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221110135
Tsja dit zijn geen bonuspunten voor Kooij. Matig.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 17:05:10 #179
451829 crew  H.Vviv
pi_221110136
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja dit zijn geen bonuspunten voor Kooij. Matig.
Buiten de sprint juist wel.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 17:07:50 #180
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110151
Met zijn benen had Kooij eerder moeten beginnen aan de sprint. En Bini ook.

Nouja, de benen zijn ieder geval goed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221118117
Als alles goed gaat, krijgen we in 2028 voor het eerst een Chinees team in de Proseries van de UCI. Wielerploeg Li Ning Star heeft namelijk grote ambities en wil een stap hogerop zetten.

Li Ning Star maakt de laatste jaren vooral indruk in het Aziatische circuit, met name in de 2.2-koersen. Bij de oprichting in 2020 kreeg het team van manager Sun Zhe meteen een continentale licentie, waarna het jaar na jaar bleef groeien. 2025 was een extreem succesvol jaar met 18 overwinningen op UCI-niveau, de meerderheid dankzij de Deen Alexander Salby.

Dit jaar mocht het team al 26 keer juichen. Het haalde afgelopen winter grote namen als Simon Pellaud en Edoardo Sepulveda binnen, net als Nederlander Nils Sinschek die overkwam van Parkhotel Valkenburg. Dat heeft de ploeg geen windeieren gelegd.

In een reportage van Escape Collective onthullen verschillende renners dat de ploeg nu al ‘professioneler werkt dan sommige profploegen’. Tegen 2028 moeten ze nog een stap verder staan.

Bron: WF
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2026 @ 15:15:37 #182
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221118280
Tour de France 2026
Wees welkom in dit loeihete bad.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:00:22 #183
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221119464
Veel dode wielrenners de laatste tijd, nu weer voormalig prof Saïd Haddou. :{

Twee keer Tro Bro Leon gewonnen, dan ben je een grootheid.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 22:32:09 #184
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221122649
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Veel dode wielrenners de laatste tijd, nu weer voormalig prof Saïd Haddou. :{

Twee keer Tro Bro Leon gewonnen, dan ben je een grootheid.
Noem je Samuel Dumoulin een grootheid?
  maandag 22 juni 2026 @ 22:46:12 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221122748
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:28:02 #186
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:16:57 #187
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221138582
Valter is ook een fraudeur :')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 juni 2026 @ 13:08:52 #188
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221144814
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:46 schreef Szura het volgende:
[ x ]
pi_221153305
twitter


Vangrail meegepakt dus.
pi_221153393
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]

Vangrail meegepakt dus.
Bandje ontploft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')