abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 15:37:02 #121
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109525
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wie is "ze" in dit geval?
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 15:38:09 #122
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221109531
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
Wie gaat er anders met de halve trui vandoor?
pi_221109536
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
Denk eigenlijk dat geen enkele kanshebber in de TTT die trui meteen al op dag 2 weg wil geven. Helemaal niet de ploegen die ook kansen zien op de ritzege
  zondag 21 juni 2026 @ 15:39:41 #124
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109542
Ach Rubio. Benen kwijt.
pi_221109545
Het zal niet voor de rugzak zijn.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:41:10 #126
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109553
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:38 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Wie gaat er anders met de halve trui vandoor?
Niet zo he :'(
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:41:45 #127
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109557
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Rubio. Benen kwijt.
Bedoeling is dat hij dit jaar alle grote rondes rijdt, dan mag je in aanloop naar de Tour wel iets beter presteren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109558
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Rubio. Benen kwijt.
Lost wel samen met een renner die ooit een grote ronde won!
  zondag 21 juni 2026 @ 15:42:52 #129
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109564
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bedoeling is dat hij dit jaar alle grote rondes rijdt, dan mag je in aanloop naar de Tour wel iets beter presteren.
Dan denk ik dat je helemaal niet moet starten hier :{

Over uitwringen gesproken
pi_221109572
Ach, Gee
pi_221109580
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:44 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Gee
Snel een e-fiets!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:49:09 #132
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109594
Contractbenen bij Murguialday.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109598
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
pi_221109602
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Klopt, maar na die Tour werd hij nog olympisch kampioen op zowel de tijdrit als wegrit, dus toen was die combinatie ook wel mogelijk

Maar lijkt erop dat de focus nog meer die kant op is gegaan ja
Zijn natuur ligt in de klassiekers en het tijdrijden, voor grote rondes heeft hij een lange voorbereiding nodig en die heeft hij al twee jaar op rij niet gehad. Als je dat dan niet hebt en een paar keer terug moet komen van zware tegenslagen dan komt je natuurlijke sterkte als eerste terug.
pi_221109611
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
Tegenwinted. Zometeen op 2 kilometer een stuk waar de wind wat beter staat.
pi_221109612
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
Daar gaat em!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 15:53:15 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221109614
Dit is gespeeld.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:53:44 #138
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109621
De Andorrabonus voor Sepp.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109622
Pidfraud lijkt niet veel sterker dan Harper.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:54:01 #140
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109623
Harper is overigens beter dan Pidcock.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:54:55 #141
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109630
Als Harper dit niet wint heeft Pidcock bloed aan zijn handen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109635
Waar Harper dit vandaan haalt is ook een raadsel
pi_221109638
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Andorrabonus voor Sepp.
Nee, dan de Andorrabonus voor Chris.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:56:35 #144
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109643
Disasterclass van Q36.5.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:57:25 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109646
Andorrabonus genot
pi_221109650
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
Als een Van der Poel en een Mes daar niet voor gaan kunnen ze net zo goed thuis blijven.
pi_221109655
Bijzonder verloop wel
pi_221109657
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andorrabonus genot
Zo'n Carlos Verona ook, hoe kan dit?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:58:24 #149
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109658
Masterclass, ik bedoelde masterclass.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 juni 2026 @ 16:01:15 #150
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109677
Tsja, Verona beter dan Kuss.

Vingegaard heeft een probleem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')