abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221109234
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Dat leek me voor dit rondje al wel een zekerheidje.. voornamelijk de vraag hoe goed dit niveau van Lipowitz nu echt is ten opzichte van de overige concurrenten
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:07:25 #102
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109238
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109247
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Fair. Maar wel gewoon heel erg op de afspraak voor plek 2 of 3
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 21 juni 2026 @ 15:08:21 #104
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221109253
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Het is gewoon een veel betere klassementsrenner, vorig jaar ook al.
pi_221109267
Vier keer een 1-2tje voor Red Bull hier.
pi_221109272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lipo maakt nog even indruk.
Goede aanval.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:09:12 #107
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109276
Mijn grootste verrassing van het jaar is dat Fancellu nog niet geschorst is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109282
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, Lipo wint gewoon 2 dagen op rij.
Dat mag in de krant!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221109290
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is gewoon een veel betere klassementsrenner, vorig jaar ook al.
Het niveau van Evenepoel in 2024 was ook wel heel sterk, maar dat was eigenlijk ook de laatste keer..
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:11:51 #110
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109326
Nicolau vandaag ook weer met een topprestatie, niet te filmen.

Caja 5e, 6e en 7e in het klassement. :D Are you wotching, Tietemaatjes?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109413
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicolau vandaag ook weer met een topprestatie, niet te filmen.

Caja 5e, 6e en 7e in het klassement. :D Are you wotching, Tietemaatjes?
Die staan nog steeds 1475 punten voor in 2026
pi_221109440


Ondertussen is WOUT weer herrezen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:27:40 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221109464
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het niveau van Evenepoel in 2024 was ook wel heel sterk, maar dat was eigenlijk ook de laatste keer..
Hij heeft z'n focus verlegd naar tijdritten en ééndagswedstrijden. Niet gek dat ten koste gaat van 3 weken achter elkaar zo zuinig mogelijk rijden.

Behalve bij een zekere Sloveen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:28:45 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109472
We gaan naar slotklim in MoraBanc Classica (klassieker ja?)
  zondag 21 juni 2026 @ 15:31:20 #115
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109490
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Wel jammer dat ik niet echt een punch-etappe zie waar Remco Pogi er uit kan sprinten.
pi_221109492
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan naar slotklim in MoraBanc Classica (klassieker ja?)
Had op iets meer koers op de slotklim en gravelsectie gehoopt, maar helaas.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:32:34 #117
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109498
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wel jammer dat ik niet echt een punch-etappe zie waar Remco Pogi er uit kan sprinten.
Extreem waardeloos parcours.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109505
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij heeft z'n focus verlegd naar tijdritten en ééndagswedstrijden. Niet gek dat ten koste gaat van 3 weken achter elkaar zo zuinig mogelijk rijden.

Behalve bij een zekere Sloveen.
Klopt, maar na die Tour werd hij nog olympisch kampioen op zowel de tijdrit als wegrit, dus toen was die combinatie ook wel mogelijk

Maar lijkt erop dat de focus nog meer die kant op is gegaan ja
  zondag 21 juni 2026 @ 15:34:07 #119
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109509
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Extreem waardeloos parcours.
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
pi_221109516
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
Wie is "ze" in dit geval?
  zondag 21 juni 2026 @ 15:37:02 #121
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109525
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wie is "ze" in dit geval?
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 15:38:09 #122
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221109531
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
Wie gaat er anders met de halve trui vandoor?
pi_221109536
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
Denk eigenlijk dat geen enkele kanshebber in de TTT die trui meteen al op dag 2 weg wil geven. Helemaal niet de ploegen die ook kansen zien op de ritzege
  zondag 21 juni 2026 @ 15:39:41 #124
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109542
Ach Rubio. Benen kwijt.
pi_221109545
Het zal niet voor de rugzak zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')