Bini was de boel wel vrij duidelijk aan het saboteren. Voor Askey dan dus, uiteindelijk.quote:
Ja, maar dan rij je toch op z'n minst op 80% door als Berckmoes, Hermans, Teunissen zijnde.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bini was de boel wel vrij duidelijk aan het saboteren. Voor Askey dan dus, uiteindelijk.
Op basis van alleen deze ronde naar de Tour?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicolau is ineens de beste Caja, die staat dus wel op punt voor de Tour.
Sowieso een favoriet van de ploegleiding.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op basis van alleen deze ronde naar de Tour?
Als ie hem cadeau krijgt van Pellizari zou het ook wel een beetje pijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
Het is niet zo dat hij nooit een rit heeft gewonnen toch? Alleen nog niet in de WT (net als bij Wilco, al is die zege al wel 100 jaar geleden)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |