abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221089855
Lekker gespeeld door de kopgroep.
pi_221089860
Hopelijk wint Aranburu ook de ronde, maar het zal met de bonis wel voor Philipsen zijn.
pi_221089863
Rockets met dat blinde vertrouwen in Kubis telkens en het levert haast nooit wat op.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 17:39:54 #5
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221089992
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:20 schreef wimderon het volgende:
Lekker gespeeld door de kopgroep.
Bini was de boel wel vrij duidelijk aan het saboteren. Voor Askey dan dus, uiteindelijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221090125
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bini was de boel wel vrij duidelijk aan het saboteren. Voor Askey dan dus, uiteindelijk.
Ja, maar dan rij je toch op z'n minst op 80% door als Berckmoes, Hermans, Teunissen zijnde.
pi_221094238
https://www.procyclingstats.com/badge.php?id=106

Had verwacht dat er veel meer renners zouden zijn die in alle monumenten top 10 gereden hebben.
pi_221097560
Mooie beelden weer van Slovenië.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221097593
PIthie is doordrenkt met ijs.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221097698
De zeer fraaie Vrsic-pas
pi_221097821
Berwick staat nog niet op punt voor de Tour.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:41:30 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097838
Berwick niet op punt voor de Tour, toch maar Parra of Castellon meenemen in zijn plaats.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097846
Stukje US Postal
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:44:07 #14
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221097849
Gaat Lipowitz wat winnen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221097851
Nou moet die lieve Florian zijn ploeggenoot eraf rijden. Gaat dat geburen ?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:44:36 #16
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097855
Nicolau is ineens de beste Caja, die staat dus wel op punt voor de Tour. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097862
Dit is naïef Jon
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:49:00 #18
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221097877
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicolau is ineens de beste Caja, die staat dus wel op punt voor de Tour. :')
Op basis van alleen deze ronde naar de Tour? :')
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:49:03 #19
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221097878
Jon aan het flatlinen. Samu parkeert 'm.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:50:24 #20
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097883
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Op basis van alleen deze ronde naar de Tour? :')
Sowieso een favoriet van de ploegleiding.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097884
Ze kunnen de rit en het AK ook niet verdelen, dus 1 van de 2 pakt allebei
pi_221097885
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:50:43 #23
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097887
Waar haalt Hugo van de Straat deze klimmersbenen vandaan eigenlijk?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097891
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
Als ie hem cadeau krijgt van Pellizari zou het ook wel een beetje pijnlijk zijn.
pi_221097895
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
Het is niet zo dat hij nooit een rit heeft gewonnen toch? Alleen nog niet in de WT (net als bij Wilco, al is die zege al wel 100 jaar geleden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')