Dat leek me voor dit rondje al wel een zekerheidje.. voornamelijk de vraag hoe goed dit niveau van Lipowitz nu echt is ten opzichte van de overige concurrentenquote:Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fair. Maar wel gewoon heel erg op de afspraak voor plek 2 of 3quote:Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Het is gewoon een veel betere klassementsrenner, vorig jaar ook al.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goede aanval.quote:
Dat mag in de krant!quote:
Het niveau van Evenepoel in 2024 was ook wel heel sterk, maar dat was eigenlijk ook de laatste keer..quote:Op zondag 21 juni 2026 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is gewoon een veel betere klassementsrenner, vorig jaar ook al.
Die staan nog steeds 1475 punten voor in 2026quote:Op zondag 21 juni 2026 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicolau vandaag ook weer met een topprestatie, niet te filmen.
Caja 5e, 6e en 7e in het klassement.Are you wotching, Tietemaatjes?
Hij heeft z'n focus verlegd naar tijdritten en ééndagswedstrijden. Niet gek dat ten koste gaat van 3 weken achter elkaar zo zuinig mogelijk rijden.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het niveau van Evenepoel in 2024 was ook wel heel sterk, maar dat was eigenlijk ook de laatste keer..
Wel jammer dat ik niet echt een punch-etappe zie waar Remco Pogi er uit kan sprinten.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Had op iets meer koers op de slotklim en gravelsectie gehoopt, maar helaas.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan naar slotklim in MoraBanc Classica (klassieker ja?)
Extreem waardeloos parcours.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik niet echt een punch-etappe zie waar Remco Pogi er uit kan sprinten.
Klopt, maar na die Tour werd hij nog olympisch kampioen op zowel de tijdrit als wegrit, dus toen was die combinatie ook wel mogelijkquote:Op zondag 21 juni 2026 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft z'n focus verlegd naar tijdritten en ééndagswedstrijden. Niet gek dat ten koste gaat van 3 weken achter elkaar zo zuinig mogelijk rijden.
Behalve bij een zekere Sloveen.
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Extreem waardeloos parcours.
Wie is "ze" in dit geval?quote:Op zondag 21 juni 2026 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
Wie gaat er anders met de halve trui vandoor?quote:Op zondag 21 juni 2026 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
Denk eigenlijk dat geen enkele kanshebber in de TTT die trui meteen al op dag 2 weg wil geven. Helemaal niet de ploegen die ook kansen zien op de ritzegequote:Op zondag 21 juni 2026 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
Niet zo hequote:Op zondag 21 juni 2026 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie gaat er anders met de halve trui vandoor?
Bedoeling is dat hij dit jaar alle grote rondes rijdt, dan mag je in aanloop naar de Tour wel iets beter presteren.quote:
Dan denk ik dat je helemaal niet moet starten hierquote:Op zondag 21 juni 2026 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedoeling is dat hij dit jaar alle grote rondes rijdt, dan mag je in aanloop naar de Tour wel iets beter presteren.
Zijn natuur ligt in de klassiekers en het tijdrijden, voor grote rondes heeft hij een lange voorbereiding nodig en die heeft hij al twee jaar op rij niet gehad. Als je dat dan niet hebt en een paar keer terug moet komen van zware tegenslagen dan komt je natuurlijke sterkte als eerste terug.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar na die Tour werd hij nog olympisch kampioen op zowel de tijdrit als wegrit, dus toen was die combinatie ook wel mogelijk
Maar lijkt erop dat de focus nog meer die kant op is gegaan ja
Tegenwinted. Zometeen op 2 kilometer een stuk waar de wind wat beter staat.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
Daar gaat em!quote:Op zondag 21 juni 2026 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
Als een Van der Poel en een Mes daar niet voor gaan kunnen ze net zo goed thuis blijven.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 21 juni 2026 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, Verona beter dan Kuss.
Vingegaard heeft een probleem
En dan zit volgend jaar Dati nog in deze trein!quote:Op zondag 21 juni 2026 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Masterclass, ik bedoelde masterclass.
Is Q365 erin getrapt dus?quote:Op zondag 21 juni 2026 16:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan zit volgend jaar Dati nog in deze trein!
https://ciclismoaldia.es/(...)nita-con-paul-seixasquote:
Daardoor wel een mooi deelnemersveld weten te krijgen. Snap dus wel dat ze de keuze hebben gemaakt, mooie vervanger van de ZLMTour.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
5 keer sprinten in België, ook een treurig parcours dit jaar.
Meelijwekkendquote:Op zondag 21 juni 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Baarle die ruzie aan het maken is met een gozer van BEAT.
Buiten de sprint juist wel.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja dit zijn geen bonuspunten voor Kooij. Matig.
Noem je Samuel Dumoulin een grootheid?quote:Op maandag 22 juni 2026 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Veel dode wielrenners de laatste tijd, nu weer voormalig prof Saïd Haddou.
Twee keer Tro Bro Leon gewonnen, dan ben je een grootheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |