abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221109234
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Dat leek me voor dit rondje al wel een zekerheidje.. voornamelijk de vraag hoe goed dit niveau van Lipowitz nu echt is ten opzichte van de overige concurrenten
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:07:25 #102
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109238
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109247
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Fair. Maar wel gewoon heel erg op de afspraak voor plek 2 of 3
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 21 juni 2026 @ 15:08:21 #104
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221109253
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Het is gewoon een veel betere klassementsrenner, vorig jaar ook al.
pi_221109267
Vier keer een 1-2tje voor Red Bull hier.
pi_221109272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lipo maakt nog even indruk.
Goede aanval.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:09:12 #107
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109276
Mijn grootste verrassing van het jaar is dat Fancellu nog niet geschorst is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109282
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, Lipo wint gewoon 2 dagen op rij.
Dat mag in de krant!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221109290
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is gewoon een veel betere klassementsrenner, vorig jaar ook al.
Het niveau van Evenepoel in 2024 was ook wel heel sterk, maar dat was eigenlijk ook de laatste keer..
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:11:51 #110
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109326
Nicolau vandaag ook weer met een topprestatie, niet te filmen.

Caja 5e, 6e en 7e in het klassement. :D Are you wotching, Tietemaatjes?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109413
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicolau vandaag ook weer met een topprestatie, niet te filmen.

Caja 5e, 6e en 7e in het klassement. :D Are you wotching, Tietemaatjes?
Die staan nog steeds 1475 punten voor in 2026
pi_221109440


Ondertussen is WOUT weer herrezen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:27:40 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221109464
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het niveau van Evenepoel in 2024 was ook wel heel sterk, maar dat was eigenlijk ook de laatste keer..
Hij heeft z'n focus verlegd naar tijdritten en ééndagswedstrijden. Niet gek dat ten koste gaat van 3 weken achter elkaar zo zuinig mogelijk rijden.

Behalve bij een zekere Sloveen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:28:45 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109472
We gaan naar slotklim in MoraBanc Classica (klassieker ja?)
  zondag 21 juni 2026 @ 15:31:20 #115
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109490
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat lijkt me eigenlijk geen spannend statement meer.
Wel jammer dat ik niet echt een punch-etappe zie waar Remco Pogi er uit kan sprinten.
pi_221109492
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan naar slotklim in MoraBanc Classica (klassieker ja?)
Had op iets meer koers op de slotklim en gravelsectie gehoopt, maar helaas.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:32:34 #117
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109498
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wel jammer dat ik niet echt een punch-etappe zie waar Remco Pogi er uit kan sprinten.
Extreem waardeloos parcours.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109505
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij heeft z'n focus verlegd naar tijdritten en ééndagswedstrijden. Niet gek dat ten koste gaat van 3 weken achter elkaar zo zuinig mogelijk rijden.

Behalve bij een zekere Sloveen.
Klopt, maar na die Tour werd hij nog olympisch kampioen op zowel de tijdrit als wegrit, dus toen was die combinatie ook wel mogelijk

Maar lijkt erop dat de focus nog meer die kant op is gegaan ja
  zondag 21 juni 2026 @ 15:34:07 #119
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109509
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Extreem waardeloos parcours.
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
pi_221109516
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
Wie is "ze" in dit geval?
  zondag 21 juni 2026 @ 15:37:02 #121
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109525
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wie is "ze" in dit geval?
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 15:38:09 #122
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221109531
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
Wie gaat er anders met de halve trui vandoor?
pi_221109536
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De klassementsrenners die wel iets kunnen.
Denk eigenlijk dat geen enkele kanshebber in de TTT die trui meteen al op dag 2 weg wil geven. Helemaal niet de ploegen die ook kansen zien op de ritzege
  zondag 21 juni 2026 @ 15:39:41 #124
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109542
Ach Rubio. Benen kwijt.
pi_221109545
Het zal niet voor de rugzak zijn.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:41:10 #126
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221109553
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:38 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Wie gaat er anders met de halve trui vandoor?
Niet zo he :'(
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:41:45 #127
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109557
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Rubio. Benen kwijt.
Bedoeling is dat hij dit jaar alle grote rondes rijdt, dan mag je in aanloop naar de Tour wel iets beter presteren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109558
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Rubio. Benen kwijt.
Lost wel samen met een renner die ooit een grote ronde won!
  zondag 21 juni 2026 @ 15:42:52 #129
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109564
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bedoeling is dat hij dit jaar alle grote rondes rijdt, dan mag je in aanloop naar de Tour wel iets beter presteren.
Dan denk ik dat je helemaal niet moet starten hier :{

Over uitwringen gesproken
pi_221109572
Ach, Gee
pi_221109580
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:44 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Gee
Snel een e-fiets!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:49:09 #132
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109594
Contractbenen bij Murguialday.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109598
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
pi_221109602
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Klopt, maar na die Tour werd hij nog olympisch kampioen op zowel de tijdrit als wegrit, dus toen was die combinatie ook wel mogelijk

Maar lijkt erop dat de focus nog meer die kant op is gegaan ja
Zijn natuur ligt in de klassiekers en het tijdrijden, voor grote rondes heeft hij een lange voorbereiding nodig en die heeft hij al twee jaar op rij niet gehad. Als je dat dan niet hebt en een paar keer terug moet komen van zware tegenslagen dan komt je natuurlijke sterkte als eerste terug.
pi_221109611
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
Tegenwinted. Zometeen op 2 kilometer een stuk waar de wind wat beter staat.
pi_221109612
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet wel iets proberen Sepp ... in de sprint ga je het niet redden.
Daar gaat em!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 15:53:15 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221109614
Dit is gespeeld.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:53:44 #138
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109621
De Andorrabonus voor Sepp.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109622
Pidfraud lijkt niet veel sterker dan Harper.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:54:01 #140
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109623
Harper is overigens beter dan Pidcock.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:54:55 #141
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109630
Als Harper dit niet wint heeft Pidcock bloed aan zijn handen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109635
Waar Harper dit vandaan haalt is ook een raadsel
pi_221109638
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Andorrabonus voor Sepp.
Nee, dan de Andorrabonus voor Chris.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:56:35 #144
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109643
Disasterclass van Q36.5.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:57:25 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109646
Andorrabonus genot
pi_221109650
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik denk dat we in etappe 2 al een enorme groep nobuddies krijgen, zodat ze de hele trui weg kunnen geven.
Als een Van der Poel en een Mes daar niet voor gaan kunnen ze net zo goed thuis blijven.
pi_221109655
Bijzonder verloop wel
pi_221109657
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andorrabonus genot
Zo'n Carlos Verona ook, hoe kan dit?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:58:24 #149
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109658
Masterclass, ik bedoelde masterclass.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 juni 2026 @ 16:01:15 #150
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221109677
Tsja, Verona beter dan Kuss.

Vingegaard heeft een probleem
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 16:01:20 #151
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221109678
Jeetje Pidders dan toch simpel.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:01:31 #152
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109681
Pidcock nog bijna op z'n bek, maar dan toch de zege.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221109682
Pidfraud vond zijn benen dan toch in de laatste kilometer.
pi_221109689
Pidcock was duidelijk veel te ziek om te starten in Zwitserland!
pi_221109691
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, Verona beter dan Kuss.

Vingegaard heeft een probleem
Zou het wat uitmaken?

WIJ hebben allemaal een godsgruwelijk groot probleem.
pi_221109753
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Masterclass, ik bedoelde masterclass.
En dan zit volgend jaar Dati nog in deze trein!
pi_221109772
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:12 schreef wimderon het volgende:

[..]
En dan zit volgend jaar Dati nog in deze trein!
Is Q365 erin getrapt dus?
pi_221109785
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Is Q365 erin getrapt dus?
https://ciclismoaldia.es/(...)nita-con-paul-seixas

Volgens deze bron wel. Astana heeft ook niet geleerd van Bettilol en gaat ervoor met Bagioli en Honoré.
pi_221110010
5 keer sprinten in België, ook een treurig parcours dit jaar.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 16:40:36 #160
451829 crew  H.Vviv
pi_221110023
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
5 keer sprinten in België, ook een treurig parcours dit jaar.
Daardoor wel een mooi deelnemersveld weten te krijgen. Snap dus wel dat ze de keuze hebben gemaakt, mooie vervanger van de ZLMTour.
pi_221110027
Aranburu geeft geen fuck om de eindzege.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:41:16 #162
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110028
Aranburu komt ineens toch nog. :D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221110030
Oh, hij doet toch nog iets
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:42:58 #164
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110035
Oei, Tim.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221110036
Merlier
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:44:13 #166
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110038
Leuk klimmetje dit nog wel. En goede timing na de gouden kilometer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 16:56:14 #167
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110089
Van Baarle die ruzie aan het maken is met een gozer van BEAT. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221110104
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Baarle die ruzie aan het maken is met een gozer van BEAT. :')
Meelijwekkend
  zondag 21 juni 2026 @ 17:01:26 #169
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221110117
Knakworst aanval
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 17:01:31 #170
451829 crew  H.Vviv
pi_221110120
Hup Jonas.
pi_221110123
Ja, jammer
pi_221110124
Kooij laat zich compleet insluiten :')
  zondag 21 juni 2026 @ 17:03:44 #173
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221110125
Kooij laat zich mooi insluiten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221110126
Matig gedaan door Kooij
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 17:04:03 #175
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110130
Kooij, en Bini in zijn wiel, lieten zich volledig insluiten. Philipsen buitenom en het is binnen. Ja, jammer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221110132
Kooij met wonderbenen volgens mij, maar die liet zich vakkundig insluiten in de laatste 300m.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 17:04:23 #177
451829 crew  H.Vviv
pi_221110134
Kooij wel sterke finale gereden tot de laatste kilometer.
  zondag 21 juni 2026 @ 17:04:42 #178
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221110135
Tsja dit zijn geen bonuspunten voor Kooij. Matig.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 17:05:10 #179
451829 crew  H.Vviv
pi_221110136
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja dit zijn geen bonuspunten voor Kooij. Matig.
Buiten de sprint juist wel.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 17:07:50 #180
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221110151
Met zijn benen had Kooij eerder moeten beginnen aan de sprint. En Bini ook.

Nouja, de benen zijn ieder geval goed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221118117
Als alles goed gaat, krijgen we in 2028 voor het eerst een Chinees team in de Proseries van de UCI. Wielerploeg Li Ning Star heeft namelijk grote ambities en wil een stap hogerop zetten.

Li Ning Star maakt de laatste jaren vooral indruk in het Aziatische circuit, met name in de 2.2-koersen. Bij de oprichting in 2020 kreeg het team van manager Sun Zhe meteen een continentale licentie, waarna het jaar na jaar bleef groeien. 2025 was een extreem succesvol jaar met 18 overwinningen op UCI-niveau, de meerderheid dankzij de Deen Alexander Salby.

Dit jaar mocht het team al 26 keer juichen. Het haalde afgelopen winter grote namen als Simon Pellaud en Edoardo Sepulveda binnen, net als Nederlander Nils Sinschek die overkwam van Parkhotel Valkenburg. Dat heeft de ploeg geen windeieren gelegd.

In een reportage van Escape Collective onthullen verschillende renners dat de ploeg nu al ‘professioneler werkt dan sommige profploegen’. Tegen 2028 moeten ze nog een stap verder staan.

Bron: WF
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2026 @ 15:15:37 #182
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221118280
Tour de France 2026
Wees welkom in dit loeihete bad.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:00:22 #183
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221119464
Veel dode wielrenners de laatste tijd, nu weer voormalig prof Saïd Haddou. :{

Twee keer Tro Bro Leon gewonnen, dan ben je een grootheid.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 22 juni 2026 @ 22:32:09 #184
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221122649
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Veel dode wielrenners de laatste tijd, nu weer voormalig prof Saïd Haddou. :{

Twee keer Tro Bro Leon gewonnen, dan ben je een grootheid.
Noem je Samuel Dumoulin een grootheid?
  maandag 22 juni 2026 @ 22:46:12 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221122748
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:28:02 #186
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:16:57 #187
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221138582
Valter is ook een fraudeur :')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 juni 2026 @ 13:08:52 #188
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221144814
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:46 schreef Szura het volgende:
[ x ]
pi_221153305
twitter


Vangrail meegepakt dus.
pi_221153393
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]

Vangrail meegepakt dus.
Bandje ontploft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')