Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 21 juni 2026 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, Verona beter dan Kuss.
Vingegaard heeft een probleem
En dan zit volgend jaar Dati nog in deze trein!quote:Op zondag 21 juni 2026 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Masterclass, ik bedoelde masterclass.
Is Q365 erin getrapt dus?quote:Op zondag 21 juni 2026 16:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan zit volgend jaar Dati nog in deze trein!
https://ciclismoaldia.es/(...)nita-con-paul-seixasquote:
Daardoor wel een mooi deelnemersveld weten te krijgen. Snap dus wel dat ze de keuze hebben gemaakt, mooie vervanger van de ZLMTour.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
5 keer sprinten in België, ook een treurig parcours dit jaar.
Meelijwekkendquote:Op zondag 21 juni 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Baarle die ruzie aan het maken is met een gozer van BEAT.
Buiten de sprint juist wel.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja dit zijn geen bonuspunten voor Kooij. Matig.
Noem je Samuel Dumoulin een grootheid?quote:Op maandag 22 juni 2026 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Veel dode wielrenners de laatste tijd, nu weer voormalig prof Saïd Haddou.
Twee keer Tro Bro Leon gewonnen, dan ben je een grootheid.
quote:Bon allez, het moment suprême is aangebroken. Ziehier: Tim Merlier op z’n 43ste. Ça va nog. Toch?
(grabbelt in de tuinzetel de foto vast en toont hem meteen aan Cameron, die achter het schuifraam in de koele keuken staat) “Schat... C’est moi, dans dix ans. Ga je nog bij me blijven dan of niet?”
(Cameron trekt een bedenkelijk gezicht) “Ik denk dat ze er niet zo blij mee gaat zijn. En ik ook niet.”
Wacht. Als je nu nog veel gaat barbecueën en sterrenzaken bezoekt, kan je deze XXL-richting uitslaan ook.
(proest het uit en toont de foto opnieuw, ook aan zijn zoontje) “C’est papa, Jules! Over tien jaar.”
(Cameron schudt zachtjes het hoofd) “Dán is ze weg, denk ik. Maar zover laat ik het niet komen!”
Heb je aanleg om te verdikken?
“Ik heb een zwaarder beendergestel dan mijn broer, maar ik mag niet klagen. Het is niet plots met tien kilo tegelijk. Als ik bijkom, zie jij dat vooral in mijn gezicht. En ik bij mezelf in de spiegel. (grijnst) Waarop ik dan meteen ‘voldaan’ ben - ‘zo is ‘t wel genoeg geweest’. En mijn focus weer automatisch verleg. Hopelijk kan ik ook over tien jaar nog wat blijven sporten.”
Die kuif van destijds kan in 2036 ook volledig de geest hebben gegeven. En dan krijg je dit, natuurlijk.
(komt haast niet meer bij en ook binnen is de consternatie bij vrouw en kind nu compleet) “Oh neen. Dan trek ik gegarandeerd naar Turkije! Ik moet zeggen: hierin herken ik wel heel sterk mijn grootvader langs moeders kant.”
Kindje 75% Vlaams dus?quote:
Jammer dat ze 6 jaar schelen.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:33 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Thieu junior tegen Georges van Aert over 25 jaar in Roubaix
En het is sportief een aardige proconti ploeg. Niet top maar best een aantal redelijk goede renners.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Het ziet er nog steeds niet goed uit voor Kern Pharma, er is geen nieuwe sponsor in zicht. Oroz heeft al zijn renners alvast de vrijheid gegeven om een nieuwe ploeg te zoeken, dus ook de renners die nog een contract hebben voor volgend jaar.
Er is nog hoop en er lopen nog gesprekken met potentiële sponsoren, maarja, dat liedje hebben we vaker gehoord. Een goede Vuelta kan uiteraard helpen, al zitten we dan wel laat op het jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |