abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221089855
Lekker gespeeld door de kopgroep.
pi_221089860
Hopelijk wint Aranburu ook de ronde, maar het zal met de bonis wel voor Philipsen zijn.
pi_221089863
Rockets met dat blinde vertrouwen in Kubis telkens en het levert haast nooit wat op.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 17:39:54 #5
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221089992
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:20 schreef wimderon het volgende:
Lekker gespeeld door de kopgroep.
Bini was de boel wel vrij duidelijk aan het saboteren. Voor Askey dan dus, uiteindelijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221090125
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bini was de boel wel vrij duidelijk aan het saboteren. Voor Askey dan dus, uiteindelijk.
Ja, maar dan rij je toch op z'n minst op 80% door als Berckmoes, Hermans, Teunissen zijnde.
pi_221094238
https://www.procyclingstats.com/badge.php?id=106

Had verwacht dat er veel meer renners zouden zijn die in alle monumenten top 10 gereden hebben.
pi_221097560
Mooie beelden weer van Slovenië.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221097593
PIthie is doordrenkt met ijs.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221097698
De zeer fraaie Vrsic-pas
pi_221097821
Berwick staat nog niet op punt voor de Tour.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:41:30 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097838
Berwick niet op punt voor de Tour, toch maar Parra of Castellon meenemen in zijn plaats.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097846
Stukje US Postal
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:44:07 #14
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221097849
Gaat Lipowitz wat winnen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221097851
Nou moet die lieve Florian zijn ploeggenoot eraf rijden. Gaat dat geburen ?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:44:36 #16
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097855
Nicolau is ineens de beste Caja, die staat dus wel op punt voor de Tour. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097862
Dit is naïef Jon
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:49:00 #18
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221097877
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicolau is ineens de beste Caja, die staat dus wel op punt voor de Tour. :')
Op basis van alleen deze ronde naar de Tour? :')
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:49:03 #19
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221097878
Jon aan het flatlinen. Samu parkeert 'm.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:50:24 #20
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097883
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Op basis van alleen deze ronde naar de Tour? :')
Sowieso een favoriet van de ploegleiding.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097884
Ze kunnen de rit en het AK ook niet verdelen, dus 1 van de 2 pakt allebei
pi_221097885
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:50:43 #23
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097887
Waar haalt Hugo van de Straat deze klimmersbenen vandaan eigenlijk?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097891
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
Als ie hem cadeau krijgt van Pellizari zou het ook wel een beetje pijnlijk zijn.
pi_221097895
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Als Lipo deze rit niet kan winnen gaat ie echt nooit een overwinning binnenharken.
Het is niet zo dat hij nooit een rit heeft gewonnen toch? Alleen nog niet in de WT (net als bij Wilco, al is die zege al wel 100 jaar geleden)
pi_221097897
Het gaat echt gebeuren!
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:53:02 #27
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221097898
Lipowitz neemt geen enkel risico.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221097899
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het is niet zo dat hij nooit een rit heeft gewonnen toch? Alleen nog niet in de WT (net als bij Wilco, al is die zege al wel 100 jaar geleden)
Wel drie jaar geleden al.
pi_221097904
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het gaat echt gebeuren!
Hij moet eerst nog finishen!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221097912
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Wel drie jaar geleden al.
Oh, ik zie het ja, dacht het recenter was. In de fameuze Czech Tour nog wel
pi_221097924
Zou toch minstens nog 45 seconden tot een minuut moeten wegrijden om wat vertrouwen voor de Tour te tanken.
pi_221097929
Hij vliegt nog niet weg van Pellizari.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:58:47 #33
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221097970
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Hij moet eerst nog finishen!
En daarvoor nog afdalen.
pi_221097992
Mooi contrast in klimstijl wel bij Lipowitz en Pellizari
pi_221098003
Een paar koeienbellen zouden niet misstaan bij de supporters langs de weg.
pi_221098018
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:58 schreef Kopiko het volgende:

[..]
En daarvoor nog afdalen.
Ja, dat bedoel ik, als hij het ravijn in kukelt heeft hij een groot probleem.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221098023
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:05 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ja, dat bedoel ik, als hij het ravijn in kukelt heeft hij een groot probleem.
Dat was al een nauw bochtje net
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:06:33 #38
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221098025
Bijna ach.
pi_221098034
Lekkere afdaling dit :o
pi_221098037
Vorig jaar een stuk van de Tremolapass afgedaald op dat soort keitjes. Werd er helemaal gek van.
pi_221098041
De helft van zijn voorsprong al kwijt ...
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 15:11:26 #42
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221098057
Deze afdaling kan echt niet. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221098062
Pellizari pakt elke bocht 2 seconden
pi_221098063
Dit ging wel heel snel
pi_221098066
Lipowitz wordt er dadelijk uitgesprint door Giulio?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221098073
Omrzel heeft deze afdaling vaker gereden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221098096
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:12 schreef Felagund het volgende:
Lipowitz wordt er dadelijk uitgesprint door Giulio?
Denk dat Lipowitz deze wel "krijgt"
pi_221098098
Er kan hoe dan ook een asterisk achter deze overwinning van Lipowitz.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:19:42 #49
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221098101
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:18 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk dat Lipowitz deze wel "krijgt"
Te weinig druk van achteruit helaas.
pi_221098106
Bora-Gewiss
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221098119
Agire is moe?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221098120
Caja weer in de top 10 vulmodus.
pi_221098125
Mooie sprint met 40 omwentelingen per minuut van Domenico.
pi_221098128
Ondertussen is Piganzoli iedereen op een hoopje aan het rijden in Occitanië.
pi_221098132
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie sprint met 40 omwentelingen per minuut van Domenico.
Cadans in overeenstemming met zijn leeftijd?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:26:07 #56
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221098134
Berwick > Nicolau
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:26:19 #57
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221098135
Berwick toch nog zevende _O-
pi_221098138
Goed toeven daar wel.
pi_221098141
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Caja weer in de top 10 vulmodus.
Houden ze straks nog wel energie over voor de Tour zelf of zijn ze dan leeg?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 15:53:17 #60
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221098282
Ibon Ruiz heeft echt hilarische benen dit jaar. Ik schrijf hem nu al op voor een rit in de Vuelta.

Al valt er hier verder niets te beginnen tegen Piganzoli.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 16:05:02 #61
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221098401
Een lokale lus aan het eind van een bergrit is ook niet handig, het is slingeren tussen de achterliggers door. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221098724
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ibon Ruiz heeft echt hilarische benen dit jaar. Ik schrijf hem nu al op voor een rit in de Vuelta.

Al valt er hier verder niets te beginnen tegen Piganzoli.
Het zou leuk zijn als ze weer gaan vliegen
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 16:34:31 #63
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221098749
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Het zou leuk zijn als ze weer gaan vliegen
Het gaat nodig zijn ook, een nieuwe sponsor laat blijkbaar nog op zich wachten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221099143
Krijgt Girmay hier een keer een goede leadout?
pi_221099154
Nipt tussen Merlier en Kooij
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 17:37:29 #66
451829 crew  H.Vviv
pi_221099155
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krijgt Girmay hier een keer een goede leadout?
Nee. Duidelijk te vroeg op kop.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 17:37:42 #67
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221099157
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krijgt Girmay hier een keer een goede leadout?
Laatste man liet het afweten, maar wel een verschil met vorig jaar zeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221099158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:37 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Nee. Duidelijk te vroeg op kop.
Het ging goed, tot de laatste 300 meter inderdaad.
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 17:37:56 #69
451829 crew  H.Vviv
pi_221099159
Sporza commentatoren die totaal geen overzicht hebben in de sprint.
pi_221099160
Merlier in de A.A.R.S. trui _O-
pi_221099164
Ach Babbelziek die weer de verkeerde naam wensdenkt
pi_221099165
Kooij ^O^
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 17:38:33 #73
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221099166
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:37 schreef The_Undertone het volgende:
Merlier in de A.A.R.S. trui _O-
Vind ik wel passend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 17:39:28 #74
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221099171
Dit lijkt me genoeg voor Wielerflits om Kooij middels een stuk of 20 artikels naar de Tour te schrijven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221099176
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit lijkt me genoeg voor Wielerflits om Kooij middels een stuk of 20 artikels naar de Tour te schrijven.
Als ik Decathlon was zou ik dat vooral overwegen om wat druk bij Seixas te verminderen
pi_221099183
Merlier remonteren is wel knap overigens.
pi_221099190
Knappe sprint wel
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 17:41:59 #78
451829 crew  H.Vviv
pi_221099192
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:40 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Als ik Decathlon was zou ik dat vooral overwegen om wat druk bij Seixas te verminderen
Kooij gaat geen druk wegnemen voor Seixas, of hij nu wel of niet start.

Wel een indrukwekkende sprint van Kooij.
pi_221099199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:40 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Als ik Decathlon was zou ik dat vooral overwegen om wat druk bij Seixas te verminderen
Hij verwacht zelf dat hij ook gewoon gaat
pi_221099216
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit lijkt me genoeg voor Wielerflits om Kooij middels een stuk of 20 artikels naar de Tour te schrijven.
Zouden ze bij het hoofdkantoor van Decathlon Nederlands kunnen lezen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 17:48:11 #81
451829 crew  H.Vviv
pi_221099228
Kooij lijkt wel zeker van een plek in de Tour-selectie.
pi_221099229
Dit klinkt alsof die wel gaat.
pi_221099289
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:41 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Kooij gaat geen druk wegnemen voor Seixas, of hij nu wel of niet start.

Wel een indrukwekkende sprint van Kooij.
Niet bij de Franse buitenwacht. Wellicht wel bij Pol zelf
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 18:11:48 #84
451829 crew  H.Vviv
pi_221099374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:57 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Niet bij de Franse buitenwacht. Wellicht wel bij Pol zelf
Denk niet dat het voor Seixas gaat uitmaken. Voordat Kooij zijn eerste serieuze kans gaat krijgen zal het voor Seixas al duidelijk zijn of hij meedoet voor de podiumplaatsen.
pi_221102834
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Op basis van alleen deze ronde naar de Tour? :')
Stukje Landaluze.
pi_221103787
Lipowitz zo'n 6,3 watt/kg vandaag. Zoals verwacht geen mutantencijfers. Hier kom je in de Tour niet ver mee.
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 22:52:16 #87
451829 crew  H.Vviv
pi_221104189
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lipowitz zo'n 6,3 watt/kg vandaag. Zoals verwacht geen mutantencijfers. Hier kom je in de Tour niet ver mee.
Zijn verschillende cijfers online. Maar als ik af ga op de cijfers van watts2win een beetje hetzelfde als vorig jaar in de Dauphine, dus op basis daarvan geen grote stap voorwaarts gemaakt.
pi_221105576
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat is het recordaantal DNF's van een renner in één seizoen eigenlijk? Sem moet inmiddels aardig op schema zitten.
pi_221106183
Vandaag de 2e editie van de Andorra MoraBanc Clàssica



Hopelijk beter weer dan vorig jaar. Best een prima startveld, lijkt mij iets voor Kuss op eigen wegen.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:21:33 #90
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221106226
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag de 2e editie van de Andorra MoraBanc Clàssica

[ afbeelding ]

Hopelijk beter weer dan vorig jaar. Best een prima startveld, lijkt mij iets voor Kuss op eigen wegen.
Ik schrijf Mihkels op.
pi_221106240
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag de 2e editie van de Andorra MoraBanc Clàssica

[ afbeelding ]

Hopelijk beter weer dan vorig jaar. Best een prima startveld, lijkt mij iets voor Kuss op eigen wegen.
Als Nordhagen nog de vorm van de TARA heeft zou dit ook wel wat voor hem kunnen zijn, maar dat zal wel niet meer aangezien hij daar ziek moest opgeven.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:23:43 #92
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221106242
Mooie dag voor Sosa.
pi_221108819
Helaas een drama opstelling bij HBO voor Androrra.
  zondag 21 juni 2026 @ 14:38:45 #94
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221108901
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Helaas een drama opstelling bij HBO voor Androrra.
Jammer, normaal doet José dit soort koersen.
pi_221108996
Lipo maakt nog even indruk.
pi_221109037
Nou de afdaling overleven, dat is een grotere uitdaging.
pi_221109076
En nu op de grote baan. Dit mag die niet meer weggeven. Een overwinning zonder asterisk.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:02:46 #98
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109143
Goed stukje gravel wel in Andorra. Dat ging een paar keer maar net goed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:06:03 #99
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221109206
Jeetje, Lipo wint gewoon 2 dagen op rij.
pi_221109211
Lipowitz gaat boven Evenepoel eindigen in de Tour
Het beste adres voor al uw primeurs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')