Ja.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe vaak gaat zo’n drinkpauze plaatsvinden per helft,?
Ik vind het idioot dat het kan.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heeft Nederland nog nooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Ik kan het me niet herinneren in ieder geval.
Moet wel trame zijn voor julliequote:
Als NL verliest zal jouw auto eruit getrokken worden en teruggestuurd worden naar NLquote:Op zondag 14 juni 2026 22:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Morgen naar Antwerpen. Zal wel weer drama zijn op die ring daar
Spanje verloor van Zwitserland in de eerste wedstrijd en Argentinië van Saoedi-Arabië. Waarvan akte.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:23 schreef Halcon het volgende: Slaapverwekkend. Hier speelt niet de wereldkampioen.
We hadden heel vroeger een Engelse coach gehad toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heeft Nederland nog nooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Ik kan het me niet herinneren in ieder geval.
Jij was Ernst Happel even vergeten?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende: Waarom heeft Nederland nog nooit een buitenlandse bondscoach gehad? Ik kan het me niet herinneren in ieder geval.
Ruzie met Genee?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Robben ook, maar die bereikte tenminste nog wat.
En de teamarts?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het idioot dat het kan.
Alle spelers moeten de nationaliteit van het land hebben, maar de coach kan ineens iedereen zijn.
Dat zou ook iemand met die nationaliteit moeten zijn.
tramequote:Op zondag 14 juni 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet wel trame zijn voor jullie
Farnese liet geen protestanten toe in de selectie.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ook de reden dat jullie in opstand kwamen. Den hollander is nogal vol van zichzelf.
zonder % zegt dat niet veelquote:Op zondag 14 juni 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Biertje gepakt
Van 900ml uit de Russische supermarkt
Ik vind die Japanners stiekem leuk spelen.quote:
Hey Annequote:Op zondag 14 juni 2026 22:25 schreef Anneloos het volgende:
Die van der Ven moet wel een beetje op zijn tellen letten hoor. Niet al die Japanners naar de grond trekken.
Wij hebben zoveel trauma's dat die er ook wel bij kon.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet wel trame zijn voor jullie
Een Faxe?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Biertje gepakt
Je mist nog een papiertje er omheen en een aftands tentje.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Biertje gepakt
STOER.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Biertje gepakt
Ja waarom niet?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland heeft wel goede verdedigers. En wij Belgen hebben een redelijk goede aanval
Moest België nu eens niet onafhankelijk zijn in 1830 Dan hadden we een verschrikkelijk goed aanval
Samson god.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Met deze line-up waren jullie wel wereldkampioen geworden.
het staat inderdaad 0-0quote:Op zondag 14 juni 2026 22:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik gok gelijkspel, kijkend naar wedstrijdbeeld
Die zijn wel goed daarquote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Okee hoezo zagen wij die Cheerleaders niet?
Schuttersbier. Er is momenteel niks andersquote:Op zondag 14 juni 2026 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is immers drinkpauze he![]()
Welke neem je?
Nee joh, straks tijdens de 2e helft kun je die Japanners opvegen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Japan laat Nederland uitrazen. Straks op conditie gaan ze winnen.
GroenLinks tvquote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn TV ging automatisch uitschakelen en kon de afstandsbediening niet vinden
Wij met de B&A boys @De_Kraamquote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Slimme TV, vast niet de enige in de slaapstand bij deze wedstrijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is dan eigenlijk ook gewoon een drinkpauze voor de kijker.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:24 schreef Tijn het volgende:
Wel nodig om even te drinken na al die actie.
Je tv kon het ook niet aanzien dit, goed merkquote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oei.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Schuttersbier. Er is momenteel niks anders
tussen de benen of tenenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Samson zijn nieuwe baasje Marie likken?
goed opgemerktquote:
Da's vast vermakelijker dan Nederland - Japan.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Samson zijn nieuwe baasje Marie likken?
quote:
Oke opa.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet mijn best doen om niet in slaap te vallen
Je hebt je vrouw toch naast jequote:Op zondag 14 juni 2026 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet mijn best doen om niet in slaap te vallen
Kost je vermoedelijk wel wat Marokkaanse pingelaarsquote:Op zondag 14 juni 2026 22:29 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dit is allemaal de schuld van Wilders
Hebben ze daar ook nog Bassieworst?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb laatst een B&A Boys T-shirt besteld bij de officiële shop
Japanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat ik wel kan waarderen is dat die Japanners in ieder geval niet elke seconde naar de grond gaan met ‘een blessure’,.
Oh ja die hebben we ook nog gehad.quote:
Noa Lang zit op de bankquote:
Daar zijn ze 80 jaar geleden mee opgehouden.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat ik wel kan waarderen is dat die Japanners in ieder geval niet elke seconde naar de grond gaan met ‘een blessure’,.
Dat lag vroeger gewoon bij de Hoogvliet tussen de rest van de vleeswarenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook nog Bassieworst?
Lat, 2,5 doelpuntenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:31 schreef Masberum het volgende:
Eigenlijk zou een bal op het net als een half doelpunt moeten tellen.
quote:
Doelkader een 0.5 erbijquote:Op zondag 14 juni 2026 22:31 schreef Masberum het volgende:
Eigenlijk zou een bal op het net als een half doelpunt moeten tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
Het is een buitenspeler en hij zit op de muurHo maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mooie tijden waren datquote:Op zondag 14 juni 2026 22:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat lag vroeger gewoon bij de Hoogvliet tussen de rest van de vleeswaren
Ja, tenzij alle wedstrijden in de poule gelijk eindigenquote:
Dit was echt goed. Bedankt voor 4 minuten vermaak tijdens deze wedstrijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Koemanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
We hebben op papier best een oké team op de aanval na. Dus waarom spelen we nu al tien jaar van dat veteranenelftal-voetbal?
Middenvelders zjjn niet complementair aan elkaarquote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
We hebben op papier best een oké team op de aanval na. Dus waarom spelen we nu al tien jaar van dat veteranenelftal-voetbal?
Koeman speelde ooit met Jan van Halst en Galasek naast elkaar op een middenveld.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Japanse coach schrijft op wie zometeen een stukje pink moet inleveren
Nee zitten familieleden opgesloten.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef Fleischmeister het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
hier gaat iets misquote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef Halcon het volgende:
[img]https://www.hoookedyarn.com/media/wysiwyg/banner-page-how-to-knit-hoooked-mb_3.jpg/img]
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
Het is een buitenspeler en hij zit op de muurBen je hier nou trots op of begrijp je zelf ook dat dit niet kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Bal halen.quote:
Stel: alle 6 de wedstrijden eindigen op 0-0quote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, tenzij alle wedstrijden in de poule gelijk eindigen
Heeft 'ie een kunstpener nodig?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Stukje Helenequote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Niet de minste ploeg. Goed in afhouden Europese ploegenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef GerryDV het volgende:
Niet best als je aan Japan zo’n flinke kluif hebt.
Het team met de meest sympathieke spelers.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel: alle 6 de wedstrijden eindigen op 0-0
Wie is er door? FIFA ranking?
maar wss eerst rode en gele kaarten
Leuk dat je al het antwoord geeft op je eigen stellingquote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Fair playquote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Precies, boerenverstand kennen ze in dat hilversum zeker nietquote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Helemaal niet goed gekopt, wat lult die gast. Als het goed was geweest had ie er wel in gezeten.
Al vaker aangegeven: dan volgt er een bokswedstrijd tussen de bondscoaches.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maanquote:
leoklompendansquote:Op zondag 14 juni 2026 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik mijn volgende kind ga noemen.
Of een rode kaartquote:Op zondag 14 juni 2026 22:36 schreef Starflyer het volgende:
Typisch Nederlands weer. Genoeg kansen maar niet scoren en dan straks tegen een tegengoal aanlopen
Honda, Yamaha en Kawasaki zitten op de bankquote:
Is dit als grap bedoeld? Niet gelachen sorryquote:Op zondag 14 juni 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Honda, Yamaha en Kawasaki zitten op de bank
niet erg, kon het maar proberenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is dit als grap bedoeld? Niet gelachen sorry
Toyota niet, die moesten Le Mans winnenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Honda, Yamaha en Kawasaki zitten op de bank
Mwah, typisch Nederlands is meer met 10 man voor de pot, schoppen naar alles wat beweegt en als je een keer zelf de bal hebt niet uit zone 2 komen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:36 schreef Starflyer het volgende:
Typisch Nederlands weer. Genoeg kansen maar niet scoren en dan straks tegen een tegengoal aanlopen
Dat is een Belg. Die zijn per definitie niet grappig. Tot ze morgen van Egypte verliezen natuurlijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is dit als grap bedoeld? Niet gelachen sorry
Niet mee eens, je valt ons er mee lastigquote:Op zondag 14 juni 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
niet erg, kon het maar proberen
Curacao ookquote:Op zondag 14 juni 2026 22:38 schreef RipCity het volgende:
Zelfs Haïti denkt: van dit oranje kunnen we winnen
Deze zie ik ook wel gebeuren, ja.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:36 schreef Starflyer het volgende:
Maar Zweden en Tunesië hebben geluk dat Nederland er niet veel van kanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:38 schreef Halcon het volgende:
Nederland heeft geluk dat Zweden en Tunesië er niet veel van kunnen
Gebruik de ignore fuctie. zuurpruimquote:
De laatste show aflevering van neveneffecten is legendarisch en Urbanus kon ik vroeger wel waarderen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:38 schreef Oriente het volgende:
en
[..]
Dat is een Belg. Die zijn per definitie niet grappig. Tot ze morgen van Egypte verliezen natuurlijk.
Wat een ontzettende onzin. Is verder wel ontzettend saai.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:38 schreef RipCity het volgende:
Zelfs Haïti denkt: van dit oranje kunnen we winnen
Dombo is er niet dus je doet deze act voor niemandquote:
Dumfries staat nooit in de weg. Als Dumfries midden op de snelweg staat dan zijn die auto's schuld!quote:Op zondag 14 juni 2026 22:39 schreef Ferdii het volgende:
Domfries staat steeds in de weg voor Summerville
ws wel jaquote:Op zondag 14 juni 2026 22:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
toernooi van de Feyenoorders... Ueda zal zo wel scoren.
Drank was minder conservatief.quote:
zone 2?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, typisch Nederlands is meer met 10 man voor de pot, schoppen naar alles wat beweegt en als je een keer zelf de bal hebt niet uit zone 2 komen.
Met tienduizenden lijkt me dat een hele grote opgavequote:Op zondag 14 juni 2026 22:40 schreef over_hedge het volgende:
Af en toe gewoon muisstil in het stadion
Het is niet zoveel inderdaad.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Japan hypetrain vind ik ook niet echt wat
oh okequote:Op zondag 14 juni 2026 22:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Met tienduizenden lijkt me dat een hele grote opgave
@Scrummiequote:
gewoon erop gaan zittenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:41 schreef SonicVolcano het volgende:
WK Balbezit
Nederland maakt kans op de titel
Zone 2 hardlopen is een training op lage intensiteit (60-70% van je maximale hartslag). Het is cruciaal voor het opbouwen van een sterke basisconditie, het vergroten van je aerobe capaciteit en het verbeteren van je vetverbranding. Hierdoor word je uiteindelijk op de lange termijn sneller.quote:
haxball in de rust!quote:Op zondag 14 juni 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Zometeen wat actie bij de reclames in de rust
niets?!quote:Op zondag 14 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bijna vergeten we gaan haxballen
Toch nog niets leuks deze avond
Laten ze dat op de Belg niet zien?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zie amper blauw, zitten daar eigenlijk Japan supporters?
Naar welke kant zit jij te kijken? Die halve tribune achterin is blauw.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zie amper blauw, zitten daar eigenlijk Japan supporters?
Duh, maar we hebben het hier over voetbal.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zone 2 hardlopen is een training op lage intensiteit (60-70% van je maximale hartslag). Het is cruciaal voor het opbouwen van een sterke basisconditie, het vergroten van je aerobe capaciteit en het verbeteren van je vetverbranding. Hierdoor word je uiteindelijk op de lange termijn sneller.
iets bedoelde ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |