quote:Op zondag 14 juni 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weten jullie wanneer een Suzuki ook de Oranjes flink in de weg zaten?
Dit klopt niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Meer in de bus tochquote:Op zondag 14 juni 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al besprokenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naaldgenot.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volkslied klonk ook hardquote:
Zn papa praat als een Amsterdamse agentquote:
Ja, hadden we de kolonie maar behoudenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland speelt ook weer een soort thuis wedstrijd
Goed dat we er op getraind hebben!quote:
Deze Suzuki is waarschijnlijk niet zo swiftquote:Op zondag 14 juni 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weten jullie wanneer een Suzuki ook de Oranjes flink in de weg zat?
erger dan meerdink kan haast nietquote:
Onder Nederland was Amerika geen failed state geworden.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland speelt ook weer een soort thuis wedstrijd
Storm is alweer gaan liggen hoor.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb jullie plannetje wel door. Eerst iedereen zand in de ogen strooien met kutoefenwedstrijden om vervolgens te knallen op het WK
Kijkt met geknepen ogen zekerquote:
Als ik naar het Nederlands elftal kijk heb ik ook vaak last van mijn ogenquote:
Dacht ik ook iddquote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het grafaccent van waar hij vandaan komt?
Kunnen we al die mocro's niet gewoon daar heen sturen? Stukje strafkolonie.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Onder Nederland was Amerika geen failed state geworden.
kata, leanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die Japanse termen die ik ken komen van Lean Manufacturing
Stukje Kaizenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lean is een Japanner?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Seppuku ook?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Komt door Dombo die zit daar nu lui in z'n stoel popcorn te vretenquote:
ICE weet er wel raad mee.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kunnen we al die mocro's niet gewoon daar heen sturen? Stukje strafkolonie.
Ik kan/kon in het Japans tot 10 tellen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze hebben Dombo binnengelaten ja?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt door Dombo die zit daar nu lui in z'n stoel popcorn te vreten
koeman er uit, slot er inquote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef SonicVolcano het volgende:
En weer dat trage opbouwen. Zo klaar met dit spel
Schijnt dat hij zijn gezicht speciaal voor ons oranje heeft geverfd!quote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk trouwens dat Trump erg grote fan is van Oranje. Vandaag is hij 80 en Nederland speelt toevallig op zijn verjaardag.
America first, Netherlands second.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk trouwens dat Trump erg grote fan is van Oranje. Vandaag is hij 80 en Nederland speelt toevallig op zijn verjaardag.
sowquote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben Dombo binnengelaten ja?
Met zijn internethistorie?
Ik kies de wortelkanaalbehandelingquote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef Näsenbar het volgende:
Op RLT 4 nu Casa di Beau met Jan Smit en Frans Bauer.
Weer een klein lachjequote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnt dat hij zijn gezicht speciaal voor ons oranje heeft geverfd!
Van beide teams inderdaad.quote:
Nederland Trump is helemaal oranje.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koop een kabel.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef ems. het volgende:
Waar streamen jullie dit trouwens? Waarom is de livestream op NOS anno 2026 nog fucking 360p oid?
Wie maakte de goal?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
België Maakte ooit eens een mooie countergoal tegen Japan.
Houd dan wel rekening met een pauze van 15 minuten halverwege.quote:
Ja daar vroeg ik net naar maar toen kreeg ik een hele rare reactie van cocoquote:
wtfquote:Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar vroeg ik net naar maar toen kreeg ik een hele rare reactie van coco
Schreuderballquote:Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik kijk te weinig voetbal blijkbaar, maar is het normaal om zo je doeltrap te nemen tegenwoordig?
Dus verdediger geeft tikkie opzij naar de keeper en die schiet vervolgens uit?
Dus het mag wel?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
Laten we het racisme tot een minimum beperken
Gewoon niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
Graag gedaan, zelfs IkGeefEnkelLikes vond hem (semi) grappig.quote:
Ik vind ze juist wel leuk!quote:Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:
ik heb letterlijk mn tv moeten bijstellen wat een oogaids die shirts
Wat een mooi streven.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
Oke Bart Frouwsquote:Op zondag 14 juni 2026 22:12 schreef OmniRocket het volgende:
balbezit na 5 minuten was 70% nu nog maar 50%
Het kan verkeren.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:12 schreef OmniRocket het volgende:
Nee!quote:
Hou je ons op de hoogte?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:12 schreef OmniRocket het volgende:
Is dat net zoiets als aspirine?quote:
jij bent racistisch tegen duitsers want toen zei je niksquote:Op zondag 14 juni 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
NPO Start via de chromecast op mn tvquote:Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef ems. het volgende:
Waar streamen jullie dit trouwens? Waarom is de livestream op NOS anno 2026 nog fucking 360p oid?
Staat dat op de dopinglijst?quote:
Duits is geen rasquote:Op zondag 14 juni 2026 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jij bent racistisch tegen duitsers want toen zei je niks
Het feestje was buiten al, de wedstrijd is bijzaak.quote:
Ik probeerde niet al te streng over te komen. Ik wil gewoon dat jullie me zien als iemand die gelijkwaardig is en niet ver boven jullie staatquote:
Ja dat kan al 2 jaar niet meerquote:
Doomerquote:Op zondag 14 juni 2026 22:14 schreef William_Papadin het volgende:
We zijn trouwens lekker vroeg thuis dit WK, Nederland komt niet verder dan de groepsfase.
Gekomenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dat gaat leiden tot anale dekking straks.
Dat eerste is sowieso vaak het geval met NL is mijn beperkte ervaring als gelegenheidskijker bij WK en EK’s,quote:Op zondag 14 juni 2026 22:13 schreef bbuddybb het volgende:
Het begin was hoopgevond, maar inmiddels hebben de Japanners het overgenomen.
Ueda heeft vooralsnog alles goed gedaan.
Dat deden ze zo'n 85 jaar geleden ook al.quote:
waren we al een paar keer wereldkampioen geweest!quote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland heeft wel goede verdedigers. En wij Belgen hebben een redelijk goede aanval
Moest België nu eens niet onafhankelijk zijn in 1830 Dan hadden we een verschrikkelijk goed aanval
Veermanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
3 dezelfde spelers op het middenveld.
We missen een Sneijder, VdV of Bergkamp
O, maak je daar meer niet druk overquote:Op zondag 14 juni 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeerde niet al te streng over te komen. Ik wil gewoon dat jullie me zien als iemand die gelijkwaardig is en niet ver boven jullie staat
Stuk sneller dan dit iig.quote:
Arjen Robben, ik was daar als kind best fan van. Die kon zo heerlijk naar binnen snijdenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
En V. Nistelrooy, Robben en v Persie in de aanval.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Een Loekie Knol, een Brammetje Biesterveld.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
We hebben nu nog last van katholieken.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland heeft wel goede verdedigers. En wij Belgen hebben een redelijk goede aanval
Moest België nu eens niet onafhankelijk zijn in 1830 Dan hadden we een verschrikkelijk goed aanval
HAHAHAHAquote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef Badada het volgende:
Hahah, wat een saaie zaadpot vergeleken met Marokko - Brazilië
daar meer nietquote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
O, maak je daar meer niet druk over
Ze rollen sushi van ons als het zo doorgaatquote:Op zondag 14 juni 2026 22:12 schreef vul_maar_in het volgende:
blijft toch oppassen met die sushirollers
Had ook een mes bij zich.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Arjen Robben, ik was daar als kind best fan van. Die kon zo heerlijk naar binnen snijden
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is ook alweer de code voor de oranje?
Boeit niemand iets.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
John Motsonquote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Publiek lijkt net dat van FIFA 96, gewoon een plaatje dat niet kan bewegen
Type Stam of Cocu zouden ook niet misstaanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Arjen Robben, ik was daar als kind best fan van. Die kon zo heerlijk naar binnen snijden
Je mist vooral een klootzak daar.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Seedorf.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Is er wel publiek?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Is ook een plausibele verklaring voor de lage geboortecijfers in dat land.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Die Jappen gaan het ook niet volhouden om de hele wedstrijd op 50cm te dekken.
Valt niet mee met een pikkie van 6 centimeter inderdaadquote:Op zondag 14 juni 2026 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Die Jappen gaan het ook niet volhouden om de hele wedstrijd op 50cm te dekken.
Stam hoefde alleen maar boos te kijken en een tegenstander ging gewoon vrijwillig aan de kantquote:Op zondag 14 juni 2026 22:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Type Stam of Cocu zouden ook niet misstaan
ik ben jouw knecht ik gehoorzaam meteenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeerde niet al te streng over te komen. Ik wil gewoon dat jullie me zien als iemand die gelijkwaardig is en niet ver boven jullie staat
It just shaved the post there!quote:
goede oude tijdquote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Type van Basten en Gullit ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Type Stam of Cocu zouden ook niet misstaan
Dat WK98 hadden we moeten winnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
98 was eigenlijk het eerste toernooi dat ik écht gekeken heb toen ben ik echt verwend
Eigenlijk is het nooit meer zo goed geweest
Noa Lang is wel een soort klootzakje. Maar dat is meer vleugelaanvallerquote:
Nee, dat is een staatsmongool, groot verschil.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Noa Lang is wel een soort klootzakje. Maar dat is meer vleugelaanvaller
Ik dacht dat jij een boomer was.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
98 was eigenlijk het eerste toernooi dat ik écht gekeken heb toen ben ik echt verwend
Ik haal wel even nieuwe voor jequote:
jouw mening is ook niet gevraagd.quote:
Ik heb een glas water naast mijn bed staanquote:
Wat een baasquote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Stam hoefde alleen maar boos te kijken en een tegenstander ging gewoon vrijwillig aan de kant
Jij bent een lieve meneer.quote:
Wat?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Frenkie boos maar niet als die weer salaris moet inleveren als een hoertje van Joan
Co de Roodquote:Op zondag 14 juni 2026 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jouw nutteloze informatie over een random land ook niet. Dit topic gaat over Nederland - Japan.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jouw mening is ook niet gevraagd.
Tevens ook theoretisch goed onderlegd in de tactiek van Nederland bewijst dit boek van zijn hand:quote:Op zondag 14 juni 2026 22:19 schreef Näsenbar het volgende:
We hebben Hyballa nodig als coach, niet dit softe gedoe.
Happelquote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heeft Nederland nog nooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Ik kan het me niet herinneren in ieder geval.
Ook een topuser was datquote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:19 schreef Näsenbar het volgende:
We hebben Hyballa nodig als coach, niet dit softe gedoe.
Onder andere Happel.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat stoer zeg.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jouw nutteloze informatie over een random land ook niet. Dit topic gaat over Nederland - Japan.
Rijkaardquote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
In 1988, moest ik op tijd naar bed van mijn ouders, dus niet alles gezien. Finale natuurlijk wel. In 1990 ook niet alles, dacht ik, maar laten we dat toernooi maar snel vergetenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
Dit ziet er uit als een kindertijdschriftquote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Tevens ook theoretisch goed onderlegd in de tactiek van Nederland bewijst dit boek van zijn hand:
[ afbeelding ]
Dat was tot 50 jaar geleden de standaard.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
jaquote:Op zondag 14 juni 2026 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaat zo’n drinkpauze niet de hele flow eruit halen? Zit je net lekker in de aanvallende of dominerende flow en dan komt zo’n pauze en mag je opnieuw beginnen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:21 schreef Masberum het volgende:
Ik mis een beetje wat tussentijdse statistieken
Ook de reden dat jullie in opstand kwamen. Den hollander is nogal vol van zichzelf.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
bobo, okkie, taptoequote:Op zondag 14 juni 2026 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als een kindertijdschrift
One trick.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:22 schreef PzKpfw het volgende:
Gakpo de enige die aanvallend iets kan creëren..
Wel even bij Nederland - Japan houdenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Morgen naar Antwerpen. Zal wel weer drama zijn op die ring daar
Waren we echt al wereldkampioen geweest met o.a Luc Nilis.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had Robben ook maar die schoot er ook wel een paar meer inquote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel even bij Nederland - Japan houden
De teen van Casillas?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Robben ook, maar die bereikte tenminste nog wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |