Kunnen we al die mocro's niet gewoon daar heen sturen? Stukje strafkolonie.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Onder Nederland was Amerika geen failed state geworden.
kata, leanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die Japanse termen die ik ken komen van Lean Manufacturing
Stukje Kaizenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lean is een Japanner?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Seppuku ook?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Komt door Dombo die zit daar nu lui in z'n stoel popcorn te vretenquote:
ICE weet er wel raad mee.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kunnen we al die mocro's niet gewoon daar heen sturen? Stukje strafkolonie.
Ik kan/kon in het Japans tot 10 tellen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze hebben Dombo binnengelaten ja?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt door Dombo die zit daar nu lui in z'n stoel popcorn te vreten
koeman er uit, slot er inquote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef SonicVolcano het volgende:
En weer dat trage opbouwen. Zo klaar met dit spel
Schijnt dat hij zijn gezicht speciaal voor ons oranje heeft geverfd!quote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk trouwens dat Trump erg grote fan is van Oranje. Vandaag is hij 80 en Nederland speelt toevallig op zijn verjaardag.
America first, Netherlands second.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk trouwens dat Trump erg grote fan is van Oranje. Vandaag is hij 80 en Nederland speelt toevallig op zijn verjaardag.
sowquote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben Dombo binnengelaten ja?
Met zijn internethistorie?
Ik kies de wortelkanaalbehandelingquote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef Näsenbar het volgende:
Op RLT 4 nu Casa di Beau met Jan Smit en Frans Bauer.
Weer een klein lachjequote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnt dat hij zijn gezicht speciaal voor ons oranje heeft geverfd!
Van beide teams inderdaad.quote:
Nederland Trump is helemaal oranje.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koop een kabel.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef ems. het volgende:
Waar streamen jullie dit trouwens? Waarom is de livestream op NOS anno 2026 nog fucking 360p oid?
Wie maakte de goal?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
België Maakte ooit eens een mooie countergoal tegen Japan.
Houd dan wel rekening met een pauze van 15 minuten halverwege.quote:
Ja daar vroeg ik net naar maar toen kreeg ik een hele rare reactie van cocoquote:
wtfquote:Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar vroeg ik net naar maar toen kreeg ik een hele rare reactie van coco
Schreuderballquote:Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik kijk te weinig voetbal blijkbaar, maar is het normaal om zo je doeltrap te nemen tegenwoordig?
Dus verdediger geeft tikkie opzij naar de keeper en die schiet vervolgens uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |