Je mist vooral een klootzak daar.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
3 dezelfde spelers op het middenveld.
We missen een Sneijder, VdV of Bergkamp
Seedorf.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
3 dezelfde spelers op het middenveld.
We missen een Sneijder, VdV of Bergkamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Is er wel publiek?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Publiek lijkt net dat van FIFA 96, gewoon een plaatje dat niet kan bewegen
Is ook een plausibele verklaring voor de lage geboortecijfers in dat land.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Die Jappen gaan het ook niet volhouden om de hele wedstrijd op 50cm te dekken.
Valt niet mee met een pikkie van 6 centimeter inderdaadquote:Op zondag 14 juni 2026 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Die Jappen gaan het ook niet volhouden om de hele wedstrijd op 50cm te dekken.
Stam hoefde alleen maar boos te kijken en een tegenstander ging gewoon vrijwillig aan de kantquote:Op zondag 14 juni 2026 22:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Type Stam of Cocu zouden ook niet misstaan
ik ben jouw knecht ik gehoorzaam meteenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeerde niet al te streng over te komen. Ik wil gewoon dat jullie me zien als iemand die gelijkwaardig is en niet ver boven jullie staat
It just shaved the post there!quote:
goede oude tijdquote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Publiek lijkt net dat van FIFA 96, gewoon een plaatje dat niet kan bewegen
Type van Basten en Gullit ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Type Stam of Cocu zouden ook niet misstaan
Dat WK98 hadden we moeten winnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
98 was eigenlijk het eerste toernooi dat ik écht gekeken heb toen ben ik echt verwend
Eigenlijk is het nooit meer zo goed geweest
Noa Lang is wel een soort klootzakje. Maar dat is meer vleugelaanvallerquote:
Nee, dat is een staatsmongool, groot verschil.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Noa Lang is wel een soort klootzakje. Maar dat is meer vleugelaanvaller
Ik dacht dat jij een boomer was.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
98 was eigenlijk het eerste toernooi dat ik écht gekeken heb toen ben ik echt verwend
Eigenlijk is het nooit meer zo goed geweest
Ik haal wel even nieuwe voor jequote:
jouw mening is ook niet gevraagd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |