Rijkaardquote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heeft Nederland nog nooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Ik kan het me niet herinneren in ieder geval.
In 1988, moest ik op tijd naar bed van mijn ouders, dus niet alles gezien. Finale natuurlijk wel. In 1990 ook niet alles, dacht ik, maar laten we dat toernooi maar snel vergetenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
98 was eigenlijk het eerste toernooi dat ik écht gekeken heb toen ben ik echt verwend
Eigenlijk is het nooit meer zo goed geweest
Dit ziet er uit als een kindertijdschriftquote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Tevens ook theoretisch goed onderlegd in de tactiek van Nederland bewijst dit boek van zijn hand:
[ afbeelding ]
Dat was tot 50 jaar geleden de standaard.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
jaquote:Op zondag 14 juni 2026 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaat zo’n drinkpauze niet de hele flow eruit halen? Zit je net lekker in de aanvallende of dominerende flow en dan komt zo’n pauze en mag je opnieuw beginnen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest België nu eens niet onafhankelijk zijn in 1830 Dan hadden we een verschrikkelijk goed aanval
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:21 schreef Masberum het volgende:
Ik mis een beetje wat tussentijdse statistieken
Ook de reden dat jullie in opstand kwamen. Den hollander is nogal vol van zichzelf.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
bobo, okkie, taptoequote:Op zondag 14 juni 2026 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als een kindertijdschrift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |