quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Japanse coach schrijft op wie zometeen een stukje pink moet inleveren
Nee zitten familieleden opgesloten.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef Fleischmeister het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
hier gaat iets misquote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef Halcon het volgende:
[img]https://www.hoookedyarn.com/media/wysiwyg/banner-page-how-to-knit-hoooked-mb_3.jpg/img]
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
Het is een buitenspeler en hij zit op de muurBen je hier nou trots op of begrijp je zelf ook dat dit niet kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Bal halen.quote:
Stel: alle 6 de wedstrijden eindigen op 0-0quote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, tenzij alle wedstrijden in de poule gelijk eindigen
Heeft 'ie een kunstpener nodig?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Stukje Helenequote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Niet de minste ploeg. Goed in afhouden Europese ploegenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef GerryDV het volgende:
Niet best als je aan Japan zo’n flinke kluif hebt.
Het team met de meest sympathieke spelers.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel: alle 6 de wedstrijden eindigen op 0-0
Wie is er door? FIFA ranking?
maar wss eerst rode en gele kaarten
Leuk dat je al het antwoord geeft op je eigen stellingquote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Fair playquote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Precies, boerenverstand kennen ze in dat hilversum zeker nietquote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Helemaal niet goed gekopt, wat lult die gast. Als het goed was geweest had ie er wel in gezeten.
Al vaker aangegeven: dan volgt er een bokswedstrijd tussen de bondscoaches.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |