Japanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat ik wel kan waarderen is dat die Japanners in ieder geval niet elke seconde naar de grond gaan met ‘een blessure’,.
Oh ja die hebben we ook nog gehad.quote:
Noa Lang zit op de bankquote:
Daar zijn ze 80 jaar geleden mee opgehouden.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat ik wel kan waarderen is dat die Japanners in ieder geval niet elke seconde naar de grond gaan met ‘een blessure’,.
Dat lag vroeger gewoon bij de Hoogvliet tussen de rest van de vleeswarenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook nog Bassieworst?
Lat, 2,5 doelpuntenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:31 schreef Masberum het volgende:
Eigenlijk zou een bal op het net als een half doelpunt moeten tellen.
quote:
Doelkader een 0.5 erbijquote:Op zondag 14 juni 2026 22:31 schreef Masberum het volgende:
Eigenlijk zou een bal op het net als een half doelpunt moeten tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
Het is een buitenspeler en hij zit op de muurHo maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mooie tijden waren datquote:Op zondag 14 juni 2026 22:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat lag vroeger gewoon bij de Hoogvliet tussen de rest van de vleeswaren
Ja, tenzij alle wedstrijden in de poule gelijk eindigenquote:
Dit was echt goed. Bedankt voor 4 minuten vermaak tijdens deze wedstrijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Met deze line-up waren jullie wel wereldkampioen geworden.
Koemanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
We hebben op papier best een oké team op de aanval na. Dus waarom spelen we nu al tien jaar van dat veteranenelftal-voetbal?
Middenvelders zjjn niet complementair aan elkaarquote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
We hebben op papier best een oké team op de aanval na. Dus waarom spelen we nu al tien jaar van dat veteranenelftal-voetbal?
Koeman speelde ooit met Jan van Halst en Galasek naast elkaar op een middenveld.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |