Natuurlijk. Lekker cashen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:44 schreef OmniRocket het volgende:
zenden ze bij de NOS weer reclame uit bij de drinkpauze?
Ik heb al een melding huishoudelijk geweld gemaakt.quote:
Beterschap!quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou Nederland kijken bij ‘vrienden’, besluit mijn vriendin het servies te koppen. Dus lekker op en neer naar het ziekenhuis
Maar inmiddels weer thuis en het goede nieuws: ik kan met jullie kijken!
Jammere is dat je weer nieuw servies moet kopen. Gedoequote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een melding huishoudelijk geweld gemaakt.
Hoop dat het meevalt!quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou Nederland kijken bij ‘vrienden’, besluit mijn vriendin het servies te koppen. Dus lekker op en neer naar het ziekenhuis
Knettergek ben je. Ik herhaal, knetter-gek!quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Echt? Is gewoon lekker en dacht normaal
Ziet ze er nu uit als Patrick van der Eem? @Zipportalquote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje omslachtig om met servies te slaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hear hear. Gore troep.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
bamischijven, nasiballen...nooit begrepen wat mensen daar lekker aan vinden
Ik plaats om 22:00 een bestelling bij het Japanse restaurant hier.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Ama het volgende:
Jongens (en meiden) wat gaan we snacken tijdens de wedstrijd?
Akkoord.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Zoveel vragen...quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macadamia mix en eiwitshake met melk. In de 2e helft bier.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Masberum het volgende: Iedereen zijn snackjes klaarliggen? Ik komkommer met kaas erop
En komkommer met aromat.
In de rust misschien wat in de airfryer
maar je had er al 2 keer gewaarschuwd toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bamischijven van Elite zijn lekker, niet die supermarktdingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zoveel vragen...
https://www.ikvermoedhuiselijkgeweld.nl/Misschien naar godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Like Alert
14-06-2026 @ 21:44:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #2"
Door de borden ietwat gammel op het keukenkastje te zetten. Deurtje open, klets.quote:
Stukje problemen met haar motoriekquote:Op zondag 14 juni 2026 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door de borden ietwat gammel op het keukenkastje te zetten. Deurtje open, klets.
Bamiblok van de FEBO was wel altijd vies lekker.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Komkommer in de airfryer?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Masberum het volgende:
Iedereen zijn snackjes klaarliggen? Ik komkommer met kaas erop![]()
En komkommer met aromat.![]()
In de rust misschien wat in de airfryer
Ze was een beetje dom.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziet ze er nu uit als Patrick van der Eem? @:Zipportal
Jij bent mijn dingetjequote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is wel jou dingetje aan het worden hè
2 linkerhanden genotquote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
Hoe zet je borden gammel in een keukenkastje
Dit kan alleen vrouwen overkomen
ONLINE HAAT RARRRRRquote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef OmniRocket het volgende:
Deze reclame over online haat is aan ons gericht mede FOK!kers.
nederlandse bitterballen?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik plaats om 22:00 een bestelling bij het Japanse restaurant hier.
De Feyenoorders zijn voor Japan.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef Näsenbar het volgende:
Heel het FOK! WK-subforum steunt Oranje!!! #Oranjeboost
quote:Like Alert
14-06-2026 @ 21:47:59
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #2"
Sudokuquote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
Als Japan verliest, zouden ze dan allemaal Seppuku moeten plegen van de coach?
Exact, net als verjaardagen.quote:
Doe eens rustig ouwe folierokerquote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Je moet ook kopstoten geven met de bovenkant van je hoofd niet de voorkant.
Dat lijkt me wat gezelliger.quote:
ik voel me niet aangesprokenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef OmniRocket het volgende:
Deze reclame over online haat is aan ons gericht mede FOK!kers.
Je mist toch niks.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Zorro het volgende:
KAn het wat rustiger? Als de wedstrijd begint en dit nog sneller gaat zie ik dadelijk geen wedstrijd
En Klaasweetallesquote:Op zondag 14 juni 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Sked en Jancees
Goed gezegd amigo.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Zorro het volgende:
KAn het wat rustiger? Als de wedstrijd begint en dit nog sneller gaat zie ik dadelijk geen wedstrijd
Zal tijd wordenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zal mijn dingetje eens in je artiesteningang proppen
Rot opquote:Op zondag 14 juni 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Klaasweetalles
Alhoewel die er vandaag weer was
Kan de lijst niet te lang maken dan verliest men de aandachtquote:Op zondag 14 juni 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Sked en Jancees
Zouden ze ook gaan schreeuwen om een Japanse pingel?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het helemaal gebeuren dat die Japanner van Feyenoord scoort en alle Feyenoorders hier gaan juichen
1 van de beste maar vergezochte excuses ooit om het slaan van een blauw oog bij je vriendin te verbloemen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die hebben een bijzonder kleine piemel.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het helemaal gebeuren dat die Japanner van Feyenoord scoort en alle Feyenoorders hier gaan juichen
Die Japanners of de Feyenoorders?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben een bijzonder kleine piemel.
Jaquote:
kinderarbeidquote:Op zondag 14 juni 2026 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Nike Air Max van ¤200 met productiekosten van ¤10
hij woont gelijksvloers tegenwoordigquote:Op zondag 14 juni 2026 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
1 van de beste maar vergezochte excuses ooit om het slaan van een blauw oog bij je vriendin te verbloemen.
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lol. Nee wat minisnacks, mini-frikandel, mini-bamischijfje etc.
Het is 20 graden in het stadion. Niet heel warm dus.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef littlemindy het volgende:
Japan in een shirtje, Nederland loopt erbij alsof ze op noordpool expeditie gaan
je kan beter voor de tv gaan zitten...quote:Op zondag 14 juni 2026 21:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Ok ik kijk op de TV mee, geen vertraging genot.
Dit vraag ik mij ook afquote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
Hoe zet je borden gammel in een keukenkastje
Dit kan alleen vrouwen overkomen
Vetzak.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
oververhittedquote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef littlemindy het volgende:
Japan in een shirtje, Nederland loopt erbij alsof ze op noordpool expeditie gaan
Alleen tegen Wales.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:54 schreef Wotte het volgende:
Slepen ze straks een walvis op het veld als blijkt van respect?
iets minder dan 4 jaar idd, is ook langquote:
liever niet dat jut ze alleen maar opquote:Op zondag 14 juni 2026 21:54 schreef Wotte het volgende:
Slepen ze straks een walvis op het veld als blijkt van respect?
Ik ben tegen huiselijk geweldquote:Op zondag 14 juni 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook af
Ik heb deze specifieke borden ook nog nooit in mijn leven gezien, dus allemaal vraagtekens. Maar als je jezelf verwondt heb ik vooral vragen bij de timing. Doe het dan óf vlak voor óf vlak na de wedstrijd.
Vraag Erik Pieters hoe je jezelf kan verwonden.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook af
Ik heb deze specifieke borden ook nog nooit in mijn leven gezien, dus allemaal vraagtekens. Maar als je jezelf verwondt heb ik vooral vragen bij de timing. Doe het dan óf vlak voor óf vlak na de wedstrijd.
Zong gewoon meequote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Lang is toch die ene die als een absolute pauper met open mond kauwgom stond te kauwen?
Heb zo een gevoel dat hij goed gaat spelen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Lang is toch die ene die als een absolute pauper met open mond kauwgom stond te kauwen?
Waarvoor?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef ISVV het volgende:
Op Summerville na geef ik iedereen een voldoende
Die was aan het proberen om die teringgrote NL vlag om zn hals te bindenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef Caland het volgende:
Weghorst niet in beeld
Klap in het gezicht van wappie Wout
Gelukkig is Wesley Sneijder niet de dienstdoende analist. Vergissing is snel gemaakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
liever niet dat jut ze alleen maar op
Wat ga je met de was doen nu je het gepakt hebt?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:56 schreef Ama het volgende:
Poeh net op tijd klaar met de was en snacks pakken.
Dank voor de moeite, nu hebben we in ieder geval een kans op winstquote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar mijn oranje knvb polo shirt aangetrokken
Met Nederland 2 tegen Japan 2.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:56 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Heb zo een gevoel dat hij goed gaat spelen.
Lang maakt al AI muziek voor AI bestond.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Nou wordt het serieus.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar mijn oranje knvb polo shirt aangetrokken
Je bent een varkenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:56 schreef Ama het volgende:
Lijkt inderdaad een beetje een zelfmoord lied van kamikaze piloten.quote:
Owen Goal?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:56 schreef littlemindy het volgende:
NL gaat knullig beginnen, dat voel je aan alles
ze zouden cherryblossoms moeten strooien dan maken er 3 zich ter plekke af.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad een beetje een zelfmoord lied van kamikaze piloten.
Het is meer een snijwond op haar achterhoofd, ik weet niet hoe ik die met een slag zou kunnen veroorzakenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
1 van de beste maar vergezochte excuses ooit om het slaan van een blauw oog bij je vriendin te verbloemen.
Welke snacks?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:56 schreef Ama het volgende:
Wat is daar mis mee dan? Oranje en roze vallen ook altijd in de typische ‘color block’ fashion.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:54 schreef littlemindy het volgende:
Oranje met roze schoenen
Daar heeft iemand heel lang over nagedacht en dit is het geworden
Wel goed voor spicey POV contentquote:Op zondag 14 juni 2026 21:57 schreef Meister1984 het volgende:
Die referee cam totaal geen toegevoegde waarde.
Was een gebbetjequote:Op zondag 14 juni 2026 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeeuws spek en chips. Ben toch al een varken volgens @:GGMM
Ik hoop dat we de hele wedstrijd Wout niet op het scherm zienquote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef Caland het volgende:
Weghorst niet in beeld
Klap in het gezicht van wappie Wout
Je kijkt voor het eerst sinds 15 jaar voetbal?quote:
Welke chips?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeeuws spek en chips. Ben toch al een varken volgens @:GGMM
Oke Mike de Boerquote:Op zondag 14 juni 2026 21:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Oranje en roze vallen ook altijd in de typische ‘color block’ fashion.
Van een hele schaal minisnacks word je ook gewoon viesdikquote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
nee je betaalt voor een beetje oliespray gewoon normaal spul kopen en zelf sprayenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:00 schreef Wotte het volgende:
Over Airfryers gesproken. Zijn die oven snacks in bladgoud gewikkeld?
Die heb ik nog nooit gezien? Croky paprika is mijn favoriet, maar hier hebben ze alleen de ribbelloze chips.quote:
Nie waarquote:Op zondag 14 juni 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Aanwezige mods en FA’s zijn weer eens niet op aan het letten.
Is nieuwquote:Op zondag 14 juni 2026 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien? Croky paprika is mijn favoriet, maar hier hebben ze alleen de ribbelloze chips.
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Aanwezige mods en FA’s zijn weer eens niet op aan het letten.
Recensie?quote:
Ik sta daar boven GENOTquote:Op zondag 14 juni 2026 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom negeer je ons in DRT, varken.
Of Yanks in een oranje shirtquote:Op zondag 14 juni 2026 22:00 schreef Red_85 het volgende:
Wat toch een shitload aan Nederlanders in het Cowboy Stadium daar in Arlington.
Dit is geen antwoord op mijn vraag,quote:
contrast op je TV verminderen?quote:
Ik weet ook nog niet of ik dit mooi vindquote:
Lig je al in bed?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet of ik dit mooi vind
Excuusnegert.quote:
Ja en de vrouw ook, lekker manquote:
Staat Kawasaki in de basis?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Suzuki. Kutauto maar goed te vreten.
Enorm knappe actie, hij moest vrijwel blind schieten.quote:
Mr Popo is ook zwart.quote:
Dit klinkt als een vrouwendingetjequote:Op zondag 14 juni 2026 22:04 schreef Ama het volgende:
Ik kan de namen van de Nederlandse spelers amper lezen nu.
Er moet iemand achter in de busquote:
De lat moet hoger.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enorm knappe actie, hij moest vrijwel blind schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |