Vetzak.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lol. Nee wat minisnacks, mini-frikandel, mini-bamischijfje etc.
oververhittedquote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef littlemindy het volgende:
Japan in een shirtje, Nederland loopt erbij alsof ze op noordpool expeditie gaan
Alleen tegen Wales.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:54 schreef Wotte het volgende:
Slepen ze straks een walvis op het veld als blijkt van respect?
iets minder dan 4 jaar idd, is ook langquote:
liever niet dat jut ze alleen maar opquote:Op zondag 14 juni 2026 21:54 schreef Wotte het volgende:
Slepen ze straks een walvis op het veld als blijkt van respect?
Ik ben tegen huiselijk geweldquote:Op zondag 14 juni 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook af
Ik heb deze specifieke borden ook nog nooit in mijn leven gezien, dus allemaal vraagtekens. Maar als je jezelf verwondt heb ik vooral vragen bij de timing. Doe het dan óf vlak voor óf vlak na de wedstrijd.
Vraag Erik Pieters hoe je jezelf kan verwonden.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook af
Ik heb deze specifieke borden ook nog nooit in mijn leven gezien, dus allemaal vraagtekens. Maar als je jezelf verwondt heb ik vooral vragen bij de timing. Doe het dan óf vlak voor óf vlak na de wedstrijd.
Zong gewoon meequote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Lang is toch die ene die als een absolute pauper met open mond kauwgom stond te kauwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |