Vetzak.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lol. Nee wat minisnacks, mini-frikandel, mini-bamischijfje etc.
oververhittedquote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef littlemindy het volgende:
Japan in een shirtje, Nederland loopt erbij alsof ze op noordpool expeditie gaan
Alleen tegen Wales.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:54 schreef Wotte het volgende:
Slepen ze straks een walvis op het veld als blijkt van respect?
iets minder dan 4 jaar idd, is ook langquote:
liever niet dat jut ze alleen maar opquote:Op zondag 14 juni 2026 21:54 schreef Wotte het volgende:
Slepen ze straks een walvis op het veld als blijkt van respect?
Ik ben tegen huiselijk geweldquote:Op zondag 14 juni 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook af
Ik heb deze specifieke borden ook nog nooit in mijn leven gezien, dus allemaal vraagtekens. Maar als je jezelf verwondt heb ik vooral vragen bij de timing. Doe het dan óf vlak voor óf vlak na de wedstrijd.
Vraag Erik Pieters hoe je jezelf kan verwonden.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook af
Ik heb deze specifieke borden ook nog nooit in mijn leven gezien, dus allemaal vraagtekens. Maar als je jezelf verwondt heb ik vooral vragen bij de timing. Doe het dan óf vlak voor óf vlak na de wedstrijd.
Zong gewoon meequote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Lang is toch die ene die als een absolute pauper met open mond kauwgom stond te kauwen?
Heb zo een gevoel dat hij goed gaat spelen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Lang is toch die ene die als een absolute pauper met open mond kauwgom stond te kauwen?
Waarvoor?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef ISVV het volgende:
Op Summerville na geef ik iedereen een voldoende
Die was aan het proberen om die teringgrote NL vlag om zn hals te bindenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef Caland het volgende:
Weghorst niet in beeld
Klap in het gezicht van wappie Wout
Gelukkig is Wesley Sneijder niet de dienstdoende analist. Vergissing is snel gemaakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
liever niet dat jut ze alleen maar op
Wat ga je met de was doen nu je het gepakt hebt?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:56 schreef Ama het volgende:
Poeh net op tijd klaar met de was en snacks pakken.
Dank voor de moeite, nu hebben we in ieder geval een kans op winstquote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar mijn oranje knvb polo shirt aangetrokken
Met Nederland 2 tegen Japan 2.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:56 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Heb zo een gevoel dat hij goed gaat spelen.
Lang maakt al AI muziek voor AI bestond.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Nou wordt het serieus.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar mijn oranje knvb polo shirt aangetrokken
Je bent een varkenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:56 schreef Ama het volgende:
Poeh net op tijd klaar met de was en snacks pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |